Hoofdcategorieën
Topicacties

Het HTC S730 topic - Deel 2

Gerelateerde producten

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 03 januari 2004

quote:
Promy schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 09:43:
misschien een off-topic vraag hier...
Is het eigenlijk zinvol te wachten op kerst voor de S730 en S710 of is het onwaarschijnlijk dat er promo's komen... :?
Wat je nu ziet zijn de promo's voor kerst :P (meesten zijn geldig t/m 31 december)

ik denk dat je het toestel nu beter kan gaan halen...
quote:
borst01 schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 09:27:
hoi heb tomtom geinstaleerd en het werkt
maar ik kan geen snelkopeling maken met wm6
weten julie een oplossing
Hoe krijg je TomTom erop?

vanpeltje

Heeft iemand al een webshop gevonden waar hij tegen een leuke prijs los (dus zonder abonnement) te krijgen is? In alle goedkopere shops uit de pricewatch is hij nog niet leverbaar.

Te koop: appartement in Den Haag, op fietsafstand van centrum en Delft,
openbaar vervoer voor de deur

KleineLaptops.nl

quote:
feelthepower schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 12:18:
[...]

Ik weet niet of je perse internet wilt? Zelfde site, gsmweb

met internet (jouw prijs):
Abbonement: Internet Toestelprijs
(3*9,75)+(9*19,5) + (12*9,5) + 44 =¤362,75 (excl verz kosten)

Zonder internet:
(3*9,75)+(9*19,5) + (12*0) + 104 =¤308,75 (excl verz kosten

edit: ook 1 jaar overigens...
Wow zonder internet had ik nog niet bekeken, dat is wel erg goedkoop! Maarja mobiel internet lijkt me toch wel leuk, zeker voor deze telefoon.
quote:
borst01 schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 09:27:
hoi heb tomtom geinstaleerd en het werkt
maar ik kan geen snelkopeling maken met wm6
weten julie een oplossing
vertel eens wat meer?!
snelle fix?
hoeveel sattelieten?
screenshotje?!

aangezien dit een punt is waar velen (onder andere ikzelf) benieuwd naar zijn.

Lead, follow, or get the hell out of my way....!!

Reg. datum: 29 januari 2006

nee geen gps maar wel tomtom werkend met een josse gps ontvanger

Reg. datum: 09 april 2003

Dat is wel heel erg jammer, een gemiste kans in mijn ogen, omdat ogenschijnlijk hardware matig het al voor elkaar is.

KleineLaptops.nl

ja...inderdaad wel jammer want de Qualcom 400 cpu zou toch ook gps aan boord moeten hebben...ze hebben dus gewoon geen antenne en wat dingen geplaatst...wie gaat het lukken om dit er toch op te solderen :P

externe gps is toch ook oke? ik snap niet waar jullie je druk om maken :)

vanpeltje

Reg. datum: 09 april 2003

quote:
vanpeltje schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 18:59:
externe gps is toch ook oke? ik snap niet waar jullie je druk om maken :)
Dat kost toch al wel weer zo'n 40 - 60 euro extra. Verder is dat weer een apparaatje dat makkelijk te vergeten is, separaat opgeladen moet worden (wat ik ook zou kunnen vergeten) en je moet bluetooth op je foon aanhebben, wat meestal ook de batterijduur niet bespoedigd. Dat zijn mijn argumenten, misschien andere mensen aanvullingen? :P

KleineLaptops.nl

quote:
feelthepower schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 19:20:
[...]

Dat kost toch al wel weer zo'n 40 - 60 euro extra. Verder is dat weer een apparaatje dat makkelijk te vergeten is, separaat opgeladen moet worden (wat ik ook zou kunnen vergeten) en je moet bluetooth op je foon aanhebben, wat meestal ook de batterijduur niet bespoedigd. Dat zijn mijn argumenten, misschien andere mensen aanvullingen? :P
Nee dat is het wel zo ongeveer :P ik vind het ook niks zo'n losse muis
Typisch zo'n toestel dat ik in mijn handen wil hebben om te oordelen, ook qua dikte enzo. Over het algemeen heeft het toestel wel een mooi afgewerkt design.
Reg. datum: 13 december 2004

Weet iemand of deze Home Screen te downloaden is ? Ik vind hem mooier dan mijn S710 home screen namelijk ;-) !

Reg. datum: 02 november 2006

quote:
feelthepower schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 19:20:
[...]

Een aanvulling is op de verbindingsproblemen tussen 2 apparaten waardoor je de apparaten opnieuw moet inschakelen/instellen.

Reg. datum: 03 oktober 2004

Ik houd dit even in de gaten hier. Wellicht de opvolger van mijn SE K750i en Nokia 6310i (topapparaat trouwens :P )

Reg. datum: 02 december 2007

Zeer waarschijnlijk dat dit mijn volgende mobiel gaat worden. Ik zat eerst nog te twijfelen tussen deze en de s710. Ik denk dat ik een 2 jarige relax 150 ga nemen op gsmweb. Dan kost het toestel 30 euro erbij. Wat op ongeveer 380 euro uitkomt, maar dus verspreid over 2 jaar.
Ik heb hier nog gelezen dat het vrij zeker is dat gps ingebouwd is maar (nog) niet gesupport door HTC; iets veel recenter kan ik er niet over vinden. Weet iemand hier nog wat meer over?
Als die gps er toch niet in zit ga ik misschien wel weer voor de s710.

Reg. datum: 13 mei 2007

Stel de GPS zit inderdaad in het toestel, maar is nog "verborgen". Bij de Trinity hebben ze de GPS feature geactiveerd door een ROM update. Bestaat een ROM update alleen in de vorm van een nieuw toestel of is het zoiets als je firmaware updaten. Dus iets wat je later zelf ook kan doen?

ato

Reg. datum: 18 juni 2004

quote:
takumas schreef op zondag 02 december 2007 @ 15:42:
Stel de GPS zit inderdaad in het toestel, maar is nog "verborgen". Bij de Trinity hebben ze de GPS feature geactiveerd door een ROM update. Bestaat een ROM update alleen in de vorm van een nieuw toestel of is het zoiets als je firmaware updaten. Dus iets wat je later zelf ook kan doen?
is een soort firmware update die je ook zelf kan uitvoeren. Maar dan moet hij wel uitgegeven worden door de fabrikant, wat ze nogal eens nalaten. Ze willen liever dat je het nieuwe model weer koopt...

Dell Studio 1555: C2D P8600 - 4GB DDR2 - 500GB HDD - Ati Radeon 4570 512mb -15,6" WLED - Backlit Keyboard - Intel Wifi 5300 - BT - Samsung 206bw

Ik ben ook benieuwd naar het toestel maar alleen met GPS daarom denk ik even met jullie mee

Via via kwam ik op de website van Garmin terecht, hier staat hun nieuwste navigatie software. Bij de lijst met ondersteunende apparaten zag ik de HTC S730 staan! Dit zou kunnen betekenen dat GPS alleen geactiveerd dient te worden met firmware update. Maar ook dat de firmware update ook al bestaat, anders kun je de interne gps van het toestel niet testen en zou je niet kunnen zeggen dat het de software ondersteunt.

bron: https://buy.garmin.com/shop/shop.do?pID=11413 (bij het tabje specs)

Reg. datum: 04 april 2007

Scherp! Spannend

Reg. datum: 15 maart 2003

Waar ik dan benieuwd naar ben: kunnen de mensen die hem al hebben aangeven wat de voor- en nadelen zijn in het gebruik van de telefoon? Wat valt tegen wat je niet verwacht had of wat vind je juist supergoed van het toestel? Zeker als je ook de s710 hebt (geprobeerd) ben ik benieuwd naar de verschillen

quote:
snowmanappie schreef op maandag 03 december 2007 @ 14:14:
Waar ik dan benieuwd naar ben: kunnen de mensen die hem al hebben aangeven wat de voor- en nadelen zijn in het gebruik van de telefoon? Wat valt tegen wat je niet verwacht had of wat vind je juist supergoed van het toestel? Zeker als je ook de s710 hebt (geprobeerd) ben ik benieuwd naar de verschillen
En de batterijduur

En ik zal wel suf zijn, maar is het een ARM processor?(dit omdat REALVNC enkel op ARM processors werkt)

autodre wijzigde dit bericht 03-12-2007 15:26 (10%)

quote:
autodre schreef op maandag 03 december 2007 @ 14:33:
En ik zal wel suf zijn, maar is het een ARM processor?(dit omdat REALVNC enkel op ARM processors werkt)
De HTC S730 heeft een Qualcomm MSM 7200 processor, en volgens de specificaties bestaat die onder andere uit een 400 MHz ARM11 applications processor.
KleineLaptops.nl

Ik heb hem vandaag in het echt gezien/in mijn handen gehad, ik vond hem wat minder mooi dan ik had gedacht, maar hij voelde wel uitermate degelijk aan! Toetsenbordje werkt lekker soepel maar toch stevig. Alleen weet ik niet hoe het is om te navigeren door WM6 zonder touchscreen, het lijkt me wat moeilijk om dit allemaal met de "pijltjes" te doen. Maar dat heb ik niet getest dus misschien valt het wel mee.

Ik ga hem spm bestellen via gsmweb.nl ism een vodafone zorgeloos mobiel + 27,50 p/m 1 jaar! (totaal is 420,75) het is duurder dan bij t-mobile maar ik denk wel dat vodafone zo zijn voordelen heeft tov t-mobile (sms binnen de bundel, sneller internet, gratis sms via site).

Heb hem ook net bekeken in het 'echt' (Belcompany)
Degelijk toestel. Scherm kleiner dan ik hoopte. Ook de F700 in mijn handen gehad. Echter geen optie voor mij, moet gewoon WM5/6 hebben, en outlook GOED kunnen sync'en etc.

Denk dat ik ervoor ga. Helaas niet meteen in de winkel gekocht, daar was hij met een 2 jaar abo van VF 22,50, circa 130,- Op internet is het echt VEEL goedkoper(wil 1 jarig+internet)

quote:
autodre schreef op maandag 03 december 2007 @ 14:33:
[...]

En de batterijduur

Batterijduur valt reuze mee! Behalve als je WiFi de hele dag aanhebt.. dan is ie ook weer leeg.

Weet niet hoe lang die meegaat omdat ik hem zeer intensief gebruik :) maar lees maar op de site.
quote:
autodre schreef op maandag 03 december 2007 @ 17:54:
Heb hem ook net bekeken in het 'echt' (Belcompany)
Degelijk toestel. Scherm kleiner dan ik hoopte. Ook de F700 in mijn handen gehad. Echter geen optie voor mij, moet gewoon WM5/6 hebben, en outlook GOED kunnen sync'en etc.

Denk dat ik ervoor ga. Helaas niet meteen in de winkel gekocht, daar was hij met een 2 jaar abo van VF 22,50, circa 130,- Op internet is het echt VEEL goedkoper(wil 1 jarig+internet)
als je nou Internet erbij nam, kreeg je 120 euro korting en was je maar 10 euro kwijt :)
quote:
snowmanappie schreef op maandag 03 december 2007 @ 14:14:
Enkele nadelen:

- dik
- maar 64 mb RAM geheugen...(Touch Dual heeft 128!)
- batterij snel leeg bij de hele dag Wifi
- gare oordopjes (ben Sony Ericsson gewend)
- Persoonlijk: ik mis toch wel een beetje de 'touch' :P

Maar voordelen zijn natuurlijk ook super! zoals MSN! De keyboard, HSDPA (nog niet getest)
de app's als skype die erop kunnen etc.

vanpeltje wijzigde dit bericht 03-12-2007 19:01 (50%)

vanpeltje

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: