Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
Elp schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 15:27:
[...]

Ik moet de eerste nog tegen komen die me weet te locken.
Idem, ook nog nooit gepopt geweest in m'n covops ship. Ondertussen toch al 40-45 gatecamps overleefd met Covops en daardoor al genoeg verdiend om een nieuwe covops te kopen moest ik hem toch ooit eens kwijtraken. Elk camp dat ik nu overleef = win win win >:)

Voorheen Legion

quote:
Hurtebise schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 15:23:
[...]

Ben je ook zo hard voor een ei-pod die langs komt tuffen? :+ ?
NBSI

Not Blue, Shoot It!
Ja dus :P
quote:
Elp schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 15:27:
[...]

Ik moet de eerste nog tegen komen die me weet te locken.
Dat zeggen er zoveel. Blijkbaar heb je veel geluk gehad.
Ik kan m'n scanres volgens mij over de 3000mm krijgen... dan ben je al helemaal kansloos :P
M'n dps daarentegen is volstrekt waardeloos... maar dat lost de rest van de fleet wel op.

Het gaat niet om de grootte van de meloenen, maar om de smaak...

Zo, was net lekker missie's aan het doen in Jel en moest daarvoor naar Egghelende. Was ik daar goed bezig komen er in eens 4 scheepjes in de missie zone vliegen en die pinnen me helemaal vast. Kon nergens heen. Of ik even 150 miljoen ISK wilde tikken anders maakten ze me schip + pod kapot. En ik vlieg dus een Drake. Ik moest er even om lachen! Daarna boden ze aan dat ze me zouden laten gaan als ik me Drake zou verlaten. En de insurrance mislopen? NIet dus. Dus werd ik net voor het eerst eens wakker als een kloon. Ach ja..

In ieder geval nu met een PVP corp aan het kletsen, hopelijk wordt dat wat en kunnen zij me eens een beetje advies geven en helpen over het PVPen. Eve is weer top!

Wanneer je in low sec op het punt staat dood te gaan, selecteer dan een stargate/station/iets anders ver weg, en blijf op de warp to knop drukken. Dan zou je pod in low sec altijd moeten kunnen ontsnappen tenzij je echt flinke lag krijgt.

Baby, Vissie, Gamepie

Ga deze vakantie tijdens de zomermaanden lang alleen op m'n werk zitten. Als ik nu EVE op schijf zet en op m'n werk pc installeer. Hoe trackable is het op de werkserver dat je online zit te gamen? Heb al van meer mensen gehoord dat zij het deden op hun werk.

EVE-Online (Miss Taheira), LoTRO (Bluntor, lvl 50 Guard; Blotrun, lvl 2x Captain; kinship Het Legioen van Eriador, Laurelin)

De prijzen voor timecard in ISK zijn erg gestegen.
Hoorde zelf van me broertje dat er 1 zelf voor 600M van 60days verkocht is.

quote:
Hurtebise schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 09:29:
Ga deze vakantie tijdens de zomermaanden lang alleen op m'n werk zitten. Als ik nu EVE op schijf zet en op m'n werk pc installeer. Hoe trackable is het op de werkserver dat je online zit te gamen? Heb al van meer mensen gehoord dat zij het deden op hun werk.
Denk dat dit voornamelijk mensen zijn met een persoonlijke laptop en deze aan een adsl kabel hangen. Wannneer je een spel gaat installeren op het netwerk of lokaal is dit heel makkelijk te zien door een beheerder.

quote:
- Heb je uberhaupt installatie rechten?
- Zitten de poorten dicht?
- Wordt netwerverkeer gelogd?
- Staat de range van CCP in de blacklist?

Genoeg manieren waarop het je niet gaat lukken, en als het je wel lukt en ze komen er achter (wat 100% zeker weten gaat gebeuren) dan denk ik dat je gedag kunt zeggen tegen je contract.

Antec 900, Asus A8N-SLI Deluxe, AMD X2 4200+, 4 x 512 MB Corsair TwinX C3200PT, ATI 3850 256 MB, 2 x 250GB Maxtor Diamondmax 10, 1 x 750GB Samsung Spinpoint

Ja, of niet natuurlijk

quote:
Calamor schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 09:34:
De prijzen voor timecard in ISK zijn erg gestegen.
Hoorde zelf van me broertje dat er 1 zelf voor 600M van 60days verkocht is.
Tja, met nog maar 1 type wordt de vraag aanbod verhouding helemaal scheef getrokken en kun je als GTC seller nu bergen ISK ophalen.

quote:
furby-killer schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 07:35:
Wanneer je in low sec op het punt staat dood te gaan, selecteer dan een stargate/station/iets anders ver weg, en blijf op de warp to knop drukken. Dan zou je pod in low sec altijd moeten kunnen ontsnappen tenzij je echt flinke lag krijgt.
Ja heb dit enige tijd geprobeerd maar dus zonder succes. Hij poogde wel om te warpen, en ik kreeg ook die melding, maar er gebeurde verder weinig. Maar normaal gesproken moet het wel lukken dus, goed om te weten nu :P

EVE is a way of life

Die GTC prijzen zullen nu even flink vreemd zijn omdat mensen denken meer te kunnen vragen dan uiteindelijk zo is. Geeft het een week en de prijzen zijn weer beetje normaal (alhoewel het voor 60d wel op 350-400m kan uitkomen (of de vraag moet gigantisch blijven en mensen dom genoeg om 600m te betalen.)

ik wil geen signature! :(

quote:
Tank-a-Holic schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 09:37:
Denk dat dit voornamelijk mensen zijn met een persoonlijke laptop en deze aan een adsl kabel hangen. Wannneer je een spel gaat installeren op het netwerk of lokaal is dit heel makkelijk te zien door een beheerder.
Zorg dat je vriendjes met de beheerder(s) wordt. ;)
(En als je er eentje bent dan is het helemaal makkelijk natuulk)

Ik denk dat dat vooral iemand was die niet in de gaten had dat zijn account voorbij was en meteen weer wilde spelen. De paar die 60 dagen kaarten op dit moment verkopen die ik zie op forum vragen nog minder dan 400M ervoor, wat mij ook redelijk lijkt.

Laatst in FW fleet battle, 1 van weinige keren dat we niet aan het vluchten waren zodra grotere caldari fleet kwam, werd ik door bug vernietigd. Ik was mijn eerste 5 drones kwijt geraakt, en had daarna nog 1 ECM drone gelaunched. Toen iemand cruise missiles op mijn cane begon te schieten had ik er genoeg van en warpte weg. Ik draai om, en warp terug, wordt onmiddelijk geprimaried. Ik denk door gate te jumpen, kan ik wegen aggressie niet jumpen. Wat blijkt, heb nog steeds een ECM drone actief terwijl ik weg was gewarpt.
Maar goed, ship hield het niet al te lang vol, en daarna heb ik 5 minuten naar een schip gekeken waarbij alle balkjes rood waren, en ondertussen maar warp to blijven drukken. En toen was ik ineens in mijn pod in warp en had pod het overleefd.

Waarom zou 60D niet >400m uitkomen als de prijs van een 60D hoger is dan 2x 30D was?

Great minds think in parallel gutters.

Omdat laatste keer dat ik checkte (tijd geleden ja), de 30 dagen kaarten rond de 150M waren.

30 dagen gaan nu voor tussen de 190-215, 60 dagen zitten op de 350-400 en 90 dagen beginnen op te lopen tot tussen de 485 en 520 ongeveer.

De 60 dagen zullen over een tijdje echt gaan pieken aangezien er dan geen 30 of 90 dagen meer verkrijgbaar zijn voor isk of geld. Zonder die strijd tussen 3 verschillende kaarten is het vrij spel om meer te gaan vragen voor 60 dagen. Denk er maar over na; 90 dagen is bijna even duur als 60 dagen in dollars..90 dagen kost ca. 495 mil isk, logischerwijs zit de 60 dagen tussen de huidige prijzen in van 30 en 90 dagen.
Zodra die cap wegvalt krijgen de 60 dagen vrij spel om op te lopen tot 450 mil aangezien je dan geen vergelijkingsmateriaal hebt. Mensen zullen toch gek genoeg zijn om het ervoor te geven. Na verloop van tijd zal die prijs idd wel gaan dalen maar veel zal het niet worden denk ik.

Gigabyte 8I915P Duo Pro , P4 630J HT 3GHz @ 3425 GHz cooled by Gigabyte 3D Rocket Cooler, 512MB DDR dual channal PC3200 Twinmos , Sapphire Radeon X800XL @ 445/550 cooled by Zalman 700Cu , 520 Watt Levicom visible power

EVE is a way of life

quote:
furby-killer schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 12:43:
Ik denk dat dat vooral iemand was die niet in de gaten had dat zijn account voorbij was en meteen weer wilde spelen. De paar die 60 dagen kaarten op dit moment verkopen die ik zie op forum vragen nog minder dan 400M ervoor, wat mij ook redelijk lijkt.

Laatst in FW fleet battle, 1 van weinige keren dat we niet aan het vluchten waren zodra grotere caldari fleet kwam, werd ik door bug vernietigd. Ik was mijn eerste 5 drones kwijt geraakt, en had daarna nog 1 ECM drone gelaunched. Toen iemand cruise missiles op mijn cane begon te schieten had ik er genoeg van en warpte weg. Ik draai om, en warp terug, wordt onmiddelijk geprimaried. Ik denk door gate te jumpen, kan ik wegen aggressie niet jumpen. Wat blijkt, heb nog steeds een ECM drone actief terwijl ik weg was gewarpt.
Maar goed, ship hield het niet al te lang vol, en daarna heb ik 5 minuten naar een schip gekeken waarbij alle balkjes rood waren, en ondertussen maar warp to blijven drukken. En toen was ik ineens in mijn pod in warp en had pod het overleefd.
Hoe ver was je gewarped? Kan best zijn dat je nog gewoon je agressie counter van voordat je uitwarpte had toen je weer terug op de gate kwam. Duurt namelijk best lang voordat je daar vanaf bent.

ik wil geen signature! :(

Die agression timer van een ECM drone duurt maar 1 minuut. Als je binnen de minuut teruggegaan bent dan zal het die wel nog geweest zijn, anders lijkt het me idd een bugje dat hij die drone nog steeds aan jou toewijst terwijl je die niet meer controleert.

quote:
UTwizard schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 09:41:
[...]

- Heb je uberhaupt installatie rechten?
- Zitten de poorten dicht?
- Wordt netwerverkeer gelogd?
- Staat de range van CCP in de blacklist?

Genoeg manieren waarop het je niet gaat lukken, en als het je wel lukt en ze komen er achter (wat 100% zeker weten gaat gebeuren) dan denk ik dat je gedag kunt zeggen tegen je contract.
ach hier op mijn stage doet de systeembheerder af en toe ook een spelletje, maar dan voornamelijk als er niets te doen is, en jah als je alles goed regeld dan heb je daar de tijd voor, en ja als je dan iets doet als mining, ach dan kun je toch ff weg gaan en de medewerker in nood helpen (in high sec met 5 medium drones oid gaat dat wel lukken)

waar ik in eve momenteel zit, is er ice, en ore :) en al minstens 2 maanden geen pirate/ ore looter tegen gekomen :) *klopt snel af*
Toen ik terug kwam, kwam die ecm drone weer gewoon in mijn drone window als actief en aan het aanvallen.

Saru mo ki kara ochiru | Even monkees fall from trees | jabber: twbms.ate.jabber.org

quote:
zie ik er uit als een modje dan? :P

Saru mo ki kara ochiru | Even monkees fall from trees | jabber: twbms.ate.jabber.org

Discovery Channel

quote:
EVE Classic werkt makkelijk los op een 2Gb usb stick
(moet je wel na installatie, thuis, alles copyeren behalve de cache/bulkdata/settings folder)
dan kan je @ werk de stick er en EVE starten :)

wel deze 2 weer verwijderen na "gebruik"
c:\Documents and Settings\All Users\Application Data\CCP\EVE\ (settings) en
c:\Documents and Settings\<user>\Mijn documenten\EVE\ (logs/screenshots/)

Of als je alleen de setting op de stick wil houden (niet de chat logs/screenshots)
moet je starten met "eve.exe /end /LUA:OFF"

Verders maak je verbinding met 87.237.38.200 (tranq) @ TCP poort 26000
en als dat niet werkt kan je eventueel een SSH (port 22) tunnel verbinding
maken met het thuisfront dmv ssh account of eventuele andere proxy progsels.

Asus P5AD2 Premium | P4 560 3.6Ghz | Sapphire X1950XTX | 3GB Kingston DDR2-533 |
4*74GB raptors @ raid10 | 4*200GB @ raid5 @ promise sx4 s150 | Stacker case

Acties: [view]

Door: Terr Moderator SGD/SPV
Suiker op je patat

ZVARRI! The truth has once again been elegantly revealed to me!
Act-Fancer Cybernetick Hyper Weapon!

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws