Sta je rustig op een plek je in je scope, gaat zo'n 4e rangs amateur sniper voor je staan zodat je niks ziet
of je verplaatst iets naar rechts en word gelijk gesniped door tegenstander of je blijft zitten en ziet niks
BLEH!
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [PC] Team Fortress 2 / Fortress Forever, deel 3
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 40 41 42 43 last
[Nieuw Topic]Config: A64 3000+ - A8N32-SLI Deluxe - 2x512mb Mushkin BH-5 (2-2-2-5 2.9v) - Gigabyte 7800 GT | TotallyHosted Webhosting
Ach... niet iets om trots op te zijn. Liever Best Sniper dan geen Best Sniper zou ik zeggen.quote:FrostXL schreef op donderdag 22 november 2007 @ 11:14:
[...]
best sniper is niet echt iets om trots op te zijn
I'm going to let you in on a little secret. Every day, once a day, give yourself a present. Don't plan it. Don't wait for it. Just let it happen. It could be a new shirt, a catnap in your office chair, or two cups of good, hot black coffee.
Leuk idee!quote:Lt. Marx schreef op donderdag 22 november 2007 @ 09:45:
Ja, maar cabo sloopt jouw vaker! Je heerst wel over psyduck met een kpd van 5!! Kan dat daily award lijstje trouwens niet in de topic start?
http://gottf.hlstatsx.com/?game=tf
frickY wijzigde dit bericht 22-11-2007 12:46 (49%)
I'm going to let you in on a little secret. Every day, once a day, give yourself a present. Don't plan it. Don't wait for it. Just let it happen. It could be a new shirt, a catnap in your office chair, or two cups of good, hot black coffee.
Je kan ook je global stats bekijken op hlstatx.com van alle servers die het draaien.quote:marijnkool schreef op donderdag 22 november 2007 @ 12:47:
Meet HLStatsX trouwens je 'prestaties' op elke server, of alleen op specifieke?
Daarom is dat Friends systeem handig. Ik spreek gewoon GoTers aan of we op de GoT server gaan knallen. Als er 4 mensen zijn zit de server zo vol.quote:frickY schreef op woensdag 21 november 2007 @ 21:54:
Maar weinig mensen joinen een lege server. Als een server vanaf 'sochtendsvroeg leeg is, blijft hij ook leeg tot iemand geduldig genoeg is te joinen en te wachten op meer geduldige mensen.
Zodra je een man of bij bij elkaar hebt, en de server een gunstige ping heeft, zit hij binnen 10 minuten weer vol.
HertogJanNL - www.teamfortress.be: de GoT TF2 community! - PC specs
Dit heb ik al een aantal keer gehad maar dan met sentry guns. Dat een engineer doodleuk er een bouwt 1 cm voor mijn sg. Mensen met een GoT tag zelfs. Heel soms kan het wel handig zijn in levels. Maar vaak vooral nietquote:SaURoN schreef op donderdag 22 november 2007 @ 12:15:
ik heb altijd zo'n gruwelijke hekel aan die snipers die denken dat ze goed zijn
Sta je rustig op een plek je in je scope, gaat zo'n 4e rangs amateur sniper voor je staan zodat je niks ziet
of je verplaatst iets naar rechts en word gelijk gesniped door tegenstander of je blijft zitten en ziet niks
BLEH!
Snipen op een public server is nog altijd iets anders dan in een clanwar natuurlijk. Een sniper kan misschien nuttig zijn in de start van een (ctf) war en zelfs dan nog... hou maar eens een aantal rushende scouts tegen.quote:dommerick schreef op donderdag 22 november 2007 @ 12:03:
Ja inderdaad zo was ik gisteren aan het spelen met [GoT]deurmat die toch wel erg goed aan t sniperen was. Toch wel lekker als je daarmee je defense help
Clowns to the left of me, Jokers to the right
frickY wijzigde dit bericht 22-11-2007 16:00 (7%)
It's time to kick ass and chew bubble-gum, and I'm all out of gum.
Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)
Ja dat deed jij ook doodleuk bij mij op 2fort laatst... Niemeer doenquote:Lt. Marx schreef op donderdag 22 november 2007 @ 13:30:
[...]
Dit heb ik al een aantal keer gehad maar dan met sentry guns. Dat een engineer doodleuk er een bouwt 1 cm voor mijn sg. Mensen met een GoT tag zelfs. Heel soms kan het wel handig zijn in levels. Maar vaak vooral niet
Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)
Ehhh ik denk dat je in de war bent, want 2 fort vind ik een zeikmap dus die mijd ik bijna altijd. Als ik hem toch speel ben ik nauwelijks meer engineer maar vaker scout.quote:Shammah schreef op donderdag 22 november 2007 @ 17:06:
[...]
Ja dat deed jij ook doodleuk bij mij op 2fort laatst... Niemeer doen
Zeker een coole map maar hij had van mij wel iets kleiner gemogen.quote:Brainstorm schreef op donderdag 22 november 2007 @ 16:56:
Hmm cool. Ik weet niet of het dezelfde map is (ik heb sowieso al 3 verschillende cp_warpaths tot nu toe gezien) maar ik zal eens kijken. Super map iddalleen vaak irritant dat zo weinig mensen langs de tunnels gaan.
Zydell wijzigde dit bericht 22-11-2007 18:22 (13%)
[www.zydell.net] webdesign, webscripting & grafische vormgeving
Cabo wijzigde dit bericht 23-11-2007 12:24 (36%)
Lt. Marx wijzigde dit bericht 23-11-2007 12:43 (24%)
Zat in die map trouwens een timer van 30 minuten, net maar even bewerkt naar 10 minutenquote:Brainstorm schreef op donderdag 22 november 2007 @ 17:17:
Mm is niet dezelfde versie van de map, maar ze zijn wel voor 99% gelijkIk kan niet (alleen) beoordelen of in deze versie de spawn bugs gefixed zijn dus dat zullen we vanavond wel merken
Ik ben voor! Ik kan maandag en dinsdagavond (de 26e en 27e) denk ik wel. Mijn voorkeur classes zijn demoman, engineer, heavy of soldier. Het hangt er natuurlijk van af of we attack of defend doen. Misschien ook wel leuk om vooraf de map(s) vast te stellen? Ben zelf wel voor dustbowl en hydro.quote:Lt. Marx schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 12:25:
He kunnen we niet voor volgende week een avondje plannen om een keer een clan war te houden? 8 tegen 8 voor mijn part. Avondje prikken, andere clan uitnodigen (eventueel aangevuld met extra GoT spelers) en fraggen maar.
Of misschien GoT team tegen GoT team met van te voren vastgestelde teams (en rollen binnen de teams)?
HertogJanNL - www.teamfortress.be: de GoT TF2 community! - PC specs
frickY wijzigde dit bericht 23-11-2007 14:28 (43%)
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [PC] Team Fortress 2 / Fortress Forever, deel 3
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 40 41 42 43 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea