PS: moeten we niet weer eens een avondje doen met GOT?, lijkt me een goed plan!
Config: A64 3000+ - A8N32-SLI Deluxe - 2x512mb Mushkin BH-5 (2-2-2-5 2.9v) - Gigabyte 7800 GT | TotallyHosted Webhosting
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [PC] Team Fortress 2 / Fortress Forever, deel 3
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 40 41 42 43 last
[Nieuw Topic]Config: A64 3000+ - A8N32-SLI Deluxe - 2x512mb Mushkin BH-5 (2-2-2-5 2.9v) - Gigabyte 7800 GT | TotallyHosted Webhosting
Uiteraard mag je zelf kiezen, het probleem is alleen dat je met een armada aan snipers geen teamplay hebt en laat dat nou net het doel van het spel zijn? Op publics wordt er zelden geluisterd naar advies, iedereen moddert maar wat aan, dus een beperking van 1 of 2 snipers (en eventueel engies) is imho wel nuttig.quote:frickY schreef op zondag 18 november 2007 @ 19:57:
Ik zou zelf ver weg blijven van servers die me beperken in mijn classe-keuze. Is aan het team om te bepalen wat goed voor ze is.
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)
die tips lees ik eigenlijks nooit.ik heb ze wel eens gelezen maar krijg meestal de zelfde tips die ik al 100 heb gelezen.heb die tip nog nooit gezien maar ik zal wel niet de enige zijnquote:frickY schreef op maandag 19 november 2007 @ 13:19:
Dan moet je de tips beter lezen die je ingame krijgt
Nog nooit geweten, bedankt voor de tip!quote:psycomania schreef op maandag 19 november 2007 @ 10:40:
mischien nog een handige tip voor demoman.als je linkermuisknop langer inhoud dan loopt er een balkje op onder het scherm.hoe langer je hem inhoud hoe verder je de stickie schiet.zodra het balkje volgelopen is schiet hij hem van zelf af.kwam hier laast ook bij toeval achter
snipers op het deck in 2fort ? heerlijkquote:Kapoen schreef op maandag 19 november 2007 @ 10:00:
[...]
Uiteraard mag je zelf kiezen, het probleem is alleen dat je met een armada aan snipers geen teamplay hebt en laat dat nou net het doel van het spel zijn? Op publics wordt er zelden geluisterd naar advies, iedereen moddert maar wat aan, dus een beperking van 1 of 2 snipers (en eventueel engies) is imho wel nuttig.
Nuja het is geen nieuw fenomeen, in de TFC jaren waren publics net hetzelfde. Op publics waren snipers gewoon een bron van massa's easy kills. Ik heb ooit eens met 1 grenade (op medic) gewoon 5 snipers afgemaakt zo
Je imiteert me mateloos.
[www.zydell.net] webdesign, webscripting & grafische vormgeving
en het gaat je goed af Zydell, gezien je stats op de server van Brainstorm!quote:Zydell schreef op maandag 19 november 2007 @ 17:09:
Ik moet zeggen dat de melee wapens in tf2 af en toe best bruikbaar zijn, in tfc was je echt een dikke noob als je gecrowbarred werd oid maar in tf2 zijn die wapens best effectief (toegeven, soms schakel ik maar over vanwege ammo tekort)
HD3870 3x CFX: "More frames than Skillzzz..."
Clowns to the left of me, Jokers to the right
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Sommige snipers weten je op 2fort al dood te krijgen voordat je volledig in de deuropening staat. Best knap.quote:
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!"
HertogJanNL - www.teamfortress.be: de GoT TF2 community! - PC specs
Ey Shabbaman, wanneer ga je nou eens een headset kopen?quote:Shabbaman schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 09:04:
[...]
Sommige snipers weten je op 2fort al dood te krijgen voordat je volledig in de deuropening staat. Best knap.
HD3870 3x CFX: "More frames than Skillzzz..."
Ik heb een losse microfoon gekocht. Nu nog vakantieuren kopen zodat ik tijd heb om TF2 te spelenquote:Voyage schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 11:31:
[...]
Ey Shabbaman, wanneer ga je nou eens een headset kopen?
Belachelijk.quote:Cabo schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 12:15:
Heb ik gister gemerkt van m'n "grote vriend" copyslet, dat wanneer je wacht op de spelers je alvast gebouwen kan bouwen als engineers en zo even snel punten scoren.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!"
Engineers krijgen geen punten meer van hun eigen teleportersquote:Shabbaman schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 12:52:
[...]
Ik heb een losse microfoon gekocht. Nu nog vakantieuren kopen zodat ik tijd heb om TF2 te spelen
[...]
Belachelijk.
Ik kwam laatst een engi tegen die niets anders deed dan zichzelf teleporten, terwijl z'n teleporters 2 meter uit elkaar staan. Echt. Heeerlijke teamspeler. Ik ben uit BF2 wel wat gewend qua statpadders, maar dit sloeg alles.
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [PC] Team Fortress 2 / Fortress Forever, deel 3
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 40 41 42 43 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius