Gathering of Tweakers

Quicksearch
It's me, Mario!

offtopic:
En toch vraag ik me nogsteeds af hoe je dit zo mooi hebt gemaakt, mijn complimenten daarvoor _/-\o_ . Ik heb wel verstand van php, maar dit word me toch te moeilijk.

MOAW wijzigde dit bericht 28-11-2007 15:10 (6%)

Reg. datum: 27 augustus 2004

Kun je de HLStatsX ook syncen met twee servers?

It's me, Mario!

quote:
Cabo schreef op woensdag 28 november 2007 @ 15:24:
Kun je de HLStatsX ook syncen met twee servers?
Alsof je nog niet genoeg kills maakt. :+

Ja dat kan, je kunt meerdere servers aan 1 account toevoegen.

[edit]
Je moet wel rcon password van die server hebben en een server kan maar aan 1 account hangen.

Brainstorm wijzigde dit bericht 28-11-2007 15:31 (48%)

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Brainstorms server is toppie, al zijn er misshcien wat meer (1 a 2) admins meer nodig?
Oh en, heeft iemand nog een idee om iemand flink belachelijk te maken met leuke poses foor Garry's Mod? :P (Zoals ik die cabo-pose heb gemaakt :D)

Shammah wijzigde dit bericht 28-11-2007 16:14 (9%)

quote:
Cabo schreef op woensdag 28 november 2007 @ 12:17:
Ik denk dat niemand het leuk vind als je van achter wordt geowned.
Goh _/-\o_
quote:
Het lijkt laf? (zei iemand een keer) Maar misschien beter opletten? Ik denk dat alles in balans is en een spy hoort daar nou eenmaal.
Neuh, laf is het niet en het is inderdaad voor de balans mooi. Ik zie het meer als de blauwe schilden in Mario Kart. Genoeg reden om stevig te vloeken, maar niet om te gaan janken :D.
quote:
Shabbaman schreef op woensdag 28 november 2007 @ 12:35:
Veel erger vind ik de spelers die denken dat je bij dustbowl moet uitbreken met 4 snipers en 4 engineers.
Sniper-overkill. Vooral erg bij Turbine (of in ieder geval dat grote open veld, ben de naam even kwijt). Zitten ze vrolijk met z'n vijven op een enkele sniper daar achter te mikken, lopen de geuberde heavies en soldiers hoppatee over je CPs heen. Bah :(. Ik heb wel eens op een server gezeten waar er gewoon een limiet op de snipers stond, wat erg nuttig was voor dergelijke niet-sniperwar levels.

ableton live 7 | komplete 5 | phoscyon | en een beetje hardware

quote:
Shammah schreef op woensdag 28 november 2007 @ 16:13:
Brainstorms server is toppie, al zijn er misshcien wat meer (1 a 2) admins meer nodig?
Oh en, heeft iemand nog een idee om iemand flink belachelijk te maken met leuke poses foor Garry's Mod? :P (Zoals ik die cabo-pose heb gemaakt :D)
Een engy gewacked door zijn eigen sentry :(

Sommige spies, waaronder cabo, maken er een sport van in lijn te gaan staan met een sentry en zijn engineer, om hun vermomming op te heffen, en te zien hoe de engy de kogels van zijn sentry terug kopt.

Verder natuurlijk elk scenario met belachelijk veel sentries of pyro's in mappen bestaand uit alleen maar water :p

It's me, Mario!

Brainstrom's server moet echt nodig meer admins krijgen, er was vandaag een dude op de server die mij instant kilde als ik spy was. Zelfs met cloak shoot die me meteen neer :x

Ook is de map rotation vervelend aan het worden, vandaag echt 9/10 cp_granary. Ook in dat geval is een Admin zeer handig. :(

Hmm ja cheats beginnen echt steeds meer voor te komen nu :| Die maprotatie is denk ik een bug in de end-of-game map keuze plugin, want het is de afgelopen week vaker voorgekomen dat hij dezelfde map herhaalt.

Server is trouwens net gecrashed, daar wordt nu aan gewerkt hmm terwijl ik zat te typen was het al opgelost :)

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

[GoT] HertogJanNL

Was weer een leuk avondje knallen. Vooral toen we als rood team op dustbowl het blauwe team niet verder lieten komen dan spawn. Resultaat: 5400 damage en 14 kills met Demo. Al met al was de avond goed voor een steiging van 10 plaatsen in de HLstatsX ranking van de server :) Wat is het toch heerlijk als je met wat mensen samenspeelt die er verstand van hebben.

En Become, je hebt me inderdaad wel een aantal keer neergeknuppeld jaar, maar vergeet jouw eigen frustraties over mijn rockets niet he!
RageCritters
Reg. datum: 06 november 2001

quote:
HertogJanNL schreef op woensdag 28 november 2007 @ 21:36:
Was weer een leuk avondje knallen. Vooral toen we als rood team op dustbowl het blauwe team niet verder lieten komen dan spawn. Resultaat: 5400 damage en 14 kills met Demo. Al met al was de avond goed voor een steiging van 10 plaatsen in de HLstatsX ranking van de server :) Wat is het toch heerlijk als je met wat mensen samenspeelt die er verstand van hebben.

En Become, je hebt me inderdaad wel een aantal keer neergeknuppeld jaar, maar vergeet jouw eigen frustraties over mijn rockets niet he!
was dus weer lekker knallen dus, jammer dat ik er niet kon zijn :(

Ander keertje maar weer :)
TF2 ign: [got]xenth

Nog een engineer die wat advies kwijt wil? Probeer de achievement (10kills met 1 sentry) te halen maar ik voel me echt gehandicapt :P

Sweex vind ik klinken als de tekstuele weergave van het fijnknijpen van een jong vogeltje... zoals je het in tekenfilms hoort dan...

[GoT] HertogJanNL

@Ubernerd: kwestie van trial-and-error. Probeer plaatsen uit waar je sentry het meest effectief is, of luister naar tips die je in een potje krijgt. Belangrijk is dat de vijand pas op een zo laat mogelijk moment een directe schootslijn heeft met de sentry, zodat hij wordt verrast. Ook moet de sentry bij voorkeur binnen bereik zijn, d.w.z. dat hij de verste muur die hij 'ziet' kan beschieten. Bouw ook een dispenser in de buurt voor snel upgraden, maar aangezien de ammo voorraad beperkt is, is het handig als er ammo pickups in de buurt zijn. Verder ben je in het begin erg kwetsbaar als bouwende engineer, dus zorg voor backup!
of gaan spelen op 32 slot dustbowl only server, zo had ik de mijne snel binnen :) 39 punten dacht ik, meteen mijn hoogste score als engineer :P

Reg. datum: 07 oktober 2005

Ben benieuwd hoe ze die spy-cheaters aan willen pakken. Het lijkt mij lastig te bewijzen aangezien bijna iedereen wel eens voor de zekerheid op een teammate schiet. Maar hoop wel dat er iets aan gedaan kan worden. Ben gelukkig nog geen mensen met een aimbot tegengekomen.

@Hertog Jan, over welke rockets heb je het, kan ik me niks van herinneren O-)

Become wijzigde dit bericht 29-11-2007 08:38 (4%)

Medic I Like to Kill
Reg. datum: 29 november 2007

Hmm, nu ik toch bijna elke keer te vinden ben op de server van GoT, toch maar een keer aanmelden. Beetje op de hoogte te blijven van het wel en wee van de server.

Las net iets over Ventrillo, maar ik heb daar nog geen problemen mee gehad. Heb een hele avond met een groepje via Ventrillo contact gehad tijdens het spelen, maar werkt prima. Geen gedoe met het uitvallen bij map change etc. Alleen een ontzettende stijve hand van het continue op de knopjes moeten drukken om de mic aan te zetten. Toch maar even veranderen in de instellingen.

Wil liever ook het rocket koppen van gisteravond vergeten, Hertog Jan liet mij ook regelmatig tegen zijn rockets aanlopen. Maar goed, leuke sport om weer eens wat vaker te gaan ontwijken.

last fm || Shoot the f'ing medic

quote:
Become schreef op donderdag 29 november 2007 @ 08:37:
Ben benieuwd hoe ze die spy-cheaters aan willen pakken. Het lijkt mij lastig te bewijzen aangezien bijna iedereen wel eens voor de zekerheid op een teammate schiet. Maar hoop wel dat er iets aan gedaan kan worden. Ben gelukkig nog geen mensen met een aimbot tegengekomen.
Waar heb je het over?

Ben er maandagavond ook weer bij; mijn 'medic-vinger' is dan wel weer genezen...
is trouwens wel een goede avond voor een war, samen met donderdagavond, wel leuk om wat stoom af te blazen aan het begin of tegen het einde van de week.

(of juist helemaal frusty te worden van het cabo-spy-syndroom, ik kan de cheat niet vinden...)

Heb net weer even voor de verandering op een public server gespeeld. Wel grappig verschil: op de [GoT]-server ben ik beneden gemiddeld (met soms een uitschieter); daar stond ik consequent bovenaan. Vooral als spy heerlijk dat ' teammates' elkaar niet automatisch spy-checken, en dat men er zelfs niet van opkijkt als er een pyro uncloaked recht voor hun neus. 8)7

I'm going to let you in on a little secret. Every day, once a day, give yourself a present. Don't plan it. Don't wait for it. Just let it happen. It could be a new shirt, a catnap in your office chair, or two cups of good, hot black coffee.

Methos
Reg. datum: 06 januari 2001

Net even op jolt server gespeelt met well en 2fort classic, maar eerlijk is eerlijk,de actie is daar wel veel harder en vetter in die maps :P De nieuwe well vind ik niet super namelijk :$

Ik moet zeggen dat ik de oude well in TFC ook leuker vond, hoewel de nieuwe well niet slecht is. Heeft de 'oude well voor TF2' nog steeds zulke brakke textures of ziet hij er inmiddels meer TF2-achtig uit?

Reg. datum: 07 oktober 2005

quote:
Had het hier over.
quote:
MOAW schreef op woensdag 28 november 2007 @ 19:58:
Brainstrom's server moet echt nodig meer admins krijgen, er was vandaag een dude op de server die mij instant kilde als ik spy was. Zelfs met cloak shoot die me meteen neer :x

Reg. datum: 27 augustus 2004

Kunnen er wat meer maps op de server komen? En hoe ziet de maprotatie eruit? Bij sommige maps heb ik het gevoel van... -O- Gravelpit :'(

quote:
Cabo schreef op donderdag 29 november 2007 @ 13:13:
Kunnen er wat meer maps op de server komen? En hoe ziet de maprotatie eruit? Bij sommige maps heb ik het gevoel van... -O- Gravelpit :'(
Dat heb ik dus bij Granary, ik vermijd die map echt... :{

Soms moet je gewoon weten dat je niet alles kan weten, al is dat soms lastig te snappen.

quote:
Brainstorm schreef op donderdag 29 november 2007 @ 12:54:
Ik moet zeggen dat ik de oude well in TFC ook leuker vond, hoewel de nieuwe well niet slecht is. Heeft de 'oude well voor TF2' nog steeds zulke brakke textures of ziet hij er inmiddels meer TF2-achtig uit?
Er is ondertussen een CTF versie van well verschenen met TF2 textures/atmosfeer:link

Het is wel even wennen als je de TFC versie gewoon bent, ook qua layout want die is iets anders.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws