Gathering of Tweakers

Quicksearch
Methos
Reg. datum: 06 januari 2001

ik heb altijd zo'n gruwelijke hekel aan die snipers die denken dat ze goed zijn :S
Sta je rustig op een plek je in je scope, gaat zo'n 4e rangs amateur sniper voor je staan zodat je niks ziet :S
of je verplaatst iets naar rechts en word gelijk gesniped door tegenstander of je blijft zitten en ziet niks :P
BLEH!

Echt mooi om te zien dat mijn Nr.1 victim Cabo is. Mijn hele dag is weer goed :)

Config: A64 3000+ - A8N32-SLI Deluxe - 2x512mb Mushkin BH-5 (2-2-2-5 2.9v) - Gigabyte 7800 GT | TotallyHosted Webhosting

quote:
FrostXL schreef op donderdag 22 november 2007 @ 11:14:
[...]

best sniper is niet echt iets om trots op te zijn :X
Ach... niet iets om trots op te zijn. Liever Best Sniper dan geen Best Sniper zou ik zeggen.

Ik heb verder geen illusies dat ik dat ook echt ben. Werd gisteren nog flink gepawned door Mr.Oximoron in Lazytown (al was het later andersom).

I'm going to let you in on a little secret. Every day, once a day, give yourself a present. Don't plan it. Don't wait for it. Just let it happen. It could be a new shirt, a catnap in your office chair, or two cups of good, hot black coffee.

quote:
Lt. Marx schreef op donderdag 22 november 2007 @ 09:45:
Ja, maar cabo sloopt jouw vaker! Je heerst wel over psyduck met een kpd van 5!! Kan dat daily award lijstje trouwens niet in de topic start?
http://gottf.hlstatsx.com/?game=tf
Leuk idee!
Zal eens kijnken of ik er een afbeelding van kan genereren die in de TS kan
Had alleen leuker geweest als het overall awards ipv daily waren om een beejte competitie te creeren. Misschien dat ik ook/beter http://gottf.hlstatsx.com/?mode=claninfo&clan=1 kan pakken?
Scorelijst van de GoT-ters.

Wel gaaf dat je ook scorelijsten per event kunt zien. Bijv wie de meeste spies omlegt, wie het vaakst de vlag laat vallen of de meeste revenges na een domination.

frickY wijzigde dit bericht 22-11-2007 12:46 (49%)

Meet HLStatsX trouwens je 'prestaties' op elke server, of alleen op specifieke?

I'm going to let you in on a little secret. Every day, once a day, give yourself a present. Don't plan it. Don't wait for it. Just let it happen. It could be a new shirt, a catnap in your office chair, or two cups of good, hot black coffee.

quote:
marijnkool schreef op donderdag 22 november 2007 @ 12:47:
Meet HLStatsX trouwens je 'prestaties' op elke server, of alleen op specifieke?
Je kan ook je global stats bekijken op hlstatx.com van alle servers die het draaien.

[GoT] HertogJanNL

quote:
frickY schreef op woensdag 21 november 2007 @ 21:54:
Maar weinig mensen joinen een lege server. Als een server vanaf 'sochtendsvroeg leeg is, blijft hij ook leeg tot iemand geduldig genoeg is te joinen en te wachten op meer geduldige mensen.
Zodra je een man of bij bij elkaar hebt, en de server een gunstige ping heeft, zit hij binnen 10 minuten weer vol.
Daarom is dat Friends systeem handig. Ik spreek gewoon GoTers aan of we op de GoT server gaan knallen. Als er 4 mensen zijn zit de server zo vol.

Oh, en dit stat mechanisme is alleen voor servers die dat hebben geinstalleerd.
quote:
SaURoN schreef op donderdag 22 november 2007 @ 12:15:
ik heb altijd zo'n gruwelijke hekel aan die snipers die denken dat ze goed zijn :S
Sta je rustig op een plek je in je scope, gaat zo'n 4e rangs amateur sniper voor je staan zodat je niks ziet :S
of je verplaatst iets naar rechts en word gelijk gesniped door tegenstander of je blijft zitten en ziet niks :P
BLEH!
Dit heb ik al een aantal keer gehad maar dan met sentry guns. Dat een engineer doodleuk er een bouwt 1 cm voor mijn sg. Mensen met een GoT tag zelfs. Heel soms kan het wel handig zijn in levels. Maar vaak vooral niet :r
quote:
dommerick schreef op donderdag 22 november 2007 @ 12:03:
Ja inderdaad zo was ik gisteren aan het spelen met [GoT]deurmat die toch wel erg goed aan t sniperen was. Toch wel lekker als je daarmee je defense help :9
Snipen op een public server is nog altijd iets anders dan in een clanwar natuurlijk. Een sniper kan misschien nuttig zijn in de start van een (ctf) war en zelfs dan nog... hou maar eens een aantal rushende scouts tegen.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

@Lt. Marx
Ik bouw mijn sentry wel eens recht voor die van een ander als ik hem dom geplaatst vind, en mijn sentry op mijn favo spotje wil hebben :)
als ik mij niet sterk vergis kunnen sentries ook gewoon door elkaar heenschieten, dus een probleem is het niet echt (hoogstens makkelijk voor spies en demo's)

Nog een tp voor engineers overigens. Als je met zijn tweeen bent en beide een sentry bouwt, bouw je dispenser dan bij elkaar. Als engineer kun je achter/in de dispenser van een ander zitten om je eigen sentry te repaeren. Bij je eigen dispenser moet je er naast of erop zitten, in het zicht.

frickY wijzigde dit bericht 22-11-2007 16:00 (7%)

En daar is geen reden voor...

Op http://www.fpsbanana.com/maps/39398 staat de final versie van Warpath of is dit dezelfde versie als diegene die op de GoT server draait?
Kan jammergenoeg geen changelog vinden. Alhoewel die map door sommigen gehaat is, vind ik het een toffe map om te spelen :)

It's time to kick ass and chew bubble-gum, and I'm all out of gum.

Hmm cool. Ik weet niet of het dezelfde map is (ik heb sowieso al 3 verschillende cp_warpaths tot nu toe gezien) maar ik zal eens kijken. Super map idd :) alleen vaak irritant dat zo weinig mensen langs de tunnels gaan.

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

quote:
Lt. Marx schreef op donderdag 22 november 2007 @ 13:30:
[...]

Dit heb ik al een aantal keer gehad maar dan met sentry guns. Dat een engineer doodleuk er een bouwt 1 cm voor mijn sg. Mensen met een GoT tag zelfs. Heel soms kan het wel handig zijn in levels. Maar vaak vooral niet :r
Ja dat deed jij ook doodleuk bij mij op 2fort laatst... Niemeer doen :(

Mm is niet dezelfde versie van de map, maar ze zijn wel voor 99% gelijk :) Ik kan niet (alleen) beoordelen of in deze versie de spawn bugs gefixed zijn dus dat zullen we vanavond wel merken :)

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

quote:
Shammah schreef op donderdag 22 november 2007 @ 17:06:
[...]

Ja dat deed jij ook doodleuk bij mij op 2fort laatst... Niemeer doen :(
Ehhh ik denk dat je in de war bent, want 2 fort vind ik een zeikmap dus die mijd ik bijna altijd. Als ik hem toch speel ben ik nauwelijks meer engineer maar vaker scout.
quote:
Brainstorm schreef op donderdag 22 november 2007 @ 16:56:
Hmm cool. Ik weet niet of het dezelfde map is (ik heb sowieso al 3 verschillende cp_warpaths tot nu toe gezien) maar ik zal eens kijken. Super map idd :) alleen vaak irritant dat zo weinig mensen langs de tunnels gaan.
Zeker een coole map maar hij had van mij wel iets kleiner gemogen.
Moah SG's naast elkaar bouwen was vooral erg dom bij TFC, maar bij TF2 werkt het heel aardig omdat SGs geen 'damage' geven als ze gemold worden, hoewel ik er van onvertuigd ben dat het slimmer is om een SG op een andere plek neer te zetten, puur omdat er dan een groter gebied 'bewaakt' wordt. Als een SG echt kills wegkaapt dan was de plek van de SG in eerste instantie al niet optimaal.

Zydell wijzigde dit bericht 22-11-2007 18:22 (13%)

[www.zydell.net] webdesign, webscripting & grafische vormgeving

Bij TF2 werkt het vooral om 2 sentries symetrisch aan een doorgang te bouwen. Zo kan de ene niet aangevallen worden zonder dat de ander begint te knallen.

@Damir hieronder
_/-\o_ Erg leuk gemaakt!

frickY wijzigde dit bericht 23-11-2007 12:20 (13%)

Reg. datum: 30 april 2007

Hier een link met een gebruiksaanwijzing voor de sentry gun :P http://storefront.steampo.../440/SentryManual_web.pdf

Reg. datum: 27 augustus 2004

Waar ik me enorm kan irriteren is wanneer er een engineer is die niet weet hoe die moet spelen. Bijvoorbeeld jij bouwt een dispenser en je hebt je ammo nodig. Komt er een engineer dood leuk al je ammo pikken terwijl die niet eens een dispenser bouwt. argh :(

Maar als je met een engineer speelt die wel kan spelen dan is het heel leuk.

Wat heel grappig is als js spy bent en je ziet een medic+heavy. Je maakt je klaar om die heavy te stabben, maar die medic die weet dat. En roept "spy!" En dan is die heavy dood, en mogelijk ook die medic. _/-\o_

Cabo wijzigde dit bericht 23-11-2007 12:24 (36%)

Ik moet ook eerlijk zeggen dat de engineer een van de lastigere classes om echt goed te kunnen. Je moet gewoon echt de map goed kennen anders kan je al helemaal niets. daarnaast is het ook belangrijk dat als het hele team aanvalt dat je probeert de ruimte die dan vaak ontstaat te gebruiken voor het bouwen van een sentry-dispenser-exit.

Als er meerdere engineers zijn dan is het super belangrijk samen 1 sentry te bouwen en die verder voorwaarts te plaatsen. Maar dit gebeurd zeer weinig op publics.

He kunnen we niet voor volgende week een avondje plannen om een keer een clan war te houden? 8 tegen 8 voor mijn part. Avondje prikken, andere clan uitnodigen (eventueel aangevuld met extra GoT spelers) en fraggen maar.

Of misschien GoT team tegen GoT team met van te voren vastgestelde teams (en rollen binnen de teams)?

Lt. Marx wijzigde dit bericht 23-11-2007 12:43 (24%)

quote:
Brainstorm schreef op donderdag 22 november 2007 @ 17:17:
Mm is niet dezelfde versie van de map, maar ze zijn wel voor 99% gelijk :) Ik kan niet (alleen) beoordelen of in deze versie de spawn bugs gefixed zijn dus dat zullen we vanavond wel merken :)
Zat in die map trouwens een timer van 30 minuten, net maar even bewerkt naar 10 minuten :P Voor de rest deed 'ie het wel goed.

[GoT] HertogJanNL

quote:
Lt. Marx schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 12:25:
He kunnen we niet voor volgende week een avondje plannen om een keer een clan war te houden? 8 tegen 8 voor mijn part. Avondje prikken, andere clan uitnodigen (eventueel aangevuld met extra GoT spelers) en fraggen maar.

Of misschien GoT team tegen GoT team met van te voren vastgestelde teams (en rollen binnen de teams)?
Ik ben voor! Ik kan maandag en dinsdagavond (de 26e en 27e) denk ik wel. Mijn voorkeur classes zijn demoman, engineer, heavy of soldier. Het hangt er natuurlijk van af of we attack of defend doen. Misschien ook wel leuk om vooraf de map(s) vast te stellen? Ben zelf wel voor dustbowl en hydro.
Ik ben ook voor!

Maandag/dinsdagavond is voor mij ook OK (liever dinsdag).

Map: 1 dustbowl; 2 hydro; 3 gravel pit
Class: 1 sniper; 2 engineer; 3 medic/demoman.

Is er trouwens een manier om de naam die je hier bij mijn posts ziet (marijnkool) te veranderen in mijn speelnaam (Dale Cooper)? Of moet ik dan een hele nieuwe inlog maken?

Ik ben ook voor, maar het is mijns inziens overbodig hier classes te gaan roepen.
In-game zullen de rollen zich vanzelf verdelen. De benodigde classes verschillen namelijk per map, per team en per situatie. Als een team wilt winnen komt dan vanzelf goed.

@marijnkool
Je kunt een nickchange aanvragen in het daarvoor bestemde forum. Met een beetje zoeken kun je die ongetwijfelt vinden.

Engineer is inderdaad een aardig tricky classe, al is het alleen maar omdat de helft verzuimt een goede teleport-link op te zetten. De ene keer is het ook slim je sentry richting de frontline te trekken. De andere keer kun je beter defensive blijven voor het geval de vijand doorbreekt en je anders een CP zou verliezen. Veel keuzes blijven gokken. Mijn voorkeur heeft he tdaarom ook om met meerdere engies te spelen om geen keuzes te hoeven maken maar alle opties te benutten :p

frickY wijzigde dit bericht 23-11-2007 14:28 (43%)

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws