quote:
Wie heeft er ooit beweerd dat ik handelsgeest heb? Als er iemand is die dat niet heeft, dan ben ik het wel

. En natuurlijk wist ik wat je bedoelde, maar 't was een mooi inkopperje

quote:
Of je daar nou blij mee bent of niet, dit blijft een feit.
Klopt als een bus. Daarom maak ik ook overwegend mijn eigen shit als het om audio ga
quote:
Heel simpel: 1 ligt tussen 0.5 en 1.4. Als je 1.4 en 1.4 optelt, dan wordt het 2.8 en dat is dus 3 afgerond. Aan de andere kant van het spectrum is dan 0.5+0.5=1. Wil je 1+1=2? Dan kan je beter 1.0+1.0=2 schrijven (Dan wordt het 0.95+0.95=1.9 of 1.04+1.04=2.08).
Ja, ik wist wel dat dat ging komen. 1 is gewoon 1, en niet 1.3. Als ik iets 1.3 wil laten zijn, dan schrijf ik wel 1.3. En verder is je afronding wel erg willekeurig. Als je gaat afronden, doe dat dan bij iedere stap. 1.4+1.4 is dan namelijk gewoon afgerond 2.
quote:
Waarom kan een dergelijke rem bij sommigen totaal ontbreken als het om tuning van auto's gaat?
Zoiets kan ik ook poneren (kijk maar naar die absurde taartscheppen, grill-aanpassingen chromen randjes etc).
Who cares? Ten eerste is dat mijn vraag niet, en ten tweede zie ik de overeenkomst niet helemaal? Natuurlijk zijn er onzinnige tuning dingen, maar het gaat er dan ook vaak om dat het er gewoon vet uitziet (in ieder geval dat denken die gastjes

). Het lijkt me niet dat men een CD demagnetizer koopt alleen maar omdat ie zo vet staat naast de CD-kast (al zullen er ook vast wel mensen zijn die hem daar juist wel voor kopen).
quote:
Ehhh... waar staat dat iemand zijn mond zou moeten houden

Sterker nog, ik zou zelfs willen zeggen: doe dat vooral juist NIET!
@jkommeren: De door jou genoemde effecten hebben helemaal niets te maken met de HDMI. Ik heb namelijk ook een Panasonic plasma, de 42PY. Deze heeft de zelfde kwaal (heb er zelf niet echt zoveel last van, en dat met ALLE bronnen, ook met de analoge tuner. Dat het bij de PS3 niet opviel is alleeen maar toeval.
voodooless wijzigde dit bericht 09-11-2007 17:23 (16%)