Hoofdcategorieën
Topicacties

[PC] Team Fortress 2 / Fortress Forever, deel 3

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 40 41 42 43 last

Nieuw Topic
CiPHER

Normaliter voeg je de CD-key van je gekochte spel toe aan je Steam-client, en installeer je hem vanuit steam. Je kunt de locatie van installatie dan niet kiezen, maar hij komt gewoon in ./%STEAMDIR%/SteamApps/%ACCOUNTNAME%/tf2/

Heb jij TF2 los gekocht, of The Orange Box?
Heb jij een fysiek CDtje welke je hebt gebruikt, of alleen een productcode?
Reg. datum: 23 augustus 2006

was zeker leuk gisterenavond!
wel zal ik er voor moeten gaan zorgen dat mijn mic het de volgende keer goed doet...

'ON ERROR RESUME NEXT

Het ging weer lekker gister bij mij, toch in 2,5 uur weer een paar 100 puntjes in de wacht gesleept :D
Teamwerk kan inderdaad wat beter, op een gegeven moment had het andere team het lekker te pakken, 3 ubercharged heavies/soldiers op de CP op Dustbowl gaat toch wel hard :P

Ik begin steeds meer fan te worden van de demoman, heb er zelfs meer uren opzitten dan met engineer :D

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

TF2 ign: [got]xenth
Reg. datum: 17 februari 2005

Gisteren mijn eerste potje met de clan gespeeld, echt zo'n groot verschil met pubs, heerlijk gewoon :)

Ingame name =[GoT] xenth

Sweex vind ik klinken als de tekstuele weergave van het fijnknijpen van een jong vogeltje... zoals je het in tekenfilms hoort dan...

[GoT]TANK!E
Reg. datum: 14 januari 2006

quote:
StarLite schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 16:01:
Teamwerk kan inderdaad wat beter, op een gegeven moment had het andere team het lekker te pakken, 3 ubercharged heavies/soldiers op de CP op Dustbowl gaat toch wel hard :P
Was inderdaad gewoon eng die blauwe lawine :P
Moeten we snel weer doen zo'n avondje...vanavond? :Y B-)

Je imiteert me mateloos.

Reg. datum: 25 september 2007

TANK!E is een die-hard... :)

Heb gisteravond ook weer een 'award' in de wacht gesleept, maar 'Most Revenge Kills' is een dubieuze eer...

Voor mensen die een goedkope headset zoeken: ik heb er vorige week eentje gekocht voor 7 euro bij bol.com, en die doet het uitstekend! Dat is de Trust HS-2300P, en ze leveren hem binnen één dag. En nee, ik werk niet bij bol.com... :P

I'm going to let you in on a little secret. Every day, once a day, give yourself a present. Don't plan it. Don't wait for it. Just let it happen. It could be a new shirt, a catnap in your office chair, or two cups of good, hot black coffee.

CiPHER

Ik heb er onlangs één gehaald voor ¤5 bij de Markskramer, ook van Trust (ander type dan het jouwe).
Het geluid uit de oorschelpen is bagger, maar de microfoon doet het prima. Als ik hem gebruik hangt hij meestal om mijn nek en speel ik met geluid over de speakers of oordopjes, en buig ik de microfoon voor mijn smoel :p
4-rings
Reg. datum: 06 november 2001

quote:
frickY schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 16:46:
Ik heb er onlangs één gehaald voor ¤5 bij de Markskramer, ook van Trust (ander type dan het jouwe).
Het geluid uit de oorschelpen is bagger, maar de microfoon doet het prima. Als ik hem gebruik hangt hij meestal om mijn nek en speel ik met geluid over de speakers of oordopjes, en buig ik de microfoon voor mijn smoel :p
lol - zo speel ik ook :) Gewoon een sweex ding van de MM, 4,99 :)

Game rig Server - My ride; Audi A4, 2004, V6 TDI

Ag nee tog.
Reg. datum: 14 juli 2006

quote:
frickY schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 14:51:
Normaliter voeg je de CD-key van je gekochte spel toe aan je Steam-client, en installeer je hem vanuit steam. Je kunt de locatie van installatie dan niet kiezen, maar hij komt gewoon in ./%STEAMDIR%/SteamApps/%ACCOUNTNAME%/tf2/

Heb jij TF2 los gekocht, of The Orange Box?
Heb jij een fysiek CDtje welke je hebt gebruikt, of alleen een productcode?
Van een CDtje

Get stoned drink cement

It's me, Mario!
Reg. datum: 12 juni 2006

quote:
DukeN schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 08:15:
Het was gisteravond een leuke pot. Al vond ik dat Brainstorm en MOAW mij wel erg snel doorhadden als spy. Ik was meer aan het wachten om te Spawnen als dat ik speelde :)

edit: Dus Brainstorm en MOAW graag dus in het vervolg mij laten lopen en "doen" alsof je me niet herkend. Dan heb ik ook een leuke avond ;)
:9~ Ik heb jou zovaak eruit gepikt he, heel de tijd rocket spam. Was wel lache dat ik soms mis schoot en opeens een cloaked spy of een disguised spy raakte in de menigte. :D

Hehe, zie net in die stats dat ik als 2e ben geindigd, toch netjes voor iemand die 2x per week speelt. :P

Vanavond ben ik zeker weer te vinden op de server, time to kill some crouds! >:)

MOAW wijzigde dit bericht 27-11-2007 17:21 (13%)

[GoT] IceDFire
Reg. datum: 09 juni 2004

Mjah de laatste paar dagen liep ik al te zoeken naar een goede game, aangezien ik "vroeger" veel TFC heb gespeeld wou ik toch een keer TF2 proberen...

Na het lezen van sommige reacties hier kreeg ik er al helemaal zin in, dus heb hem gisteren gekocht (gewoon via steam :P) en zal vanavond eens zien of het echt zo mooi is als iedereen zegt :)

Reg. datum: 07 november 2000

quote:
DukeN schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 08:15:
Het was gisteravond een leuke pot. Al vond ik dat Brainstorm en MOAW mij wel erg snel doorhadden als spy. Ik was meer aan het wachten om te Spawnen als dat ik speelde :)

edit: Dus Brainstorm en MOAW graag dus in het vervolg mij laten lopen en "doen" alsof je me niet herkend. Dan heb ik ook een leuke avond ;)
Hah ja, zag ik opeens weer zo'n engineer de 'verkeerde' kant oplopen :)

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

[GoT] HertogJanNL
Reg. datum: 23 oktober 2007

quote:
frickY schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 16:46:
Ik vind het zelf wel belangrijk dat het geluid ook goed is. Gebruik het ook om 's avonds te gamen en met mijn subwoofer vinden mijn huisgenoten het niet leuk als om half elf 's avonds nog steeds knallen en explosies door het hele huis te horen zijn. Maarja, de headsets van Trust e.d. hebben een prima microfoon, maar het geluid is zeer kut. Dus ga nu maar eens op zoek naar een vervanging met wat duurzamere bekleding van de oordoppen.

@Tank!e: Het is mooi om een blauwe lawine te zijn. De medics van ons team waren echt goed, we zijn een aantal keer goed over het rode team heen gelopen.
Ik ben eigenlijk benieuwd wat de echte clans nu als team strategie gebruiken. Heeft iedereen een paar rollen die hij standaard op zich neemt, of verdeelt 1 commander de rollen ofzo? Er is denk ik nog een hoop winst te halen als iedereen volgens 1 strategie speelt...
It's me, Mario!

quote:
HertogJanNL schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 17:56:
Er is denk ik nog een hoop winst te halen als iedereen volgens 1 strategie speelt...
Jazeker, mensen moeten meteen in het begin [GoT]Cabo in vlammen zetten of de lucht in schieten met SuddenDeath. Dat scheelt een hoop. :9

Meesten mensen moeten beter letten op Spy's, soms is het echt te makkelijk als Spy zijnde.

Reg. datum: 18 mei 2002

quote:
Dale Cooper schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 16:40:
TANK!E is een die-hard... :)

Heb gisteravond ook weer een 'award' in de wacht gesleept, maar 'Most Revenge Kills' is een dubieuze eer...

Voor mensen die een goedkope headset zoeken: ik heb er vorige week eentje gekocht voor 7 euro bij bol.com, en die doet het uitstekend! Dat is de Trust HS-2300P, en ze leveren hem binnen één dag. En nee, ik werk niet bij bol.com... :P
Vroeger versleet ik goedkope headsetjes bij de vleet jammer genoeg, tegenwoordig blijf ik bij duurder spul dat gewoon langer meegaat.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Reg. datum: 07 oktober 2007

Haha, net weer gespeeld was echt vet!
Ik ben altijd zo opgewonden geweest over mijn quad-kill...
Ik heb net 2x een 'octo'-kill gemaakt!

En nee niet die gozer uit spongebob.

Ik was als heavy flink aan het rapen bij de spawn waarin ik ineenkeer 'tingintgintg' hoorde. Er stonden daar 8 mensen en ik asl heavy met 450HP stond daar te critten.. :')

De andere keer was op dezelfde plek, maar toen met uber als pyro in die 8 mensen gerend en allemaal in vuur en vlam gezet, plus een sentry en dispenser... Hulde aan mij

En cabo, ik krijg nog een koekje van je ^^

CiPHER

2x een octo-kill :? Ik had een dual-revenge ;(
Had MOAW en Tankie dominated en uitgerekend die 2 killen mij samen.
http://cipher.webhop.net/tf2/double-revenge800.jpg
It's me, Mario!

quote:
frickY schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 21:49:
2x een octo-kill :? Ik had een dual-revenge ;(
Had MOAW en Tankie dominated en uitgerekend die 2 killen mij samen.
[afbeelding]
Whoa wat een prestatie! Mede mogelijk gemaakt door mij. :P

Altijd tof om dit soort shots te zien. :D

Reg. datum: 02 mei 2003

quote:
Shoarma kip schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 17:37:
Mjah de laatste paar dagen liep ik al te zoeken naar een goede game, aangezien ik "vroeger" veel TFC heb gespeeld wou ik toch een keer TF2 proberen...

Na het lezen van sommige reacties hier kreeg ik er al helemaal zin in, dus heb hem gisteren gekocht (gewoon via steam :P) en zal vanavond eens zien of het echt zo mooi is als iedereen zegt :)
En je hebt enkel TF2 gekocht of de Orange Box...Ik wou hem vandaag ook kopen voor $49.95...maar dan blijkt dat er nog $9.44 tax bij komt en dan kost die dus bijna net zoveel als de dvd....haal ik die morgen wel...wat betaal je nu precies in Euro's +/- 42 Euro?

[edit] @hieronder: Op Steam kost de orangebox $49.95 + $9.44 tax bij een koers van +/- 1.42 wordt dat dus Eruo 41.80...8 Euro minder dan in de winkel...dan haal ik hem liever in de Winkel...heb ik voor 8 Euro een mooi doosje + DVD en hoef ik niet te downloaden... Ik vroeg/vraag me enkel af of het echt maar zo weinig scheelt (+/- 8 Euro)

chrisO wijzigde dit bericht 28-11-2007 09:38 (19%)

Reg. datum: 07 augustus 2003

is hij via steam niet goedkoper.ik meende dat de dollar op moment niet zoveel waard was als de euro.volgens mij kost de orange box in de winkel een 50euro en via steam een stuk goedkoper.1euro is 1dollar 40 nog wat als ik me niet vergis.lijkt me vreemd dat dit niet zoveel zou uitmaken.

Haat alles. Vooral jou.

Kan HertogJan gebanned worden van de server? :+ Hij was echt de enigste die me telkens doodmaakte gisteravond, en dat begon al snel erg frustrerend te worden :D :P
[GoT] HertogJanNL
Reg. datum: 23 oktober 2007

Ah joh, jij hebt mij ook 11 keer gemold in totaal, ook al heb ik jou 2,18x zoveel vermoord :P Er zijn 10 mensen bij wie die verhouding nog nadeliger uitpakt, dus niet zeuren ;)

@psycomania: Laatst stond de euro op 1,48 dollar, dat was een mooi moment geweest de orange box te kopen!
Shabba FC olé olééé!

quote:
chrisO schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 22:27:
[...]

En je hebt enkel TF2 gekocht of de Orange Box...Ik wou hem vandaag ook kopen voor $49.95...maar dan blijkt dat er nog $9.44 tax bij komt en dan kost die dus bijna net zoveel als de dvd....haal ik die morgen wel...wat betaal je nu precies in Euro's +/- 42 Euro?

[edit] @hieronder: Op Steam kost de orangebox $49.95 + $9.44 tax bij een koers van +/- 1.42 wordt dat dus Eruo 41.80...8 Euro minder dan in de winkel...dan haal ik hem liever in de Winkel...heb ik voor 8 Euro een mooi doosje + DVD en hoef ik niet te downloaden... Ik vroeg/vraag me enkel af of het echt maar zo weinig scheelt (+/- 8 Euro)
De belangrijkste reden voor mij om het via Steam te kopen was dat ik daardoor ook mocht betatesten. Je zou zeggen dat het meestal een gunst is dat je wilt betatesten, maar in dit geval had ik daar wel wat geld voor over. Bovendien gaan dvdtjes alleen maar kapot, en ze nemen fysieke ruimte in. Alleen maar nadelen! :+

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!"

Reg. datum: 07 augustus 2003

quote:
HertogJanNL schreef op woensdag 28 november 2007 @ 09:54:
Ah joh, jij hebt mij ook 11 keer gemold in totaal, ook al heb ik jou 2,18x zoveel vermoord :P Er zijn 10 mensen bij wie die verhouding nog nadeliger uitpakt, dus niet zeuren ;)

@psycomania: Laatst stond de euro op 1,48 dollar, dat was een mooi moment geweest de orange box te kopen!
haha ik heb hem allang;) maar ik had hem toen ook al behoorlijk goedkoop omdat ik hem in de voor verkoop heb gekocht :9

CiPHER

quote:
chrisO schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 22:27:
[...] en hoef ik niet te downloaden..
Behalve dan die 14 updates die sinds het persen van het DVDtje zijn gereleased ;)

De prijs op Steam is sinds de launch wel verhoogt. Of eigenlijk, je kreeg voor de launch een korting als je kocht via Steam. Ik heb The Orangebox voor ~¤35. Nu zal het denk ik niet meer heel veel verschillen.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 40 41 42 43 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: