Een vette leaseauto en ook dan ook vet betalen zeker?quote:
Grappig hoe snel je referenties veranderen...
Ik zie hier mensen zeggen dat 1900 bruto een goed salaris is en denk "wtf, dat is helemaal niet veel". Maar 6 jaar geleden toen ik net zo oud was als die mensen verdiende ik zelf 1150
En nu dus binnenkort 3150.
Als dat zo doorgroeit verdien ik als ik met pensioen ga 450.000 per maand
Ik zie hier mensen zeggen dat 1900 bruto een goed salaris is en denk "wtf, dat is helemaal niet veel". Maar 6 jaar geleden toen ik net zo oud was als die mensen verdiende ik zelf 1150
En nu dus binnenkort 3150.
Als dat zo doorgroeit verdien ik als ik met pensioen ga 450.000 per maand
TTFKARE (The Tweaker Formerly Known As Reyn Eaglestorm)
Appie voor intimi :)
Reg. datum: 30 maart 2006
Welke desk zit je dan ? :--> ik ben nu bezig met me CCNA, wil graag naar NCCA :->quote:racoon schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 19:46:
[...]
Goed salaris, zit zelf ook bij dezelfde club, verdien 50 euro minder, maar daar tegen over wel een vette lease auto en een senior service desk functie.
Reg. datum: 24 juni 2001
Mijn eerste baan en dus ook toevoeging aan dit topic. 
Best netjes dacht ik zo!
Leeftijd: 22
Opleiding(en): MBO ICT beheerder niveau 4
Certificaten: ECDL
Werkervaring: Starter
Werkgever: Detachering
Huidige functie: Servicedeskmedewerker (1e lijns)
Laptop: nee
Vakantiegeld: 8%
Vakantiedagen: 25+1 verplichte snipperdag
13/14e maand of winstuitkering: nee, wel 1 euro per gefactureerd uur projectbonus
GSM: nee
Leaseauto: Als ik rijbewijs heb wel, met tankpas en 12.500 prive kilometers
Werkweek: 40 uur
Pensioenregeling: Ja
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: Cursussen, opleidingen, collectieve zorgverzekering, 2 vakantiedagen per jaar extra bij niet ziek, NS maandtraject kaart of jaartrajectkaart, tenzij leaseauto
Land: Nederland
Maand salaris(bruto): ¤1500 excl en ¤1660 inclusief projectbonus
Best netjes dacht ik zo!
Leeftijd: 22
Opleiding(en): MBO ICT beheerder niveau 4
Certificaten: ECDL
Werkervaring: Starter
Werkgever: Detachering
Huidige functie: Servicedeskmedewerker (1e lijns)
Laptop: nee
Vakantiedagen: 25+1 verplichte snipperdag
13/14e maand of winstuitkering: nee, wel 1 euro per gefactureerd uur projectbonus
Leaseauto: Als ik rijbewijs heb wel, met tankpas en 12.500 prive kilometers
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: Cursussen, opleidingen, collectieve zorgverzekering, 2 vakantiedagen per jaar extra bij niet ziek, NS maandtraject kaart of jaartrajectkaart, tenzij leaseauto
Maand salaris(bruto): ¤1500 excl en ¤1660 inclusief projectbonus
¤1500 voor 1e-lijns servicedesk is idd niet slecht. Zelfs verre van slecht...
Maar waarom zou je als servicedeskmedewerker een lease-auto nodig hebben???
Albantar wijzigde dit bericht 24-11-2007 11:00 (9%)
Reg. datum: 28 april 2000
Reg. datum: 28 april 2000
Hij zit in de detachering, dus zal waarschijnlijk niet op een vaste vestiging zitten.quote:Reyn Eaglestorm schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 10:59:
¤1500 voor 1e-lijns servicedesk is idd niet slecht. Zelfs verre van slecht...
To be, or not to be, those are the parameters
Servicedesk en detachering? Die combinatie lijkt me ietwat vreemd eigenlijk. Een servicedesk, vooral 1e-lijns, wil je zo goedkoop mogelijk gestaffed hebben, terwijl detacheerders inzetten juist heel duur is...
Maarja, wat bij het ene bedrijf 1e-lijns heet komt bij een ander bedrijf overeen met 2e-lijns of zelfs 3e-lijns, dus who knows...
Maarja, wat bij het ene bedrijf 1e-lijns heet komt bij een ander bedrijf overeen met 2e-lijns of zelfs 3e-lijns, dus who knows...
Leeftijd: 27
Opleiding(en): MBO
Certificaten: ITIl, aantal losse certificaten MCSE 2000, MCSE2003(bijna afgerond)
Werkervaring: 6 jaar
Huidige functie: System Engineer (allround inzetbaar beheerder bij verschillende klanten, tevens troubleshooter)
Laptop: ja
Vakantiegeld: ja (standaard 8%)
Vakantiedagen: 25
winstuitkering: ja
GSM: ja
Leaseauto: ja
Pensioenregeling: ja
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: laptop (vrij te gebruiken), cursussen, opleidingen, collectieve zorgverzekering, overlijdensverzekering, onkosten vergoeding (65,-)
Land: nederland
Maand salaris(bruto): 1.950,-
Opleiding(en): MBO
Certificaten: ITIl, aantal losse certificaten MCSE 2000, MCSE2003(bijna afgerond)
Werkervaring: 6 jaar
Huidige functie: System Engineer (allround inzetbaar beheerder bij verschillende klanten, tevens troubleshooter)
winstuitkering: ja
GSM: ja
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: laptop (vrij te gebruiken), cursussen, opleidingen, collectieve zorgverzekering, overlijdensverzekering, onkosten vergoeding (65,-)
Land: nederland
Maand salaris(bruto): 1.950,-
Nowhereman wijzigde dit bericht 24-11-2007 12:13 (8%)
-Own the day-
Nette salaris als je de mobiliteitsvergoeding nog bovenop je salaris krijgt.quote:DeniseFloret schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 16:14:
Leaseauto: nee (mag wel). in plaats hiervan ¤800 bruto "mobiliteitsvergoeding"
Maand salaris(bruto): ¤3050
Hebben stelt niets voor als je niet zelf iets bent.
Het is 1e lijns maar bij een erg groot ICT bedrijf waar ik vast gedetacheerd word. Ik denk zelf dat het geen standaard 1e lijns is aangezien ik al gehoord had dat de eisen aardig hoog lagen. Heb ook een paar capaciteitstesten moeten doen die vroeger ook door dat bedrijf zijn gebruikt voor HBO en WOers.
Leaseauto krijg ik simpelweg omdat het pakweg 100 kilometer reizen is op een dag, mits ik een rijbewijs heb natuurlijk. Als ik in de buurt ga wonen krijg ik dan ook geen leaseauto.
Ik begrijp uit jullie reacties dat het wel snor zit?
Binnenkort ook mijn eerste ITIL cursus!
Leaseauto krijg ik simpelweg omdat het pakweg 100 kilometer reizen is op een dag, mits ik een rijbewijs heb natuurlijk. Als ik in de buurt ga wonen krijg ik dan ook geen leaseauto.
quote:Reyn Eaglestorm schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 11:49:
Servicedesk en detachering? Die combinatie lijkt me ietwat vreemd eigenlijk. Een servicedesk, vooral 1e-lijns, wil je zo goedkoop mogelijk gestaffed hebben, terwijl detacheerders inzetten juist heel duur is...
het is hier geen plaats om contact details uit te wisselen, maar vooruit voor de spambots:
jandijkstra@gmail.com
jandijkstra@gmail.com
Rukapul wijzigde dit bericht 24-11-2007 21:26 (69%)
Reg. datum: 11 april 2003
vraagje: zou voortaan het nettobedrag ook vermeld mogen worden?
Leeftijd: 26
Opleiding(en): Batchelor IT
Certificaten: niks
Werkervaring: 1 jaar (Europese projecten Belgische Militaire Universiteit)
Huidige functie: Technical Associate Unisys
winstuitkering: nee
GSM: ja (62¤ )
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: laptop (vrij te gebruiken), cursussen, opleidingen, collectieve zorgverzekering, overlijdensverzekering, American Express, gratis internet
Land: Belgie
Maand salaris(bruto): 2300,- (netto sucks)
Opleiding(en): Batchelor IT
Certificaten: niks
Werkervaring: 1 jaar (Europese projecten Belgische Militaire Universiteit)
Huidige functie: Technical Associate Unisys
winstuitkering: nee
GSM: ja (62¤ )
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: laptop (vrij te gebruiken), cursussen, opleidingen, collectieve zorgverzekering, overlijdensverzekering, American Express, gratis internet
Land: Belgie
Maand salaris(bruto): 2300,- (netto sucks)
Reg. datum: 13 augustus 2007
Reg. datum: 13 augustus 2007
Een netto bedrag vermelden is zinloos, op basis van netto inkomen kan je onmogelijk een vergelijking maken.quote:roxxe schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 20:03:
vraagje: zou voortaan het nettobedrag ook vermeld mogen worden?
Hopelijk staat er niet letterlijk "batchelor" op jouw diploma want dan vermoed ik dat het gekocht is op eBay/Nigeria
phobosdeimos wijzigde dit bericht 24-11-2007 20:54 (17%)
Het ligt er echt aan wat die 1e-lijns support inhoudt!quote:Amdk6II schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 15:08:
Het is 1e lijns maar bij een erg groot ICT bedrijf waar ik vast gedetacheerd word. Ik denk zelf dat het geen standaard 1e lijns is aangezien ik al gehoord had dat de eisen aardig hoog lagen. Heb ook een paar capaciteitstesten moeten doen die vroeger ook door dat bedrijf zijn gebruikt voor HBO en WOers.
Bij sommige bedrijven is de 1e lijn domweg telefoon opnemen, probleem intikken, eventueel een standaard probleemoplosscriptje doorlopen, en daarna dispatchen naar de 2e lijn.
Bij andere bedrijven is de 1e lijn letterlijk alles wat gedaan kan worden zonder fysiek op lokatie in te hoeven grijpen (AD-administratie, Domino-administratie, servers rebooten, ...). Op zo'n 1e lijn zit ik nu (en dan ook nog meertalig: engels, frans, duits, nederlands). Wij hebben sinds kort een nieuwe collega erbij die 1450 bruto krijgt en die verklaren we collectief voor gek want dat is veel meer waard. (Ik verdien dus 2270 bruto + 13e maand)
Leeftijd: 28
Opleiding(en): havo
Certificaten: MCSE, ITIL, Prince2, CCNA
Werkervaring: 9 jaar
Werkgever: Overheid (middelbare school)
Huidige functie: Systeembeheerder
Vakantiedagen: stuk of 60
Eindejaarsuitkering: ja, 6,2 %
Leaseauto: nee
En niet minder belangrijk, na jaren lang in de file te hebben gezeten toen ik nog gedetacheerd was, is de reistijd nu 10 minuutjes op de motor!
Maand salaris(bruto): ¤2567
En niet minder belangrijk, na jaren lang in de file te hebben gezeten toen ik nog gedetacheerd was, is de reistijd nu 10 minuutjes op de motor!
Om 100% eerlijk te zijn denk ik dat je met deze certificaten en 9 jaar werkervaring een hoger salaris verdiend. Weet niet wat je pensioenregeling inhoudt maar ik denk dat 3000e wel mooi zou zijn.quote:Ye Greate'96 schreef op maandag 26 november 2007 @ 14:04:
Leeftijd: 28
CCNA, CCNP certified. Bezig met CCIE (Written 2008, LAB 2009 ergens)
Tja, daar heb ik toevallig wel vanmiddag nog een gesprek over gehad met mijn leidinggevende...
Ik ben al een tijdje minder tevreden met mijn salaris namelijk, maar daar komt mogelijk wat verandering in
Verder maken die vakantie dagen het wel draagzaam hoor, dat is geen klagen !
Ik ben al een tijdje minder tevreden met mijn salaris namelijk, maar daar komt mogelijk wat verandering in
Reg. datum: 17 november 2001
Reg. datum: 17 november 2001
Mwah als ik 40 vakantie dagen moest inkopen was ik wel meer kwijt dan het hetgeen tussen wat je nu krijgt en 3000 euro. Het is misschien een matig inkomen, maar dat tegenover zoveel vakantiedagen maakt toch wel veel goed.quote:Ye Greate'96 schreef op maandag 26 november 2007 @ 19:39:
Tja, daar heb ik toevallig wel vanmiddag nog een gesprek over gehad met mijn leidinggevende...
Het probleem is de functie. Een systeembeheerder van een middelbare school is echt geen uitdagend werk. 3000 voor zoiets is echt over the top.quote:Mr.Nash schreef op maandag 26 november 2007 @ 18:02:
[...]
Om 100% eerlijk te zijn denk ik dat je met deze certificaten en 9 jaar werkervaring een hoger salaris verdiend. Weet niet wat je pensioenregeling inhoudt maar ik denk dat 3000e wel mooi zou zijn.
Dit topic is gesloten. ![]()