Hoofdcategorieën
Topicacties

Nokia N82

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 71 72 73 74 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 10 oktober 2004

Wat is de functie van zo'n LED lichtje? Kost dat niet alleen onnodige energie van de batterij?

Ik ga maandag even naar r'dam misschien zijn er al shops die hem al hebben?

When the pink is snookered, Go for the brown

Reg. datum: 10 maart 2001

Kun je de xenonflash niet gebruiken als lichtje? of geeft xenon maar heel kortstondig een grote hoeveelheid licht? (waarbij langdurig schijnen niet mogelijk is)

Ontspan.

Reg. datum: 03 januari 2003

Volgens mij is die xenon flitser echt enkel een flitser, dus inderdaad kortstondig veel licht en daarna weer uit.

@Cruzer: Ik gebruik dat LED lichtje bijna elke dag wel een keer als je net ergens in een donkerhoekje moet kijken, even ergens gericht licht moet hebben enz. enz. Het lichtje staat natuurlijk niet continue aan dus het energieverbruik valt wel mee, nou ben ik sowieso erg tevreden met de accu van mijn W800i maar dat terzijde :)

kingrichard47 wijzigde dit bericht 22-12-2007 18:49 (22%)

^^

Reg. datum: 01 november 2005

quote:
Cruzer schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 18:29:
Wat is de functie van zo'n LED lichtje? Kost dat niet alleen onnodige energie van de batterij?

Ik ga maandag even naar r'dam misschien zijn er al shops die hem al hebben?
vandaag in groningen wat rondgevraagd. binnen nu en 2 weken komt de telefoon uit.
volgens iedereen zowiezo niet maandag voor kerst.

ja dat dacht ik al idd. Ach wie weet.

Ik denk wel zelf dat de webshops de N82 eerder hebben dan bv de beloomp etc.

Reg. datum: 29 oktober 2007

Ik ben op het moment in het bezit van een K800i (volgens mij eerste telefoon met XenonFlits) en mijn toestel heeft dus geen LED erop zitten. Nu heb ik een tooltje van internet gehaald waarmee ik het oranje "focus ledje" (volgens mij is die om te focussen..? :P) zo lang als ik wil kan laten branden. Zit er op de N82 ook zo'n soort gelijk ledje? Zou mooi zijn, want dan valt er vast ook wel weer zo'n soort gelijk tooltje te downloaden :)

GamerTag: D3 R4X
Reg. datum: 06 oktober 2005

quote:
FuZZy04 schreef op zondag 23 december 2007 @ 06:14:
Ik ben op het moment in het bezit van een K800i (volgens mij eerste telefoon met XenonFlits) en mijn toestel heeft dus geen LED erop zitten. Nu heb ik een tooltje van internet gehaald waarmee ik het oranje "focus ledje" (volgens mij is die om te focussen..? :P) zo lang als ik wil kan laten branden. Zit er op de N82 ook zo'n soort gelijk ledje? Zou mooi zijn, want dan valt er vast ook wel weer zo'n soort gelijk tooltje te downloaden :)
Er zit een focus asist lampje op de n82 ja, dus het LED "probleem" is zo goed als opgelost te beschouwen.

Stappen teller op de N82.

Naast de sportstracker van Nokia is er ook een stappenteller te installeren voor de gelukkigen die al een N82 in hun bezit hebben:

http://research.nokia.com/projects/activity_monitor

Volgens mij komt hij volgende week ECHT in de winkels te liggen!

Of in ieder geval dan de webshops...

hier een winkel waar hij op voorraad is (bij leverancier)

http://www.artimo.biz/productdetails.aspx?productid=1856894

.

Hierboven is mijn naam
Reg. datum: 02 mei 2003

Ik heb mijn Nokia N82 Vrijdag ontvangen. :D

Eerste indruk: super telefoon. Lekker snel, alles werkt goed, veel opties. Goede foto's en video's. Internet + WIFI en GPS werkt ook allemaal.
Ik zal binnenkort even een reviewtje maken en hier posten!

Ik heb niet zon snelle PC als jullie maar wel een bazooka voor mijn SNES.

Reg. datum: 03 januari 2003

Nice dat je hem al hebt :) Wat is jouw eerste indruk van de GPS functie ? Ik hoor hier nogal wisselende verhalen over van net zo traag/trager als de N95 tot heel veel beter als de N95. Ik ben benieuwd naar de werking zonder gebruik van A-GPS, dat kost alleen maar weer extra dataverkeer.

^^

quote:
Kev0 schreef op zondag 23 december 2007 @ 19:02:

Eerste indruk: super telefoon. Lekker snel, alles werkt goed, veel opties. Goede foto's en video's. Internet + WIFI en GPS werkt ook allemaal.
Inderdaad tof man.

Dus binnen een weekje ontvangen. Nog extra kosten moeten betalen?
En werkt alles dan al? Omdat het natuurlijk een aziatische telefoon is. ??? Heb je de NL taal??

En hoe is de muziekspeler? Ik heb nu de w800i en daarbij is de muziek erg mooi. Is dit ook zo bij de N82? Goed geluid, goede bass? En muziek luisteren op de achtergrond enz?

En hoe bevalt de N82 verder?? >:)

.

quote:
Kev0 schreef op zondag 23 december 2007 @ 19:02:

Wat vindt jij van het formaat van de N82? Groot? onhandig? of toch lekker compact in de hand en broekzak? Ik lees namelijk verschillende verhalen hierover. Uiterraard is dit natuurlijk voor ieder persoonlijk :)

Bij de artimo zeggen ze dit:

Heb ze gemaild en krijg dit terug:

per 31-12. kan nu al besteld worden via nedrlandse leverancier.

http://www.artimo.biz/productdetails.aspx?productid=1856894

Vanaf 31-12 hebben hun ze!

.

Zou de Belcompany ze dan ook pas per 31-12-07 hebben?

Of hebben hun andere leveranciers?

Ze gaven zelf aan via hun interne memo tussen Kerst en O&N dat ze het toestel in de winkel hebben.

100% Q-Dance

quote:
sander1989 schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 17:52:
[...]
Offtopic: Vind ook erg jammer gebruik me 2 led lampjes op de K750 erg vaak, is super handig te gebruiken als zaklamp en geven ook goed licht.
Dit is eigenlijk het enige wat ik mis op de Nokia N82 aan optie, verder is die _/-\o_
Ja mooi klote is het ja. Veel K750 bezitters zijn nu toe aan een nieuwe phone net als ik.

Maar het begint aardig moeilijk te worden. SE lijkt achter te lopen vind ik. Zit met een tweestrijd of ik een touchscreen wil of niet.

Of de HTC Cruise, of deze.
De N82 is in mijn ogen perfect als hij:
- Touchscreen heeft.
- Lampje.
- Tomtom support.

Ellende, ik wil niet meer wachten, maar zal moeten...

Reg. datum: 04 december 2005

quote:
Cruzer schreef op zondag 23 december 2007 @ 20:26:
[...]

Wat vindt jij van het formaat van de N82? Groot? onhandig? of toch lekker compact in de hand en broekzak? Ik lees namelijk verschillende verhalen hierover. Uiterraard is dit natuurlijk voor ieder persoonlijk :)
Ik haak even in. Heb 'm ook net ontvangen. Ben er erg blij mee. Ik kom van een N73 en nu met de N82 gaat alles opeens een stuk vlotter. Hij is net zo groot als de N73 maar hij voelt een stuk beter aan. En in het echt is hij ook mooier dan op de foto's. Wifi gaat erg goed, je kan er goed youtube mee afspelen. Uploaden naar Flickr gaat super snel.

Perfect man!!

Ook besteld bij die zelfde ebay verkoper? (was nogal betrouwbaar, snel en goedkoop).
Die Rosa82....!?

Wanneer besteld en wanneer binnen? En hoe is het met de buitenlandse taal? Is dit lastig? Heb je geen NL taal zeker?

En nogmaals, hoe is de muziekspeler? :D

.

Reg. datum: 04 december 2005

Klopt inderdaad diezelfde verkoper. Hij kost me iets van 420 euro en is snel geleverd! In 5 werkdagen geloof ik. Hij staat nu nog op engels en dat gaat prima, klein beetje wennen omdat ik het nederland van de n73 ben gewend. Nederlandse taal komt later wel. Muziek speler is prima, beter dan de n73 maar voor muziekspelers vind ik de SE modellen toch beter. O en het focus lampje dat erop zit is wel oranje. Voip bellen gaat trouwens ook prima met het toestel. Maar dat kan je wel verwachten van Nokia.

Reg. datum: 24 december 2007

Net gebeld met belcompany Rotterdam en die verwachten het toestel nog steeds dit jaar! Tussen kerst en oud en nieuw :)

Reg. datum: 30 januari 2007

Lees net bij Mobilecowboys dat er misschien een 8gb versie van de n82 uitkomt :9

Lees: http://www.mobilecowboys.nl/mobilerumours/6357

-

Johantjuuh wijzigde dit bericht 24-12-2007 12:27 (100%)
Reden: foutje

.

quote:
siouxsie schreef op maandag 24 december 2007 @ 12:22:
Lees net bij Mobilecowboys dat er misschien een 8gb versie van de n82 uitkomt :9

Lees: http://www.mobilecowboys.nl/mobilerumours/6357
Ja las ik ook inderdaad.

Of het is een fout van nokia, of het zou inderdaad kunnen komen :)
Eerst maar eens de normale N82...

_/-\o_

.

GamerTag: D3 R4X
Reg. datum: 06 oktober 2005

Laat me raden, zeker een zwarte versie met een groter scherm en zonder lens cover :+

Ik hoop echt dat de n82 volgende week of zo in de winkel ligt, ik wil hem graag eens zelf even uitproberen.

Xander84 wijzigde dit bericht 24-12-2007 14:43 (39%)

quote:
maxvandijk80 schreef op maandag 24 december 2007 @ 10:52:
Net gebeld met belcompany Rotterdam en die verwachten het toestel nog steeds dit jaar! Tussen kerst en oud en nieuw :)
Ja dus voor maandag as. Donderdag zullen de koeriers de zending afgeven aan de stores dus of donderdagmiddag of vrijdag in de winkels van de Belcompany..

En anders week 1 :)

Fijne kerst iedereen!!

Cruzer wijzigde dit bericht 25-12-2007 09:04 (3%)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 71 72 73 74 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: