Je imiteert me mateloos.
[PC] Team Fortress 2 / Fortress Forever, deel 3
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 40 41 42 43 last
Nieuw TopicGet stoned drink cement
Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)
Reg. datum: 28 mei 2005
Darom vanavond ook van de partij
Gisteren wel ff lekker iedereen wat mesjes in de rug gedrukt.
Heb nog wel van een paar mooie acties een filmpje
hehe gek onnie
Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)
User.tmp wijzigde dit bericht 26-11-2007 17:46 (12%)
Get stoned drink cement
Soldiers hebben in 1-1 een enorm voordeel boven een Demo ja. Maar daar is de Demo ook niet voor gemaakt, het is een support class vind ik. Een Demo die een chokepoint vasthoudt is heel waardevol en kan rekenen op veel kills en assists. Verder kan een 'doorgebroken' Demo echt een nachtmerrie zijn voor je tegenstander als hij eigenhandig alle sentries en dispensers om zeep helpt, samen met wat engineers en uitschot dat ze ter hulp komt. Alleen zoals met veel (alle?) classes kan een demo niet alleen functioneren.quote:Cabo schreef op maandag 26 november 2007 @ 16:57:
[...]
Mee eens. Soms neem ik weleens de demoman, en dan zie je ook gelijk dat de demoman voor defence gemaakt is niet meer. Wat moet ik doen als een spy achter me aan zit? Stickybombs of een lucky shot.
En soldiers zijn echt enorm irritant met hun "one-hit-rocket". Loop je vrolijk rond.. POOF.
Niet dat ik vind dat er wat veranderd moet worden, maar dan moet je mij ook met rust laten wanneer ik dat mes in je rug steek.
Maar nogmaals, ik wil inderdaad ook wat meer met de Soldier spelen, wat toch een geweldige allround class is.
Ik zie jullie strax op Brainstorm's server!
HertogJanNL - www.teamfortress.be: de GoT TF2 community! - PC specs
Ik zit soms echt achter de PC te roepen "haha, nade IN YOUR FACE"
Gister ook gemerkt dat op een druk klein stukje met veel hoeken en deuren en een medic die je constant boost je echt op een ware rampage kan gaan, ik had in 2 minuten toch al snel 20 kills op mijn naam staan voor ik een keer dood ging
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Get stoned drink cement
Mocht door overweldigend succes Brain's server snel volzitten en er meer plaatsen nodig zijn; dan gaat de Tweakgaming-server ook dicht en kan daar een 2de groep naar hartelust fraggen.
Als er maar weinig mensen teveel zijn is het misschien leuk wanneer men zich over de twee servers verdeelt, al snap ik dat wij als GoT-stathoeren, incl mijzelf, liever bij Brain spelen
@User.tmp
Je client updaten. Zou hij automatisch moeten doen (mits niet anders ingesteld). Anders
- Ga naar je My Games tabblad
- Rechtermuis op Team Fortress 2 en kies Properties
- Ga naar tabblad Local Files
- Klik "Verify integrity of game cache"
Zorg ook dat op het tabblad Updates de optie "Always keep this game up to date" geselecteert is.
frickY wijzigde dit bericht 26-11-2007 18:39 (34%)
Edit: ik heb geen tabblad local files.
Edit 2: ik zie alleen het tabblad: shortcuts.
User.tmp wijzigde dit bericht 26-11-2007 19:03 (212%)
Get stoned drink cement
Zie het wachtwoord nog niet staan.. Klopt dat of kijk ik verkeerd?quote:Brainstorm schreef op maandag 26 november 2007 @ 17:20:
Moet lukken, ik zal zo tussen 19:45 en 20:00 de server op slot doen. Wachtwoord staat in de [GoT] groep (ga ik nu posten). Laten we tegen die tijd maar beginnen met dustbowl
I'm going to let you in on a little secret. Every day, once a day, give yourself a present. Don't plan it. Don't wait for it. Just let it happen. It could be a new shirt, a catnap in your office chair, or two cups of good, hot black coffee.
Reg. datum: 22 november 2000
Als je rechtklikt op 'team fortress 2' en dan naar properties gaat, dan zou je een dialoog met een drietal tabbladen te zien moeten krijgen. De derde is 'local files'quote:User.tmp schreef op maandag 26 november 2007 @ 18:45:
Lama
Edit: ik heb geen tabblad local files.
Edit 2: ik zie alleen het tabblad: shortcuts.
Als er toevallig hier nog eentje kijkt, zou je mij kunnen toevoegen aan die groep? SteamID = florisd (username = Sirolf).
Die plek op de 3e etage bij het eerste CP in Well is echt heerlijk als Engineer trouwens, geen last van spies!
FlorisD wijzigde dit bericht 26-11-2007 19:39 (24%)
Soms moet je gewoon weten dat je niet alles kan weten, al is dat soms lastig te snappen.
Ik zie alleen maar 'shortcuts'quote:Brainstorm schreef op maandag 26 november 2007 @ 19:18:
Hij staat in het event, onder het server ip.
[...]
Als je rechtklikt op 'team fortress 2' en dan naar properties gaat, dan zou je een dialoog met een drietal tabbladen te zien moeten krijgen. De derde is 'local files'
Get stoned drink cement
Plaats dan eens een screenshot van wat je ziet. Misschien dat je op een verkeerde plek zit te kijken?quote:
Soms moet je gewoon weten dat je niet alles kan weten, al is dat soms lastig te snappen.
Wat ik wel echt mis in dit spel is de chatinterface van battlefield2. Als medic is het best wel frustrerend als je iemand ziet, maar je buddy daar niet op attent kan maken. Sommige mensen hebben voip of uitstaan, of op een te laag volume. Of mijn mic spoort niet.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!"
Get stoned drink cement
Was net lekker aan het spelen, gaat de server op pw en wordt ik eraf gekicked
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Ik heb je aan mijn friends toegevoegd, je bent alleen niet online? Of heb ik de verkeerde Sirof te pakkenquote:FlorisD schreef op maandag 26 november 2007 @ 19:18:
Hmm... Op de één of andere manier lukt het mij niet om via SteamCommunity een bericht naar een admin van die GoTTF2-groep te sturen (er gebeurt simpelweg niks als ik op de berichtstuur-link klik)... irritant...![]()
Als er toevallig hier nog eentje kijkt, zou je mij kunnen toevoegen aan die groep? SteamID = florisd (username = Sirolf).
Die plek op de 3e etage bij het eerste CP in Well is echt heerlijk als Engineer trouwens, geen last van spies!
Ik zie je wel staan (maar offline), en er kwam net ook een invite binnenvallen.quote:Brainstorm schreef op maandag 26 november 2007 @ 20:02:
[...]
Ik heb je aan mijn friends toegevoegd, je bent alleen niet online? Of heb ik de verkeerde Sirof te pakken
Nu maar hopen dat dat gaat werken, blijkbaar is mijn Steam / IE-install een beetje f****d up...
[edit]
Ik klik accept, maar hij doet decline...
FlorisD wijzigde dit bericht 26-11-2007 20:11 (7%)
Reg. datum: 26 november 2007
maar kan iemand mij ff bij de GOT groep (Steamfriends) Toevoegen
Accountname = Renaldoniels
En zou graag ook de pass willen weten zodat ik ook gezellig met jullie kan gamen en Ownen
Leuke bug in steam Ik zit volgens steam in geen ene groep meer maar als ik bij andere mensen kijk zit ik nog wel in de groep
RenaldoNiels wijzigde dit bericht 26-11-2007 20:26 (23%)
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 40 41 42 43 last
Dit topic is gesloten.