Reg. datum: 04 april 2007
Het HTC S730 topic - Deel 2
Gerelateerde producten
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last
Reageer Nieuw TopicReg. datum: 04 april 2007
"If you can't convince people with arguments, dazzle them with bullshit"
Reg. datum: 23 september 2002
Hoi vanpeltje,quote:vanpeltje schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 15:11:
Leuke weetje:
A.s vrijdag is ie verkrijgbaar bij T for Telecom in Lelystad
Belde net en hij zat in de bestelling.
Heb je ook een prijsopgave? Ben benieuwd wat hij daar kost. Hij staat iig niet op de site. De S710 wel en die is al ¤380,-.
Hierbij kan ik u melden dat het toestel dat u wenst vanaf eind deze week uit voorraad leverbaar is.
Anderen zeggen week 50 en half december. Kan de één 'm eerder leveren dan een ander?
Always two there are; no more, no less: a master and an apprentice.
Alleen niet zo goedkoop met abo's daar.
ato
Waarom zou ik de s710 nemen?
+ mooier
+ kleiner/lichter
Waarom zou ik de S730 nemen?
+ nieuwer
+ WiFi met WPA/PSK
+ UMTS
Denk het ookquote:autodre schreef op woensdag 28 november 2007 @ 12:34:
Nou heb de F700 bekeken in het 'echt' Toch wel erg groot. Ga nu op de S730 wachtenDenk dat dit perfect voor mij is
Check de filmpjes op youtubequote:C@SP schreef op woensdag 28 november 2007 @ 13:25:
Heeft er iemand een idee waar de simkaart in dit toestel zit? Ik wil namelijk een dual-sim adapter gaan gebruiken. Hopelijk zit de sim gewoon achter de batterij.
pricewatch: HTC S730quote:epoortvliet schreef op woensdag 28 november 2007 @ 13:54:
[...]
Hoi vanpeltje,
Heb je ook een prijsopgave? Ben benieuwd wat hij daar kost. Hij staat iig niet op de site. De S710 wel en die is al ¤380,-.
Ik had dat probleem ook, maar GPRS is echt langzaam.. aangezien ik veel in de trein wil internetten ga ik dan toch voor UMTS. Hoewel ik de S710 gewoon wel mooier (en kleiner) vind.quote:twixx schreef op woensdag 28 november 2007 @ 20:58:
Ik twijfel nog sterk tussen de s710 en s730.
Waarom zou ik de s710 nemen?
+ mooier
+ kleiner/lichter
Waarom zou ik de S730 nemen?
+ nieuwer
+ WiFi met WPA/PSK
+ UMTS
Verder is de processor 2x zo snel
vanpeltje
Te koop: appartement in Den Haag, op fietsafstand van centrum en Delft,
openbaar vervoer voor de deur
Ik heb altijd GPRS gebruikt voor e-mail en agenda items (via ActiveSync) en dat voldeed. Wat ik alleen niet kan beoordelen is of de processor voldoende kracht heeft voor wat ik wil doen of dat ik me daaraan ga irriteren. 'k zal nog es op youtube kijken of er iemand een demo heeft gemaakt.quote:Ik had dat probleem ook, maar GPRS is echt langzaam.. aangezien ik veel in de trein wil internetten ga ik dan toch voor UMTS. Hoewel ik de S710 gewoon wel mooier (en kleiner) vind.
Verder is de processor 2x zo snelErg belangrijk
Ik geloof dat ik alle filmpjes heb gezien, maar niet een waar dat in beeld komt. Heb je een link?quote:

The auto-sliding keyboard pops out to reveal that the SIM-card slot is no longer beneath the screen as it was on the HTC S710. A chime is played when you open the keyboard is opened, although I quickly turned this off (Settings->Sounds->Keyboard Sliding->Off). The speed of the screen-switch is much improved thanks to the faster 400Mhz Qualcomm CPU.
vanpeltje wijzigde dit bericht 28-11-2007 23:28 (9%)
vanpeltje
Mooi. Hopelijk zit de sim gewoon achter de accu.quote:vanpeltje schreef op woensdag 28 november 2007 @ 23:27:
[afbeelding]
The auto-sliding keyboard pops out to reveal that the SIM-card slot is no longer beneath the screen as it was on the HTC S710. A chime is played when you open the keyboard is opened, although I quickly turned this off (Settings->Sounds->Keyboard Sliding->Off). The speed of the screen-switch is much improved thanks to the faster 400Mhz Qualcomm CPU.
Die is al beschikbaar bij Belcompany...
vanpeltje
Reg. datum: 22 februari 2003
sim zit achter de batterij
gehaald bij belcompany
ow, nog tips?
vanpeltje wijzigde dit bericht 29-11-2007 19:56 (13%)
vanpeltje
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former."
maar hij is zooooooooooo mooi! (en toch kleiner qua vorm dan ik dacht..
Ik heb Vodafone 22,50 genomen met internet blox (twv 9,95) dan kost het toestel nog maar 10 euro.
Ik heb een 4 GB SD card gekocht en heb in totaal af weten te dingen naar 30 euro.
toch wel lekker...
vanpeltje
denk dat ik hem komende week wel ff oppik s710 ligt opzich ook wel fijn in je handen maar kheb toch liever de snellere proc. etc.
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former."
En werkt GPS nu wel of niet in de productieversie?quote:vanpeltje schreef op donderdag 29 november 2007 @ 21:41:
S730. Ik heb hem binnen.
Veuillez agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués.
Reg. datum: 27 oktober 2007
De snelheid is namelijk interessant a 1800Kbps.
Nu weet ik niet of 50MB per maand snel op is, gebruik hem voor msn en email.
af en toe surfen...
Zit te twijfelen tussen bovengenoemde (vodaphone) en telfort welke minder snel is maar wel echt onbeperkte datalimiet heeft.....
iemand suggesties?
Reg. datum: 04 april 2007
precies goede vraag.quote:Tom Paris schreef op donderdag 29 november 2007 @ 22:15:
[...]
En werkt GPS nu wel of niet in de productieversie?
Want ik las dit:
I took the question to my sources and the news I got back was very exciting. The s730 is using the Qualcomm MSM7200 processor and as such, it has a built-in GPS. The GPS even has an antenna attached to it. However, it is not something that HTC is supporting. That means that there is no software to 'enhance' the connection or useability of that GPS. But it is there and it can be used.
autodre wijzigde dit bericht 30-11-2007 00:09 (50%)
Ga ik zaterdag bekijken, het staat niet op de doosquote:
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last