'Not getting what you want is sometimes a wonderful stroke of luck.'
Reg. datum: 10 oktober 2004
En ik heb ook begrepen dat de N82 in 2 kleuren verkrijgbaar wordt. Heeft iemand misschien ergens al live beelden van de witte versie gezien?
When the pink is snookered, Go for the brown
volgens mij heeft die alleen een glossy witte achterkant ipv grijsquote:Cruzer schreef op zondag 02 december 2007 @ 15:02:
In sommige landen is de N82 al leverbaar. In NL wordt gezegd dec/jan maar is er al meer een specifiekere datum/week bekend?
En ik heb ook begrepen dat de N82 in 2 kleuren verkrijgbaar wordt. Heeft iemand misschien ergens al live beelden van de witte versie gezien?
Guitar Zero
live / psn : phusebox | F1 = L1FE |
Beeld is groot genoeg en lekker helder. Het heeft een mooie (standard?) witte theme.
De camera is snel met focussen en de plaatjes zijn scherp, maar dat mag je ook wel verwachten van een carl-zeiss lens. Ik vond trouwens het manier om door je foto album te bladeren zeer leuk gedaan. Zeer overzichtelijk.
GPS kon ik helaas niet testen.
Sorry dat ik niet meer dingen kon testen, het was maar voor paar minuten dat ik de N82 kon testen.
Oh ja, prijs in HK is HK$4980 = ¤433
grappig..... k'heb 'em van het weekend gekocht... toen ik vroeg hoelang die al uit was zei de verkoper ' nog niet eens 24 uur 'quote:sc2ptical schreef op maandag 03 december 2007 @ 02:16:
Gisteren tot mijn verbazing zag ik de N82 liggen in een shop (Hong Kong). Ik heb er ff snel mee kunnen spelen en ik moet zeggen dat ik zeer verrast was over de snelheid van de menu's. Het gaat lekker soepel en snel. Ik heb zelf een E61 en deze was al zeer snel.
Beeld is groot genoeg en lekker helder. Het heeft een mooie (standard?) witte theme.
De camera is snel met focussen en de plaatjes zijn scherp, maar dat mag je ook wel verwachten van een carl-zeiss lens. Ik vond trouwens het manier om door je foto album te bladeren zeer leuk gedaan. Zeer overzichtelijk.
GPS kon ik helaas niet testen.
Sorry dat ik niet meer dingen kon testen, het was maar voor paar minuten dat ik de N82 kon testen.
Oh ja, prijs in HK is HK$4980 = ¤433
phone is best okay, camera is top, wifi nog niet goed getest (gps ook nog niet)
had wel een raar iets meegemaakt, tijdens het telefoneren stak ik me headset erin en de hele phone ging off!!
sc2ptical > je zit dus in HK, vakantie?
Waar heb jij hem gekocht? Ook in het buitenland? Of heb je geluk en heb je hem toevallig heel vroeg bij een Nederlandse winkel kunnen kopen?quote:ZOMERZON schreef op maandag 03 december 2007 @ 17:04:
[...]
grappig..... k'heb 'em van het weekend gekocht... toen ik vroeg hoelang die al uit was zei de verkoper ' nog niet eens 24 uur '
had wel een raar iets meegemaakt, tijdens het telefoneren stak ik me headset erin en de hele phone ging off!!
Ik heb niet zon snelle PC als jullie maar wel een bazooka voor mijn SNES.
Ja ik ben ook bnwd waar je deze heb gekocht? 2 webshops 2call en bestelmaar.nl verwachten de N82 ergens eind dec of eind januari. Verder biedt geen ene webshop / winkel deze N82 nog aan volgens mij?quote:ZOMERZON schreef op maandag 03 december 2007 @ 17:04:
[...]
grappig..... k'heb 'em van het weekend gekocht... toen ik vroeg hoelang die al uit was zei de verkoper ' nog niet eens 24 uur '
Kan je mij vertellen over de kleur van het toestel, krijg je veel vingerafdrukken erop en is de N82 lekker compact dat je deze goed in je broekzak kwijt kan? Voelt die lekker stevig aan of goedkoop?
Cruzer wijzigde dit bericht 03-12-2007 17:36 (5%)
ben ook wel benieuwd naar de prijs want vind hem op de 2 eerdergenoemde sites belachelijk duurquote:Cruzer schreef op maandag 03 december 2007 @ 17:35:
[...]
Ja ik ben ook bnwd waar je deze heb gekocht? 2 webshops 2call en bestelmaar.nl verwachten de N82 ergens eind dec of eind januari. Verder biedt geen ene webshop / winkel deze N82 nog aan volgens mij?
Kan je mij vertellen over de kleur van het toestel, krijg je veel vingerafdrukken erop en is de N82 lekker compact dat je deze goed in je broekzak kwijt kan? Voelt die lekker stevig aan of goedkoop?
Guitar Zero
live / psn : phusebox | F1 = L1FE |
http://www.bobshop.nl/cat.../catalog/product_info.php?products_id=21695&ref=kelkoo&cpath=167_212_550
Erg duur en ik zie niks over de levertijd. Webshop zelf ken ik verder niet.
Overigens de NL handleiding is inmiddels al te d/l via nokia.com en dan support.
Maar ik ben toch bnwd waar je jouw N82 hebt gekocht en of het een NL-model is?
op bestelmaar.nl vind ik de prijs nog wel meevallen icm met een vodafone 27.50 abo voor 2 jaar. Je krijgt 8 maanden korting op je abo + 3 maanden smsbundel gratis het toestel is maar 99 uero wat al eerder benoemd was in dit forum.
Of zijn er beter aanbiedingen?? Wel jammer dat het toestel niet voor de feestdagen uitkomt
Ik ben ook benieuwd!!quote:Phusebox schreef op maandag 03 december 2007 @ 17:39:
[...]
ben ook wel benieuwd naar de prijs want vind hem op de 2 eerdergenoemde sites belachelijk duur
Ik kijk elke dag even op ebay, en op dit moment is dit de goedkoopste:
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...e=STRK:MEWA:IT&ih=013
Maar 396 + 15 verzendkosten!!!!
Maar hoe zit dit dan met het NL menu? enz enz
.
Dat valt dan nog mee als je de N82 al kan kopen. Voor hoeveel heb je de N82 kunnen kopen?quote:ZOMERZON schreef op maandag 03 december 2007 @ 17:04:
[...]
Hoe is de geluids kwaliteit (mp3)?
Ik woon in HK. ;-)
Jongens, heb de toestel gewoon in de Nokia Flag ship store gekocht in HongKong.quote:sc2ptical schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 01:57:
[...]
Dat valt dan nog mee als je de N82 al kan kopen. Voor hoeveel heb je de N82 kunnen kopen?
Hoe is de geluids kwaliteit (mp3)?
Ik woon in HK. ;-)
gewoon volgens de prijs HK$4980 = ¤433
Toestel voelen wel lekker aan, solide candybar
Valt me wel op dat de toesten net als de sony ericsson series zijn, had liever wat makkelijkere toesten gehad ivm het sms'en
weet niet of het aan de software ligt, maar sommige dingen konden verbeterd worden.
bij contacten krijg je een lijst met namen en je kan niet ervoor kiezen om naam + nr te laten displayen... de kalender kon ook wel iets overzichtelijker
De mp3 is wel 'ok' denk ik... moet even testen met andere oordoppen.
Wat me wel opvalt is dat de meegeleverde headset niet echt handig is.
Alleen volumeregeling en geen 'next / previous track' erop...
moet alleen nu wel even mijn nieuwe 6500 classis slijten welke nieuw in doos zit met garantie etc.
sc2ptical > grappig.... ik 'woon' ook in HK
Reg. datum: 22 januari 2005
Trouwens is afgezien van de flitser, de camera wel hetzelfde als bij de N95 trouwens?
Reg. datum: 25 december 2003
Volgens verschillende mensen op een andere forum (howardforums) zijn de foto's van de N82 altijd beter dan foto's van de N95, dus ook als er helemaal geen flitser gebruikt wordt. Of dit komt door betere software of hardware weet ik niet.quote:Orcrist NL schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 10:42:
Ik had eigenlijk gehoopt dat hij in December uit zou komen, om nog mee te profiteren van de t-mobile actie op het moment. Lastig allemaal. Maar is het mogelijk om hem te pre-orderen, met bijv dat vodafone abbo hier gelinkt, en dan wel van de netwerk-actie te profiteren?
Trouwens is afgezien van de flitser, de camera wel hetzelfde als bij de N95 trouwens?
Xbox360 Gamertag <- GTA4
Als je een T-Mobile abonnement afsluit moet de verkoper in het T-Mobile systeem een telefoon kiezen uit een lijst. Dus op het moment dat de N82 beschikbaar komt in die lijst, kun je een T-Mobile abo aanvragen.quote:Orcrist NL schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 10:42:
Ik had eigenlijk gehoopt dat hij in December uit zou komen, om nog mee te profiteren van de t-mobile actie op het moment. Lastig allemaal. Maar is het mogelijk om hem te pre-orderen, met bijv dat vodafone abbo hier gelinkt, en dan wel van de netwerk-actie te profiteren?
Ik ben bnwd het toestel is al verkrijgbaar in beperkt aantal landen dus ik denk dan ook wel dat de N82 ook snel uit zal komen?
Vraag me af waarom het altijd zo lang duurt, terwijl hij in Azie en VS al verkrijgbaar is. Ik snap wel dat er verschillen zijn qua regio en leverdatum van de fabriek en winkels. Maar waarom is dit soms echt weken/maanden?
Comment by Gary — 20 November, 2007 #
O2 say it will be available week commencing Momday 10th December.
Comment by Mike — 21 November, 2007
Dit zag op een forum staan, of het klopt is maar de vraag? Echter in Zweden (Noord-Europa) is het toestel sinds maandag te koop in de winkels.
Misschien krijgen we de N82 ook nog voor de feestdagen want in NL bij Central Point staat ook 10 december 2007 gepland!
http://nokia.centralpoint..._Bnl_Light_Ttitanium.html
ook de witte versie staat voor 10-12-2007 gepland. Ik ben bnwd hoe die in het Wit er uitziet..?
Cruzer wijzigde dit bericht 05-12-2007 18:11 (22%)
10 December is al binnenkort! Mooi, hopelijk klopt het ook een beetje.
Ja ik hoop alleen niet dat die witte versie niet daardoor goedkoop oogt, wat je wel vaker hebt met wit.quote:Xander84 schreef op donderdag 06 december 2007 @ 14:08:
Ik ben ook erg benieuwd naar die witte versie. Ik vind dat zilver echt drie keer niks, ziet er veel te billig uit.
Op zich is die titanium-kleur ook wel mooi denk ik. Je moet ze denk ik toch eerst in het echt zien en in je handen hebben gehad. Plaatjes/Filmpjes zeggen niks.
Verwachte voorraad datum: dinsdag 11 december 2007
http://nokia.centralpoint..._Bnl_Light_Ttitanium.html
En deze mail van Nokia:
Geachte heer,
Bedankt voor het contacteren van Nokia Care.
Helaas hebben wij nog geen informatie wanneer dit toestel op de Nederlandse markt zal komen.
Indien u verdere informatie wenst, aarzel dan niet om ons opnieuw te contacteren.
Met vriendelijke groeten,
Nathalie
Nokia Care klantendienst
0900 202 60 55 ( aan lokaal tarief)
Cruzer wijzigde dit bericht 06-12-2007 18:05 (51%)
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 71 72 73 74 last
Dit topic is gesloten.