Gathering of Tweakers

Quicksearch
heej mensen

Ik heb ff een vraagje he.Ik heb net me hele team fortress opnieuw geinstalleerd enzoo
Maar nu zit ik weer met die stomme fps locker diem ijn fps op 60 zet.
Ik heb alles geprobeerd fps_max 131 enzo maar hij doet et niet meer.
Nu was er volgens mij een command om die fps locker uit te zetten.Weet iemand mischien wat
dat command ook al weer was ??

Mvg xusem

hehe gek onnie

quote:
tooter schreef op zondag 25 november 2007 @ 14:28:
heej mensen

Ik heb ff een vraagje he.Ik heb net me hele team fortress opnieuw geinstalleerd enzoo
Maar nu zit ik weer met die stomme fps locker diem ijn fps op 60 zet.
Ik heb alles geprobeerd fps_max 131 enzo maar hij doet et niet meer.
Nu was er volgens mij een command om die fps locker uit te zetten.Weet iemand mischien wat
dat command ook al weer was ??

Mvg xusem
Heeft te maken met Vsync. Nou weet ik niet 100% zeker of de optie in de Source engine zefl zit (om uit te zetten), anders even in de settings van je videokaart :)

F1Time: Jan-Willem Wisgerhof (Class 2 - Group 1)

En daar is geen reden voor...

quote:
jwisgerhof schreef op zondag 25 november 2007 @ 14:35:
[...]

Heeft te maken met Vsync. Nou weet ik niet 100% zeker of de optie in de Source engine zefl zit (om uit te zetten), anders even in de settings van je videokaart :)
vsync zit in de opties van TF2 zelf, staat bij mij aan om motion sickness tegen te gaan :X

It's time to kick ass and chew bubble-gum, and I'm all out of gum.

quote:
krakbracket schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 17:25:
Ben net een beetje bezig geweest met Fortress Forever; ziet er best leuk en speelt (zo op het eerste gezicht) ook wel aardig,
maar er is echt helemaal niemand online te vinden! er zijn twee servers met daarop wel wat mensen,
maar daar kom ik niet tussen omdat ik verkeerde versies van de maps heb. Ben nu de laatste versie van de client aan het downen, maar het schiet niet echt op.
Ik heb het ook ffe geprobeert leuke maps maar naar mijn idee meer een TFC naar Source engine conversie. Ze zijn leuk bezig maar het is nog niet helemaal af naar mijn gevoel tijdens het spelen

[Ghostrider]
Workstation Q6600@8x400=3,2ghz 2048mb DDR2 GeIL800 Geforce8800GTSXFX580 22inch TFT
Server Athlon64 3000+ 1,5Gig Win2003 Server 4000gig hdd's

Huh?
Reg. datum: 27 januari 2005

quote:
frickY schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 16:22:
[...]
Gister overigens het meest frustrerende moment tot nu toe in TF2 beleefd.
Ik sta met mijn sentry het CP te verdedigen. Een spy komt langs om mijn sentry te sappen. Ik raak de spy met mijn wrench. Begint een medic uit mijn team die spy te healen!
Ik sla me suf om mijn sentry te redden, en de spy van me af te slaan, en die medic blijft maar healen.
Spy backstabbed me, en sloopt mijn sentry. Ik ga terug. Nog geen vijf minuten later dezelfde kut spy en dezelfde kut medic die hem weer aan het healen is!!
Ik geef subtiel aan; "Let even op wie je healed. Dat is een spy die mn sentry sloopt". Krijg je als reactie "houd je bek".
Héél frustrerend die noobs.
:o

Da'was ik. Op het moment werd ik nogal afgeleid door mijn broer die tegen me begon te praten, maarja geen excuus he.
Die opmerking was trouwens iemand anders!

Methos
Reg. datum: 06 januari 2001

quote:
Whut?! schreef op zondag 25 november 2007 @ 22:48:
[...]

:o

Da'was ik. Op het moment werd ik nogal afgeleid door mijn broer die tegen me begon te praten, maarja geen excuus he.
OMFG :D
komisch :P nouja ik zou ook gek worden op het moment zelf hoor ;)

ook @ www.duken.nl

Voeg me toch maar even in de topic. Ik speel namelijk met regelmaat op de GOT server.

Gisteren weer een lekkere actie op Well. Sta ik al spy defense en wacht ik aan de kant van offence tot de deuren open gaan. Dan rennen er een zoot van die gasten langs me en wacht ik even tot de medics met Heavy guns langs komen.

Op dat moment speel ik nog met 20 FPS... ( 8800GT moet nog binnenkomen ) en loop ik wat op me knop te rammen... Hoppa.... 6 kills ;)

Een beetje geluk hoort erbij _/-\o_
quote:
Whut?! schreef op zondag 25 november 2007 @ 22:48:
Traadje, heette jij dan meen ik? Het bijdehandje dat "houd je bek" zei was Letje oid.

Walks at night 2

ik heb nou ook Tf2 maar ik moet zeggen dat het nog verdraait lastig is in het begin.
Wel kan ik redelijk met me snipe en die rocketlauncher overweg.
Er staat in de OP dat je op de grond moet mikken maar als je gewoon vol in de buik schiet gaan ze gelijk goed hard dood

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

Ja als je nog aan het wapen moet wennen dan kun je beter naar de grond schieten maar als je er goed mee bent kun je beter direct op de vijand mikken, aangezien je dan ook regelmatig crits krijgt.

Ik heb dit weekend geprobeerd om de TF2 Dedicated Server af te halen, maar de hele zaterdag en zondag heeft hij lopen zeuren dat de steam servers too busy waren.
Daarentegen kon ik wel de andere Dedicated Servers perfect afhalen.
Iemand enig idee of dit een bug is?

Het is trouwens op een kale Windows XP die gaat dienen als mini dedicated server op een kleine LAN.
En ik heb de volgende pagina al doorgenomen : http://support.steampower...amp;p_li=&p_topview=1

codemann wijzigde dit bericht 26-11-2007 13:27 (47%)

[GoT] HertogJanNL

Wie doet er vanavond mee met een potje met vaste teams, GoT only? Brainstorm, zou je een slotje op de server kunnen gooien? Het wachtwoord kan je dan zetten op de GoT TF2 group site, ik maak even een event aan. We moeten dan vanavond maar even kijken hoe we de teams indelen en welke maps we doen.
Is 20:00 oke? Enneh, vergeet je GoT tag niet ;)!
quote:
codemann schreef op maandag 26 november 2007 @ 13:21:
Ik heb dit weekend geprobeerd om de TF2 Dedicated Server af te halen, maar de hele zaterdag en zondag heeft hij lopen zeuren dat de steam servers too busy waren.
Daarentegen kon ik wel de andere Dedicated Servers perfect afhalen.
Iemand enig idee of dit een bug is?
Dat ondervond ik ook met de 'Dedicated Server' download via de steam-client.
Je kan de server ook gewoon downloaden (geen SteamID nodig) en installeren, zie hier.
Werkt prima! Alleen zal je bij een TF2 update handmatig (.bat) onderstaande moeten uitvoeren.
HldsUpdateTool.exe -command update -game tf -dir <directory name>

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> WinXP Sp2 > Sp3 • Scenario 2 FAILS!
> [SjoQ] = SjoQing

Haat alles. Vooral jou.

Waarschijnlijk kom ik vanavond wel even spelen, alleen zonder GoT tag want ik haat tags :P
Count me in vanavond!

I'm going to let you in on a little secret. Every day, once a day, give yourself a present. Don't plan it. Don't wait for it. Just let it happen. It could be a new shirt, a catnap in your office chair, or two cups of good, hot black coffee.

Mocht Brain zijn server niet ter beschikking willen of kunnen stellen kan ik de Tweakgaming-server wel weer op slot gooien. Die is toch altijd leeg.

Ik merk overigens steeds meer dat de demoman eigenlijk best zwak is.
Het is sowieso al lastig iemand te raken met de nades, maar de schade die een direct hit doet valt ook nog eens vies tegen.

Heavy weapon guys kunnen 4 nades terugkoppen voor ze bezwijken, en ook soldiers hebben er zelfs 3 nodig. Ook stickies zijn 'zwak'.
Als ik achterna wordt gezeten door een pyro knal ik altijd snel een stcikie op de grond. Die blaas ik op als de pyro er overheen rent, waarna de pyro de lucht in vliegt.
Met een beetje pech, en ook regelmatig ondervonden, vliegt hij mij kant op en haalt me in, en brand me de dood in, terwijl hij zelf overleeft. Ook een directe hit van een nade dood een pyro niet.

Daarintegen wordt ik regelmatig omgelegt door een enkele raket van een soldier tussen mijn ogen. Terwijl het voor mijn gevoel ook eenvoudiger raken is met de soldier. Je schiet gewoon op de grond in de richting waar iemand loopt. Bij een demoman rolt je nade door als je voor hij stuitert niets raakt. Ook stickies zijn niet altijd bruikbaar omdat je ze pas een seconde na afvuren kan ontsteken.

Tegen scouts, engineers, medics en snipers is een demoman dan wel weer effectief, maar dat is een soldier ook. Ondanks dat het mijn favoriete class is begin de meerbaarde van demoman aan de offence-kant daarom een beetje te missen. Zeker in een map als turbine sta je vaak machteloos.

frickY wijzigde dit bericht 26-11-2007 15:18 (16%)

Uiteraard ben ik ook van de partij! Maar wat doen we als we te veel mensen hebben?
Weggegaan is plaats vergaan? :P
Iig count me in :)

Ag nee tog.

Ik heb TF2 ook maar ik heb een probleempje: als ik via TF2 zelf een paar servers wil vinden dan vind hij er geen maar als ik via steam servers opzoek vind hij ze wel maar dan kan ik niet connecten. Hij doet gewoon niks. :? Weet iemand hier raad op?

Edit: verkeerde versie misschien?

User.tmp wijzigde dit bericht 26-11-2007 16:32 (6%)

Get stoned drink cement

[GoT] HertogJanNL

quote:
Lt. Marx schreef op maandag 26 november 2007 @ 15:57:
Uiteraard ben ik ook van de partij! Maar wat doen we als we te veel mensen hebben?
Ik stel voor dat iedereen er gewoon om 20:00 is die mee wil doen, het liefst iets eerder. Vanaf dan spelen we met die bezetting. Maarja, mensen die het password weten kunnen altijd joinen, dus daar moeten we dan iets op vinden. Maarja, 12 man heb je toch wel nodig minimaal lijkt me.
Ag nee tog.

Ik wil er ook wel bij zijn maar dan moet ik eerst TF2 een beetje normaal draaiend te hebben.

Get stoned drink cement

[GoT]TANK!E
Reg. datum: 14 januari 2006

quote:
User.tmp schreef op maandag 26 november 2007 @ 16:31:
Ik heb TF2 ook maar ik heb een probleempje: als ik via TF2 zelf een paar servers wil vinden dan vind hij er geen maar als ik via steam servers opzoek vind hij ze wel maar dan kan ik niet connecten. Hij doet gewoon niks. :? Weet iemand hier raad op?

Edit: verkeerde versie misschien?
Probeer eens je clientregistery.blob bestand in je steam map weg te gooien en dan steam opnieuw opstarten.

Je imiteert me mateloos.

Ag nee tog.

Werkt niet. (helaas) :( Volgens mij ligt het aan TF2 zelf, steam wil TF2 volgens mij wel opstarten maar dan doet TF2 niets.

User.tmp wijzigde dit bericht 26-11-2007 16:57 (68%)

Get stoned drink cement

Reg. datum: 27 augustus 2004

quote:
frickY schreef op maandag 26 november 2007 @ 15:15:
Daarintegen wordt ik regelmatig omgelegt door een enkele raket van een soldier tussen mijn ogen. Terwijl het voor mijn gevoel ook eenvoudiger raken is met de soldier. Je schiet gewoon op de grond in de richting waar iemand loopt. Bij een demoman rolt je nade door als je voor hij stuitert niets raakt. Ook stickies zijn niet altijd bruikbaar omdat je ze pas een seconde na afvuren kan ontsteken.

Tegen scouts, engineers, medics en snipers is een demoman dan wel weer effectief, maar dat is een soldier ook. Ondanks dat het mijn favoriete class is begin de meerbaarde van demoman aan de offence-kant daarom een beetje te missen. Zeker in een map als turbine sta je vaak machteloos.
Mee eens. Soms neem ik weleens de demoman, en dan zie je ook gelijk dat de demoman voor defence gemaakt is niet meer. Wat moet ik doen als een spy achter me aan zit? Stickybombs of een lucky shot.

En soldiers zijn echt enorm irritant met hun "one-hit-rocket". Loop je vrolijk rond.. POOF.
Niet dat ik vind dat er wat veranderd moet worden, maar dan moet je mij ook met rust laten wanneer ik dat mes in je rug steek. &gt;:)

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws