Hoofdcategorieën
Topicacties

Nokia N82

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 71 72 73 74 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 05 november 2007

quote:
Apart in rekening?
"...De Flex-tarieven passen zich automatisch aan als je meer belt dan je beltegoed.
Alles uit één maandbedrag (bellen in binnen- en buitenland, sms, mms, mobiel internet etc)..."

Wat ik hieruit opmaak, is dat eventuele buitelandse tarieven anders zijn dan de normale tarieven per minuut. Het mooie van dit systeem is wel dat je niet achteraf voor enorme onverwachte kosten komt te staan, omdat eerst je tegoed wordt opgemaakt.
Ik heb nu een KPN ¤ 40,- abo en ben (door xtra kosten) elke maand ¤ 60,- kwijt en heb nog minuten over. Helemaal ruk dus. Nadeel is wel dat je per minuut vaak iets duurder uit bent, maar dat trek je aan het einde van de maand weer recht. Dus...

Bij GSMbestellen.nl een flexje 45, 2 jaar en gratis phone, wat wil je nog meer?
Ik wil hem alleen toch eerst in het echt zien :P

dood pixeltje wijzigde dit bericht 20-12-2007 21:38 (12%)

Reg. datum: 01 juni 2007

quote:
Magnolia schreef op donderdag 20 december 2007 @ 19:39:
Interssante telefoon de N82. Helemaal nu hij niet alleen in zilver en wit/beige komt, maar mogelijk ook in het zwart.

[afbeelding]

grote versie

Aldus Mobile Cowboys

Hier de technische specificaties van Nokia.

Wel typisch dat ze de Max Memory Card Size: 4 GB aanduiden, dit zou betekenen dat hij wel micro-SDHC ondersteunt, maar niet 6 en 8GB. Waarschijnlijk was op het moment van opstellen 6 en 8GB nog niet verkrijgbaar.
Als je 10 per maand belt zou ik lekker prepaid blijven bellen en je toestel los kopen. Maar de flex abonnementen zijn wel overzichtelijk en zoals de naam doet vermoeden flexibel. Dus goede abonnementen idd.

quote:
ralphdavidvdb schreef op donderdag 20 december 2007 @ 21:55:
[...]

Als je 10 per maand belt zou ik lekker prepaid blijven bellen en je toestel los kopen. Maar de flex abonnementen zijn wel overzichtelijk en zoals de naam doet vermoeden flexibel. Dus goede abonnementen idd.
Ja, maar dan ga ik toch voor de flex25 bv.

Ik besteed nu inderdaad zo'n 10, maar dan waarschijnlijk wel wat meer, omdat het dan zegmaar "gratis" kan.

Anders zou je 507 + 12*10 = 627 na 1 jaar besteden.

En met flex 25 1 jaar = 12 * 25 - 3*12.50 = 267.50 + 301. = 568.

Dan kom je toch nog goedkoper uit (+meer BTG te besteden) Want dan altijd wel op komt, al is het maar aan BV mobiel internet.

Maar hoe zit het eigenlijk in 2008? Zijn die 3 maanden 50% kortingen dan weg? en die aansluitkosten?

of :p

.

Reg. datum: 10 oktober 2004

Waarom niet Orange 25 Daar zit echt alles in de bundel en na 6 maanden kan je zelfs je bundel verlagen kostenloos. Daarnaast is je bundel onbeperkt houdbaar ipv 2 maanden bij Tmobile.

Vodafone 27.50 is ook aantrekkelijk mocht je naar het buitenland gaan neemje tijdelijk gewoon een buitenland blox en als je terug bent zet je die blox uit of.

Cruzer wijzigde dit bericht 20-12-2007 22:41 (31%)

When the pink is snookered, Go for the brown

quote:
Cruzer schreef op donderdag 20 december 2007 @ 22:38:
Waarom niet Orange 25 Daar zit echt alles in de bundel en na 6 maanden kan je zelfs je bundel verlagen kostenloos.
Hoezo "echt""alles? :P Dit is bij flex toch ook het geval?

Ik houdt het liever bij een 1 jarig abbonoment. Want nu zou je dan toch weer boven de 600 uitkomen.

Mits je inderdaad zou gaan verlagen van bundel...

.

quote:
...Daarnaast is je bundel onbeperkt houdbaar ipv 2 maanden bij Tmobile..
Nope, kleine correctie.
"...het bundeltegoed is onbeperkt houdbaar ..."

zie:

http://www.gsmbestellen.n...p;groupid=3268&p=3500

onder 'overige informatie'.

Reg. datum: 21 december 2007

Ik was gister in de T-Mobile shop, het meisje achter de balie kende de telefoon niet eens.. T-Mobile gaat hem ook niet in haar assortiment opnemen zag ze in haar computer...

Reg. datum: 29 oktober 2007

Mensen, blijf on-topic!!

Ik heb gister met BelCompanie gesproken aan de telefoon, en ze konden mij vertellen dat ze de telefoon ook tussen kerst en oud&nieuw verwachten, dus ik ga er heel erg van uit dat ie dan toch ook echt daadwerkelijk verschijnt! Zou wel heel mooi zijn, lekker MET N82 het nieuwe jaar in knallen :9

quote:
... na 6 maanden kan je zelfs je bundel verlagen kostenloos...
Is dat bij 1 of 2 jaar contract, en waar heb je dat ergens gelezen?

Ik ben errug tevreden met mijn Orange30 abonnement en ben dan ook niet blij dat ze ermee ophouden. Alle andere providers vallen duurder uit ;(

Weet iemand trouwens wat de maximale grootte van een micro-sd kaartje kan zijn bij de n82?

micro-sdhc --> momenteel 8 GB

Laptop: Apple MacBook Wit, 2.2 Ghz 120 GB Phone: SE W910i Camera: Fuji F30

En die werkt op de N82? :*)

Op http://www.2call.nl/ staat als leverbaar vanaf december / januari. Hij's wel vrij aan de prijs...

Deze is ook leuk...

http://www2.gsm.nl/gsm/mcsmambo.p

Of deze:

http://www.bestelmaar.nl/bestelm/mcsmambo.p

dood pixeltje wijzigde dit bericht 21-12-2007 14:04 (34%)

quote:
Cruzer schreef op donderdag 20 december 2007 @ 16:56:
Ik zag op deze site leuke aanbiedingen icm de Nokia N82.

Levertijd binnen 5 dagen :?

Vraag me af of het klopt en ook die prijzen
Heb gemaild met ze en dit was het antwoord:

"Geachte heer/mevrouw,

De N82 betreft op dit moment enkel een voorinschrijving. Het toestel is dan ook nog niet op voorraad. Echter hopen wij het toestel zo snel mogelijk te ontvangen in ons magazijn.

Met vriendelijke groet,

Administratie GSMBestellen.nl"

Reg. datum: 21 mei 2003

quote:
Tolhut schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 10:39:
Ik was gister in de T-Mobile shop, het meisje achter de balie kende de telefoon niet eens.. T-Mobile gaat hem ook niet in haar assortiment opnemen zag ze in haar computer...
Dat is geinig.. dat kunnnen ze namelijk helemaal niet zien in de t-mobile shop ;)

quote:
Vonkie schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 14:30:
[...]

Dat is geinig.. dat kunnnen ze namelijk helemaal niet zien in de t-mobile shop ;)
Dat verbaast me niets...! |:(

Reg. datum: 19 september 2006

Filmpje gps n82 vs Garmin nuvi 610.

http://www.youtube.com/wa...zTIl4&feature=related

De mappen van nokia zijn gratis toch? Of is dat net als de "stembegeleiding" een trial van x aantal dagen?

quote:
Lirin schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 12:02:
[...]

Is dat bij 1 of 2 jaar contract, en waar heb je dat ergens gelezen?

Ik ben errug tevreden met mijn Orange30 abonnement en ben dan ook niet blij dat ze ermee ophouden. Alle andere providers vallen duurder uit ;(
Je kan 1 maal per 6 maanden kostenloos downgraden naar een andere abonnement. Je contracttermijn blijft gewoon onveranderd. Staat volgens mij ook op de Orange site en je kan het tevens ook zelf doen via My Orange online.

quote:
MarcoDam schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 15:46:
Filmpje gps n82 vs Garmin nuvi 610.

http://www.youtube.com/wa...zTIl4&feature=related

De mappen van nokia zijn gratis toch? Of is dat net als de "stembegeleiding" een trial van x aantal dagen?
Hier meer info omtrent GPS van de N82

Weet iemand hoe dat nou met die kleuren zit van de N82"?

Je hebt hem in het Titanium en in het wit?

Ik zie ook op verschillende sites: Titanium Grey en de bestel mogelijkheid in het Titanium White?

Welke kleur is nou de kleur van de N82 die je in principe overal in reviews op Internet en YouTube ziet?

Vreemd genoeg op de nokia site zie je hem alleen in 1 kleur...??

Reg. datum: 03 januari 2003

Begin van de week was ik een paar dagen in Duitsland (Düsseldorf) en heb daar even gekeken of ze de N82 al hadden maar hij lag helaas nog nergens in de winkel. Bij Vodafone kenden ze het hele model niet eens. Op het station was een kleine handy shop die wel een dummy model had staan in de etalage met een bordje 'binnenkort leverbaar'. Ik vond de kleur van de dummy erg meevallen, lang niet zo 'schitterend' als op bepaalde foto's maar op het echte toestel kan dit natuurlijk anders zijn al lijkt mij dat raar ? Formaat viel me ook nog wel mee, ongeveer de N73, prima te doen dus maar dat wisten we al.

Mooi toestel verder, maakt zeker een goede kans om mijn nieuwe telefoon te worden. Alleen toch verdomd jammer dat er geen LED lampje op zit.

^^

Reg. datum: 01 november 2005

quote:
kingrichard47 schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 02:23:
Begin van de week was ik een paar dagen in Duitsland (Düsseldorf) en heb daar even gekeken of ze de N82 al hadden maar hij lag helaas nog nergens in de winkel. Bij Vodafone kenden ze het hele model niet eens. Op het station was een kleine handy shop die wel een dummy model had staan in de etalage met een bordje 'binnenkort leverbaar'. Ik vond de kleur van de dummy erg meevallen, lang niet zo 'schitterend' als op bepaalde foto's maar op het echte toestel kan dit natuurlijk anders zijn al lijkt mij dat raar ? Formaat viel me ook nog wel mee, ongeveer de N73, prima te doen dus maar dat wisten we al.

Mooi toestel verder, maakt zeker een goede kans om mijn nieuwe telefoon te worden. Alleen toch verdomd jammer dat er geen LED lampje op zit.
ja dat vind ik ook erg jammer.

Reg. datum: 10 augustus 2007

quote:
kingrichard47 schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 02:23:

Offtopic: Vind ook erg jammer gebruik me 2 led lampjes op de K750 erg vaak, is super handig te gebruiken als zaklamp en geven ook goed licht.
Dit is eigenlijk het enige wat ik mis op de Nokia N82 aan optie, verder is die _/-\o_

sander1989 wijzigde dit bericht 22-12-2007 17:53 (9%)

............................

Reg. datum: 17 december 2000

Zo een led lichtje kan soms heel handig zijn, maar ik denk dat dit iets typisch voor SonyEricsson is. Wel zullen moeten wachten tot SE met een tegenhanger komt voor de N82, hoewel ik de indruk heb dat zij het niet zo begrepen hebben op een geintegreerde GPS. Heb nog niet veel (geen) toestellen gezien van SE met een ingebouwde GPS.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 71 72 73 74 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: