"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!"
[PC] Team Fortress 2 / Fortress Forever, deel 3
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 40 41 42 43 last
Nieuw TopicAls je een gecharged schot lost op een schouder of been van de andere sniper dan is ie ook dood, dus hij hoeft maar een randje zichtbaar te hebben. Gelukkig is de sniper vrij smal dus je hebt er niet te vaak last van, maar het levert af en toe wel een wtf hoe kon hij me raken momentje op.quote:Shabbaman schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 09:04:
[...]
Sommige snipers weten je op 2fort al dood te krijgen voordat je volledig in de deuropening staat. Best knap.
ja dit klopt maar dit was voor de tf2 stats zelf . weet niet of shabbaman dit bedoelde of de hlstax want die tellen dit volgens mij wel meequote:SileX schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 13:03:
[...]
Engineers krijgen geen punten meer van hun eigen teleporters
De teams worden vrijwel altijd 'gedragen' op goeie backup defence (engineers die teleports bouwen enzo...) en een aantal sterk offensieve spelers. Uitendelijk werpt teamwork toch zijn vruchten wel af dus dat die stats teamwork zouden verhinderen vind ik iets te snel geroepen. Als je als team goed samenwerkt profiteert iedereen ervan en soms is het nou eenmaal nodig om een goeie backline defence op te zetten (bijvoorbeeld op granery). Ik help als engineer altijd andere engineers mee, bouw zsm teleports en als ik alles eenmaal heb staan ga ik meestal offensief spelen of probeer ik de verdediging steeds een stukje verder op te bouwen. Op die manier ondersteun je je team het beste en speel je naar mijn mening de engineer class ook het beste (ipv een sentry bouwen op de laatste CP, campen en geen teleport bouwen). Vergeet niet dat als je heel defensief speelt je misschien wel weinig dood gaat, maar je scoort ook vrijwel nooit, het werpt dus altijd zijn vruchten af om wel offensief te gaan spelen.
Zydell wijzigde dit bericht 20-11-2007 13:36 (8%)
Maargoed, daarvoor spelen we nu ook veel met GoTers samen, teamwerk is wat het spel leuk maakt. Voor de mensen die dat zijn vergeten: zie de titel van het spel
HertogJanNL - www.teamfortress.be: de GoT TF2 community! - PC specs oud | nieuw
quote:HertogJanNL schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 13:40:
Die hlstats zeggen mij echt niets. Het enige wat telt is het aantal punten in TF2 zelf en of je team wint of niet. Ik vind het een goede ontwikkeling dat kills, captures en assists worden getoond als één score en dat deaths niet voor anderen worden weergegeven. Een speler die de intelligence naar de eigen basis brengt maar toch wordt gedood is gewoon goed bezig. Sommige classes gaan uberhaupt eenmaal eerder dood, so what? Die zijn ook belangrijk voor het team!
Maargoed, daarvoor spelen we nu ook veel met GoTers samen, teamwerk is wat het spel leuk maakt. Voor de mensen die dat zijn vergeten: zie de titel van het spel
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Dat heb ik ook vaak met de spy, ik cloack en sneak naar de enemy intel. Maar ik krijg die nooit terug op de capture point, ik ga bijna altijd wel onderweg doodquote:Kapoen schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 13:52:
[...]
Helaas zijn er op publics vrij weinig mensen die denken zoals jij. Mijn kill/death ratio interesseert me bitter weinig, zolang het team in het algemeen maar scoort. Toen ik nog TFC speelde had ik nooit een goede score omdat ik altijd offence speelde (medic), mijn enige doel was naar de vlag gaan en trekken/sleuren zodanig dat mijn teamgenoten het eventueel konden afmaken.
Moshe85 wijzigde dit bericht 20-11-2007 14:38 (0%)
Reden: typo's
HertogJanNL - www.teamfortress.be: de GoT TF2 community! - PC specs oud | nieuw
Ik vind het voornamelijk jammer van de stats dat je online time niet meetelt. Als je alleen in het weekend speelt zult je nooit iemand inhalen die elke dag speelt, ook al ben je veel beter.
Moah, ik speel alleen in het weekend, doe het toch best aardig ;-) En ik zie soms spelers langskomen die beter spelen/zijn dan ikzelf maar juist niet hoog komen omdat ze niet genoeg tijd op de server doorbrengen..quote:frickY schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 15:22:
Niet meer nee, maar voor 2 updates geleden nog wel.
