Hoofdcategorieën
Topicacties

Nokia N82

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 71 72 73 74 last

Nieuw Topic
Oeeh ok!

best vaag dus, van Nokia.
Toch maar hopen op de 11e!!

Even over de N82 zelf... ik heb op dit moment een W800i en deze heeft een hele mooie muziekspeler. En zeeer mooi geluid (ook mega bass!).

Hoe is dit bij de N82?? !

.

Reg. datum: 10 oktober 2004

Central Point is nu 13 december geworden. Ik denk dat dit ook niet echt betrouwbaar is.

Dus het zal denk ik toch wel eind januari 2008 zijn. ;(

helaas!

When the pink is snookered, Go for the brown

Nu 12.

Wel vaag inderdaad, elke dag verder kom er 1 dagje bij, haha :P

Weet er iemand iets over de muziekfunctie op de N82?? Is hij te vergelijken met een W800i (of de W960i) ??

thnx

.

Reg. datum: 03 juli 2005

Iemand deze (p)review al bekeken:
Mobile Review klik

Hierboven is mijn naam
Reg. datum: 02 mei 2003

Hij wordt nu verwacht op 13 December. Maar wat erger is: hij is duurder geworden! :( ¤ 459.60 (excl. BTW)
¤ 546.92 (incl. BTW)

Ik heb niet zon snelle PC als jullie maar wel een bazooka voor mijn SNES.

Reg. datum: 03 juli 2005

En hier een review van de N82 camera:

the nokiablog klik

Heb net weer een jaartje t-mobile verlengd met een nog te ontvangen Samsung G800, maar hier wordt ik wel heel hebberig van....

quote:
Kev0 schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 17:38:
Hij wordt nu verwacht op 13 December. Maar wat erger is: hij is duurder geworden! :( ¤ 459.60 (excl. BTW)
¤ 546.92 (incl. BTW)
inderaaaad :(

Maar wat kostte hij eerst dan..? :|

.

Ga er maar vanuit dat de N82 ergens in januari 2008 wordt geleverd. Dat van Central Point is niet kloppend naar mijn mening.

Ik las overigens dat sommige N82 gebruikers het toestel best groot vinden en onhandig voor in de broekzak? Maar het toestel heeft dezelfde dimensies als de N73 ietsje langer en breder maar ook ietsje dunner.

Wat denken jullie is de N82 echt groot en onhandig mee te sjouwen? Want de N73 vind ik wel meevallen qua formaat.

Reg. datum: 25 december 2003

quote:
Cruzer schreef op zondag 09 december 2007 @ 09:45:
Ga er maar vanuit dat de N82 ergens in januari 2008 wordt geleverd. Dat van Central Point is niet kloppend naar mijn mening.

Ik las overigens dat sommige N82 gebruikers het toestel best groot vinden en onhandig voor in de broekzak? Maar het toestel heeft dezelfde dimensies als de N73 ietsje langer en breder maar ook ietsje dunner.

Wat denken jullie is de N82 echt groot en onhandig mee te sjouwen? Want de N73 vind ik wel meevallen qua formaat.
Ik heb juist gelezen dat mensen het formaat erg mee vinden vallen... Ik heb op dit moment een 6681 en die is breder en dikker dan de N82, maar iets korter. Het formaat van de N82 zal me wel bevallen denk ik, ik houd sowieso niet van kleine telefoons omdat ik dan telkens denk dat ik 'm verloren ben.
Haha :P

Volgens mij zijn de afmetingen inderdaad bijna gelijk aan de N73. Paar mm langer en breder, maar wel weer een paar mm dunner.

Ik wil deze telefoon graag kopen, en zit er aan te denken om hem via ebay (uit hongkong of singapore) o.d te kopen. In signapore staat er nou eentje te koop, voor 410 incl verzendkosten!

Erg goede aanbieding dus. Alleen zou ik willen weten of deze hetzelfde zijn als degene die in NL uitkomen? Is de FW hetzelfde? Dus kan ik gewoon een NL menu krijgen????

En nog iets over de N82 zelf, hoe is de muziekfunctie op deze telefoon? Kan je bijvoorbeeld muziek afspelen terwijl je door je menu bladerd enz?? En is het geluid (de bass) goed??

Oordopjes heb ik zelf, dus dat is geen probleem...

.

Dan zou ik hem beter hier kopen.

Maar over de afmeting zit dus wel snor?

Hier een demo van de N82: http://europe.nokia.com/A4686289

aah ok.

Maar daar is hij toch ook nog niet op voorraad?

Wel erg goedkoop trouwens!! Welke lijkt jullie mooier? White or titanium?

.

nee het wel januari/februari 2008 worden.

Ik heb nog geen live beelden gezien van de White dus kan het nog niet oordelen. De titanium kleur vind ik opzich niet verkeerd. Ziet er wel luxe uit.

Je zult beiden kleuren toch eerst ff in de winkel moeten kijken zodra deze op voorraad is.

Jaa inderdaad!

Gewoon nog ff afwachten..

Maar die winkel (mobileplaza) heeft de N82 daarom wel goedkoop te koop staan. Overal kost hij door de 500 euro, en daar maar 440....

.

Hier is die nog goedkoper ook los en ook bij abo's

http://www.castle-e.nl/Shop/Default.aspx?ProductId=453066268

hehe .. nog 0 ja.

Maar is die mobileplaza op dit moment trouwens de goedkoopste??

.

ja volgens mij wel.

Ik vind persoonlijk die aanbieding van Vodafone 27.50 2jr wel aantrekkelijk maar die loopt af tot 05-01-2007 bij Bestelmaar.nl

Ik denk dat ik eerst wacht totdat ik het toestel in me hand heb en dan pas bestel. Dan zijn er meerdere (web)winkels die hem aanbieden en zakt de prijs ook wel.

Cruzer wijzigde dit bericht 10-12-2007 00:40 (4%)

GamerTag: D3 R4X
Reg. datum: 06 oktober 2005

Ik ga ook wachten tot dat ik hem eerst eens in de winkel heb kunnen proberen. Sterker nog ik denk dat ik wacht tot een maand of twee nadat hij hier beschikbaar is geworden, op het moment van de eerste prijsdaling zeg maar. Dit keer maar geen early adopter, kans is toch groot dat al heel snel een grote groep mensen met deze telefoon zullen lopen.
Waarschijnlijk hadden ze een foutje gemaakt bij mobileplaza, hij kost daar nu 515 incl btw.
Maargoed ben benieuwd, had hem zondag al besteld voor de oude prijs dan behoor ik hem daar ook voor te krijgen lijkt me.
quote:
Cruzer schreef op zondag 09 december 2007 @ 16:09:
Dan zou ik hem beter hier kopen.

Maar over de afmeting zit dus wel snor?

Hier een demo van de N82: http://europe.nokia.com/A4686289

quote:
marinadus schreef op maandag 10 december 2007 @ 19:16:
Waarschijnlijk hadden ze een foutje gemaakt bij mobileplaza, hij kost daar nu 515 incl btw.
Maargoed ben benieuwd, had hem zondag al besteld voor de oude prijs dan behoor ik hem daar ook voor te krijgen lijkt me.

[...]
ooh geak inderdaad.

Vond 440 ook al erg goedkoop vergelijken met andere winkels..

Laat ons maar weten wat het nu wordt inderdaad, omdat jij er al eentje besteld had..

.

Reg. datum: 23 mei 2006

Mijn N82 is binnen! Zojuist ontvangen vanuit Singapore bij de ebay verkoper (rose528400) die al eerder in deze thread genoemd is. Ik heb hem op 5 december besteld en nu dus al ontvangen. En deze keer zonder invoerrechten hoeven te betalen. Dat brengt de totaalprijs inclusief verzekerde verzending op ¤ 420,-

Net de productcode gewijzigd (nee, ik vertel niet hoe, maar als je goed zoekt, kan je dit makkelijk vinden) en met de Nokia Software Update de Europese firmware erop gezet. Nu heb ik dus gewoon een Nederlandstalige telefoon. Het enige verschil is dat bij de toetsen nog een paar Oost-aziatische letterstreepjes te zien zijn.

Verder nog geen tijd gehad om er lekker mee te prutsen. Maar het valt wel op dat de menu's lekker snel zijn!

Hierboven is mijn naam
Reg. datum: 02 mei 2003

quote:
avkooi schreef op maandag 10 december 2007 @ 21:30:
Mijn N82 is binnen! Zojuist ontvangen vanuit Singapore bij de ebay verkoper (rose528400) die al eerder in deze thread genoemd is. Ik heb hem op 5 december besteld en nu dus al ontvangen. En deze keer zonder invoerrechten hoeven te betalen. Dat brengt de totaalprijs inclusief verzekerde verzending op ¤ 420,-

Net de productcode gewijzigd (nee, ik vertel niet hoe, maar als je goed zoekt, kan je dit makkelijk vinden) en met de Nokia Software Update de Europese firmware erop gezet. Nu heb ik dus gewoon een Nederlandstalige telefoon. Het enige verschil is dat bij de toetsen nog een paar Oost-aziatische letterstreepjes te zien zijn.

Verder nog geen tijd gehad om er lekker mee te prutsen. Maar het valt wel op dat de menu's lekker snel zijn!
Nice man!

Hoe is het dan nu eigenlijk met de garantie geregeld? Stel hij gaat bv over 2 weken niet meer aan o.i.d.?
(En ik neem aan dat die aziatische tekentjes niet storend zijn, of dat er gewoon getallen/letters staan bij de toetsjes?)

Kev0 wijzigde dit bericht 10-12-2007 22:00 (5%)

Ik heb niet zon snelle PC als jullie maar wel een bazooka voor mijn SNES.

quote:

Inderdaad TOF man!! Ik ben daar ook nog steeds voor aan het kijken. En inderdaad bij die Rose...
Kost op dit moment maar 410 incl verzenden!

Hoe bevalt de telefoon verder?? Hoe is het muziek gedeelte? Goed geluid? Muziek spelen op de achtergrond???

.

@AVKOOI,

Gefeliciteerd met je N82

Paar vraagjes:

Welke kleur heb je en hoe bevalt die kleur?

Zit die lekker in je hand, is die lekker stevig en past hij prima in je broekzak?

Hoe is de GPS?

Hoe is de gespreks kwaliteit + de volume bij een gesprek via de telefoon. (dus zonder speaker/headset)

Misschien dat je korte review kan posten?

thanks!

Reg. datum: 21 mei 2003

quote:

Foto's >:) ?

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 71 72 73 74 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: