Reg. datum: 07 december 2007
Reg. datum: 07 december 2007
Aan alle eisen kan hij voldoen, ik heb ook voor deze gekozen voor de normale nummerieke toesten die je bij een touchscreen niet hebt. IK laat hem elke vijf minuten pollen bij mijn emailserver. Er zit een schuifbare qwerty toestenbord onder. Alleen de standby tijd is slecht, maar kan ondervangen worden door een automatisch lock programma die het display na 30 seconden helemaal uitzet. Tsja UMTS en een volledig kleurendisplay heeft nu eenmaal een hoop energie nodig.quote:BugBoy schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 21:41:
Ik wil de S730 ook wel hebben, want na 4 jaar een Nokia 6310i is die toch echt opNu is het grote voordeel van mijn Nokia de enorme standby tijd. Ik bel erg veel en ik heb geen zin om tijdens de dag het ding aan de lader te moeten hangen. Nu ben ik daar wel een beetje bang voor als ik de matige standby tijd ziet (die al nergens op slaat).
Ik heb de volgende eisen:Daardoor kwam ik op de S730 uit, maar ik ben bang dat het ding meer aan de lader hangt dan er af. Kan iemand mij gerust stellen of moet ik op zoek naar wat anders?
- IMAP client om altijd mijn e-mail te hebben. Kan die eigenlijk elke 15 minuten pollen?
- Live Messenger connectivity.
- Normale telefoonfunctionaliteit met numerieke toetsen (geen soft-key).
- QWERTY toetsenbord voor SMS, Messenger en e-mail.