Ik heb niet zon snelle PC als jullie maar wel een bazooka voor mijn SNES.
Haha okee 
Staat er nu al 4 op ebay.......
Staat er nu al 4 op ebay.......
Johantjuuh wijzigde dit bericht 24-11-2007 10:30 (8%)
.
Nu staar er 5!
En die uit de UK heeft er 7.
Uit hongkong (de goedkope en powerseller) ook 8.
en uit de US ook 9.
Maar hoe komen hun eraan dan ?
En die uit de UK heeft er 7.
Uit hongkong (de goedkope en powerseller) ook 8.
en uit de US ook 9.
Maar hoe komen hun eraan dan ?
.
Staat er nog al eentje op ebay, en maar voor 444 excl verzenden!
Ik lees trouwens op AAP:
Ook is ons ten oren gekomen dat tijdens de introductie van de N82 er twee kleuren beschikbaar zullen zijn, te weten Nokia n82 wit en de Nokia n82 Light Titanium. Beide toestellen zullen voorzien zijn van een 2gb geheugenkaart die je terug in de doos kunt vinden. De verwachting is dat de N82 binnen 3 weken in de winkels moet liggen.
Goed nieuws dus
Ik lees trouwens op AAP:
Ook is ons ten oren gekomen dat tijdens de introductie van de N82 er twee kleuren beschikbaar zullen zijn, te weten Nokia n82 wit en de Nokia n82 Light Titanium. Beide toestellen zullen voorzien zijn van een 2gb geheugenkaart die je terug in de doos kunt vinden. De verwachting is dat de N82 binnen 3 weken in de winkels moet liggen.
Goed nieuws dus
.
Reg. datum: 18 januari 2006
Reg. datum: 18 januari 2006
Je kunt nu ook de gebruikershandleiding downloaden en deze pagina geeft ook veel informatie!
Bron: AAP
Thanks! Ik heb mijn volgende phone gevonden iigquote:michiel10 schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 15:25:
Je kunt nu ook de gebruikershandleiding downloaden en deze pagina geeft ook veel informatie!
Jammer dat er nog altijd geen datum bekend is...
Reg. datum: 16 januari 2007
Reg. datum: 16 januari 2007
Dit moet toch wel haast de opvolger van mijn N73 worden.
Vind het absoluut een mooi toestel, waarvan ik hoop dat hij binnenkort beschikbaar is. Dan verleng ik meteen mijn abo. Hopelijk is hij een beetje te betalen, want hij moet natuurlijk wel bij een 1-jarig abo!
Vind het absoluut een mooi toestel, waarvan ik hoop dat hij binnenkort beschikbaar is. Dan verleng ik meteen mijn abo. Hopelijk is hij een beetje te betalen, want hij moet natuurlijk wel bij een 1-jarig abo!
Ik hoop nog steeds dat hij hier in december uitkomt!
Maar waarom staan er nu eigenlijk al redelijk wat N82's op ebay tekoop?
Hoe komen hun eraan? En zijn deze dan dan ook gewoon hier te gebruiken, als ze gewoon simlock vrij zijn?
De goedkoopste is op dit moment (maar...) 460 incl verzenden!!
Hoe komen hun eraan? En zijn deze dan dan ook gewoon hier te gebruiken, als ze gewoon simlock vrij zijn?
.
Heb je een link naar die van 460euro? Ik kan hem helaas niet vinden.quote:Johantjuuh schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 19:41:
Ik hoop nog steeds dat hij hier in december uitkomt!
.
Reg. datum: 27 oktober 2003
Reg. datum: 27 oktober 2003
De locatie van het object is Hong Kong. Daar is het toestel al een week of twee te koop volgens mij. Ik ga er van uit dat het toestel hier ook te gebruiken is, aangezien ze wereldwijd verzenden. Dat is geen garantie natuurlijk, maar de specificaties van het toestel die aangegeven worden komen overeen met de specificaties die door Nokia verstrekt worden.quote:Johantjuuh schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 19:41:
Dankjequote:
De Nokia N82 is inmiddels ook al in een Nederlandse webshop verschenen (op de site, nog niet op voorraad helaas).
http://www.2call.nl/telefoons_detail.php?ID=638
Oeh ja.. idd! 
Ik denk dat hij in december dit jaar nog wel leverbaar zal zijn.
Hij kost 534 bij 2call. En 2call is meestal 1 van de goedkopere winkels...
Ik denk dat hij in december dit jaar nog wel leverbaar zal zijn.
Hij kost 534 bij 2call. En 2call is meestal 1 van de goedkopere winkels...
.
Reg. datum: 15 september 2004
hey allemaal,
Ik heb deze telefoon ook al een tijdje op het oog. De verschillende reviews die uit zijn gekomen de afgelopen week door nokia bloggers hebben voor mij de doorslag gegeven. Dit wordt 100% zeker de opvolger van mijn w810i aangezien m'n contract binnenkort afloopt.
Heb zojuist ook even wat webshops door zitten zoeken, en naast 2call, is ie ook al bij bestelmaar.nl te bestellen.
2 jarig vodafone contract E27,50 + zorgeloos i'net blox... en je hebt hem voor een 10tje. Bovendien is er tot 30 november een aanbieding: eerste 8 maanden voor 12,95. Waarom zou iemand nog voor een N95 8GB gaan? 0.4 inch groter scherm? De groeten!
Linkje:
http://shop.bestelmaar.nl...h.html?M5ABRelArt=nvod2c4
Ik heb deze telefoon ook al een tijdje op het oog. De verschillende reviews die uit zijn gekomen de afgelopen week door nokia bloggers hebben voor mij de doorslag gegeven. Dit wordt 100% zeker de opvolger van mijn w810i aangezien m'n contract binnenkort afloopt.
Heb zojuist ook even wat webshops door zitten zoeken, en naast 2call, is ie ook al bij bestelmaar.nl te bestellen.
2 jarig vodafone contract E27,50 + zorgeloos i'net blox... en je hebt hem voor een 10tje. Bovendien is er tot 30 november een aanbieding: eerste 8 maanden voor 12,95. Waarom zou iemand nog voor een N95 8GB gaan? 0.4 inch groter scherm? De groeten!
Linkje:
Reg. datum: 16 juni 2005
Reg. datum: 16 juni 2005
Je vergeet dan alleen wel de verzendkosten van 12,95euro. Maar goed dan nog is het zeker interessant.
Ik heb een ebay handelaar gevraagd hoe het met de garantie zit als je een N82 op ebay zou kopen. Dit valt wel een beetje tegen. Je hebt zowieso 7 dagen garantie op een defect apparaat. Maar als het na die 7 dagen kapot gaat is er geen garantie. Je moet dan garantie los regelen via 'squaretrade'...
Als er nou gewoon een garantie van Nokia op zat (dus dat ik het hier naar een Nokia dealer/service point kon sturen voor 1 of 2 jaar) dan had ik hem denk ik wel gekocht...
Heeft iemand hier meer ervaring mee of informatie over?
Als er nou gewoon een garantie van Nokia op zat (dus dat ik het hier naar een Nokia dealer/service point kon sturen voor 1 of 2 jaar) dan had ik hem denk ik wel gekocht...
Heeft iemand hier meer ervaring mee of informatie over?
Kev0 wijzigde dit bericht 28-11-2007 19:14 (5%)
Zou inderdaad zeer mooi zijn.quote:Majita schreef op woensdag 28 november 2007 @ 16:45:
hey allemaal,
Linkje:
Maar ik zie niet dat er internet blox bij zit? En je hebt hem voor een 10tje? Er staat bij die link 99..... ?
.
Er staat nog 99 omdat de internet blox er nog niet bij zit. Dus er gaat nog 89 vanaf wanneer je hier ook voor kiest. En inderdaad...er komen ook nog 12,95 verzendkosten bij.
Oeh geak!
Super mooie aanbieding!!
http://cgi.ebay.nl/New-No...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
In Nederland kosten ze gemiddeld iets meer dan 500 euro. (in de winkels waar hij nu dan al tekoop staat (nog niet leverbaar) ). En zit zijn best goedkope winkels
Maar die van ebay kost maar 416 + 16 verzendkosten. En wordt verzonden via UPS (=snel!)
+ powerseller !
Super mooie aanbieding!!
http://cgi.ebay.nl/New-No...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
In Nederland kosten ze gemiddeld iets meer dan 500 euro. (in de winkels waar hij nu dan al tekoop staat (nog niet leverbaar) ). En zit zijn best goedkope winkels
Maar die van ebay kost maar 416 + 16 verzendkosten. En wordt verzonden via UPS (=snel!)
+ powerseller !
.
Reg. datum: 26 september 2002
Reg. datum: 26 september 2002
deze is nog goedkoper en uit de usa
http://cgi.ebay.com/BRAND...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
Maaruh iemand die hem al besteld heeft?
Nu wil ik hem straks ook in mn auto plaatsen zodat ik kan navigeren en handsfree bellen.
Nu heb je bijvoorbeeld voor een n73 zoiets: Thb System 9 Actieve houder
http://www.shop4gsm.nl/image.php?id=33900011
Iemand daarmee bekend? Werkt dit in de praktijk?
Als je dan gebeld wordt, pak je op en zet je hem op luidsprekerstand (als de n82 die heeft)
Wat denken jullie?
http://cgi.ebay.com/BRAND...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
Maaruh iemand die hem al besteld heeft?
Nu wil ik hem straks ook in mn auto plaatsen zodat ik kan navigeren en handsfree bellen.
Nu heb je bijvoorbeeld voor een n73 zoiets: Thb System 9 Actieve houder
http://www.shop4gsm.nl/image.php?id=33900011
Iemand daarmee bekend? Werkt dit in de praktijk?
Als je dan gebeld wordt, pak je op en zet je hem op luidsprekerstand (als de n82 die heeft)
Wat denken jullie?
Reg. datum: 21 mei 2006
Reg. datum: 21 mei 2006
Zouden de versies uit het buitenland gelijk zijn aan de versie die dadelijk in Nederland wordt verkocht?
Kun je bijvoorbeeld het toestel op nederlands zetten?
Zitten er de nederlandse kaarten in?
Kun je bijvoorbeeld het toestel op nederlands zetten?
Zitten er de nederlandse kaarten in?
OS staat voor: Operating Systemquote:Johantjuuh schreef op woensdag 14 november 2007 @ 15:30:
[...]
Wat houdt dat OS precies in?
Echt een mooie telefoon man!Met zeer mooie specs!
Hoop dat het snel hier in NL is en kopen maaaaaar!
There is always a way
Woow!
De prijzen liggen op ebay nu al rond de 600 dollar (iets meer dan 400 euro!)
Erg aantrekkelijk! Ze zijn gewoon unlocked, dus hier toch gewoon te gebruiken?
of zullen ze anders zijn, dan als de Nederlandse uitkomen?
En mocht je er een uit de US kopen, heeft hij dan wel gewoon de NL taal??
De prijzen liggen op ebay nu al rond de 600 dollar (iets meer dan 400 euro!)
Erg aantrekkelijk! Ze zijn gewoon unlocked, dus hier toch gewoon te gebruiken?
of zullen ze anders zijn, dan als de Nederlandse uitkomen?
En mocht je er een uit de US kopen, heeft hij dan wel gewoon de NL taal??
.
Ze zijn unlocked.
Ik heb verschillende verkopers gemailed over hoe en wat qua product en garantie etc. De belangrijkste conclusie:
garantie is nog niet echt goed geregeld/bekend. Meestal is na een dag of 7 de garantie voor DOA etc voorbij. Meer garantie kun je krijgen via Squaretrade, maar dat is alleen voor US bezoekers. Dus garantie voor ons is er misschien niet echt, of we moeten het even goed gaan na vragen bij Nokia servicepoints hoe het precies zit. Misschien is er wel een soort fabrieksgarantie, dat zou mooi zijn.
De oplader wordt vrijwel altijd geleverd met een adapter, dat is omdat ze in US en Azie andere stopcontacten hebben of voltages.
De taalkeuze schijnt beperkt te zijn tot Chinees en VS. Dus geen NL etc beschikbaar op de telefoon. (Maar dit lijkt me wel te behelpen met firmware/software updates, en zelfs dan zou engels niet zon probleem zijn denk ik)
Ik heb verschillende verkopers gemailed over hoe en wat qua product en garantie etc. De belangrijkste conclusie:
garantie is nog niet echt goed geregeld/bekend. Meestal is na een dag of 7 de garantie voor DOA etc voorbij. Meer garantie kun je krijgen via Squaretrade, maar dat is alleen voor US bezoekers. Dus garantie voor ons is er misschien niet echt, of we moeten het even goed gaan na vragen bij Nokia servicepoints hoe het precies zit. Misschien is er wel een soort fabrieksgarantie, dat zou mooi zijn.
De oplader wordt vrijwel altijd geleverd met een adapter, dat is omdat ze in US en Azie andere stopcontacten hebben of voltages.
De taalkeuze schijnt beperkt te zijn tot Chinees en VS. Dus geen NL etc beschikbaar op de telefoon. (Maar dit lijkt me wel te behelpen met firmware/software updates, en zelfs dan zou engels niet zon probleem zijn denk ik)
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 71 72 73 74 last
Dit topic is gesloten.