Gathering of Tweakers

Quicksearch
Mensen gisteren digitaal tv aangesloten van @home. met HD zenders.

zelf heb ik de 37" 3030Z en de HD zenders zijn echt prachtig, gisteren een film over het koraalrif en de kleuren spatten echt van het scherm af. zo scherp... :9~

toen ik weer in de kamer kwam waar een crtje staat dacht ik echt van wat klein en de kleuren vond ik dof.

eerst wou ik de samsung 40M87 hebben maar die kleuren zijn wel vel maar het mist gewoon iets

ik ben blij dat ik de 3030Z heb genomen met 10bitt paneel _/-\o_

heb inmiddels via via vernonem dat ie over 2 weken in duitsland te leveren valt

Sorry, ik denk dat deze vraag beter in het andere Regza topic past. :)

Zamorano wijzigde dit bericht 19-01-2008 19:36 (79%)

quote:
resotjuh schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 23:40:
Binnekort komt er waarschijnlijk een 40 inch van de ZF uit..

Toshiba wil er zelf niks over kwijt, misschien omdat ze bang zijn dat de huidige verkopen op de Z serie zullen terug lopen .. maar via deze link van hun service center kun je een lijst vinden waar onder andere 40ZF tussen staat.. Het zou kunnen zijn dat ze het model gecancelled hebben maar dat lijkt me zeer onlogisch aangezien er een grote markt zou zijn omdat de 46ZF gewoon voor veel mensen te groot en/of te duur is ..

http://tesc.toshiba.co.uk...tentFrameSet?OpenFrameset

Ook is het me opgevallen dat de 42 inch uit de Z een stuk goedkoper is geworden de afgelopen week

Ik gok dat de prijs van de 40 ZF rond de 1750/1800 gaat zitten, maar dat is puur speculatie afgaande van de 42Z prijs vergeleken de 46ZF op redcoon (eigenlijk heb ik dus het goedkoopste scenario genomen over t algemeen zal t nog wel duurder zijn vooral in een normale winkel)..

----

[...]

komt goed!
De 40ZF staat op redcoon nu.. prijs 1808 euro.. Ik zat er aardig dichtbij dus :)
ben aan t twijfelen of ik mijn 42Z ga inruilen want ik heb iets raars.. t lijkt op banding

In Duitsland staat ie al voor 1649 euro. Die prijs zal hier ook wel snel doorgevoerd worden denk ik zo.
quote:
Tinman schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 18:00:
In Duitsland staat ie al voor 1649 euro. Die prijs zal hier ook wel snel doorgevoerd worden denk ik zo.
was dat incl btw? 1650 zou wel erg goedkoop zijn! maar goed hopen dat de prijs incl btw is en ook hier binnekort wordt doorgevoerd..

prijzen zijn daar opeens gestegen ;(

zitten nu rond de 1755 euro...
REGZA 40 ZF 355 is vanaf nu leverbaar bij redcoon... hopellijk verschijnt hij ook er ergens in de showrooms ,wnt ik wil graag eerst zien wat ik koop

Sinds vandaag ook een trotse bezitter van de mooie tv. Alleen nu heb ik hem via HDMI met verloopje naar DVI aangesloten op mijn tv. Maar hij word dus niet herkent.

Zijn er meer mensen die hier problemen mee hebben (hadden)?

De videokaart is een Asus HD2600pro

welke tv heb je ....

ohh sorry, ik heb de 37Z3030

www.1dayfly.nl aanbieding voor de Toshiba Regza 42X3000P 999,- met 12 euro verzenden. Goedkoopst is anders bij Redcoon voor iets over de 1100,- Voor de geinteresseerden..

Vidi, vici, veni! (ik zag, ik overwon en ik kwam!)

emoties zijn voor mietjes

quote:
makkie ;) schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 18:34:
www.1dayfly.nl aanbieding voor de Toshiba Regza 42X3000P 999,- met 12 euro verzenden. Goedkoopst is anders bij Redcoon voor iets over de 1100,- Voor de geinteresseerden..
Ja, experts? Vertel 's. Is dit wat? Het lijkt mij wel een lekkere prijs. Of is het goedkoop is duurkoop?

Als ik heel af en toe tv kijk (Digitenne), maar vrijwel altijd divx'en via m'n Xbox 360 (HDMI dan) en gamen (Xbox 360 en Wii). Of moet ik dan toch naar wat anders gaan kijken?

nu met een signature waar ik géén officiele waarschuwing voor krijg! :-)

http://www.trustedreviews...a-42X3030D-42in-LCD-TV/p1

http://www.hdtvtest.co.uk/Toshiba-42X3030D/

Gaat over de 3030d, maar het enige verschil is de DVB-T. Maar daar heb ik toch niks aan. Experts kunnen je veel vertellen overigens, maar het is allemaal wel erg smaak afhankelijk hoor. Wilde eigenlijk een plasma kopen omdat die gewoon mooiere kleuren weergeeft, maar met 200 euro meer een full HD? Dan ben ik ook een sucker voor specs. Maar die plasma komt er ooit toch wel in de slaapkamer.

PSN id hvandervelden

Ik heb de aanbieding ook gezien en twijfel nu wel erg. Of doorsparen voor de panasonic plasma PY70 maar die viel me vandeweek zo tegen en het was wel in te stellen volgens de verkoper (maar hij deed het niet) en was echt slechter als alle andere dus ik kan me voorstellen dat het echt klote stond ingesteld.

aan de andere kant scheelt dit gewoon 1/3 van de prijs en is het ook full hd 24P 42" wat eigenlijk mijn eisen waren.

Apple iPhone 3G 16 Gb White / ACER Aspire 7520G-502G32Mi / SAMSUNG PS-42Q92H / PS3 / Wii / Gamecube / Xbox / Dreamcast / SNES / NES / Atari 2600 / PSP / NDS lite / NDS / GBA SP / GBA / GBC / GBP / GB / Gamegear

PSN id hvandervelden

Ik heb hem besteld en hoop er volgende week van te kunnen genieten !

Me oude tatung 32" hdready is dan ook al verkocht. Mocht de toshiba echt niet bevallen kan hij binnen 7 dagen retour !

harley wijzigde dit bericht 02-02-2008 16:31 (47%)

Apple iPhone 3G 16 Gb White / ACER Aspire 7520G-502G32Mi / SAMSUNG PS-42Q92H / PS3 / Wii / Gamecube / Xbox / Dreamcast / SNES / NES / Atari 2600 / PSP / NDS lite / NDS / GBA SP / GBA / GBC / GBP / GB / Gamegear

en welke heb je besteld de 40zf ??? toevallig .....wil deze namelijk zelf gaan bestellen maar niemand lijkt hem te lvederen (behalve redcoon) en mediamarkt zegt dat dit toestel niet eens in nederland uit gaat komen (nu zegt mediamarkt wel meer ) maar heeft iemand al die toestel of ga ik de eerste worden ?

PSN id hvandervelden

Ik heb de toschiba 42 X3000P besteld (hoop hem deze week nog te ontvangen)

Specs ff van de duitse site want de nederlandse site is vrij summier op lcd gebied de duitse site veeeeeel uitgebreider
quote:
http://www.toshiba.de/consumer/images/product/42x3000p_01.jpg
http://www.toshiba.de/consumer/images/product/42x3000p_02.jpg
Bild:
IPS LCD Panel Technologie
107 cm / 42" Bildschirmdiagonale sichtbar / 16:9
Helligkeit: 500 cd/m²
Kontrastverhältnis (dynamisch)*: 6.000:1
Auflösung: 1920x1080xRGB (FULL HD)
Reaktionszeit: 8 msec.
Betrachtungswinkel: 176°
Progressive Scan / DCDi Faroudja
PIXEL PROcessing III PRO
Real Digital Picture
3D Colour Management
HD ready / HDTV
Digitaler Kammfilter / Panel Overdrive / Active Backlight Control
Digitale Rauschunterdrückung / MPEG Noise Reduction
Cross Colour Noise Suppression / Chroma Digital Bug Correction
Adaptive Colour Enhancement
True Image
Active Contrast Enhancement
Lichtanpassung, schaltbar/Farbtemperaturwahl
Empfang:
TV Norm: PAL BG/I/DK, SECAM BG/DK/L, NTSC BG 4.43
Analoger Tuner
NTSC-Videowiedergabe
Ton:
Stereo-/Zweikanalton
SRS WOW Surround Sound
Bassverstärker / autom. Lautstärkeanpassung
Slimspeaker (by Onkyo)
Gesamtmusikleistung: 2 x 25 W
Lautsprecher im Gerät integriert
Videotext:
TOP Videotext (500 Seiten)
Unterseitenspeicherung
Text auf Bild
Weitere Funktionen:
100 Programmspeicherplätze + 6 AV
Intelligent Tuning System (ITS)
Bildschirm-Dialog-System (OSD)
Standbild
Programmflip/Sendungsinfo
On-/ Off-Timer
16:9 Formatumschaltung
Autom. Formatanpassung (WSS)
Zoom Modi: 4:3/14:9/16:9 (Kino)/SuperLive/Breitbild/True Scan
Zoomfunktion bei HDTV / Zoom Menü / Senderliste
Blue Screen Automatic / Abschaltautomatik
Front Bedienfeldsperre - Kindersicherung
All in One Fernbedienung Anschlüsse:
Eingänge: 2x Scart (1x RGB/1x S-VHS/2x AV)
S-VHS (Hosiden) über Scart 2
Video (Cinch) / 3x Audio (Cinch)
Komponenteneingang - YUV (480p/480i/576p/576i/720p/1.080i)
2x HDMI (inkl. HDCP) mit 1080p (50Hz, 60Hz) / 24Hz (24p) / 1.3 (Lip Sync)
PC Eingang
Ausgänge: Audio (Cinch) fest
Kopfhöreranschluss (3,5 mm Klinke)
Wooferausgang (Cinch)
Stromversorgung:
Netzspannung: 220-240V (50/60 Hz)
Standby Stromverbrauch: 0,9 Watt
Betrieb Stromverbrauch: 241 Watt
Gehäuse:
Abmessungen (B/H/T): 1027/724/335 mm inkl. Tischfuß
Abmessungen (B/H/T): 1027/673/122 mm
Paneltiefe: 122 mm
Gewicht mit/ohne Tischfuß: 24,9 / 22,4 kg
Farbe: piano black / silber
Zubehör (optional):
TV-Schrank / Untergestell: MV4FXZ
Abmessungen außen (B/H/T): 988 / 978 / 533 mm
Gewicht: auf Anfrage
Wandhalterung: VESA (200 x 200)
Zubehör (optional):
drehbarer Tischfuß inklusive
Bemerkung:
* Gemessen nach JEITA Norm ED-2522, 5.1.3.1

Ik heb hem ook besteld. Hij gaat donderdag worden verzonden, dus vrijdag of zaterdag leveren. Ik ga proberen hem morgen op te halen. Ben dan toch al vrij. Tis altijd te proberen hé :p

de z is ook wel erg ineteresant, 100hz is erg mooi. Design is ook een plaatje. Maar zat te twijfelen om een simpele 42" plasma voor 750 te kopen. Maar voor 250 meer een full HD LCD? Dan komt er ooit wel een full HD plasma in de woonkamer en gaat deze mettertijd wel naar de slaapkamer.

Reviews zijn erg lovend. Ik zal wel wat pics proberen te posten als hij binnen is :)

[EDIT]

Zojuist te horen gekregen dat er problemen zijn met de levering:

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Geachte heer Peters,

Dank voor uw mail, we houden u op de hoogte.

Er is trouwens nog een andere issue waar u zometeen melding van krijgt maar die ik u wel vast wil mededelen. Namelijk blijkt Toshiba niet meer het door ons verkochte 42"X3000P te kunnen leveren. We hebben nu de afspraak met ze dat we voor dezelfde prijs de duurdere 42X3031DP geleverd gaan krijgen het verschil is dat de laatste een zwarte voet heeft en een ingebouwde DVB-T ontvanger. Het laatste nieuws is dat ze woensdag hier geleverd gaan worden

Met vriendelijke groet,

1DayFly klantenservice

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

makkie ;) wijzigde dit bericht 05-02-2008 14:43 (39%)

ik ga deze week de 40zf355 toch maar bestellen bij redcoon..hij is nu ook stukje goedkoper geworden :) :)

Toch wel erg moeilijk allemaal. Steeds denk ik dat ik een keus heb gemaakt en ga je naar de winkel en ga je twijfelen... Het merk staat nu wel vast. Het wordt zoals natuurlijk ook in dit topic thuis hoort een Toshiba.

Zit te twijfelen tussen twee modellen:

Toshiba REGZA 40 ZF 355 D ¤1600
Incl Real Digital Picture / FULL 10 Bit Processing
PIXEL PROcessing V

Toshiba REGZA 42 Z 3030 DG ¤1488
Incl digitale tuner.

Specs bijna gelijk... voor 120 euro minder wel 2 inch groter! zou de pixel processing V en de real digital picture veel verschil uitmaken? Helaas is er geen identiek model met dezelfde specs alleen dan 42 inch dat zou de keus wat makkelijk maken.

Verder hoor en lees ik alleen maar goede dingen over Toshiba lcd tvs.
Zie.

http://www.hetbesteproduc...beste_LCD_televisies.html

Voor wat het waard is natuurlijk.

PSN id hvandervelden

Ik was in 1e instantie van plan omde Panasonic 42 PY70 te halen. Maar met de huidige prijs niet intresant voor mij. De PV70 (hd ready) geeft echt een baggerbeeld van wat ik nu gezien heb (in drie verschillende winkels met full hd materiaal) echt grove kartelranden waar ik me op 4 mtr afstand nog steeds aan irriteerde. En dat voor een plasma welke hier beter mee overweg zou moeten kunnen.

Ik heb nu voor 1000 euro een 42" full hd TV waarvan ik hopelijk morgen kan aangeven wat ik van het beeld vind. Is het echt bagger gaat hij gewoon retour leverancier en ga ik weer verder op zoek.

Welke heb je dan gekocht voor 1000 euro? Ben benieuw naar je wat je ervan vind? (ervan uitgaande dat je een Toshiba hebt gekocht!

PSN id hvandervelden

Niet vervelend bedoeld maar lees de laatste tien post eens door.

Ik heb besteld de 42X3000P maar krijg geleverd de 42X3031D. de 1dayfly actie. (volgens mij is het dan weer de 42x3030D en staat de 1 voor de andere kleur voet want de 3031 staat weer nergens vermeld op de website van toshiba)
Heb toen ik die aanbieding zag direct een oud collega gebeld welke bij stassen werkt en die kon mij bevestigen dat toschiba 1 vd mooiste/betere de mooiste LCD schermen heeft.

harley wijzigde dit bericht 07-02-2008 14:05 (57%)

quote:
harley schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 13:52:
De PV70 (hd ready) geeft echt een baggerbeeld van wat ik nu gezien heb (in drie verschillende winkels met full hd materiaal) echt grove kartelranden waar ik me op 4 mtr afstand nog steeds aan irriteerde. En dat voor een plasma welke hier beter mee overweg zou moeten kunnen.
Dat moet dan aan de instellingen in die winkels gelegen hebben, want m'n Blu Ray's die ik afspeel op m'n PV70 zien er schitterend uit.

AMD 64 X2 4200@2.7Ghz | Asus A8N-SLi | 2048MB Corsair TwinX | XFX 8800GTX | 400GB Seagate Barracuda | Samsung 204b 20.1inch | G5+G15

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws