Hoofdcategorieën
Topicacties

[Ervaringen] ASUS EEE PC - Deel 2

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 12 november 2007

Ik heb hem bij ayi45tw dus besteld, maar hoe doen jullie dat. Gwoon bestellen en wachten, of sturen jullie ook nog een lading maitjes naar die kerel. Want als je moet opgeven dat je een engelse OS wil ben ik de pineut.

Reg. datum: 27 november 2007

Nee hij snapt dat je Engels OS wilt hebben als je uit Europa komt daarnaast stuurt hij ook meteen de juiste adapter mee !!

Reg. datum: 23 maart 2005

En de taal instellen gaat ook erg gemakkelijk. Ik moest mn EEE vorige week restoren en dan krijg je meteen weer Aziatische tekens in beeld. Via eeeforum.com kan je opzoeken hoe je de taal weer op Engels zet.

Ik had ayi45tw alleen gemaild of de betaling goed was ontvangen en voor de rest niets. Alles verloopt erg soepel via hem.

zoiet.s?

Leuk om te lezen dat aardig stel mensen hem nu binnen hebben via goede verkoper :) Hij zou is moeten weten dat wij zijn klandizie verzorgen.

Ik wacht nog even totdat de black versie goed beschikbaar komt, nja dat is niet de reden. Ik wacht denk ik op de 4G, maarja wat ga ik er nou mee doen behalve tekstverwerken en internetten op school ;)

Zit er ook een IM programma op zoals MSN oid?

A good pair of jeans is like a true member of the family || Specs-| Eeepc 9" 20GB | Site - Cam : Fuji S6500fd

Gsus is my homeboy
Reg. datum: 24 oktober 2004

http://www.honeypothack.com/eee/images/internet_messenger1.jpg

Hmm das ook wel weer erg mooie service zeg!
quote:
trebbor1984 schreef op woensdag 28 november 2007 @ 08:45:
Nee hij snapt dat je Engels OS wilt hebben als je uit Europa komt
daarnaast stuurt hij ook meteen de juiste adapter mee !!
* CLB twijfelt.. alleen de eventuele extra douanekosten weerhouden me ervan om 'm te bestellen...

@ Hieronder: Oja die shizzle was ik vergeten :)
Dat blijken UK versies te zijn en ik wil 'n Taiwanese of niet..
Je zal me wel raar vinden maar ik vind zo'n toetsenbordje wel hip :') :)

3 USB poorten is trouwens 'geweldig'! Dacht dat hij er maar 2 had :)

BlueTooth:
http://www.blogsmithmedia.com/www.engadget.com/media/2007/08/princeton-ptm-ubt3s-small-bluetooth.jpg

Muis:
http://www.crooze.fm/lifestylenieuwsimages/Logitech%20VX%20Nano%2001.jpg

En nog een USB-poort voor USB-sticks/ externe HD's die altijd vrij is _/-\o_

CLB wijzigde dit bericht 28-11-2007 09:54 (112%)

Zepto Znote 6224W: 14,1" @ 1440 x 900 | nVidia GO 8600M GT 512MB | Intel Core 2 Duo T7500 2,20GHz 800MHz 4MB 3072MB PC6400 - 800MHz | 200GB 7200 rpm HD | DVD+-RW | Integrated BT & Wi-Fi | Windows Vista Home Premium x86 :-)

IMHO --->
Reg. datum: 11 juni 2006

quote:
CLB schreef op woensdag 28 november 2007 @ 09:28:
* CLB twijfelt.. alleen de eventuele extra douanekosten weerhouden me ervan om 'm te bestellen...
Dan moet je ff via samenkopen bestellen (als dat nog kan weet ik niet), daar was de prijs vast inclusief douanekosten enzo

They call me Sir Poopsalot because I poop... a lot

Reg. datum: 12 november 2007

quote:
trebbor1984 schreef op woensdag 28 november 2007 @ 08:45:
Nee hij snapt dat je Engels OS wilt hebben als je uit Europa komt daarnaast stuurt hij ook meteen de juiste adapter mee !!
Die ayi word steeds beter. Maar hij had ook al rond de 2000 producten verkocht, dus dan word je ook wel klantvriendelijk. HIj zal nu wel goede zaken doen.

quote:
CLB schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 22:32:

...

@ de ayi45tw'ers: Jullie hebben dus $500 betaald via PayPal.. op hoeveel euro kwam dat?
Kan namelijk nergens de wisselkoers van PayPal vinden? Via wisselkoers.nl is 't 336,35 so... :)
En hebben jullie (vooral de mensen die 'm al binnen hebben zonder extra kosten) nog speciale dingen op 't pakketje laten schrijven? Heb ooit 'n mp3-speler besteld uit de USA, die me toendertijd 215 euro kostte, mooi dat ik gepakt werd en dat ik nog 85 euro extra kon betalen.. 335 euro plus nog eens extra kosten, gaat 't wel heel erg bont maken (en dan kan ik uitwijken naar de UK, omdat ik zodoende geen belasting/ douanekosten betaal)
Omgerekend kwam het bij mij neer op ¤ 345,87. Dit is wel wat meer als wat andere betalen bij Expansys (¤ 340.- ?). Zelf dacht ik eigenlijk dat ze nog niet gegarandeerd konden leveren, niets aan te doen.
Daarnaast vind ik zo'n Chinees toetsenboardje wel wat hebben. Bovendien hou ik wel van een beetje spanning, nog een paar dagen en dan weet ik of hij is blijven hangen en er extra moet worden betaald. :X

Customs krijgt het nog druk van de week met het verwerken van grote paarse kadootjes (zie foto op eBay). :o

Reg. datum: 23 juli 2004

quote:
Ik heb deze (nouja, de Cirago maar is volgens mij precies dezelfde) trouwens binnen nu. Hij steekt wel veel meer uit dan het op de foto lijkt (van het metalen stuk steekt namelijk ook een paar millimeter uit, ongeveer een evengroot stuk als het plastic gedeelte).

En Bluetooth is zeker niet eenvoudig om aan de gang te krijgen op de EEE, maar als je eenmaal alles hebt gedaan dan werkt het weer wel redelijk simpel (met een bluetooth icoontje op de balk onderin). Zie dit topic voor instructies. Ik zal van de week even foto's maken!

Reg. datum: 11 december 2000

quote:
GekkePrutser schreef op woensdag 28 november 2007 @ 11:57:
[...]

Ik heb deze (nouja, de Cirago maar is volgens mij precies dezelfde) trouwens binnen nu. Hij steekt wel veel meer uit dan het op de foto lijkt (van het metalen stuk steekt namelijk ook een paar millimeter uit, ongeveer een evengroot stuk als het plastic gedeelte).

En Bluetooth is zeker niet eenvoudig om aan de gang te krijgen op de EEE, maar als je eenmaal alles hebt gedaan dan werkt het weer wel redelijk simpel (met een bluetooth icoontje op de balk onderin). Zie dit topic voor instructies. Ik zal van de week even foto's maken!
wat doen jullie nou precies met BT op de EEE pc ?

noem eens een toepassing die je echt gebruikt... ik kan eigenlijk niet zo goed bedenken waarvoor ik het nodig heb,

overigens zelf ook net bij expansys.com besteld , maar de levertijd staat op aantal dagen plus shipping .. als hij geleverd kan worden , wat ik betwijfel , duurt het zo'n anderhalve week op zijn vroegst.

PC Specs - HT Specs :B&W 600 S3, Rotel 1066+1075

Reg. datum: 18 september 2007

Wellicht dat iemand mij kan helpen. Ik probeer op het netwerk van mijn school (Univ. v Amsterdam) te komen, echter ben ik een Linux Noob. Heb iemand gevraagd om er even naar te kijken en hij gaf aan dat er geen compiler op zit. De Uni biedt verder geen support aan Linux.
  • Hoe zet ik een compiler erop? Ik heb gezocht, maar zie niks voor Xandros.
  • Wat is Xandros Networks? Ik zag het bij de FAQ van xandros.com staan als stap om een compiler te downloaden, maar ik zie Xandros Networks nergens.

Reg. datum: 28 februari 2001

quote:
computeraap schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 21:31:
[...]

De prijs op ebay is ongeveer hetzelfde, en de mogelijkheid om er meteen 2 GB ddr in te stoppen voor een goede prijs. Ook heeft hij hem gewoon op voorraad en hoop dat ik hem binnen 5 dagen binnen heb.

Ontvang jij een Nederlandse factuur? Anders kun jij geen BTW terug ontvangen.
Ik heb gewoon gevraagd of hij mij een invoice per mail wil sturen.

Dus al met al komt het wel op hetzelfde neer.
Ik ontvang geen nederlandse factuur maar als je ingeschreven ben bij Expansys en je hebt een europees BTW nummer wat ik dus heb hoef je in de UK geen BTW af te dragen maar in Nederland. Dus dat gaat via DHL en die kan ik weer terug vorderen :).

Ik heb BTW wel 2GB geheugen en 8GB SD erbij besteld :9~

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

-Pling-

Hoe is het gesteld met de printers? Ik wil wel graag kunnen printen, ik print draadloos naar een officejet 4110 en met winFLP kan ik geen driver installeren op mijn oude laptop (geen geldige windows versie moet minimaal windows XP zijn...) dus ik vraag me af of het onder linux wel werkt.

Iemand al een printer aan het apparaatje gehangen???

= Medion Akoya E1210 - 3Dmark 03 - 617 points = member of Het Aeglos Genootschap

Reg. datum: 10 augustus 2007

Zo, ik verwacht zaterdag as. mijn 4g op te kunnen pikken in san francisco. $399 dus 266 in euro's ;-)

Reg. datum: 23 juli 2004

quote:
xdc schreef op woensdag 28 november 2007 @ 12:36:
[...]
wat doen jullie nou precies met BT op de EEE pc ?
noem eens een toepassing die je echt gebruikt... ik kan eigenlijk niet zo goed bedenken waarvoor ik het nodig heb,
Er is 1 hele goede toepassing voor: Internetten via je mobiel! Met een goedkoop internet pakketje op je UMTS abonnement kan je zo overal internetten, in de trein, bij vrienden, zelfs in de auto :) Dus overal mailen, MSN'en, IRC'en, enz. Ideaal! Eigenlijk heb ik de EEE juist daarvoor gekocht.

Natuurlijk kan het ook met een USB kabeltje maar BT is toch een stuk handiger.

GekkePrutser wijzigde dit bericht 28-11-2007 13:11 (8%)

Bangalore, India
Reg. datum: 03 december 2005

Ik gebruik ook geen BT aangezien ik met de iphone onderweg goed uit de voeten kan voor internet en e-mail.

Eigenlijk gebruik ik nooit Bluetooth oom eerlijk te zijn. jaren geleden wel proberen te gebruiken met dat brakke active sync en mijn pocketpc maar dat was drama eerste klas.

Reg. datum: 02 december 2004

bij mij gaf aiblabla aan een dutch os te installeren. Ik hoor iedereen over engels..........

Reg. datum: 20 augustus 2005

Ik heb een witte bij expansys uk besteld. Bijna ¤350 incl verzending van 1-2werkdagen.
Vandaag of morgen zou er een lading binnen komen. Ben benieuwd of dit er genoeg zijn zodat ik de mijne ook krijg.
quote:
Cirago heeft ook zo'n bluetooth dongle.

Waarom bestellen zoveel mensen die in taiwan? Je kan die toch ook in de US bestellen? Dan heb je die rare tekens ten minste niet.

Gryx wijzigde dit bericht 28-11-2007 14:08 (50%)

Reg. datum: 14 november 2007

Ja maar die zijn juist hip =)
Ik wacht op de aardige mensen van de belasting met hun teruggave en dan komt ie er wel als het goed is :D

Reg. datum: 11 november 2007

@Gryx
Ik kom uit op EUR409,- bij Expansys incl. verzenden. Hoe heb jij dat gedaan :P?

Reg. datum: 20 augustus 2005

quote:
Puchje schreef op woensdag 28 november 2007 @ 14:42:
@Gryx
Ik kom uit op EUR409,- bij Expansys incl. verzenden. Hoe heb jij dat gedaan :P?
Je moet bij expansys.com bestellen en niet expansys.nl :) Ik kreeg zelfs een dag later een mail met een Belgisch bankrekeningnummer (Ik ben een Belg) waarop ik het bedrag kon overmaken.

Ben ik nu de eerste die ziet dat de 4g ook bij http://www.expansys.nl/ beschikbaar is? Hij kost weliswaar 390 euro maar er staat een opmerking bij voor massa inkopen. Als er nog veel mensen een willen kopen kunnen we mischien wel een inkoopactie opzetten en kijken hoever we de prijs kunnen drukken. Het is (voor zover ik weet) de eerste nederlandse winkel die hem levert.

nana, ik was de eerste. *steekt tong uit*
Maar massa-inkoop lijkt me geen probleem, al ga ik nu wel even expansys.com uitzoeken.

Maar Gryx, dat is dan wel goed geregeld dan, hoe zijn jouw verdere indrukken over de service?

Ja het is op zich wel vaag want ik ga er vanuit dat het over hetzelfde bedrijf gaat. Dan zit er toch wel aardig wat winstmarge op voor expansys NL als ze ze hier voor 390 verkopen...

Ja, daarom, het is zo raar. Het is toch zeker een verschil van 60 euro (incl verzenden ed)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: