Hoofdcategorieën
Topicacties

[PC] Team Fortress 2 / Fortress Forever, deel 3

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 40 41 42 43 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 07 november 2000

en je ingame naam? Op account naam kun je niet zoeken namelijk.
quote:
FlorisD schreef op maandag 26 november 2007 @ 20:08:
[...]

Ik zie je wel staan (maar offline), en er kwam net ook een invite binnenvallen. :)

Nu maar hopen dat dat gaat werken, blijkbaar is mijn Steam / IE-install een beetje f****d up...

[edit]
Ik klik accept, maar hij doet decline... }:O
hmm en als je mij probeert te inviten?

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Spl@t
Reg. datum: 15 april 2004

Ik wilde net ook de server joinen om weer lekker een potje te spelen, maar zie net dat er een password op zit en ik nog geen lid ben van de got tf2 group. Ik heb ff gekeken, maar de group is invite only dus als iemand mij een invite kan geven graag. Mijn steam nick/id is Spl@t
-edit- brainstorm heb het al geregeld.

Rutger Mulder wijzigde dit bericht 26-11-2007 23:58 (8%)

GA-EP45-DQ6 // E6600 // Thermalright HR-01 Plus // 2x 2GB Gskill PC8000 // 9800GTX // X-Fi ExtremeMusic // WD Raptor 150GB, WD GP 1TB, 2x Seagate 320GB, Maxtor 120GB // Lian Li PC-A10B // Corsair HX620Watt // Dell 2407WFP // G15 + Razer Copperhead

[GOT]The Source
Reg. datum: 23 juli 2001

Dat wil ik ook wel

online ben ik [got]The Source nl

Asus maximus formula 2-C2Q6600 4096memDC(DDR533) asus 275gtx 896 mem , soundblaster Audigy 2 platiumpro ,nec7173en7200 dvdwriter,CM-STACKER,coirsair850tx,Samsung750+500+300+(320+320 RAID0)gbsatahd7200rpm,canonMP600R hdr4000satkaart

Reg. datum: 26 november 2007

quote:
Brainstorm schreef op maandag 26 november 2007 @ 20:20:
en je ingame naam? Op account naam kun je niet zoeken namelijk.

[...]

hmm en als je mij probeert te inviten?
op account naam kan je wel zoeken doe ik ook altijd

quote:
VIPER2001 schreef op maandag 26 november 2007 @ 20:47:
Dat wil ik ook wel

online ben ik [got]The Source nl
Hmm ik ontving je bericht, maar steam laat je als offline zien? ik kan niet inviten blijkbaar...
quote:
RenaldoNiels schreef op maandag 26 november 2007 @ 20:49:
[...]

op account naam kan je wel zoeken doe ik ook altijd
ah in friends kun je idd op account zoeken. Invite sent.

Steam is weer brak vandaag :)

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Reg. datum: 26 november 2007

quote:
Brainstorm schreef op maandag 26 november 2007 @ 20:54:
[...]

Hmm ik ontving je bericht, maar steam laat je als offline zien? ik kan niet inviten blijkbaar...

[...]

ah in friends kun je idd op account zoeken. Invite sent.

Steam is weer brak vandaag :)
heb hem ontvangen thnx en steam is inderdaad brak ik behoorde ineens niet meer tot mijn groepen iemand kickt mij uit een groep en al mijn groepen zijnweer terug :) Buggy

ook @ www.duken.nl
Reg. datum: 12 december 2002

Hé, wil ik joinen hebben we een Pass. Kan iemand mij uitnodigen voor de T.net CTF groep? jerrykoelman-AT-hotmail.com

Thx, tot straks in the game :)

mmm server vol en nog stuk of 5 wachtenden als ik het goed tel :P

Reg. datum: 26 april 2002

Nog eentje dan maar, account DaCoTa76. Thx!

DaCoTa wijzigde dit bericht 26-11-2007 21:47 (7%)

You can't always get what you want. I can, but you can't.

Mééééédic
Reg. datum: 04 oktober 2007

ik zie geen event
kan iemand helpen met het paswoord aub

ags
Reg. datum: 06 december 2002

Het was weer erg gezellig! :)

Net 2 en een half uur lang heerlijk kunnen spelen. Iedereen bedankt!!
Merk alleen wel dat we als team nog een hoop te leren hebben. Zou sowieso handig zijn als iedereen voip had.

@User.tmp
Er klopt iets niet bij je. Dit krijg ik met een rechtermuis op mn game;
http://cipher.webhop.net/steam-gameslist.jpg
Sterker nog.. een shortcut-tab is bij mij nergens te vinden.
Waar zijn uberhaupt je overige games? Ik zie bij jou alleen favorites?
Ik zie dat je TF2 in Program Files geinstalleerd hebt staan? Zou bijna denken dat je een minder legale versie probeert te gebruiken?

frickY wijzigde dit bericht 26-11-2007 23:04 (12%)

It's me, Mario!
Reg. datum: 12 juni 2006

Was net echt super! Zeker toen ik ver uitliep op iedereen. :P

@Hierboven, die verzie is verdacht idd, aangezien hij een Shortcut in zijn steam games list heeft staan. 8)7 Dat klopt van geen kanten, en zeker als hij in program files staat.

MOAW wijzigde dit bericht 26-11-2007 23:16 (59%)

Reg. datum: 25 september 2007

Zo, dat was mooi vanavond, vaker doen. Goed voor het aantal leden ook hierboven te zien!

Teamwork gaat nog niet altijd gesmeerd, daarvoor moeten er inderdaad meer mensen een microfoontje hebben (en gebruiken).

I'm going to let you in on a little secret. Every day, once a day, give yourself a present. Don't plan it. Don't wait for it. Just let it happen. It could be a new shirt, a catnap in your office chair, or two cups of good, hot black coffee.

[GoT] HertogJanNL
Reg. datum: 23 oktober 2007

Microfoon is heel belangrijk. Al is mijn headset sinds ik TF2 heb wel erg gaan slijten :( En het is zo'n goede Sennheiser...

Maar het was een mooie avond, heb me goed vermaakt. Teamplay kan af en toe iets beter, maar in ieder geval weten de meesten wat ze moeten doen en is de rolverdeling na een paar kleine aanpassingen meestal wel goed.
Baas & Koning

2 uurtjes gespeeld net ofzo, erg leuk :) Alleen ben ik niet zo'n fan van de custom maps, maar het is goed voor wat afwisseling I suppose.
aka MARAUD3R

Man wat is dit een cool spel!
Ik heb hem voor pc en xbox360 maar op de pc speelt hij toch iets prettiger ;)

De performance valt me niet tegen zeg.
Lekker alles op het hoogst, echt super.

Heb ook nog ff een eigen skin gemaakt voor mijn favoriete class _/-\o_
En ja hij "gloeit" in de dark 8)

http://img151.imageshack.us/img151/1108/chaosflamer1no3.png
ook @ www.duken.nl
Reg. datum: 12 december 2002

Het was gisteravond een leuke pot. Al vond ik dat Brainstorm en MOAW mij wel erg snel doorhadden als spy. Ik was meer aan het wachten om te Spawnen als dat ik speelde :)

edit: Dus Brainstorm en MOAW graag dus in het vervolg mij laten lopen en "doen" alsof je me niet herkend. Dan heb ik ook een leuke avond ;)

DukeN wijzigde dit bericht 27-11-2007 08:16 (29%)

En daar is geen reden voor...

Mijn complimenten aan de chef, Cabo >:)
Geweldig hoe hij in de laatste seconde (in de map WarPath) nog eventjes vlug als Spy het laatste CP overneemt en ons zo naar de overwinning leidt.

It's time to kick ass and chew bubble-gum, and I'm all out of gum.

[GoT] HertogJanNL

Leuk om de stats even te bekijken. Heb gisteren bijna 5 uur non stop TF2 gedaan, pfff... Ben wel ineens de rocket scientist van de server geworden, met 171 rocket kills :) Moeten we snel weer eens doen mensen!
Reg. datum: 27 augustus 2004

quote:
NoReason schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 08:59:
Mijn complimenten aan de chef, Cabo >:)
Geweldig hoe hij in de laatste seconde (in de map WarPath) nog eventjes vlug als Spy het laatste CP overneemt en ons zo naar de overwinning leidt.
Dat was mooi... Wilde eerst die demo stabben maar dat ging mis. En opeens was die demo dood of die viel naar beneden, weet niet goed wat er gebeurde. Toen op het laatste seconde moment naar de cap toegelopen en dankzij overtime? gecapped, heerlijk. En die medic zal wel balen zeg. Want die schoot vol op mij. :9

is domm
Reg. datum: 10 maart 2005

Hmm helaas niet gejoined gisteren. Was om half 11 nog even van plan om te joinen maar kon het wachtwoord niet vinden. Wist voor de rest ook niet echt of het nog vrij was om te joinen of dat de teams al gemaakt waren etc :? Dus voor de volgende keer ben ik er wel bij ;)

Blijft een heerlijk spel daarom. Gisteren weer eens lekker gespeeld met scout. Had opeens een streak van 15 kills :D

Heeft geen signature.

Dacht dat ik gister wel lekker had huisgehouden maar zie dat ik geen enkele daily award in de wacht heb weten te slepen, en ook in de stats niet gestegen ben. Toch beter mijn best doen :)
De stats van puur gisteren zijn te zien op http://gottf.hlstatsx.com...p;game=tf&rank_type=2 (voor vandaag.. morgen de 2 op het eind in een 3 veranderen, etc).

Overigens heel fout dat 2 Zweden uit de [tot] clan nu bovenin de stats staan. Heb al vaker tegen ze gespeelt, en ze zijn inderdaad goed. Maar toch, het zou niet mogen op de [GoT] server :p

frickY wijzigde dit bericht 27-11-2007 12:46 (23%)

[GoT] HertogJanNL

quote:
frickY schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 12:44:
Dacht dat ik gister wel lekker had huisgehouden maar zie dat ik geen enkele daily award in de wacht heb weten te slepen, en ook in de stats niet gestegen ben. Toch beter mijn best doen :)
De stats van puur gisteren zijn te zien op http://gottf.hlstatsx.com...p;game=tf&rank_type=2 (voor vandaag.. morgen de 2 op het eind in een 3 veranderen, etc).
Poeh, dan heb ik inderdaad wel lekker huisgehouden :) Was serieus bang dat ik het verleerd was na 2 weken niet spelen. Maar wel jammer dat er geen optie is dat je points/hour kan zien ofzo, lijkt me een wat meer realistische afspiegeling van je skillz.
quote:
frickY schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 12:44:
Overigens heel fout dat 2 Zweden uit de [tot] clan nu bovenin de stats staan. Heb al vaker tegen ze gespeelt, en ze zijn inderdaad goed. Maar toch, het zou niet mogen op de [GoT] server :p
Nou, waarschuw zoveel mogelijk GoTers als ze weer op de server staan, dan maken we ze in ;)
Ag nee tog.
Reg. datum: 14 juli 2006

quote:
frickY schreef op maandag 26 november 2007 @ 23:03:
@User.tmp
Er klopt iets niet bij je. Dit krijg ik met een rechtermuis op mn game;
[afbeelding]
Sterker nog.. een shortcut-tab is bij mij nergens te vinden.
Waar zijn uberhaupt je overige games? Ik zie bij jou alleen favorites?
Ik zie dat je TF2 in Program Files geinstalleerd hebt staan? Zou bijna denken dat je een minder legale versie probeert te gebruiken?
Hm.. Ik heb gewoon add game ofzo gedaan en toen de TF2 map geselecteerd. :? Ik zal thuis eens even kijken of ik hem in de favorites kan zetten. (zit nu op school)

Edit: Waar moet TF2 dan geïnstaleerd worden? Ik neem aan dat hij gewoon in de Program Files hoort.

User.tmp wijzigde dit bericht 27-11-2007 14:16 (7%)

Get stoned drink cement

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 40 41 42 43 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: