quote:
Saladin79 schreef op zondag 18 november 2007 @ 22:22:hmm, ik geloof enkel mijn eigen ogen, en heel wat games hebben framedrops hoor.
we hebben allebei een 360, enige verschil is dat ik het ding niet de hemel in prijs.
op gathering of 360 zullen ze vast wel staan te springen om posts als
"alleen saints row heeft framerate problemen", en " op 3 spellen na is alles op de 360 in 720P"
t.net is echter een technisch forum, dus meningen hebben daar bijzonder weinig mee te maken.
Als jij denkt dat er geen kritiek geleverd mag worden, moet je eens wat delen van het 360 topic lezen.
Als jij neerpent dat de 360 (of whatever console) geplaagd wordt door Framerate problemen dan overdrijf je de boel.
Elk spel heeft weleens een Framedrop, ook op een nieuwe PC van 10.000 euro. Het wordt pas een probleem als het vaak gebeurd, irritant is, de boel verpest, en dat is gewoon niet zo.
Alleen bij Saints Row was het wel eens problematisch, en kon het echt te vaak voorkomen. Voor de rest ken ik geen 360 spel wat
geplaagd wordt Framerate problemen.
We zijn volgens mij in niet 1 topic op GoT kritiekloos, gelukkig niet. Een beetje genuanceerd posten is echter wel zo fijn.
Ik kan overigens zo een rijtje kritiek punten opnoemen van de 360, dat hij de hemel in wordt geprezen is volstrekte onzin. Framerate echter, is niet 1 van de kritiekpunten, en daar reageerde ik op. Niks meer, niks minder.
quote:
Royz schreef op zondag 18 november 2007 @ 23:15:
Ik ben zo blij dat ik mee heb kunnen doen aan de COD4 beta
Als ik dat niet had gedaan had ik COD4 nooit gekocht en had ik veeeeeeeeeel plezier links laten liggen
btw PWM ik ben benieuwd wat je van COD4 vind

Helemaal top
Ik heb 1 probleem online, en dat is dat er een goede Matchmaking op basis van Ranking mist. Ik heb net een paar potjes gedaan, en begon natuurlijk met Level 1. In die potjes speel je dan opeens tegen 10 man met Level 30+, die hun hele uitrusting al hebben uitgezocht, en van veel Perks gebruik kunnen maken.
Dan kom ik er tussen met mijn Erwtenschieter.
Ze hadden, zekker voor de beginende levels, en beetje afgeschermd gebied moeten hebben. Voor de rest niets dan lof, het speelt echt heerlijk.
PWM wijzigde deze reactie 18-11-2007 23:35 (30%)