Gathering of Tweakers

Quicksearch
Nou ik heb gisteravond even 5 min kunnen genieten van m'n navyT :9~ O+ :9~ damn wat ziet die er lekker uit zeg _/-\o_ eigenlijk abnormaal want zo zou de normale thron er al uit moeten zien...ik vind de pastelkleuren met gallente echt gewoon bagger..weet overigens niet of iemand anders het al opgevallen is maar ik vind het "water/ijs" effect aan de binnenkant van de thronpoten erg appart..zal vanavond eens even wat uitgebreider op de testserver gaan zitten en even een paar screens maken van de NavyT, heb daar namelijk nog geen screens van voorbij zien komen.

Gigabyte 8I915P Duo Pro , P4 630J HT 3GHz @ 3425 GHz cooled by Gigabyte 3D Rocket Cooler, 512MB DDR dual channal PC3200 Twinmos , Sapphire Radeon X800XL @ 445/550 cooled by Zalman 700Cu , 520 Watt Levicom visible power

Ja, of niet natuurlijk

De nieuwe engine blijft DX9 omdat ze niet hun hele playerbase op vista willen dwingen :)

De nieuwe gallente stargates die met die 4 ringen die "onder" de gate hangen ziet er echt supergaaf uit nu imho, echt dik veel details zitten er nu op :D

Ik ben benieuwd hoe de launch zal gaan qua problemen.

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

quote:
StarLite schreef op donderdag 29 november 2007 @ 11:19:
Ik ben benieuwd hoe de launch zal gaan qua problemen.
Tip: Zet een skill training op 24 uur van te voren die minstens 1 week duurt. alleen dan ben je veilig!

Hou er zowiezo rekening mee: De "Time we expact to be back up and running" haalt het altijd.. voor 2 minuten en dan ligt alles down. Dan duurt het nog een paar uur voordat ze alles weer goed hebben en gaan ze testen. dan nog een paar uur voordat de spelers er op kunnen, weer down. paar uurtjes wachten, iedereen geeft het op. ze doen de server stiekem up gooien en hij loopt rustig vol.

Dus.. Minstens een week!

(ps. CCP is altijd netjes met downtimes, alleen patches duren wat langer dan aangekondigd, hou er gewoon rekening mee en niks aan het handje).

-

Nou mensen met geld, kom eens naar channel "Eve Online Hold'Em" en speel een potje poker met mij. Ingame is het sunshine xXx, spelletjes varieren van 17 tot 512mil per potje, er zit wel een rake op.

Reg. datum: 19 september 2003

Ik heb een half jaar geleden die trial gedaan en daarna nog even gespeeld, maar ik vond de lag in de buurt van systemen met veel mensen (vooral waar de goede missies zijn) en grote battles veel te erg, en al die irritante farmers. Is daar al verandering in gekomen?

Vliegt er toevallig iemand met de Megathron Federation Issue? Die heeft namelijk 175m drone bay space, wel lekker voor drone users zoals ikke :-)

EVE is a way of life

Ehm.. ja die vliegt iemand wel, die persoon heet Entity en is waarschijnlijk de rijkste persoon in EVE als je assets mee telt.

Van die Megathron Federate Issue is er namelijk maar 1, en hij heeft die, ook heeft hij een Raven State Issue en een Tempest Tribal Issue + nog een verzameling van bijna alle modules/schepen in EVE.

Het is heel jammer te moeten zeggen maar je kan er 99,99% zeker van zijn dat je nooit dat ding zal krijgen :P

Oh en Tjirp, Starlite heeft al wat ervaring met CCP patches, dat is de reden dat hij het vroeg, vroegah, 2003-2004 was de server meestal een week of 2 goed van slag, tegenwoordig zijn ze er beter in en kan je zelfs nog spelen op de dag dat de server up is, maar dit is natuurlijk wel een iets grotere patch :)

ik wil geen signature! :(

Ja, of niet natuurlijk

Hoe kom je dan in hemelsnaam aan zo'n geval als hij em wel heeft?

5 December komt Trinity? Of niet?
Ga wel een skilletje van 4d aanzetten dan...

Heb gister even de nieuwe graphics uitgetest en als ik eerlijk ben ben ik niet echt onder de indruk. Het ziet er allemaal net ff wat strakker uit enzo, maar ook hier als ik maximaal inzoom nog steeds brakke texture (jawel ver in gezoomd alles op hoog). Vooral de rokh is bijna exact hetzelfde, alleen een nieuwe texture erop geplakt.

Verder is alles natuurlijk veel zwaarder geworden en liep het gister verre van soepel (maar dat zal wel komen omdat er 600 man op de testserver zat ipv de normale 120). Erg jammer dat ze de nighthawk zo hebben verneukt, die is nu echt vies donkergrijs. Ze hadden 'em gewoon zwartig moetnen laten.

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

EVE is a way of life

quote:
MazeMouse schreef op donderdag 29 november 2007 @ 13:01:
Hoe kom je dan in hemelsnaam aan zo'n geval als hij em wel heeft?
Ik ben niet 100% van de geschiedenis, maar volgens mij heeft DigitalCommunist hem ooit gewonnen bij een event, toen deze een probleem had met een corpgenoot had hij zijn toenmalige CEO dat schip gegeven als hij die andere corpgenoot zou kicken. CEO pakte het aan en kickte vervolgens niet die persoon.

Uiteindelijk heeft die CEO (ik wil zeggen dat dit Gingermagician was maar nogmaals ben niet 100% met het verhaal) het verkocht aan entity voor verschrikkelijk veel miljarden isk.

Maar aangezien die andere 2 schepen (de raven en de tempest) voor 100b het stuk verkocht worden en er daar 4 van elk van zijn zal die Fed Navy thron waar er maar 1 van is een stuk meer waard zijn + Entity is een collector en aangezien dit de enige in z'n soort is zal hij het niet snel verkopen, geld heeft hij zat :)

ik wil geen signature! :(

quote:
MM schreef op donderdag 29 november 2007 @ 13:09:
Heb gister even de nieuwe graphics uitgetest en als ik eerlijk ben ben ik niet echt onder de indruk. Het ziet er allemaal net ff wat strakker uit enzo, maar ook hier als ik maximaal inzoom nog steeds brakke texture (jawel ver in gezoomd alles op hoog). Vooral de rokh is bijna exact hetzelfde, alleen een nieuwe texture erop geplakt.

Verder is alles natuurlijk veel zwaarder geworden en liep het gister verre van soepel (maar dat zal wel komen omdat er 600 man op de testserver zat ipv de normale 120). Erg jammer dat ze de nighthawk zo hebben verneukt, die is nu echt vies donkergrijs. Ze hadden 'em gewoon zwartig moetnen laten.
Er zullen komende weken/maand nog wel wat "onvolkomenheden" opduiken.
Ik heb vernomen dat dit de eerste stap was naar nieuwe graphics, denk dat er nog meer komt want de ruimte zelf is niet aangepakt wat ook zeker nieuwe blingbling nodig had!

Maar nieuw getekende schepen en stations was zeker een must-have

quote:
Maverick-X schreef op donderdag 29 november 2007 @ 13:15:
[...]

Ik ben niet 100% van de geschiedenis, maar volgens mij heeft DigitalCommunist hem ooit gewonnen bij een event, toen deze een probleem had met een corpgenoot had hij zijn toenmalige CEO dat schip gegeven als hij die andere corpgenoot zou kicken. CEO pakte het aan en kickte vervolgens niet die persoon.

Uiteindelijk heeft die CEO (ik wil zeggen dat dit Gingermagician was maar nogmaals ben niet 100% met het verhaal) het verkocht aan entity voor verschrikkelijk veel miljarden isk.

Maar aangezien die andere 2 schepen (de raven en de tempest) voor 100b het stuk verkocht worden en er daar 4 van elk van zijn zal die Fed Navy thron waar er maar 1 van is een stuk meer waard zijn + Entity is een collector en aangezien dit de enige in z'n soort is zal hij het niet snel verkopen, geld heeft hij zat :)
Fed Navy is meer collectors item, extra nuttig in gevecht ook niet echt behalve de extra drone space.
Heb veul meer in me Domi. Als je een schip genaamd "DomiSan" tegenkomt doe dan ff zwaaien hihi.
Vraagje: wat zal ik eerst opwaarderen: Sentry Drones naar 4 en 5 of eerst Heavy Drones naar 4 en 5? Gebruik van Sentries is wel erg kicke moet ik zeggen. Of eerst Drone Interfacing naar 5 (kost me 25 dagen!)? Over dat laatste, bestaat er toevallig een Advanced Drone Interfacing?

Lost in Space?

Ben zoals MM ook niet echt onder de indruk van de nieuwe GFX. Daarbij zijn de Gallente echt een stuk minder dan de rest met die licht blauwe plates (?) 8)7

Ja, of niet natuurlijk

Beetje zonde zo'n fed-nav thron als hij eigenlijk verder nooit gebruikt gaat worden.
Maak er dan gewoon BPO's van of alleen (eenmalig) verkrijgbaar voor mensen met 10 standing voor een empire ofzo :)

quote:
MazeMouse schreef op donderdag 29 november 2007 @ 14:14:
Beetje zonde zo'n fed-nav thron als hij eigenlijk verder nooit gebruikt gaat worden.
Maak er dan gewoon BPO's van of alleen (eenmalig) verkrijgbaar voor mensen met 10 standing voor een empire ofzo :)
tja maze waarom koop je een horloge van tig duizenden euro's als je hem nooit draagt.. zelfde verhaal..

die gozer waar we over praten heeft geloof ik zelfs een website waarin je kan zien welke items hij nog niet heeft in eve.. (en geloof me dat is zeer weinig)

eigenlijk zou je eens een student marketing/sales moeten zoeken en die een account geven in eve en dan in jita met een start kapitaal van 100 mill en kijken hoeveel hij heeft na een maandje of 3 stage verslag over laten typen en hebbes :P

eve killboard nodig ? dm me voor meer info of bezoek een example site : http://example.all-rounder.nl\killboard

quote:
DingieM schreef op donderdag 29 november 2007 @ 13:25:
[...]

Fed Navy is meer collectors item, extra nuttig in gevecht ook niet echt behalve de extra drone space.
Heb veul meer in me Domi. Als je een schip genaamd "DomiSan" tegenkomt doe dan ff zwaaien hihi.
Vraagje: wat zal ik eerst opwaarderen: Sentry Drones naar 4 en 5 of eerst Heavy Drones naar 4 en 5? Gebruik van Sentries is wel erg kicke moet ik zeggen. Of eerst Drone Interfacing naar 5 (kost me 25 dagen!)? Over dat laatste, bestaat er toevallig een Advanced Drone Interfacing?
Ik zou eerst voor T2 heavies gaan (heavy drones 5 dus) en daarna eventueel voor sentry drones 5. En advanced drone interfacing bestaat, maar die heb je nodig voor een drone uplink unit voor carriers.. dat zorgt er voor dat je een extra mod per level kan fitten, wat weer neerkomt op een extra fighter per level.

who is General Failure and why the hell is he reading my disk?! mijn specs

Zoals ik al in de vorige thread zei, ze hebben nu eerst stations, scheppen en anders "beweegbare" objecten in space veranderd. In de komende maanden zullen de zaken zoals achtergrond veranderd worden. Dus om daar nu al over te zeuren is wat vroeg.

Alle rassen hebben nu hetzelfde kleuren schema gekregen, zelf vind ik dat wel mooier en eigenlijk wel logisch omdat ze van hetzelfde ras zijn. Als je trouwens de texture nog steeds brak vind vraag ik me af welk spel je wel mooi vind, want hogere resoluties dan wat ze nu hebben is denk ik niet echt mogelijk in een MMO. Al zullen de modellen in de komende maanden/jaren nog veel verbeteren, is in de huidige engine ook al gebeurd. Leuk om eens te kijken naar screenshots van 2003 en van nu, dan zie je hoeveel er al veranderd is.

De engine is idd voor dx9 en dx10 gebouwd, wil je dus maximale effecten zien zal je dx10 moeten hebben, minder een goede dx9 en als je een heel oude computer hebt kan je dacht ik zelfs nog de oude modellen gebruiken. Dus in principe zou iedereen het spel gewoon moeten kunnen draaien en in de meeste gevallen zal het sneller worden, omdat ze meer GPU en minder CPU zijn gaan gebruiken voor de graphics.

Behalve de graphics denk ik dat vooral het veranderde drone menu wel erg leuk gaat worden, scheelt toch weer een beetje dat je het nu eindelijk eens kan verplaatsen en je hebt nu meer opties (guard, agressive, etc) Ook de bandbreedte die elk schip nu heeft (amarr minder bandbreedte maar meer dronebay en gallente meer bandbreedte maar iets minder dronebay) en de nieuwe scheppen die ook wel erg leuk worden, tenminste de heavy interdictor en ecm tech 2 frig, de rest word wel erg duur.

Waar haal jij vandaan dat hij voor zowel DX9 als DX10 is?! Voor zover ik alle berichten kan herinneren is het gewoon DX9c, niet meer niet minder alleen heb je SM3.0 nodig om de grafische schil te kunnen gebruiken en dat heeft niks te maken met DX10....

Reg. datum: 22 december 2004

quote:
MM schreef op donderdag 29 november 2007 @ 13:09:

Idd, ik was eerlijk gezegd ook een beetje teleurgesteld over de textures, ze zijn gewoon niet scherp. Daarnaast verlies ik ongeveer 50% aan fps, dus ik zit op het moment nog te twijfelen of ik uberhaupt de nieuwe graphics wel ga gebruiken. Graphics zijn leuk, maar daar heb je niks aan als je in een gang fight niet genoeg fps overhoudt.

A64 3200+, 512 ddr400, xfx gt6600 GT

het is het eerste grafische update er zullen nog vele verbeteringen komen ..gewoon een kwestie van geduld.
quote:
FreeMen schreef op donderdag 29 november 2007 @ 16:34:
Waar haal jij vandaan dat hij voor zowel DX9 als DX10 is?! Voor zover ik alle berichten kan herinneren is het gewoon DX9c, niet meer niet minder alleen heb je SM3.0 nodig om de grafische schil te kunnen gebruiken en dat heeft niks te maken met DX10....
ik denk dat hij bedoelt te zeggen dat ccp eerst wou laten draaien op DX10 dus via VISTA maar daar stapten ze snel vanaf omdat iedereen dat nog niet kon e.d.
en ik neem ook aan dat ccp zich wel op de toekomst voorbereid, dus dat deze nieuwe eninge ook op DX10 zal draaien maar dan uiteraard met betere/mooiere plaatjes.

En ik snap ook niet waarom mensen nu gaan zeuren dat het niet mooi is ..het staat nog op de testserver dus nix is zeker nog.

:O

Dennis B. wijzigde dit bericht 29-11-2007 23:43 (79%)

Eve-online:[Boshart] Corp: [horizon.Inc] Rank: [CEO]

Reg. datum: 22 december 2004

quote:
Dennis B. schreef op donderdag 29 november 2007 @ 23:39:
het is het eerste grafische update er zullen nog vele verbeteringen komen ..gewoon een kwestie van geduld.

[...]

ik denk dat hij bedoelt te zeggen dat ccp eerst wou laten draaien op DX10 dus via VISTA maar daar stapten ze snel vanaf omdat iedereen dat nog niet kon e.d.
en ik neem ook aan dat ccp zich wel op de toekomst voorbereid, dus dat deze nieuwe eninge ook op DX10 zal draaien maar dan uiteraard met betere/mooiere plaatjes.

En ik snap ook niet waarom mensen nu gaan zeuren dat het niet mooi is ..het staat nog op de testserver dus nix is zeker nog.

:O
De graphics zijn final, dat is zeker. Zelfs als ze zouden willen dan hebben ze nog geen eens tijd om het te veranderen voor 5 december.

Maar goed, het kan natuurlijk dat ze het in de toekomst gaan aanpassen, het is alleen zo dat het op het moment een beetje tegenvalt. Ik heb er niet al te veel verstand van, maar ik dacht dat die shader 3.0 verhalen gingen over mooie shiny oppervlaktes? Dan snap ik niet waarom sommige schepen (deimos bijv) mat zijn, gebruik die extra features dan..

Elp wijzigde dit bericht 30-11-2007 00:05 (17%)

A64 3200+, 512 ddr400, xfx gt6600 GT

Dat is een feature, scheppen zullen delen hebben die mat zijn, zoals je op de amarr titan nu een hoog glans hebt op een deel van de koepel, was er eerst niet. Dus misschien zijn modelen veranderd op een manier die je anders wou, maar ze gebrukken zeker wel meer dan in het verleden. Zoiezo word het mooier dan het nu is. 8)

Waar ik al deze wijsheid vandaan heb is fanfest. De nieuwe engine gaat op zowel dx9 (met mindere graphics en extra's) en dx10 draaien (volledige graphics) Dus eigenlijk zou je kunnen zeggen dat als het er op dx9 al beter uitziet dan de huidige engine, stel je het dan eens voor op een goede dx10 machine, met de nieuwe generatie Gfx kaarten. Daarbij is het nog zo dat de engine niet alleen bedoeld is voor betere graphics maar ook voor minder CPU load en client side lag. Vooral dus jump in's en warp in's zullen beter moeten zijn, maar dat zullen we pas zien als de engine gaat draaien op tranq denk ik. ;)

quote:
Elp schreef op donderdag 29 november 2007 @ 23:59:
[...]

De graphics zijn final, dat is zeker. Zelfs als ze zouden willen dan hebben ze nog geen eens tijd om het te veranderen voor 5 december.

Maar goed, het kan natuurlijk dat ze het in de toekomst gaan aanpassen, het is alleen zo dat het op het moment een beetje tegenvalt. Ik heb er niet al te veel verstand van, maar ik dacht dat die shader 3.0 verhalen gingen over mooie shiny oppervlaktes? Dan snap ik niet waarom sommige schepen (deimos bijv) mat zijn, gebruik die extra features dan..
nou ik weet niet of je de chimera gezien hebt, maar grafisch klopt ie niet net of ie in de fik heeft gestaan zo zwart op sommige plekken, maar wat ik bedoel te zeggen is dat ze altijd zullen verbeteren

Eve-online:[Boshart] Corp: [horizon.Inc] Rank: [CEO]

Buiten de chimera is ook de nighthawk 100% gelijk aan de ferox of er moet bij mij iets mis zijn met de texture pack :? De vulture is echter wel geheel anders. Ik ga er (voor mijn eigen bestwill O-) ) maar even vanuit dat dit dus niet de 100% final graphics zijn.

FreeMen wijzigde dit bericht 03-12-2007 12:47 (8%)

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws