Reg. datum: 23 maart 2005
Reg. datum: 23 maart 2005
Als je kijkt bij de prijzen zie je wel verschillen. Let er wel op dat bij ayi45tw de prijs vast is en bij de andere gaat het er om wie het hoogst bied. Deze prijs kan dus hoger komen te liggen dan bij andere. De meeste hier hebben volgens mij de EEE besteld via ayi45tw en dat is voor zover ik weet allemaal goed gegaan. Ik heb geen andere ervaringen met andere aankopen via Ebay.quote:fussysleep schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 00:29:
Hou net als velen dit topic al geruime tijd in de gaten(tezamen met het PB easynote XS topic) en ben er eindelijk uit. Het gaat een Asus EEE worden. Ben op Ebay aan het rond kijken om 'm daar te bestellen, het wordt de zwarte 4g versie.
Maar... zoveel aanbieders, zoveel prijzen. Als ik dan naar de specs kijk valt me het volgende op:
Bij deze aanbieder: ayi45tw de zwarte versie voor $ 380 (+ $ 80 verzendkosten) zonder webcam.
Bij deze: topalca de zwarte versie voor $ 290 (+ $ 90 verzendkosten) met webcam?
Voor de rest zijn de specificaties gelijk, zij het dat er bij de laatste geen vermelding staat wat voor adapter of toetsenbord indeling er op/bij zit.
Zijn er van de zwarte 4g versie nu al verschillende modellen in omloop? En heeft er iemand ervaring met bestellen via Ebay via internationale verkopers?