Hoofdcategorieën
Topicacties

[LCD-TV] Toshiba Regza Z Serie

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 21 22 23 24 last

Reageer Nieuw Topic
Arrogant? Me? Nah!

ik ga de 1dagvlieg zodirect ophalen. Goede service en snelle reacties tot nu toe. :)

Alleen problemen met bestellen van een HD decoder... De centen :p

Vidi, vici, veni! (ik zag, ik overwon en ik kwam!)

PSN id hvandervelden

En bevalt het scherm (of hadden ze hem nog niet binnen ?)
normaal krijg je een verzendbevestiging en die heb ik nog niet gehad :(

edit: de helft is maar verzonden wantevrachtwagen zat vol :(
ze weten nog niet welke er nu al weg zijn krijg ik vandaag te horen
Wel m ooi dat je tevreden bent !

harley wijzigde dit bericht 08-02-2008 08:56 (39%)

Sony DSC-A300 +Sigma 17-70 + SAL75-300 | Apple iPhone 3G 16 Gb White / ACER Aspire 7520G-502G32Mi / SAMSUNG PS-42Q92H / PS3 / Wii / Gamecube / Xbox / Dreamcast / SNES / NES / Atari 2600 / PSP / NDS lite / NDS / GBA SP / GBA / GBC / GBP / GB / Gamegear

Arrogant? Me? Nah!

TOPPERTJE!!! Heb nog geen DTV erop aangesloten en beeld ziet er nu al vrij strak uit. Heb alleen even 720p materiaal kunnen testen via mijn laptop omdat ik een volle avond had. Maar het apparaat is erg netjes. Alleen te groot voor mijn meubel. Ik ben aan het klooien om een Jamo DVR50 via component aan te sluiten voorlopig en dan ga ik mijn oude server PIV 2,8 Ghz inrichten als mediacenter tot ik weer een dedicated ga bouwen.

Het scherm is mooi en oerdegelijk. STabiele voet, mooi beeld, redelijk geluid, maar dat is nu hij is aangesloten op een actieve sub gelijk een stuk beter. Mijn sub kan gelukkig 2 inputs verwerken, dus geen kabel gewissel gelukkig.

De schermen stonden klaar en zouden vanavond worden opgehaald voor verzending. Ik heb ze zien staan. Goede service! Ga zeker weer zaken doen met ze.

PSN id hvandervelden

Kun je mij toevallig vertellen hoe groot de doos is. Dit omdat ik hem ergens anders laat afleveren en dan alvast vervoer kan regelen naar huis toe.

Wel fijn dat hij bevalt.

Sony DSC-A300 +Sigma 17-70 + SAL75-300 | Apple iPhone 3G 16 Gb White / ACER Aspire 7520G-502G32Mi / SAMSUNG PS-42Q92H / PS3 / Wii / Gamecube / Xbox / Dreamcast / SNES / NES / Atari 2600 / PSP / NDS lite / NDS / GBA SP / GBA / GBC / GBP / GB / Gamegear

Arrogant? Me? Nah!

Niet erg veel groter dan de TV? Zag je bericht pas toen ik al weg was. En ik weet nog niet hoe laat ik thuis zal zijn. Hij paste in een toyota corolla verso rechtopstaand en schuin gedraaid met de stoelen helemaal naar voren gezet. :p 140x110x35??? Ruwe schatting?

PSN id hvandervelden

Afmeting doos is 110x28x75
Ik heb hem net ontvangen (stond wel op zijn kop in de bezorgbus)
Vanavond ff aansluiten op
analoog TV
UPC Digitale TV
PS3

(moet tot 21:00 werken helaas)

Arrogant? Me? Nah!

och, zat er maar een beetje naast toch? Misschien straks nog even prullen eraan. heb mijn Jamo DVR 50 DVD speler via component nu op 720p aangesloten en straks via HDMI mijn gamebak die ik als mediacenter ook in ga zetten.

Reg. datum: 19 januari 2005

Ik heb vandaag ook mijn Toshiba binnen gekregen en heb ook de nieuwere versie 42 x 3031 gekregen. Ik heb alleen een vraag. Er staat bij mij HD Ready op het scherm en op de doos!!!!??? Terwijl het een full HD moet zijn. Hebben jullie hier een verklaring voor? Ik heb al gegoogled, maar ik hoor meerdere versies. De 1 zegt dat het wel een full hd is de ander weer niet. Wie weet kan iemand hier de doorslag geven, wat het nu is. Bedankt!

Arrogant? Me? Nah!

? Nog niet volledig kunnen testen, en via VGA is alleen HD-ready resolutie te bereiken, maar via HDMI en Component zou hij gewoon full HD moeten zijn. Er zijn tegenwoordig wel meer schermen die full HD zijn waar HD-ready stickers opzitten. Zelfs in winkels maken ze die fout. Maar nergens iets gevonden dattie niet 1920x1080p aan kan hoor? Ook volgens de toshiba site. Dus geen zorgen.

PSN id hvandervelden

Hij is echt full hd 1080P. alleen op 1 of andere manier staat er idd alleen een hd-ready logo op.
Ik heb hem gisterenavond neergezet en 10 minuten aangehad en vond het beeld redelijk goed standaard uit de doos iig al beter als wat ik nu had op mijn 32" lcdtv. Ga morgen wel eens ff met de instellingen zitten spelen om alle kleuren goed te krijgen.

Reg. datum: 19 januari 2005

Bedankt voor julie snelle reacties! Ik begon mij inderdaad lichtelijk zorgen te maken.

Reg. datum: 12 januari 2008

quote:
bobsoers schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 13:47:
Toch wel erg moeilijk allemaal. Steeds denk ik dat ik een keus heb gemaakt en ga je naar de winkel en ga je twijfelen... Het merk staat nu wel vast. Het wordt zoals natuurlijk ook in dit topic thuis hoort een Toshiba.

Zit te twijfelen tussen twee modellen:

Toshiba REGZA 40 ZF 355 D ¤1600
Incl Real Digital Picture / FULL 10 Bit Processing
PIXEL PROcessing V

Toshiba REGZA 42 Z 3030 DG ¤1488
Incl digitale tuner.

Specs bijna gelijk... voor 120 euro minder wel 2 inch groter! zou de pixel processing V en de real digital picture veel verschil uitmaken? Helaas is er geen identiek model met dezelfde specs alleen dan 42 inch dat zou de keus wat makkelijk maken.

Verder hoor en lees ik alleen maar goede dingen over Toshiba lcd tvs.
Zie.

http://www.hetbesteproduc...beste_LCD_televisies.html

Voor wat het waard is natuurlijk.
Je moet wel ff kijken of zo'n groot scherm in je kamer past (ongeveer 3X de diagonaal = afstand)
Tevens zie je bij een groter scherm sneller fouten ontstaan.
Ikzelf heb de 37z3030d, die is al vrij groot.
In het begin dacht ik een miskoop gedaan te hebben, maar eenmaal met de settings aan de gang gegaan is het een prima toestel z(via internet een 400,= goedkoper dan bij MM)
zal de settings later nog wel posten.

Edit))
Beeldinstellingen
Achterlicht 40
Contrast 60
helderheid 50
kleur 59
Tint 0
scherpte 0
Black strech uit
mpeg nr uit
DNR laag
Kleurtemp. natuurlijk

Active achterlicht aan
bioscoop mode aan
stabil. film vloeiend
active vision M100 aan
3d kleurbeheer uit
(dit is natuurlijk eigen inzicht, maar misschien voor jou een start)
Succes ermee

ps
Toshiba heeft een pixelgarantie (als enige in Nederland) wat wil zeggen 1 dode pixel= nieuwe LCD tv
tevens bij schermen groter dan 30" service aan huis en ruil LCD indien nodig

rosje29 wijzigde dit bericht 12-02-2008 13:23 (10%)
Reden: extra info

Reg. datum: 12 januari 2008

quote:
deedee76 schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 02:03:
Ik heb vandaag ook mijn Toshiba binnen gekregen en heb ook de nieuwere versie 42 x 3031 gekregen. Ik heb alleen een vraag. Er staat bij mij HD Ready op het scherm en op de doos!!!!??? Terwijl het een full HD moet zijn. Hebben jullie hier een verklaring voor? Ik heb al gegoogled, maar ik hoor meerdere versies. De 1 zegt dat het wel een full hd is de ander weer niet. Wie weet kan iemand hier de doorslag geven, wat het nu is. Bedankt!
Hij is full HD, alleen HD ready bestaat uit bepaalde eisen en Full hd niet (kijk maar eens op Wikipedia: High-definition television ) Als de LCD 1080p aankan is hij Full HD, indien hij alleen 1080i aankan niet.

Arrogant? Me? Nah!

Heerlijk tv-tje. Beetje aanklooien met DVI, maar met exact scan beeldverhouding ist echt een plaatje. Ik wacht nog lekker even met een digitale decoder voor de kabel tot er een beter alternatief is. De scaler in de Toshiba is een stuk beter dan ik verwachte. geluid moet nog wel wat aan worden gedaan. Met een externe sub iig al een stuk beter.

http://img206.imageshack.us/img206/2296/img0844vb8.th.jpg
Plaatje op imageshack (popups!)
http://img156.imageshack.us/img156/6866/img0845dw0.th.jpg
Plaatje op imageshack (popups!)

makkie ;) wijzigde dit bericht 11-02-2008 10:02 (23%)

PSN id hvandervelden

Ik kijg mijn HDMI 2 input niet werkend. Kabels al geswitched maar hij doet helemaal niets :(
ff boekje van zolder halen en toshiba maar bellen :(

Reg. datum: 16 april 2007

Weet iemand waar de 42X3000P en/of de 42X3030D te bewonderen zijn? Aangezien Toshiba lang niet in alle winkelketens te zien is? Ik heb het hier over de regio Nijmegen.

Arrogant? Me? Nah!

MediaMarkt heeft de 3030 z en x serie

Arrogant? Me? Nah!

quote:
harley schreef op maandag 11 februari 2008 @ 12:39:
Ik kijg mijn HDMI 2 input niet werkend. Kabels al geswitched maar hij doet helemaal niets :(
ff boekje van zolder halen en toshiba maar bellen :(
Had ik eerst ook. PC via VGA ernaast ging wel goed. Daarna de kabels op mijn videokaart gewisseld toen alles uit stond (2x dvi) en tv aangezet en daarna PC gestart en het ging goed. Geen idee wat er mis ging. Wat sluit je erop aan?

PSN id hvandervelden

Nou gebeld met de nederlandse importeur (in belgië) maar die claimt ze niet te hebben geleverd en zegt dat hij daarom er ook geen garantie op kan geven. 1dayfly geeft aan dat ze wachten op antwoord van hun belgische leverancier hoe dit probleem aan te pakken.

Om een en ander uit te sluiten heb ik kruistesten gedaan maar de PS3 en mijn DVD speler geven allebei beeld op HDMI.
Ook gaf mijn DVD speler ineens aan dat het aangesloten apparaat niet HDCP compliant was terwijl hij gisteren nog gewoon films via hdmi heeft afgespeeld (met een andere kabel maar zelfde type en merk)

probleem is nu ook nog eens dat zodra er een HDMI kabel op poort 2 is aangesloten geweest is hij defect en werkt hij ook niet meer op poort 1 :( het erge is dat ik nu dus drie defecte HDMI kabels heb (en meer heb ik er niet)
Ik had er drie omdat mijn vorige tv maar 1 ingang had dus ik had er een verdeler tussen (2 kabels van de apparaten naar verdeler en 1 kabel weer naar de tv)

De laatste keer zag ik ook een klein vonkje tussen de kabel en de achterzijde van de tv overspringen toen ik hem er niet direct 100% recht voor had zitten :(

Nu kan ik dus nog niets.

Ook wist de importeur te vertellen dat er van de 42X3031D geen NL handleiding bestaat. Dit ondanks vooraf nagevraagd of deze geleverd werd en hierop bevestigend werd geantwoord.

Het beeld van analoog signaal valt me helemaal niet tegen. Digitaal is nog een stukje voller wat kleuren betreft maar ik kan nu dus nog geen blu-ray kijken wegens geen HDMI kabels meer :(

[edit] Net de stekkers van de PS3 en de tv er 10 minuten uit gelaten en daarna nog eens geprobeerd maar ik krijg nu op HDMI 1 en 2 geen beeld meer :(

[edit2] Net de oude tv er nog maar even bijgepakt maar de HDMI kabels zijn gelukkig in orde. de toshiba accepteert nu gewoon helemaal geen HDMi signaal meer :(

harley wijzigde dit bericht 11-02-2008 18:12 (22%)

Arrogant? Me? Nah!

Da's klote... Heb je geen mogelijkheid om via component aan te sluiten? Maakt niet uit wat voor RCA stekkers je pakt, al pak je 2x audio RCA. Heb je iig nog digitaal beeld...

PSN id hvandervelden

Nope de ps3 heeft geen rca uitgangen en daarnaast moet het gewoon werken op HDMI ik betaal toch geen 1000 euro voor een FULL HD tv en dan geen werkende HDMI te hebben :(

Krijg net een mailtje van 1dayfly
quote:
Geachte klant,

Toshiba heeft beslist om sinds 1 april 2007 op alle Regza toestellen een garantie met home service aan te bieden en dit voor 32inch en groter.

Wanneer een klant een defecte LCD meldt, heeft u 2 mogelijkheden:

U geeft aan de klant de gegevens van CE REPAIR of TVA en de klant belt om een afspraak te maken.
U geeft aan CE REPAIR of TVA de gegevens van de klant. Binnen de 24 uren neemt de technische dienst telefonisch contact op met de klant om een afspraak te maken.

De technische dienst stuurt een vervoerder om het defecte toestel af te halen en een tijdelijk vervangingsapparaat te geven.

De defecte LCD wordt in de werkplaats gerepareerd.

Na reparatie van het toestel, neemt de technische dienst opnieuw contact met de klant om zijn Regza LCD-TV terug te brengen.

Gegevens van de technische dienst:

CE REPAIR
Daltonstraat 25
3316 GD Dordrecht
Tel : 078/654 3050
Fax: 078/654 3062
e-mail : info@cerepair.nl
Website : www.cerepair.nl

TVA
Twentelaan 2
7609 RE Almelo
Tel : 0546/85 12 12
Fax: 0546/85 33 38
e-mail : info@tva-service.nl
Website : www.tvaservice.nl

Met Vriendelijk Groet,

Marc Hérinckx
SAV – DNV Manager
Morgen dus maar ff bellen maar ik eis dus wel mooi een nieuw (GEEN gerefurbished) exemplaar want ik wil geen 1000 euro betalen voor een gerepareerde tv van 3 dagen oud !

harley wijzigde dit bericht 11-02-2008 22:23 (80%)

Arrogant? Me? Nah!

Ik bedoelde het als tijdelijke oplossing. Maar het garantie verhaal is wel erg klote. zo heb je nog niks aan 2 jaar garantie... Kun je mij op de hoogte houden? Of laten weten als ik ook wat druk moet gaan zetten? :p

Arrogant? Me? Nah!

Klote is dat. ipv te kunnen genieten van je speelgoed heb je nu alleen maar ergernissen... Ik ben er tot nu toe meer dan tevreden over. Enige probleem dat ik heb is dat mijn PC niet goed detecteert dattie digitaal signaal over de HDMI moet pompen...

Hoop dat je probleem snel en goed wordt verholpen.

PSN id hvandervelden

quote:
makkie ;) schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 10:06:
Klote is dat. ipv te kunnen genieten van je speelgoed heb je nu alleen maar ergernissen... Ik ben er tot nu toe meer dan tevreden over. Enige probleem dat ik heb is dat mijn PC niet goed detecteert dattie digitaal signaal over de HDMI moet pompen...

Hoop dat je probleem snel en goed wordt verholpen.
Welke videokaart heb je in je PC. Ben voor het werk bezig geweest om 3 LCD tvs an te sturen en daar was eerst een nvidia geinstaleerd maar die heb ik later vervangen voor een ATI radeon want die was veel beter in te stellen met veel meer mogelijkheden. Zelfs 1 revisie nieuwere drivers zorgden alweer voor een groot verschil. (bij de nvidia en ati heb ik de asus en de chipbakker zijn drivers gebruikt en ook hierin zaten weer heeeeeeel veel andere instellingsmogelijkheden)

1dayfly heeft net gebeld dat toshiba mij gaat bellen vandaag. Ik geef ze toto 12:00 en dan ga ik zelf bellen naar het nummer wat ze me gisteren hebben gegeven.

Ik heb me er trouwens nog niet 100% goed in verdiept maar het zou trouwens toch mogelijk moeten zijn om via de ingebouwde DVB-T tuner iig nederland 1 2 en 3 te ontvangen ? Ik kan in dat menu alleen nergens nederland selecteren. zal zo eens testen of hij op engels toch de kanalen vindt.

harley wijzigde dit bericht 12-02-2008 10:22 (12%)

Reg. datum: 01 februari 2008

@Harley: Kun je me het nummer van Toshiba geven? Ben heel tevreden over mijn 32R3500PG, op 1 punt na: (kleine) artefakt fouten bij active motion (100Hz) aan). Wil ze hier een vraag over stellen.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 21 22 23 24 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: