Because the people who are crazy enough to think they can change the world . . .
. . . are the ones who do.
t3h h0rr0r! -> Masters Of Horror!
Het kleine-mismoderatietopic deel IV
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 41 42 43 44 last
Nieuw TopicIemand een idee hoe deze zo laag komt?
Hooguit is de (terechte) vraag waarom hij op -1 gemod is, niet gewenst. Echter stond deze er natuurlijk niet vóordat hij op -1 terecht kwam.
Cloud wijzigde dit bericht 13-11-2007 19:26 (19%)
"Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination to do so." - Douglas Adams (1952-2001)
Of dat voldoende is om de gehele reactie op -1 te zetten... ik weet het niet. Zo erg is het in dit specifieke geval niet.quote:Hoezo -1 ongewenst?
Edit: Dat had je zelf dus ook al gezien
RoD wijzigde dit bericht 13-11-2007 19:38 (36%)
qed
Bor de Wollef wijzigde dit bericht 13-11-2007 20:41 (51%)
Geen schaap.
Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!
"Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination to do so." - Douglas Adams (1952-2001)
Heb het gevoel dat het over de gehele linie wel beter gaat tegenwoordig.
Direct Message is an easy way to come into contact with me :w
Comp specs LinkedIn
Canon EOS 300X kit+BP220+Sigma 70-300 macro
Comp specs LinkedIn
Ik zie de link wel, maar volgens mij is dit nog steeds off-topic.
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Geen schaap.
Deze zaak vind ie triviaal, maar dat is het m.i. niet. Wordt ook niet onderbouwd. -1 zou m.i. goed passen. Maar ik laat het zo.quote:Jaap-Jan schreef op woensdag 14 november 2007 @ 02:38:
Neko Koneko in 'nieuws: Kroes: diepgaand onderzoek DoubleClick-overname Google'
Ik zie de link wel, maar volgens mij is dit nog steeds off-topic.
Comp specs LinkedIn
Hier kan ik mij ook wel in vinden. Ook al vind ik persoonlijk het wel of niet triviaal zijn van deze zaak, niet iets wat met de moderatie te maken heeft.quote:PcDealer schreef op woensdag 14 november 2007 @ 09:16:
Deze zaak vind ie triviaal, maar dat is het m.i. niet. Wordt ook niet onderbouwd. -1 zou m.i. goed passen. Maar ik laat het zo.
Toch maar op 0 gemod.
Onderbouwd het niet en het is door mij onderbouwd weerlegt in een post. Het is bijna een flame.quote:wolkje schreef op woensdag 14 november 2007 @ 09:58:
[...]
Hier kan ik mij ook wel in vinden. Ook al vind ik persoonlijk het wel of niet triviaal zijn van deze zaak, niet iets wat met de moderatie te maken heeft.
Toch maar op 0 gemod.
Comp specs LinkedIn
Overigens heb je in dat hele artikel maar 1 post, waarin niks weerlegd wordt. Tenzij ik iets over het hoofd zie...
Kijk of deze huidige zaak triviaal is of niet, dat is zijn mening. En in dit geval is die mening lastig te onderbouwen. Ik ben het echter met hem gelijk (op het eerste gezicht) dat de Belgische internet markt eigenlijk belangrijker is voor de burgers (van België dus), dan de overname van een grote adverteerder door een andere. Maar ook dat is een mening.quote:PcDealer schreef op woensdag 14 november 2007 @ 10:09:
[...]
Onderbouwd het niet en het is door mij onderbouwd weerlegt in een post. Het is bijna een flame.
Het hele reactie systeem van de FP is bedoeld voor inhoudelijke discussies, maar ook voor meningen. En dat is precies wat deze reactie is; een mening. Een flame is het al helemaal niet, ik zou namelijk niet weten tegen wie hij flamed
Ik zie overigens niet dat jij zijn post weerlegt in die van jezelf. Daar geef je alleen aan dat de EU er wel iets over te zeggen heeft; en ja tuurlijk is dat zo. Dat is echter niet het punt wat Neko Koneko probeert te maken.
Ben ik zo'n HK freak die bij elk 'deel XX' topic een lange first topic verwacht te zien?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
iig, topicstart aangepast
Because the people who are crazy enough to think they can change the world . . .
. . . are the ones who do.
t3h h0rr0r! -> Masters Of Horror!
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 41 42 43 44 last
Dit topic is gesloten.