Reg. datum: 07 november 2006
Reg. datum: 07 november 2006
Mijn reistijd was wat minder handig, waardoor eenmaal aangekomen in het hotel we de papieren hebben aangenomen en als de wiedeweerga naar de tram zijn gelopen, om bij de burcht nog een rondleiding te kunnen krijgen - na de rondleiding stevig doorstappen door de stad naar het Novotel, om snel om te kleden etc. voor het diner een feest: wat een geweldig eten was dat trouwens!
De muziek bij het feest was niet mijn ding, dat was het enige dat ik over heb geslagen aan het programma.
Zondagochtend vroeg op om de eerste voorstelling in het Black Light Theatre mee te maken, heel kort de stad in te kunnen om weer richting huis te vertrekken.
Als YP heb je het wel ietsje makkelijker dan de rest: je hebt al leren timeboxen in Ohio, dus snel en efficiënt genieten is niks nieuws meer
De muziek bij het feest was niet mijn ding, dat was het enige dat ik over heb geslagen aan het programma.
Zondagochtend vroeg op om de eerste voorstelling in het Black Light Theatre mee te maken, heel kort de stad in te kunnen om weer richting huis te vertrekken.
Als YP heb je het wel ietsje makkelijker dan de rest: je hebt al leren timeboxen in Ohio, dus snel en efficiënt genieten is niks nieuws meer
I may be small, but I can kick your butt!