Ik vind het voornamelijk jammer van de stats dat je online time niet meetelt. Als je alleen in het weekend speelt zult je nooit iemand inhalen die elke dag speelt, ook al ben je veel beter.
Zydell wijzigde dit bericht 20-11-2007 15:39 (14%)
Reg. datum: 07 oktober 2007
Medic is mijn favoriete class: Je doet veel aan teamwork, healt teammaten en je krijgt veeeeeeeeeeel kill assists. 1 kill assist = 4 punten.
Oh en ik sta op moment van lezen 9de op de server nu ^^
En iets waar ik retetrots op ben: Best Latency Netherlands [GoT]Shammah (18 ms average connection) met een 'simpel' ADSL van 660kb/s
Spy Power Netherlands [GoT]Shammah (44 objects killed as spy)
Was niet moeilijk: Plaats sapper, engi verneitigt, plaats, vernietigt, plaats, etc
En ik heb echt geen leven blijkbaar
4,563 Points 0d 19:23:52h
Shammah wijzigde dit bericht 20-11-2007 17:51 (54%)
Reg. datum: 28 mei 2005
k ben laatste anderhalf week te druk geweest en veel andere games gespeeld ( cod 4 crysis )
En daarvoor heb ik 2 weken op me rank gelet ( k wou over de 5k punten hebben en eerste staan)
Is uiteindelijk wel gelukt maar je kan dan niet zo ongeremd spelen en erg op je deaths letten
1x dood was meestal 7 tot 15 punten er er af
Maar gewoon ongeremd spelen en geen StatSsletje zijn is toch wel het mooiste van tf2
en trouwns als engineer kan je ook zat punten scoren.Het licht er gewoon aan hoe je de maps benut
( waar zet je je sentry neer en je dispencer )
bijna iedereen die engineer speeld zet alles zo dicht mogelijk bij elkaar
Majah met een demoman en sticky`s ben je dan zo kaput
je moet gewoon genoeg ervaring hebben met engineer ( ik heb zelf meer 25 uur als engi gespeeld
majah ga nu ff team fortress spelen
hehe gek onnie
Reg. datum: 07 september 2004
Kom dan mensen
Zodra je een man of bij bij elkaar hebt, en de server een gunstige ping heeft, zit hij binnen 10 minuten weer vol.
Gedaan wat er op de support pagina's wordt gezegd maar mijn paged pool memory neemt niet meer dan 80MB in beslag (zou meer dan 150MB moeten zijn bij die error)quote:You're likely out of OS paged pool memory
Heel vaag, heb het alleen op die map
Sweex vind ik klinken als de tekstuele weergave van het fijnknijpen van een jong vogeltje... zoals je het in tekenfilms hoort dan...
I'm going to let you in on a little secret. Every day, once a day, give yourself a present. Don't plan it. Don't wait for it. Just let it happen. It could be a new shirt, a catnap in your office chair, or two cups of good, hot black coffee.
Ook leuk om te zien dat ik goede kill/death ratios heb tegen onder andere Xusem en Cipher (moehahaha). Ik wordt natuurlijk door sommige mensen ook wel redelijk vaak gesloopt maar dat soort dingen moet je buiten beschouwing laten.
http://gottf.hlstatsx.com/?mode=playerinfo&player=483
Volgens mijn stats kill ik cabo het liefst
Er staat een 3 teveel in jouw URL
frickY wijzigde dit bericht 22-11-2007 08:05 (10%)
http://gottf.hlstatsx.com/?game=tf
Op het moment heb ik de points captured award met 23 points captured!
enne, af en toe team red worden kan ook geen kwaad Xusem...
Lt. Marx wijzigde dit bericht 22-11-2007 09:47 (14%)
Dale Cooper wijzigde dit bericht 22-11-2007 10:01 (12%)
I'm going to let you in on a little secret. Every day, once a day, give yourself a present. Don't plan it. Don't wait for it. Just let it happen. It could be a new shirt, a catnap in your office chair, or two cups of good, hot black coffee.
best sniper is niet echt iets om trots op te zijnquote:marijnkool schreef op donderdag 22 november 2007 @ 09:51:
He, ik ([GoT] Dale Cooper) sta er ook in! Maar liefst twee keer: Flag Pickups & Best Sniper.
blup
Heeft geen signature.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 40 41 42 43 last
Dit topic is gesloten.