Hoofdcategorieën
Topicacties

[PC] Team Fortress 2 / Fortress Forever, deel 3

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 40 41 42 43 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 07 augustus 2003

Nickchange regels
het is een gezoek maar ik heb hem gevonden ik laat binnekort ook me nick ff veranderen in me gamenick is wel zo handing in plaats van overal van die verschillende nicks :9

psycomania wijzigde dit bericht 23-11-2007 15:34 (22%)

Psycho Slave ++
Reg. datum: 24 februari 2006

Ik ben ook van de partij in geval van een clanwar (GoT vs GoT is ook leuk). Donderdagavond is mijn tv-avond, dus voorkeur gaat uit naar een andere dag.

Wat betreft de engineers: ik had ook altijd veel moeite fatsoenlijk te spelen met deze class. De laatste tijd heb ik echter aardig lopen oefenen, waardoor ik de class nu echt kan waarderen. Wat me dan enorm opvalt is hoe veel leuker een offensive engineer is, mits je een fatsoenlijk team hebt. In gecoördineerde aanvallen ben je onmisbaar met het bouwen van dispensers en sentries voor de support. Extra voordeel is dat je dan ook niet uit je neus zit te eten in defense, omdat er bijna niemand langs komt (behalve irritante spies :P).

Perfect voorbeeld is Lazy Town begin deze week: terwijl een klein groepje bezig was de eerst cappoint te pakken, rende ik als een bezetene naar de middelste om een exit neer te zetten. Tegen de tijd dat deze beschikbaar was voor capture, was mijn exit al klaar en in gebruik. De middelste CP is daar echt een slachtveld en sleutel tot de overwinning is het hebben van nabije exits voor gedoodde teammates.

Nadeel van een offensive engineer is dat jij en je apparatuur vaak doodgaan, maar de punten vliegen er stukken sneller bij dan in defense. Helaas heb je dan wel een fatsoenlijk team nodig (ergo: pubs zijn vaak geen optie).

Wii-code: 2845-4488-6471-8473 || Stuur je Wii-code via GoT als je me toevoegd

Cyanide/Happiness
Reg. datum: 14 januari 2006

Lazytown was echt cool ja begin deze week, mooie strijd voor op een pub idd.

Voor wat betreft die nick; die kan je natuurlijk ook in je onderschrift zetten,
<= zie

Je imiteert me mateloos.

Reg. datum: 04 december 2001

Server switched net naar lazytown en heel got is gelijk pleitte. Grote woorden, kleine... ;)

Reg. datum: 07 oktober 2007

Zit er misschien een foutje in Lazytown? My PC is brak en ik speel @ DX8.1 met alles op laag en 1204x768 met tweaks rond de 20-50FPS. Alleen op 1 punten aan het begin bij de spawn waar das gras zit dropt mijn FPS naar 10 ofzo, zet ik er een stap uit is hij weer mooi 30? :?

Lazytown is een en al bug ja.
Change maar eens class binnen je spawn. Dan ga je dood, terwijl je binnen je spawn onbeperkt van class hoort te kunnen changen.
Of bouw eens een setje teleporters als blauwe engineer, en zie je tele-exit in rook opgaan bij het gebruik er van.
Vind het ook bizar dat je niet tot bovenop de heuvel van de vijand kunt komen. Elke andere map schermt netjes de toegang tot de spawn van de ander af met een zwevende rode circel maar in lazytown.. joh.. gewoon een onzichtbare muur. Sta je daar als spy.. valt niet op hoor ;)

Vind het ook niet eerlijk dat in de gang tussen CP1 en CP3 bij blauw een vrachtwagen staat waar je weinig mee kunt, en bij rood een setje autobanden waar je achter kunt verstoppen en naderende leden van het rode team makkelijk van achter kunt aanvallen als ze voorbij komen.

Daarbij is het laatste CP ook te moeilijk te veroveren, zelfs met een slechte defence. Al met al een redelijk oneerlijke map dus. Of ben ik nou in de war met die andere map :? Kan me geen gras voor de geeft halen...

frickY wijzigde dit bericht 23-11-2007 19:44 (32%)

Ghost Rider

Valt mij op dat op publics iedereen gewoon voor zichzelf speelt en totaal niet als een team aanvalt. Echt gaar als je daardoor steeds verliest. Of iedereen is op de frontline aan het aanvallen en een spy pakt ffe een punt terug. Ook iedereen aan een verliesend team quit gewoon vrolijk :?

Ook leuk in dat station level is dat niemand rusht naar de middelste capture point; op die manier sta je per direct al achter.

Als je trouwens als spy sentrys wil sappen en er staat een engineer bij dan re-apply je gewoon steeds de sapper net zolang tot de sentry stuk is. Ben je gelijk weer van die campende engineers af &gt;:) Soms hebben mede engineers het dan niet eens door &gt;:)

[Ghostrider]Zepto6224/EEE901
Workstation Q6600@3,2ghz 4G geil GF8800
Server Athlon64 3000+ 1,5Gig Win2003 4000gig hdd

Reg. datum: 07 november 2000

http://www.red-snow.org/tf2/stats/ClanRankImage.aspx

Staat ook in de TS.

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Reg. datum: 03 augustus 2004

quote:
en die skill is gewoon de points die je ziet als je je steam profiel opend bij Accumulated Points:
Zo ja dan zit ik al aan de 5,725 :P

Q6600@3.6Ghz (450x8), 2x2GB 800 DDR2 GSkill @ 900mhz, HD4870@875/1050 - HR03-GT ,P35-DS4, 2x Samsung Spinpoint 320GB RAID0, 36GB Raptor 10k, Antec Nine Hundred, Corsair 520w

Ghost Rider

edit

Ghostrider wijzigde dit bericht 24-11-2007 11:17 (91%)

[Ghostrider]Zepto6224/EEE901
Workstation Q6600@3,2ghz 4G geil GF8800
Server Athlon64 3000+ 1,5Gig Win2003 4000gig hdd

Reg. datum: 23 augustus 2006

Nee, painkilla, dit zijn de punten die je haalt op de GoT server; HlstatsX.
Denk dat de top 5 op de server wel meer dan 5K in hun Steam TF2 stats hebben.

Shabba FC olé olééé!

5000 punten... volgens mij zijn mijn stats weer gereset, ik zit nu op het gigantische aantal van 651. Of is die score op Steam alleen van de afgelopen twee weken?

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!"

Reg. datum: 07 november 2000

Volgens mij niet, ik heb nu een score van bijna 12k :)

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Fafeq
Reg. datum: 06 april 2007

Kon het toch niet laten om even vanuit Australie op de GoT server te komen :D. Werkt eigenlijk nog best goed, vooral de wat defensievere classes.

http://gottf.hlstatsx.com/hlstats.php/sig/4387_random.png

^ het mooie australische vlaggetje ;)

jwisgerhof wijzigde dit bericht 24-11-2007 14:01 (8%)

Altijd lekker in het zonnetje in Australia

Sorry cabo maar ik kon het niet laten een lullige wallpaper van jou te maken O-)
Hopelijk ben je er blij mee, heb de heletijd met Garrys Mod zitten te kloten eerdat de posities een beetje goed waren. Oh en pas voortaan op voor incoming treinen ;)

http://86.91.146.73/roy/WallPaperCabo.jpg

quote:
Nice! Hoef ik het niet meer te doen :p

Gister overigens het meest frustrerende moment tot nu toe in TF2 beleefd.
Ik sta met mijn sentry het CP te verdedigen. Een spy komt langs om mijn sentry te sappen. Ik raak de spy met mijn wrench. Begint een medic uit mijn team die spy te healen!
Ik sla me suf om mijn sentry te redden, en de spy van me af te slaan, en die medic blijft maar healen.
Spy backstabbed me, en sloopt mijn sentry. Ik ga terug. Nog geen vijf minuten later dezelfde kut spy en dezelfde kut medic die hem weer aan het healen is!!
Ik geef subtiel aan; "Let even op wie je healed. Dat is een spy die mn sentry sloopt". Krijg je als reactie "houd je bek".
Héél frustrerend die noobs.

4-rings
Reg. datum: 06 november 2001

Lekker potje zonet mannen

Later weer online :)

Game rig Server - My ride; Audi A4, 2004, V6 TDI

quote:
frickY schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 16:22:
[...]

Nice! Hoef ik het niet meer te doen :p

Gister overigens het meest frustrerende moment tot nu toe in TF2 beleefd.
Ik sta met mijn sentry het CP te verdedigen. Een spy komt langs om mijn sentry te sappen. Ik raak de spy met mijn wrench. Begint een medic uit mijn team die spy te healen!
Ik sla me suf om mijn sentry te redden, en de spy van me af te slaan, en die medic blijft maar healen.
Spy backstabbed me, en sloopt mijn sentry. Ik ga terug. Nog geen vijf minuten later dezelfde kut spy en dezelfde kut medic die hem weer aan het healen is!!
Ik geef subtiel aan; "Let even op wie je healed. Dat is een spy die mn sentry sloopt". Krijg je als reactie "houd je bek".
Héél frustrerend die noobs.
Om je te kalmeren ;-)

Reg. datum: 27 augustus 2004

quote:
Shammah schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 16:18:
Sorry cabo maar ik kon het niet laten een lullige wallpaper van jou te maken O-)
Hopelijk ben je er blij mee, heb de heletijd met Garrys Mod zitten te kloten eerdat de posities een beetje goed waren. Oh en pas voortaan op voor incoming treinen ;)

Prachtig _/-\o_
Ach ja... Spy is nou eenmaal evil
})

Reg. datum: 23 augustus 2006

Ben net een beetje bezig geweest met Fortress Forever; ziet er best leuk en speelt (zo op het eerste gezicht) ook wel aardig,
maar er is echt helemaal niemand online te vinden! er zijn twee servers met daarop wel wat mensen,
maar daar kom ik niet tussen omdat ik verkeerde versies van de maps heb. Ben nu de laatste versie van de client aan het downen, maar het schiet niet echt op.

Iedereen is aan het TF2'en volgens mij! (en niet meer dan logisch ook!)
quote:
Cabo schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 17:23:
Prachtig _/-\o_
Ach ja... Spy is nou eenmaal evil
})
Jij in ieder geval! ;)

krakbracket wijzigde dit bericht 24-11-2007 17:33 (17%)

Reg. datum: 24 februari 2007

:+

Het gebeurt me soms nog wel dat ik aangereden wordt door zo'n trein...

Reg. datum: 18 mei 2002

quote:
krakbracket schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 17:25:
Ben net een beetje bezig geweest met Fortress Forever; ziet er best leuk en speelt (zo op het eerste gezicht) ook wel aardig,
maar er is echt helemaal niemand online te vinden! er zijn twee servers met daarop wel wat mensen,
maar daar kom ik niet tussen omdat ik verkeerde versies van de maps heb. Ben nu de laatste versie van de client aan het downen, maar het schiet niet echt op.

Iedereen is aan het TF2'en volgens mij! (en niet meer dan logisch ook!)
Ik speel ook af en toe FF, al was het maar omdat de maps veel beter zijn dan in TF2 (persoonlijk gevoel dan toch). Het is inderdaad zo dat er weinig animo voor is, jammer genoeg.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Reg. datum: 25 september 2007

Neemt nou eigenlijk iemand de organisatie van een [GoT]-clanwar op zich? En kan ik eventueel nog iets doen?

I'm going to let you in on a little secret. Every day, once a day, give yourself a present. Don't plan it. Don't wait for it. Just let it happen. It could be a new shirt, a catnap in your office chair, or two cups of good, hot black coffee.

Reg. datum: 06 november 2001

Wie zijn er eigenlijk allemaal admin op de [GoT] server?

Was net iemand heel erg irritant muziek over de voicechat draaien, nu kunnen we die mensen natuurlijk muten, maar dat is niet altijd te oplossing.

In dit geval heeft deze persoon het uitgezet nadat ik het vriendelijk gevraagd had, maar of dat kwam omdat ik het vroeg of omdat ik met een [GoT] tag rondliep weet ik zo niet.

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Fafeq
Reg. datum: 06 april 2007

Net nog even op de GoT server gezeten, verrassend hoe goed het gaat met een ping van 350 zeg. Gewoon lekker eerste gestaan met heavy/medic combo, heerlijk! En wat is dat lazytown toch een heerlijke map :D

Altijd lekker in het zonnetje in Australia

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 40 41 42 43 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: