EINDELIJK! Een screenshot van de Thanatos in de nieuwe graph! Terr, bedankt!quote:
... wat ziet 't er mooi uit allemaal!
".. Good is only skin deep, but evil is dead down to the bone.."
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [PC][MMORPG] EVE-Online deel 12
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 93 94 95 96 last
[Nieuw Topic]EINDELIJK! Een screenshot van de Thanatos in de nieuwe graph! Terr, bedankt!quote:Terr schreef op donderdag 29 november 2007 @ 10:20:
[...]
Ik heb ook de nodige screenshots genomen van de nieuwe graphics........
".. Good is only skin deep, but evil is dead down to the bone.."
Ginger magician heeft er niks mee te maken gehad, mocht ie willen haha. Hij mag al blij zijn dat ie weer eve kan spelen (ander account) nadat ie is geband na het incident in dal.quote:Maverick-X schreef op donderdag 29 november 2007 @ 13:15:
[...]
Ik ben niet 100% van de geschiedenis, maar volgens mij heeft DigitalCommunist hem ooit gewonnen bij een event, toen deze een probleem had met een corpgenoot had hij zijn toenmalige CEO dat schip gegeven als hij die andere corpgenoot zou kicken. CEO pakte het aan en kickte vervolgens niet die persoon.
Uiteindelijk heeft die CEO (ik wil zeggen dat dit Gingermagician was maar nogmaals ben niet 100% met het verhaal) het verkocht aan entity voor verschrikkelijk veel miljarden isk.
Maar aangezien die andere 2 schepen (de raven en de tempest) voor 100b het stuk verkocht worden en er daar 4 van elk van zijn zal die Fed Navy thron waar er maar 1 van is een stuk meer waard zijn + Entity is een collector en aangezien dit de enige in z'n soort is zal hij het niet snel verkopen, geld heeft hij zat
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
Asus P5AD2 Premium | P4 560 3.6Ghz | Sapphire X1950XTX | 3GB Kingston DDR2-533 |
4*74GB raptors @ raid10 | 4*200GB @ raid5 @ promise sx4 s150 | Stacker case
Asus P5K, Q6600 Quad Core, 4 Gb Corsair XMS DDR2-6400, eVGA GeFore 8800 GTX KO ACS3, OCZ GameXtream 850W, Dell 24" 2405FPW, Samsung 24" LCD, G15, Z-500, Synology DS-207+ 1TB NAS
Divers Famous Last Words: "Race You To The Surface!!!!"
Had waarschijnlijk een heavy cap injector, kan ie net injecten+boosten voordat een neut cycled. Die Marauders hebben ook een supergrote cargohold waar ze heel veel boosters in kunnen vervoeren.quote:Shunt schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 11:24:
pfff gister avond even tegen zo'n T2 raven gevochten op de Test server. we hadden een nossing neuting smartbombing remote repping T2 fitted Domie gang ik was de enige die de damage van dat ding in zijn eentje kon tanken. maar echt dat ding was vast faction gefit ofzo we hadden 3 domie's en een blasterthron iedere keer in 2 boosts had hij HEEL zijn shields weer vol geboost we waren dus met 3 man hem aan het nuten maar op geen enkele manier kregen wij zijn cap lang genoeg down om zijn boosts tegen te gaan. dat gevecht duurde over 8 min en uit eindleijk heeft hij selfdistruct gedaan zodat wij zijn fitting niet te zien kregentegen die tijd zat hij half in struct maar was hij dood leuk nog aan het boosten
Great minds think in parallel gutters.
Vanacht dus al? tof. Dat wordt dus ff een een skill aan van een paar dagenquote:Snowy112 schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 15:42:
Nieuwe release zal worden geactiveerd op 5 december om 02:00
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
een heavy Cap injector heeft ruimte voor 5 800 charges we hebben uit gerekent dat hij er max 24 mee kon nemen op laten we zeggen dat hij zijn capacitor op 10% of nul hield om onze nosses niet effectief te laten zijn. Cap heeft hij enkel nodig als hij shieldboost. aangezien caldary zonder cap kan schieten (missles en zo) dan een paar faction pasive hardners er op gooien 2 large shieldboosters (aangzien hij vaak 2x achter elkaar veel booste of in eens zijn driekwart shield totaal booste) ook faction anders haal je die hoeveelheden die hij booste niet. ik denk dat hij iedere keer als hij geen cap meer had meteen 2x een boost deed. ik gok ook dat hij een imp set had voor extra boost van de shields. want echt dit was NIET normaal meer.quote:Count schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 16:14:
[...]
Had waarschijnlijk een heavy cap injector, kan ie net injecten+boosten voordat een neut cycled. Die Marauders hebben ook een supergrote cargohold waar ze heel veel boosters in kunnen vervoeren.
Denk niet dat je ze veel in PvP zal zien aangezien ze >500m kosten en zeer kwetsbaar voor ECM zijn.
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
Het leuke aan die marauders is 1 blackbird met 2 multispecs hem waarschijnlijk 95% van de tijd had kunnen jammen zodat ie 0 damage kon doenquote:Shunt schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 18:27:
[...]
een heavy Cap injector heeft ruimte voor 5 800 charges we hebben uit gerekent dat hij er max 24 mee kon nemen op laten we zeggen dat hij zijn capacitor op 10% of nul hield om onze nosses niet effectief te laten zijn. Cap heeft hij enkel nodig als hij shieldboost. aangezien caldary zonder cap kan schieten (missles en zo) dan een paar faction pasive hardners er op gooien 2 large shieldboosters (aangzien hij vaak 2x achter elkaar veel booste of in eens zijn driekwart shield totaal booste) ook faction anders haal je die hoeveelheden die hij booste niet. ik denk dat hij iedere keer als hij geen cap meer had meteen 2x een boost deed. ik gok ook dat hij een imp set had voor extra boost van de shields. want echt dit was NIET normaal meer.
Dat ding deed ook nog eens goede dps mijn tank kreeg hij niet neer maar ik gebruik dan ook een rep hardwiring cloon extra rep amount extra armor en kortere rep duration. heerlijk![]()
Zonder remote reps however haden de andere gang members het niet uit gehouden tegen die gast.
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Aan de andere kant had ie aan die 5% genoeg gehad om diezelfde BB neer te halenquote:StarLite schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 19:05:
[...]
Het leuke aan die marauders is 1 blackbird met 2 multispecs hem waarschijnlijk 95% van de tijd had kunnen jammen zodat ie 0 damage kon doen
Ze zei:"Kom je langs vanavond, er is niemand thuis!", dus ik kwam langs en inderdaad, er was niemand thuis, de trut!
Dat heeft evemon wel vaker geroepen bij een lange downtime. Tot nu toe heb ik echter nog nooit gezien dat dit ook op de echte server is gebeurt en ik kan me ook niet echt voorstellen dat dit ook echt op de server gaat gebeurenquote:Maranno schreef op woensdag 05 december 2007 @ 08:51:
Als wat mijn eve mon zegt klopt zijn alle skilltrainingen op actieve accounts auto completed ....
redwing wijzigde dit bericht 05-12-2007 09:11 (8%)
ik wil geen signature! :(
Asus P5K, Q6600 Quad Core, 4 Gb Corsair XMS DDR2-6400, eVGA GeFore 8800 GTX KO ACS3, OCZ GameXtream 850W, Dell 24" 2405FPW, Samsung 24" LCD, G15, Z-500, Synology DS-207+ 1TB NAS
eve killboard nodig ? dm me voor meer info of bezoek een example site : http://example.all-rounder.nl\killboard
dat was de clue ook..quote:Darth Malak schreef op woensdag 05 december 2007 @ 10:14:
helaas, bandwidth exceeded
eve killboard nodig ? dm me voor meer info of bezoek een example site : http://example.all-rounder.nl\killboard
Dat werd toen inderdaad geroepen, maar iedereen die het hier over heeft heeft dit van 'iemand' anders gehoord maar ik heb nog van niemand gehoord dat bij hem persoonlijk een skill plotseling af was. Verder heb ik zelf Rev1 nog meegemaakt en bij mij was op geen van mijn accounts de skill plotseling completed. Ik geloof er dus niet zo heel erg inquote:Maranno schreef op woensdag 05 december 2007 @ 09:29:
Hoor net van een collega hier dat ze dat bij Rev1 wel gedaan hebben en bij Rev2 niet .. zullen wel zien (niet dat het mij veel scheelt had alleen 2 dagen skills aan staan ^^)
Ik heb bijna alles mee mogen maken kwa updates. En dit is een pure mythe.quote:redwing schreef op woensdag 05 december 2007 @ 11:19:
[...]
Dat werd toen inderdaad geroepen, maar iedereen die het hier over heeft heeft dit van 'iemand' anders gehoord maar ik heb nog van niemand gehoord dat bij hem persoonlijk een skill plotseling af was. Verder heb ik zelf Rev1 nog meegemaakt en bij mij was op geen van mijn accounts de skill plotseling completed. Ik geloof er dus niet zo heel erg in
Nieuwe schepen zien er wel goed uit maar er zijn ook nog veel problemen... texture kwaliteit is niet zo denderend en het is erg jammer dat bepaalde zaken als de mogelijkheid je overview settings te backup of serverside op te slaan, niet meegenomen hebben. Maar ja, er blijft altijd wel iets...quote:angel00008 schreef op woensdag 05 december 2007 @ 10:16:
[...]
dat was de clue ook..
ik ben echt benieuwd naar de nieuwe schepen etc morgen.. wel jammer dat het nu net vandaag moest gebeuren.. liever gisteren ofzow woensdag heb ik altijd een lange eve avond nu moet ik maar wat anders gaan doen..
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [PC][MMORPG] EVE-Online deel 12
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 93 94 95 96 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos