Minmatar en Amarr zijn erg mooi geworden, Caldari is erg flets, Gallente is oke.
Rudios wijzigde dit bericht 06-12-2007 11:43 (28%)
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [PC][MMORPG] EVE-Online deel 12
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 93 94 95 96 last
[Nieuw Topic]Rudios wijzigde dit bericht 06-12-2007 11:43 (28%)
"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)
dat is bij alle schepen zo dan? Vond het al vreemd dat men Myrmidon een blauwe paintjob gekregen had. De schaduweffecten zien er wel lekker uit (zeker tijdens het warpen, als je wat sterren passeert). HDR vergt echter net iets teveel van mijn pcquote:Rudios schreef op donderdag 06 december 2007 @ 11:42:
Aaaaaahhh, waarom die lichtblauwe kleur bij Gallente, had dan een diepe donker blauwe kleur gekozen voor de gallente models.
Minmatar en Amarr zijn erg mooi geworden, Caldari is erg flets, Gallente is oke.
Helaas wel. Alle schepen op de Tech2 en de shuttle na hebben die babyblauwe kleurquote:Boeboe schreef op donderdag 06 december 2007 @ 12:12:
[...]
dat is bij alle schepen zo dan? Vond het al vreemd dat men Myrmidon een blauwe paintjob gekregen had.
Pvt! Who uses Windows XP nowadays. And what kind of looser wants to upgrade his client, real hardcore EVEers donwload 1.2GB clients! ;-)quote:IJzerlijm schreef op donderdag 06 december 2007 @ 09:10:
En dan het bericht dat de premium upgrade je c:\boot.ini file verwijdert bij XP machines waardoor ze mogelijk niet meer kunnen worden opgestart
Darkasantion wijzigde dit bericht 06-12-2007 16:24 (25%)
Gamingclock Hi, I'm a signature virus. Put me in your signature to help me spread. Pleeeeeaaase
Goed op de markt kijken waar de best prijs is voor de ore. Je kan ook in een corp gaan zitten waar je betaald krijgt voor je spul waarna anderen de ore refinen en gebruiken voor het bouwen van spul. Hetgeen dat je koopt ligt bij het station waar je het koopt. Even je assets openen (1 van de knopjes in de linker balk) en even zoeken waar het item staat en dan daar heen vliegen. Op de markt kan je zien hoeveel jumps je verwijderd bent van je spul.quote:Darkasantion schreef op donderdag 06 december 2007 @ 15:58:
Ok ben nu 14 dagen lang aan het snuffelen, maar zou toch graag wat tips hebben avn ervaren mesen wat ik het beste kan doen, hoe ik mijn gemijnde rommel kan verkopen bijv.
En waar vind ik het spul terug dat ik op de markt koop? Ik krijg dat maar niet gevonden, terwijl ik betaald heb.
Caldari.quote:Rhox schreef op donderdag 06 december 2007 @ 16:21:
Is er race-wise een "beste" ras om te kiezen als je de "fighter" route neemt? En dan doel ik meer op de verschillende schepen die de rassen hebben.
"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)
gallante of Minmatarquote:Rhox schreef op donderdag 06 december 2007 @ 16:21:
Is er race-wise een "beste" ras om te kiezen als je de "fighter" route neemt? En dan doel ik meer op de verschillende schepen die de rassen hebben.
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
Onderbouw dat eens? Elk ras heeft zijn specifiek fightereigenschappen, steekt er geen met kop en schouders bovenuit. Caldari is 1vs1 zelfs vrij belabberd en functioneerd in fleet of als support weer erg goed (dit natuurlijk omdat shieldtank de electronics verziekt in de midslots), om maar een voorbeeld te noemen.quote:
En dan gaat het hier vooral om je attribs en niet zozeer om de schepen zelf. Je kunt nl. zelf weten voor welke schepen je gaat trainen en dan maakt het verder niet uit wat je eigen ras is.quote:
Great minds think in parallel gutters.
Jammer dat CCP nogsteeds de Charisma attrib. niet heeft gefixed. Drie jaar geleden was deze attrib. ook al waardeloos.quote:Count schreef op donderdag 06 december 2007 @ 18:17:
Op de lange termijn is Caldari Achura inderdaad het beste character voor zowat alles (vanwege lage Charisma, wat een vrij waardeloze attribute is) maar als je binnen een maand toch wat PvP wil gaan doen is denk ik een Minmatar met skills voor Rifter (frigate) + Microwarpdrive + Warp Disruptor misschien wel het beste.
Het beste Caldari frigate (Merlin) is namelijk vrij waardeloos voor tackling vanwege zijn lage snelheid.
Over het geheel genomen hebben Minmatar/Gallente veel goede PvP schepen, met wat uitzonderingen en Caldari/Amarr veel beroerde PvP schepen, met wat uitzonderingen
Rhox wijzigde dit bericht 06-12-2007 18:36 (18%)
Ik vind het overpriced omdat ze anderhalf jaar geleden 120 mill waren.. maar toen was het isk verdienen moeilijkerquote:Darth Malak schreef op donderdag 06 december 2007 @ 10:07:
[...]
Jij noemt het overpriced. Ik vind die opmerking belachelijk. Ik vind 200 mil voor 30 dagen zwaar onderpriced. Het gaat hier wel om ECHTE euros dude voor virtueel geld die zo verdiend is.. Maar misschien wil jij altijd wel voor een duppie op de eerste rang zitten.
Iemand die GTC's voor 170 mil verkoopt is in ieder geval of rijk in het echte leven of hij snapt het niet helemaal.
My name is bond, ionic bond.. Taken, not shared..
http://www.google.nl
who is General Failure and why the hell is he reading my disk?! mijn specs
http://www.google.nl
Euh, nou ze zijn wel te backuppen, gewoon onder cache en dan de map settings in je eve map. En deze keer is er bij mij niks mis gegaan met de overview settings en ze hebben gezegt dat dit geregeld is, maar dat weet je natuurlijk nooit zeker.quote:Darth Malak schreef op woensdag 05 december 2007 @ 22:52:
[...]
Dat moest je sowieso al zeer regelmatig omdat na de zoveelste crash al je settings weer gereset waren. Wat ik in en in triest vind is dat de settings nog steeds niet te back-uppen zijn of serverside worden opgeslagen.
canon eos 400d, canon 18-55 kitlens, sigma f4-5.6 70-300mm, canon f1.8 50mm II, canon f4-L 70-200
canon eos 400d, canon 18-55 kitlens, sigma f4-5.6 70-300mm, canon f1.8 50mm II, canon f4-L 70-200
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [PC][MMORPG] EVE-Online deel 12
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 93 94 95 96 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea