[PC] Team Fortress 2 / Fortress Forever, deel 3
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 40 41 42 43 last
Nieuw TopicReg. datum: 07 oktober 2005
- Iedereen haat Cabo als hij in het andere team zit
- Alle medics hadden aan het eind van de avond een verkrampte wijsvinger van het healen
- Hertog Jan is helemaal niet knuppelproof zoals hij beweerde
- Ik had beter honkballer kunnen worden dan gaan studeren

Misschien voortaan maandagavond 8 uur fraggen en knallen?
goed idee, count me inquote:Lt. Marx schreef op woensdag 28 november 2007 @ 11:44:
Ik zeg: wie heeft er tijd komende maandagavond om 8 uur? Eventje zal ik vanmiddag even aanmaken, brainstorm doet een passwordje erbij en knallen maar.
Je imiteert me mateloos.
I'm going to let you in on a little secret. Every day, once a day, give yourself a present. Don't plan it. Don't wait for it. Just let it happen. It could be a new shirt, a catnap in your office chair, or two cups of good, hot black coffee.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!"
1 HW en/of Demoman, 1 Medic en knallen maar. Beetj een sniper als support en je hebt een gouden team
Wat misschien ook wel een keer leuk is, is Friendly Fire aan. Dat maakt het een heel ander spel ineens (vooral voor soldiers, heavies en demo's waarschijnlijk).
I'm going to let you in on a little secret. Every day, once a day, give yourself a present. Don't plan it. Don't wait for it. Just let it happen. It could be a new shirt, a catnap in your office chair, or two cups of good, hot black coffee.
Spies worden dan echt véél te sterk. Lijkt me geen goed idee...quote:Dale Cooper schreef op woensdag 28 november 2007 @ 11:58:
Volgens mij is het standaard teamspeak tegenwoordig...?
Wat misschien ook wel een keer leuk is, is Friendly Fire aan. Dat maakt het een heel ander spel ineens (vooral voor soldiers, heavies en demo's waarschijnlijk).
Verder zit er standaard al een Teamspeak-achtige oplossing in het spel verwerkt, dus waar zou je TS voor nodig hebben?
FlorisD wijzigde dit bericht 28-11-2007 12:03 (13%)
Soms moet je gewoon weten dat je niet alles kan weten, al is dat soms lastig te snappen.
Is wel een manier om de newbies te onderscheiden van de spelers met wat meer ervaring; erg frustrerend als zo'n medic het dan niet snapt en je moet "uitbreken" uit Dustbowl (niet die met het trapje in de mijnschacht) - daar kun je Uber juist heel goed gebruiken. Zit je wat op jezelf te knallen, maar healen, ho maar.
Overigens is verdedigen lastig, maar het lukt beter als je het uitbreken uberhaupt weet te voorkomen.
ableton live 7 | komplete 5 | phoscyon | en een beetje hardware
En die oplossing is...?quote:FlorisD schreef op woensdag 28 november 2007 @ 12:02:
[...]
Verder zit er standaard al een Teamspeak-achtige oplossing in het spel verwerkt, dus waar zou je TS voor nodig hebben?
Ik vind dat lang niet zo storend als door dat hek heen gesniped worden in die map, dat moet echt even snel gefixed worden.quote:Yoozer schreef op woensdag 28 november 2007 @ 12:07:
Ik vraag me overigens af of ze het "doe jezelf pijn voor snellere uber" gaan oplossen (erg effectief met de demo guy).
Reg. datum: 27 augustus 2004
Ik kan daar echt alleen maar om lachen. Ik denk dat niemand het leuk vind als je van achter wordt geowned. Het lijkt laf? (zei iemand een keer) Maar misschien beter opletten? Ik denk dat alles in balans is en een spy hoort daar nou eenmaal.quote:Become schreef op woensdag 28 november 2007 @ 11:41:Maar met andere woorden, zeker voor herhaling vatbaar.
- Iedereen haat Cabo als hij in het andere team zit
Stats: 54 uur als spy gespeeld.
Moet lukken iddquote:Lt. Marx schreef op woensdag 28 november 2007 @ 11:44:
Ik zeg: wie heeft er tijd komende maandagavond om 8 uur? Eventje zal ik vanmiddag even aanmaken, brainstorm doet een passwordje erbij en knallen maar.
Ik denk eigenlijk dat het geen bug is, anders was het al wel opgelost.quote:Yoozer schreef op woensdag 28 november 2007 @ 12:07:
Ik vraag me overigens af of ze het "doe jezelf pijn voor snellere uber" gaan oplossen (erg effectief met de demo guy).
Nadeel is wel dat je dan niet goed kan inspelen op situaties die net even een andere strategie vereisen.quote:Dale Cooper schreef op woensdag 28 november 2007 @ 11:53:
Ik ben wederom voor! Misschien deze keer ook afspraken over teams, al is dat misschien ingewikkeld en niet per sé leuker...
Ja voice zit ingebouwd, dus een aparte TS server is niet nodig. Voordeel is ook dat de ingame voice meteen rekening houdt met team & dode spelers.quote:Dale Cooper schreef op woensdag 28 november 2007 @ 11:58:
Volgens mij is het standaard teamspeak tegenwoordig...?
FF ana lijkt me trouwens ook wel leuk, alleen zet ik dan beter de stats uit
Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)
Er zijn ook genoeg soldiers en demo's die dat ook niet snappen hoor. Eerlijk gezegd moet ik de eerste medic die het niet snapt nog tegenkomen.quote:Yoozer schreef op woensdag 28 november 2007 @ 12:07:
Is wel een manier om de newbies te onderscheiden van de spelers met wat meer ervaring; erg frustrerend als zo'n medic het dan niet snapt en je moet "uitbreken" uit Dustbowl (niet die met het trapje in de mijnschacht) - daar kun je Uber juist heel goed gebruiken. Zit je wat op jezelf te knallen, maar healen, ho maar.
Veel erger vind ik de spelers die denken dat je bij dustbowl moet uitbreken met 4 snipers en 4 engineers.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!"
Team speak en de interne oplossing van Valve zijn 10 keer kut. GEluid is bagger en je hoort elkaar amper imo (en nee aan de hardware/instellingen ligt het niet)quote:FlorisD schreef op woensdag 28 november 2007 @ 12:02:
[...]
Spies worden dan echt véél te sterk. Lijkt me geen goed idee...
Skype werkt tenminste, zonder dat gelul van voice acitivation of button activation
Maar dat is verder offtopic en imo
Reg. datum: 10 oktober 2003
Als het niet aan je hardware of instellingen ligt, zou ik het probleem toch niet meteen bij Teamspeak of in-game voice erkennen. Als je je geluid goed afstelt, dan hoor je alles.quote:Notna schreef op woensdag 28 november 2007 @ 12:39:
[...]
Team speak en de interne oplossing van Valve zijn 10 keer kut. GEluid is bagger en je hoort elkaar amper imo (en nee aan de hardware/instellingen ligt het niet)
Irritanter is dat sommige andere spelers hun instellingen niet goed kunnen/willen afstellen voor VoIP. Denk hierbij aan spelers die hun 'mic boost' niet weten te vinden op geluidskaarten waarbij dit hard nodig is.
Een goede algemene oplossing voor brak geluid van anderen: zet het volume intern in het spel zachter, zet het volume van je boxen zodanig dat de geluiden van het spel weer net zo hard klinken. Zet vervolgens het volume voor inkomend geluid in je VoIP programma op een gewenst niveau. Je kan dit volume nu hoger dan het spel instellen, waardoor communicatie van anderen duidelijker te horen is.
X5O!P%@AP[4\PZX54(P^)7CC)7}$Toppunt van ironie: postnr 28183390$H+H*
"Eén van de doelstellingen van de nieuwe layout is om informatie overzichtelijker te presenteren."
Druk eens op de V van je toetsenbord tijdens het spelen...quote:
Heel simpel, indrukken en lullen maar.
Soms moet je gewoon weten dat je niet alles kan weten, al is dat soms lastig te snappen.
De ingame voice werkt daar in tegen ideaal bij dergelijke wars.
Bij clanwars, waar elke clan zijn eigen server of kanaal gebruikt maakt het natuurlijk weinig uit. Maar zulke dynamische potjes als wij spelen is de ingame-voice gewoon het handigst.
Maandagavond ben ik ook weer van de partij. Maar ik zie liever donderdagavond of zaterdagmdidag.
Overigens vind ik het juist lachen om cabo in het team tegenover me te hebben. Hij stouwt zovaak een mes in mijn rug dat ik het een heerlijk gevoel vind hem een keer te kunnen terugpakken
frickY wijzigde dit bericht 28-11-2007 13:56 (25%)
Heb tot nu toe altijd enorme schik gehad met Team Fortress 2, op de tweakgaming server en de server van Brainstorm. Die sfeer altijd.
Misschien een domme vraag, maar zijn dat verschillende servers dan? Ik ken alleen de [GoT] Team Fortress 2 - Official HLStatsX server...quote:MOAW schreef op woensdag 28 november 2007 @ 14:54:
Heb tot nu toe altijd enorme schik gehad met Team Fortress 2, op de tweakgaming server en de server van Brainstorm. Die sfeer altijd.
check het ts maar staan de servers in vermeld ondere 2onder de naam gotquote:Dale Cooper schreef op woensdag 28 november 2007 @ 14:58:
[...]
Misschien een domme vraag, maar zijn dat verschillende servers dan? Ik ken alleen de [GoT] Team Fortress 2 - Official HLStatsX server...
Tweaker Brainstorm heeft zijn eigen server aangeschaft, ook wel bekend als de [GoT] server;
Tevens draaien we bij Tweakgaming een TF2 server welke in het verleden eens beschikbaar is gesteld voor een GoT-event. Deze is verder helaas vrijwel altijd leeg.
Klikken = joinen
frickY wijzigde dit bericht 28-11-2007 15:07 (5%)
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 40 41 42 43 last
Dit topic is gesloten.