Hoofdcategorieën
Topicacties

[PC] Team Fortress 2 / Fortress Forever, deel 3

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 40 41 42 43 last

Nieuw Topic
[GoT]TANK!E
Reg. datum: 14 januari 2006

quote:
User.tmp schreef op maandag 26 november 2007 @ 16:56:
Werkt niet. (helaas) :( Volgens mij ligt het aan TF2 zelf, steam wil TF2 volgens mij wel opstarten maar dan doet TF2 niets.
Heb je vista ? Dan de rechten van TF2 wat hoger zetten (als admin uitvoeren oid)

Je imiteert me mateloos.

Ag nee tog.
Reg. datum: 14 juli 2006

Heb XP

Get stoned drink cement

ags
Reg. datum: 06 december 2002

Misschien dat ik ook nog eens langs kom vanavond :).

Reg. datum: 07 november 2000

Moet lukken, ik zal zo tussen 19:45 en 20:00 de server op slot doen. Wachtwoord staat in de [GoT] groep (ga ik nu posten). Laten we tegen die tijd maar beginnen met dustbowl :)

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Reg. datum: 28 mei 2005

hehe XuSeM gaat ook weer een beetje meer tf2 spelen.En is
Darom vanavond ook van de partij
Gisteren wel ff lekker iedereen wat mesjes in de rug gedrukt.
Heb nog wel van een paar mooie acties een filmpje :)

hehe gek onnie

Fimpjes zijn leuk :) Ik heb nog 50 GB met fraps materiaal van TF2 (1680x1050 @ 25 FPS) die ik moet converten.

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Ag nee tog.

Hoe lang duurt het bij jullie gemiddeld voordat je een server in je serverlijst krijgt?

User.tmp wijzigde dit bericht 26-11-2007 17:46 (12%)

Get stoned drink cement

[GoT] HertogJanNL
Reg. datum: 23 oktober 2007

quote:
Cabo schreef op maandag 26 november 2007 @ 16:57:
[...]
Mee eens. Soms neem ik weleens de demoman, en dan zie je ook gelijk dat de demoman voor defence gemaakt is niet meer. Wat moet ik doen als een spy achter me aan zit? Stickybombs of een lucky shot.

En soldiers zijn echt enorm irritant met hun "one-hit-rocket". Loop je vrolijk rond.. POOF.
Niet dat ik vind dat er wat veranderd moet worden, maar dan moet je mij ook met rust laten wanneer ik dat mes in je rug steek. >:)
Soldiers hebben in 1-1 een enorm voordeel boven een Demo ja. Maar daar is de Demo ook niet voor gemaakt, het is een support class vind ik. Een Demo die een chokepoint vasthoudt is heel waardevol en kan rekenen op veel kills en assists. Verder kan een 'doorgebroken' Demo echt een nachtmerrie zijn voor je tegenstander als hij eigenhandig alle sentries en dispensers om zeep helpt, samen met wat engineers en uitschot dat ze ter hulp komt. Alleen zoals met veel (alle?) classes kan een demo niet alleen functioneren.
Maar nogmaals, ik wil inderdaad ook wat meer met de Soldier spelen, wat toch een geweldige allround class is.

Ik zie jullie strax op Brainstorm's server!
'ON ERROR RESUME NEXT

Ik ben enorme fan van de demo, tis echt mijn favo class geworden. Na 15 uur spelen wordt ik steed beter in het mikken met die nades. Tis zo heerlijk om een rondhuppelende scout met 1 directe nade mid air om zeep te helpen :D
Ik zit soms echt achter de PC te roepen "haha, nade IN YOUR FACE" 8)7

Gister ook gemerkt dat op een druk klein stukje met veel hoeken en deuren en een medic die je constant boost je echt op een ware rampage kan gaan, ik had in 2 minuten toch al snel 20 kills op mijn naam staan voor ik een keer dood ging :D

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Ag nee tog.

Ik heb het probleem waarschijnlijk gevonden, de GoT server gebruikt een ander protocol (14) hoe/waar kan ik een ander protocol krijgen?

Get stoned drink cement

CiPHER

Je bent gewoon een moordenaar :)

Mocht door overweldigend succes Brain's server snel volzitten en er meer plaatsen nodig zijn; dan gaat de Tweakgaming-server ook dicht en kan daar een 2de groep naar hartelust fraggen.
Als er maar weinig mensen teveel zijn is het misschien leuk wanneer men zich over de twee servers verdeelt, al snap ik dat wij als GoT-stathoeren, incl mijzelf, liever bij Brain spelen :)

@User.tmp
Je client updaten. Zou hij automatisch moeten doen (mits niet anders ingesteld). Anders
- Ga naar je My Games tabblad
- Rechtermuis op Team Fortress 2 en kies Properties
- Ga naar tabblad Local Files
- Klik "Verify integrity of game cache"
Zorg ook dat op het tabblad Updates de optie "Always keep this game up to date" geselecteert is.

frickY wijzigde dit bericht 26-11-2007 18:39 (34%)

It's me, Mario!
Reg. datum: 12 juni 2006

Zal proberen erbij te zijn! :)

Ag nee tog.

Lama

Edit: ik heb geen tabblad local files. :?

Edit 2: ik zie alleen het tabblad: shortcuts. :?

User.tmp wijzigde dit bericht 26-11-2007 19:03 (212%)

Get stoned drink cement

Reg. datum: 25 september 2007

quote:
Brainstorm schreef op maandag 26 november 2007 @ 17:20:
Moet lukken, ik zal zo tussen 19:45 en 20:00 de server op slot doen. Wachtwoord staat in de [GoT] groep (ga ik nu posten). Laten we tegen die tijd maar beginnen met dustbowl :)
Zie het wachtwoord nog niet staan.. Klopt dat of kijk ik verkeerd?

I'm going to let you in on a little secret. Every day, once a day, give yourself a present. Don't plan it. Don't wait for it. Just let it happen. It could be a new shirt, a catnap in your office chair, or two cups of good, hot black coffee.

Reg. datum: 22 november 2000

Gister weer een mooie sessie gehad op Dustbowl. We waren Red op defense op de 2e map, en we bakten er weinig van. Het eerste CP viel binnen een paar minuten en het 2e CP was al een paar keer bijna ingenomen. Ik was het intussen zat om als engineer steeds m'n spullen kwijt te raken dus ik ging een poosje HWG. Met succes, want na wat snipers en engineers uitgeschakeld te hebben kwamen er een medic en nog een 2e HWG bij en samen schoten we alles aan gort en duwde we ze helemaal terug naar het startpunt. :*)

Hij staat in het event, onder het server ip.
quote:
User.tmp schreef op maandag 26 november 2007 @ 18:45:
Lama

Edit: ik heb geen tabblad local files. :?

Edit 2: ik zie alleen het tabblad: shortcuts. :?
Als je rechtklikt op 'team fortress 2' en dan naar properties gaat, dan zou je een dialoog met een drietal tabbladen te zien moeten krijgen. De derde is 'local files'

Hmm... Op de één of andere manier lukt het mij niet om via SteamCommunity een bericht naar een admin van die GoTTF2-groep te sturen (er gebeurt simpelweg niks als ik op de berichtstuur-link klik)... irritant... :/

Als er toevallig hier nog eentje kijkt, zou je mij kunnen toevoegen aan die groep? SteamID = florisd (username = Sirolf).

Die plek op de 3e etage bij het eerste CP in Well is echt heerlijk als Engineer trouwens, geen last van spies! O+

FlorisD wijzigde dit bericht 26-11-2007 19:39 (24%)

Soms moet je gewoon weten dat je niet alles kan weten, al is dat soms lastig te snappen.

Ag nee tog.

quote:
Brainstorm schreef op maandag 26 november 2007 @ 19:18:
Hij staat in het event, onder het server ip.

[...]

Als je rechtklikt op 'team fortress 2' en dan naar properties gaat, dan zou je een dialoog met een drietal tabbladen te zien moeten krijgen. De derde is 'local files'
Ik zie alleen maar 'shortcuts' :?

Get stoned drink cement

quote:
User.tmp schreef op maandag 26 november 2007 @ 19:20:
[...]

Ik zie alleen maar 'shortcuts' :?
Plaats dan eens een screenshot van wat je ziet. Misschien dat je op een verkeerde plek zit te kijken?

Soms moet je gewoon weten dat je niet alles kan weten, al is dat soms lastig te snappen.

Shabba FC olé olééé!

Anderhalf uur spelen: 9 kills, 42 deaths. Dat schiet ook niet op zo :+

Wat ik wel echt mis in dit spel is de chatinterface van battlefield2. Als medic is het best wel frustrerend als je iemand ziet, maar je buddy daar niet op attent kan maken. Sommige mensen hebben voip of uitstaan, of op een te laag volume. Of mijn mic spoort niet.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!"

Ag nee tog.

Get stoned drink cement

'ON ERROR RESUME NEXT

Mag ik ook een Invite voor de GoT groep?
Was net lekker aan het spelen, gaat de server op pw en wordt ik eraf gekicked :'(

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

quote:
FlorisD schreef op maandag 26 november 2007 @ 19:18:
Hmm... Op de één of andere manier lukt het mij niet om via SteamCommunity een bericht naar een admin van die GoTTF2-groep te sturen (er gebeurt simpelweg niks als ik op de berichtstuur-link klik)... irritant... :/

Als er toevallig hier nog eentje kijkt, zou je mij kunnen toevoegen aan die groep? SteamID = florisd (username = Sirolf).

Die plek op de 3e etage bij het eerste CP in Well is echt heerlijk als Engineer trouwens, geen last van spies! O+
Ik heb je aan mijn friends toegevoegd, je bent alleen niet online? Of heb ik de verkeerde Sirof te pakken :?

quote:
Brainstorm schreef op maandag 26 november 2007 @ 20:02:
[...]

Ik heb je aan mijn friends toegevoegd, je bent alleen niet online? Of heb ik de verkeerde Sirof te pakken :?
Ik zie je wel staan (maar offline), en er kwam net ook een invite binnenvallen. :)

Nu maar hopen dat dat gaat werken, blijkbaar is mijn Steam / IE-install een beetje f****d up...

[edit]
Ik klik accept, maar hij doet decline... }:O

FlorisD wijzigde dit bericht 26-11-2007 20:11 (7%)

Reg. datum: 26 november 2007

Hey kom nu ook alweer een weekje op de server is echt gezellig

maar kan iemand mij ff bij de GOT groep (Steamfriends) Toevoegen

Accountname = Renaldoniels

En zou graag ook de pass willen weten zodat ik ook gezellig met jullie kan gamen en Ownen :P 8)7

Leuke bug in steam Ik zit volgens steam in geen ene groep meer maar als ik bij andere mensen kijk zit ik nog wel in de groep :'( Buggy en zwaar vervelend :(

RenaldoNiels wijzigde dit bericht 26-11-2007 20:26 (23%)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 40 41 42 43 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: