Reg. datum: 25 februari 2005
Gigabyte 8I915P Duo Pro , P4 630J HT 3GHz @ 3425 GHz cooled by Gigabyte 3D Rocket Cooler, 512MB DDR dual channal PC3200 Twinmos , Sapphire Radeon X800XL @ 445/550 cooled by Zalman 700Cu , 520 Watt Levicom visible power
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [PC][MMORPG] EVE-Online deel 12
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 93 94 95 96 last
[Nieuw Topic]Gigabyte 8I915P Duo Pro , P4 630J HT 3GHz @ 3425 GHz cooled by Gigabyte 3D Rocket Cooler, 512MB DDR dual channal PC3200 Twinmos , Sapphire Radeon X800XL @ 445/550 cooled by Zalman 700Cu , 520 Watt Levicom visible power
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Tip: Zet een skill training op 24 uur van te voren die minstens 1 week duurt. alleen dan ben je veilig!quote:StarLite schreef op donderdag 29 november 2007 @ 11:19:
Ik ben benieuwd hoe de launch zal gaan qua problemen.
ik wil geen signature! :(
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
Ik ben niet 100% van de geschiedenis, maar volgens mij heeft DigitalCommunist hem ooit gewonnen bij een event, toen deze een probleem had met een corpgenoot had hij zijn toenmalige CEO dat schip gegeven als hij die andere corpgenoot zou kicken. CEO pakte het aan en kickte vervolgens niet die persoon.quote:MazeMouse schreef op donderdag 29 november 2007 @ 13:01:
Hoe kom je dan in hemelsnaam aan zo'n geval als hij em wel heeft?
ik wil geen signature! :(
Er zullen komende weken/maand nog wel wat "onvolkomenheden" opduiken.quote:MM schreef op donderdag 29 november 2007 @ 13:09:
Heb gister even de nieuwe graphics uitgetest en als ik eerlijk ben ben ik niet echt onder de indruk. Het ziet er allemaal net ff wat strakker uit enzo, maar ook hier als ik maximaal inzoom nog steeds brakke texture (jawel ver in gezoomd alles op hoog). Vooral de rokh is bijna exact hetzelfde, alleen een nieuwe texture erop geplakt.
Verder is alles natuurlijk veel zwaarder geworden en liep het gister verre van soepel (maar dat zal wel komen omdat er 600 man op de testserver zat ipv de normale 120). Erg jammer dat ze de nighthawk zo hebben verneukt, die is nu echt vies donkergrijs. Ze hadden 'em gewoon zwartig moetnen laten.
Fed Navy is meer collectors item, extra nuttig in gevecht ook niet echt behalve de extra drone space.quote:Maverick-X schreef op donderdag 29 november 2007 @ 13:15:
[...]
Ik ben niet 100% van de geschiedenis, maar volgens mij heeft DigitalCommunist hem ooit gewonnen bij een event, toen deze een probleem had met een corpgenoot had hij zijn toenmalige CEO dat schip gegeven als hij die andere corpgenoot zou kicken. CEO pakte het aan en kickte vervolgens niet die persoon.
Uiteindelijk heeft die CEO (ik wil zeggen dat dit Gingermagician was maar nogmaals ben niet 100% met het verhaal) het verkocht aan entity voor verschrikkelijk veel miljarden isk.
Maar aangezien die andere 2 schepen (de raven en de tempest) voor 100b het stuk verkocht worden en er daar 4 van elk van zijn zal die Fed Navy thron waar er maar 1 van is een stuk meer waard zijn + Entity is een collector en aangezien dit de enige in z'n soort is zal hij het niet snel verkopen, geld heeft hij zat
tja maze waarom koop je een horloge van tig duizenden euro's als je hem nooit draagt.. zelfde verhaal..quote:MazeMouse schreef op donderdag 29 november 2007 @ 14:14:
Beetje zonde zo'n fed-nav thron als hij eigenlijk verder nooit gebruikt gaat worden.
Maak er dan gewoon BPO's van of alleen (eenmalig) verkrijgbaar voor mensen met 10 standing voor een empire ofzo
eve killboard nodig ? dm me voor meer info of bezoek een example site : http://example.all-rounder.nl\killboard
Ik zou eerst voor T2 heavies gaan (heavy drones 5 dus) en daarna eventueel voor sentry drones 5. En advanced drone interfacing bestaat, maar die heb je nodig voor een drone uplink unit voor carriers.. dat zorgt er voor dat je een extra mod per level kan fitten, wat weer neerkomt op een extra fighter per level.quote:DingieM schreef op donderdag 29 november 2007 @ 13:25:
[...]
Fed Navy is meer collectors item, extra nuttig in gevecht ook niet echt behalve de extra drone space.
Heb veul meer in me Domi. Als je een schip genaamd "DomiSan" tegenkomt doe dan ff zwaaien hihi.
Vraagje: wat zal ik eerst opwaarderen: Sentry Drones naar 4 en 5 of eerst Heavy Drones naar 4 en 5? Gebruik van Sentries is wel erg kicke moet ik zeggen. Of eerst Drone Interfacing naar 5 (kost me 25 dagen!)? Over dat laatste, bestaat er toevallig een Advanced Drone Interfacing?
who is General Failure and why the hell is he reading my disk?! mijn specs
Idd, ik was eerlijk gezegd ook een beetje teleurgesteld over de textures, ze zijn gewoon niet scherp. Daarnaast verlies ik ongeveer 50% aan fps, dus ik zit op het moment nog te twijfelen of ik uberhaupt de nieuwe graphics wel ga gebruiken. Graphics zijn leuk, maar daar heb je niks aan als je in een gang fight niet genoeg fps overhoudt.quote:MM schreef op donderdag 29 november 2007 @ 13:09:
Heb gister even de nieuwe graphics uitgetest en als ik eerlijk ben ben ik niet echt onder de indruk. Het ziet er allemaal net ff wat strakker uit enzo, maar ook hier als ik maximaal inzoom nog steeds brakke texture (jawel ver in gezoomd alles op hoog). Vooral de rokh is bijna exact hetzelfde, alleen een nieuwe texture erop geplakt.
Verder is alles natuurlijk veel zwaarder geworden en liep het gister verre van soepel (maar dat zal wel komen omdat er 600 man op de testserver zat ipv de normale 120). Erg jammer dat ze de nighthawk zo hebben verneukt, die is nu echt vies donkergrijs. Ze hadden 'em gewoon zwartig moetnen laten.
A64 3200+, 512 ddr400, xfx gt6600 GT
ik denk dat hij bedoelt te zeggen dat ccp eerst wou laten draaien op DX10 dus via VISTA maar daar stapten ze snel vanaf omdat iedereen dat nog niet kon e.d.quote:FreeMen schreef op donderdag 29 november 2007 @ 16:34:
Waar haal jij vandaan dat hij voor zowel DX9 als DX10 is?! Voor zover ik alle berichten kan herinneren is het gewoon DX9c, niet meer niet minder alleen heb je SM3.0 nodig om de grafische schil te kunnen gebruiken en dat heeft niks te maken met DX10....
Dennis B. wijzigde dit bericht 29-11-2007 23:43 (79%)
Eve-online:[Boshart] Corp: [horizon.Inc] Rank: [CEO]
De graphics zijn final, dat is zeker. Zelfs als ze zouden willen dan hebben ze nog geen eens tijd om het te veranderen voor 5 december.quote:Dennis B. schreef op donderdag 29 november 2007 @ 23:39:
het is het eerste grafische update er zullen nog vele verbeteringen komen ..gewoon een kwestie van geduld.
[...]
ik denk dat hij bedoelt te zeggen dat ccp eerst wou laten draaien op DX10 dus via VISTA maar daar stapten ze snel vanaf omdat iedereen dat nog niet kon e.d.
en ik neem ook aan dat ccp zich wel op de toekomst voorbereid, dus dat deze nieuwe eninge ook op DX10 zal draaien maar dan uiteraard met betere/mooiere plaatjes.
En ik snap ook niet waarom mensen nu gaan zeuren dat het niet mooi is ..het staat nog op de testserver dus nix is zeker nog.
Elp wijzigde dit bericht 30-11-2007 00:05 (17%)
A64 3200+, 512 ddr400, xfx gt6600 GT
nou ik weet niet of je de chimera gezien hebt, maar grafisch klopt ie niet net of ie in de fik heeft gestaan zo zwart op sommige plekken, maar wat ik bedoel te zeggen is dat ze altijd zullen verbeterenquote:Elp schreef op donderdag 29 november 2007 @ 23:59:
[...]
De graphics zijn final, dat is zeker. Zelfs als ze zouden willen dan hebben ze nog geen eens tijd om het te veranderen voor 5 december.
Maar goed, het kan natuurlijk dat ze het in de toekomst gaan aanpassen, het is alleen zo dat het op het moment een beetje tegenvalt. Ik heb er niet al te veel verstand van, maar ik dacht dat die shader 3.0 verhalen gingen over mooie shiny oppervlaktes? Dan snap ik niet waarom sommige schepen (deimos bijv) mat zijn, gebruik die extra features dan..
Eve-online:[Boshart] Corp: [horizon.Inc] Rank: [CEO]
FreeMen wijzigde dit bericht 03-12-2007 12:47 (8%)
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [PC][MMORPG] EVE-Online deel 12
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 93 94 95 96 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona