Gathering of Tweakers

Quicksearch
http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200711/1195583072_0_3.jpg

Rainbow Six: Vegas 2 verschijnt al volgend jaar maart

De gebruikelijke vervolggames kenden we al, maar tegenwoordig is het ook populair om een vervolg te maken op een specifieke game in een reeks. Denk bijvoorbeeld aan Need for Speed: Underground 2 en Ghost Recon: Advanced Warfighter 2. De volgende gamereeks die deze behandeling te wachten staat is Rainbow Six, met Rainbow Six: Vegas 2, het vervolg op de nieuwste game in de reeks.

Waarom zo'n omslachtige inleiding? Omdat er verder eigenlijk niets over het spel te vertellen valt, behalve dat het in maart volgend jaar voor Xbox 360, PC en Playstation 3 zal verschijnen. Uiteraard zijn single- en multiplayer-onderdelen van de partij en krijgt het spel op grafisch vlak een opknapbeurt. Ook worden ons 'new gameplay features' en 'new tactical possibilities' beloofd.

MauSS over RSV 2:
Ja wat zal ik zeggen? goed nieuws! :) vond/vind deel 1 nog altijd erg goed! (verslavende gameplay, en speelt gewoon fijn!) dus deeltje zal natuurlijk ook weer erg goed worden misschien met dit keer leuke vernieuwingen erin! wie zal het ons zeggen ? ik blijf het in ieder geval op de voet volgen! 8)
zodra er meer nieuws is zal ik het hier updaten!

MauSS wijzigde dit bericht 20-11-2007 21:45 (4%)

specs: Q6600, P5E, 4x1gb Crucial tracer led, 3870X2, Acer 2423ws, logitech Z-680

Ik hoop wel dat hij wat langer duurt als deel 1. Ik vond hem ietwat aan de korte kant!

Duiker in hart en nieren.

Wel vet dat er een nieuwe aankomt. Vond de eerste echt vet, vooral de goeie co-op mode die o.a. MauSS en ik hebben gebruikt. :) Hoop dat het verhaal ook wat beter is, vond dat in 1 om eerlijk te zegggen nogal brak.

Nikon D50 - Nikon F75 - Nikon 18-70mm - Nikon 28-80 - Nikon 50mm f/1.8 - Nikon 180mm f/2.8 - SB-600 Flitsert - 3GB aan SD kaatjes - Lowepro Orion Trekker II - MBP 2,4/4GB/200GB/8600M GT

Vegas maakt alle FPS's meteen minder leuk puur en alleen omdat je in elk spel het verstoppen gaat missen, wat zo supercool is in vegas...

Dus Yesss, leuk dat er deel 2 komt!
Wist eigenlijk helemaal niet dat er een vervolg was bevestigd, was echter wel te verwachten aangezien deel 1 een open einde had. Was wel een juweeltje van een game eigenlijk maar heel snel dood.
Verder is het coop in deze game altijd leuk. Ik houdt deze game zeker in de gaten.

Metalbuster wijzigde dit bericht 20-11-2007 23:11 (13%)

quote:
Fl4pp13 schreef:
Wel vet dat er een nieuwe aankomt. Vond de eerste echt vet, vooral de goeie co-op mode die o.a. MauSS en ik hebben gebruikt. :) Hoop dat het verhaal ook wat beter is, vond dat in 1 om eerlijk te zegggen nogal brak.
Inderdaad het verhaal was niet erg sterk vond ik, maar dit is wel het eerste echte spel wat voor mij beetje verslavend werd... en dan met name dat "dekkings-gebeuren" te fijn gewoon! _/-\o_
( en co-op was inderdaad vet moeten we binnenkort weer gaan doen Fl4pp13 )
quote:
maratropa schreef :
Vegas maakt alle FPS's meteen minder leuk puur en alleen omdat je in elk spel het verstoppen gaat missen, wat zo supercool is in vegas...
Ja misde het meteen in de Crysis demo... O-) dacht shit dekking zoeken! dan maar lomp bukken en liggen... nee vond dat echt iets wat Vegas toch wel echt Vegas maakte en geen doorsnee shooter! 8) dus ik sluit me helemaal bij je aan!

specs: Q6600, P5E, 4x1gb Crucial tracer led, 3870X2, Acer 2423ws, logitech Z-680

quote:
laurentbas schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 21:48:
Ik hoop wel dat hij wat langer duurt als deel 1. Ik vond hem ietwat aan de korte kant!
Dat dus en ik hoop verder nog dat hij wat beter gaat draaien op de PC.
Deel 1 heb ik handmatig bestanden moeten gaan zitten aanpassen om hem in 1024x768 te kunnen krijgen en AA hadden ze nog nooit van gehoord.

Voor wat je op je scherm aan details te zien kreeg vond ik de performance eik beneden peil.

Volgens mij was deel 1 een port van de console die even snelsnel naar de PC gebracht is om wat extra te cashen. Ik hoop dat deel 2 apart voor de PC ontwikkelt gaat worden :)

Voor de rest ben ik het met iedereen eens. Deel 1 was wat kort, had een flinterdun verhaal, een megakuteinde en dat dekking zoeken was echt tof ja! :)

Al met al heb ik me op die minpuntjes na prima vermaakt en ik kijk dan ook uit naar deel 2!

quote:
vosss schreef :
Voor wat je op je scherm aan details te zien kreeg vond ik de performance eik beneden peil.
Mee eens, met de laatste patch is het al wat beter (minder framedrops) maar nog steeds aanwezig..
las ergens dat het spel snel is ge-port van console naar de pc. dat hij daarom niet heel lekker loopt en overdreven zwaar is bij sommige scenes. dus dit ligt niet aan jouw pc hier ook last van ;)

hoop ook dat het in deeltje 2 allemaal wat beter zal gaan lopen! :)

10100111001

Klopt, ik had destijds een 3700+ op 2,6GHz en 1GB RAM. Ik kreeg toen door die 1GB best veel last ineens, bij dingen als STALKER, maar ook hier, terwijl het in verhouding helemaal niet veel bestanden laadde. Ik heb nu 'n E6320 op 2,8GHz en 2GB RAM, en nog steeds diezelfde overklokte 7900GT, en het spel loopt al veel beter (maar nog steeds als een port). Het is inderdaad maar hopen dat deel twee niet, of beter geport wordt dan deel één...

Verder ga ik deel 1 binnenkort eens opnieuw spelen, want m'n setup ging rond de tijd van R6V dood, en ik heb het spel eigenlijk nooit echt goed kunnen spelen.. :P
-heb nu trouwens ook de laatste patch van deel één, dus dat zal dan nog mooier gaan lopen :)

TheZeroorez wijzigde dit bericht 21-11-2007 20:45 (7%)

qed

Bezint eer ge begint.

http://www.xboxworld.nl/media_file/1894?displaymode=popup

Hier een paar ingame beelden en hoe het rank systeem in elkaar zit.

En natuurlijk een trailer.

http://www.xboxworld.nl/media_file/1886?displaymode=popup

En een paar screenshots.

http://media.insidegamer.nl/screenshots/public/11940/114605.jpg

http://media.insidegamer.nl/screenshots/public/11940/114600.jpg

http://media.insidegamer.nl/screenshots/public/11940/114603.jpg
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

sekeroglan wijzigde dit bericht 18-01-2008 13:19 (14%)

http://card.mygamercard.net/gbar/carbon/sekeroglan.gif

Hopenlijk komt de gameplay terug zoals we die van Rainbow Six Ravenshield gewend waren. Want vegas was gewoon niet lekker speelbaar op de pc.

Nikon: D3; D50
17-35mm f/2.8; 35mm f/2; 50mm f/1.4; 80-200mm f/2.8; 85mm f/1.8; Micro 105mm f/2.8;
SB-800; SB-600; SB-24; SU-800
Sigma: Fisheye 15mm f/2.8

Bezint eer ge begint.

quote:
ThunderNet schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 13:18:
Hopenlijk komt de gameplay terug zoals we die van Rainbow Six Ravenshield gewend waren. Want vegas was gewoon niet lekker speelbaar op de pc.
Ik weet niet hoe het op de pc was, maar op de xbox 360 was het schitterend 8)

http://card.mygamercard.net/gbar/carbon/sekeroglan.gif

quote:
sekeroglan schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 13:20:
[...]

Ik weet niet hoe het op de pc was, maar op de xbox 360 was het schitterend 8)
Ravenshield was geniaal op de pc... Vegas is een ramp op de pc.

Nikon: D3; D50
17-35mm f/2.8; 35mm f/2; 50mm f/1.4; 80-200mm f/2.8; 85mm f/1.8; Micro 105mm f/2.8;
SB-800; SB-600; SB-24; SU-800
Sigma: Fisheye 15mm f/2.8

Trailers zien er zeker nice uit!

Wordt weer heerlijk co-oppen!

RSV1 doet me denken aan nachtenlang lannen met vrienden.. heerlijk! O+

A good pair of jeans is like a true member of the family || Specs-| Eeepc 9" 20GB | Site - Cam : Fuji S6500fd

Reg. datum: 04 januari 2008

Kleine kick,
Is der al meer informatie over het spel? want zover ik weet komt hij toch gelijk uit met alle drie de consoles of wordt hij weer vertraagd?

Specs:AMD Athlon X2 3800+ @ 5400+, Asus M2N-SlI Deluxe, 2X 1 GB Corsair PC5300 DDR2@933MHZ+ 2x 1GB Kingston value ram Pc6400 DDR2@933MHZ, Asus 8800GTS 320, 2X250GB ( Maxtor en WD ), Samsung DVD Speler, Creative Audigy Se, Medion TV Tuner, 450 Watt Recom.

bf2: harraldT
Reg. datum: 05 september 2005

quote:
sekeroglan schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 13:17:
http://www.xboxworld.nl/media_file/1894?displaymode=popup

Hier een paar ingame beelden en hoe het rank systeem in elkaar zit.

En natuurlijk een trailer.

http://www.xboxworld.nl/media_file/1886?displaymode=popup

En een paar screenshots.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
toffe screens 8)
maar wat heeft die gozer op de laatste screen een grote handen en mp5 :D

kan echt niet wachten, heb me zeer goed vermaakt met de coop en de sp was ook erg tof.

Klik hier om in de maling te worden genomen.

Hier moet ik me bij aansluiten dat de coop zeer vermakelijk was :) Doe het nog steeds.
Hoop dat rainbow six vegas 2 ook zo een leuke coop heeft.

Specs:AMD Athlon X2 3800+ @ 5400+, Asus M2N-SlI Deluxe, 2X 1 GB Corsair PC5300 DDR2@933MHZ+ 2x 1GB Kingston value ram Pc6400 DDR2@933MHZ, Asus 8800GTS 320, 2X250GB ( Maxtor en WD ), Samsung DVD Speler, Creative Audigy Se, Medion TV Tuner, 450 Watt Recom.

LianLi Fanclub

quote:
ThunderNet schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 13:18:
Ik weet niet waar je het over hebt; maar Vegas is serieus HEEL goed speelbaar. Veel custom maps; over het algemeen leuke wapens (miste wel de Ravenshield wapens), en het coveren is ook heel cool! Daarnaast is het grafisch natuurlijk ook allemaal een stukje zwaarder.

V350!

quote:
SgtStrider schreef op zondag 17 februari 2008 @ 23:11:
[...]

Ik weet niet waar je het over hebt; maar Vegas is serieus HEEL goed speelbaar. Veel custom maps; over het algemeen leuke wapens (miste wel de Ravenshield wapens), en het coveren is ook heel cool! Daarnaast is het grafisch natuurlijk ook allemaal een stukje zwaarder.
Hij bedoelt dat je met de meest exotische hardware de game niet steeds niet op een acceptabele FPS maxed kon draaien. Ik hoop ook niet dat deeltje 2 dat probleem heeft...

Spelling is een keuze | Weblog

Ik had moeite om goede fps te krijgen met mijn 8800 GTS 640MB op 1920x1200. Op high was het echt onspeelbaar. Als ze het spel een grafische opknap beurt geven dan zal het nog wel zwaarder worden en we hebben niet eens snellere videokaarten op de markt.
De game is natuurlijk hoofdzakelijk voor de console geschreven nu en de pc verkopen zijn een leuke extra :(. Vegas was verder wel een erg leuke game maar jammer dat ie zo slecht draait op de pc.

GA-EP45-DQ6 // E6600 // Thermalright HR-01 Plus // 2x 2GB Gskill PC8000 // 8800GTS 640MB // X-Fi ExtremeMusic // WD Raptor 150GB, WD GP 1TB, 2x Seagate 320GB, Maxtor 120GB // Lian Li PC-A10B // Corsair HX620Watt // Dell 2407WFP // G15 + Razer Copperhead

Ik kon hem hier niet eens fatsoenlijk draaien (lees >40 FPS) op 1680x1050 met een E6850 en 8800GTX, op Vista. Ik heb hem toen maar de hele tijd op medium/high gedraait...

Ook jammer dat er zoveel bugs waren, ramen waar ik niet doorheen kon kijken (texture bug), een vriend had soms dat hij een wapen gewoon door hoorde schieten, terwijl de tango allang dood was... Zonde

Spelling is een keuze | Weblog

quote:
Killzone schreef op maandag 18 februari 2008 @ 09:16:
Ik kon hem hier niet eens fatsoenlijk draaien (lees >40 FPS) op 1680x1050 met een E6850 en 8800GTX, op Vista. Ik heb hem toen maar de hele tijd op medium/high gedraait...

Ook jammer dat er zoveel bugs waren, ramen waar ik niet doorheen kon kijken (texture bug), een vriend had soms dat hij een wapen gewoon door hoorde schieten, terwijl de tango allang dood was... Zonde
De performance was/is inderdaad gewoon slecht. Speel het op 1280x1024 en het schiet soms terug naar 30FPS. Dat was het grote min punt en toen hij net uitwas had ik deze pc nog niet dus kon ik hem op 640x480 low spelen.. :( das geen pretje voor het oog.

Nog nooit de texture bug meegemaakt waar jij het over hebt, maar het blijven horen van de geweerschoten van een tango ken ik.. verschrikkelijk hinderlijk. Het geluid gaat ook niet weg als je er van weg loopt..

Hoop dat ze deze bugs ( net zoals andere mensen gok ik :) ) weg werken en nu wel een goed draaiend spel neer zetten want aan die Unreal 3 engine ligt het niet, Gears of War, en Unreal 3 zelf doen het bijde wel goed en soepel.

Denk dat ze het gewoon heel erg slecht omgezet hebben van console naar PC.

Did i do that ? eh eh eh eh eh

verbazingwekkend weinig posts hier zeg... beetje leven in blazen mensen hij komt over 2 weken uit !!

ben benieuwd of hij online nog steeds zo lekker speelt als deeltje 1 want daar speel ik echt dagelijk vele uurtjes nog mee..

Acer 5920G GF8600GT 256mb 2GB mem 160GB HD Flaptop

Over 2 weken ook op PC? Deel 1 was hier ook niet echt populair en was vrij snel dood ik verwacht hetzelfde met dit deel eingelijk.Ik weet toch al bijna zeker dat hij voor geen meter op mijn 3700+ gaat draaien. Ik ben nodig aan een hardware update toe. Vegas 2 wordt ongetwijfeld een top game maar Assassins Creed komt binnenkort ook naar PC dus waar moet ik mijn geld aan uit gaan geven?

Metalbuster wijzigde dit bericht 04-03-2008 22:29 (15%)

10100111001

...Als het maar voor de PC geschreven wordt, of beter geport (wat tegenwoordig iig wel beter mogelijk is). R6V heb ik nooit veel gespeeld - ookal zag het er leuk uit - om de simpele redenen dat het op verschillende systemen gewoon enorm instabiel draaide, en lelijk en zwaar was boven dien.

qed

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws