Jack Wong has posted that these images are of an early design build model made to get a hands on feel for shape, sizing and material texture. He also commented that as it was mostly hand made it does not have the finish quality that the manufactured casing would have.
Schele indiaan wijzigde dit bericht 14-12-2007 15:16 (5%)
De schele indiaan ziet je altijd twee keer staan
Lijkt me trouwens ook dat het een dummy is, want de afwerking ziet er inderdaad niet geweldig uit op die 2 onderste pics.
Op verschillende sites, waaronder de sites in de startpost, is te vinden dat hij in januari voor het eerst op de CTP te zien zal zijn. En pas rond februari / maart / nog later in 2008 pas gereleased zal worden...
public sealed class Woman : IDisposable
Reg. datum: 19 november 2002
Verder zou het cool zijn als deze de software van google zou ondersteunen.
Perfect apparaatje ?
AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600
Edit: En we hebben weer verse pics
Verder post daar iemand dat de echte M8 3 knoppen aan de onderkant zal hebben. Ik hoop het van harte. Het liefst ook programmeerbaar, als het even kan. Knoppen zijn soms toch wel even net wat makkelijker, bijvoorbeeld als je het ding in je broekzak hebt en een nummer wilt skippen.
RoD wijzigde dit bericht 28-12-2007 00:56 (36%)
Reg. datum: 23 maart 2006
Alleen wat ik me nu begin af te vragen is hoe wij de meizu moeten bemachtigen, via webshops?
Op het moment is dit niet zo interessant, imo
quote: www.meizume.comMeizu CEO Jack Wong revealed a few days ago that the final Meizu MiniOne M8 will feature three physical buttons instead of one, and that design is currently being patented. Therefore, he says, pictures of renderings of the final model can not be published at this time.
Fans of Meizu have made a mock-up based on three physical buttons, which can be seen in the picture above (bottom left corner).
Earlier today, Jack released a photo (seen above) of what he says is the front cover of the Meizu M8 seen from behind.

Ze willen dus geen pics van het definitieve model laten zien, dus doen ze maar een foto van de binnenkant
Draadje op Meizume.
Ik heb geen idee hoe lang het patenteren en dat soort zaken duren, maar ik mag toch hopen dat dit over niet al te lange tijd afgerond is, zodat Meizu met veel pics en specs naar buiten kan komen.
Maar pas op Cebit in maart. Nogal een tegenvaller, ik had wel verwacht dat ze het apparaat nu eindelijk gingen laten zien.
100% No Soul Guaranteed
Reg. datum: 20 februari 2006
CM Centurion 5 - Intel C2D E6400 - Asus P5B Deluxe - 4x1GB DDR2-800 (2x1GB Elixir/2x1GB Infineon) - Nvidia 7900 GTO - Creative Audigy 4 - Zalman ZM-600HP - Vista Ultimate x64
Tot nu toe zie ik nog niks vergelijkbaars eerlijk gezegd, heb nog weinig gelezen over aankondigingen wat met dit toestel vergeleken kan worden. Dus ze hebben de tijd.quote:jos707 schreef op maandag 07 januari 2008 @ 10:45:
Ik vrees dat dit toestel "too little, too late" gaat zijn. Tegen de tijd dat wij het hier met ons eigen ogen mogen aanschouwen in de vitrinekast ligt daar misschien een mooie Nokia, HTC, SE toestel naast dat wel eens met nog sexier looks en specs kan uitpakken.
En zolang nokia/htc/se niks heeft kan ik ook wel wachten.
Ik vind het zelfs prima als ze dat doen, hebben we tenminste keuze en eventueel prijstechnisch voordeel doordat het geen uniek product meer is.
Natuurlijk is het wel jammer want ik had em nu graag gehad.
Dat het ding verder telefoonfuncties heeft is ook leuk meegenomen.
Verder zijn er een aantal comments van dhr Wong verschenen op Meizume Het is allemaal nogal brak vertaald, maar er is wel het een en ander uit te halen.
Reg. datum: 06 januari 2006
Neen, dit is niet gejat, het knopje heeft een iets andere vorm en de shuffle pijltjes zijn niet vervlochten.quote:Boris Jeltsin schreef op maandag 14 januari 2008 @ 20:11:
Wat! Dit is toch gewoon regelrecht gejat van Apple!
Ik snap niet dat mensen warmlopen voor zo'n schaamteloze kopie.
quote:Boris Jeltsin schreef op maandag 14 januari 2008 @ 20:11:
Hebben jullie ook nog iets nuttigs toe te voegen?quote:abiboe schreef op maandag 14 januari 2008 @ 21:15:
[...]
Neen, dit is niet gejat, het knopje heeft een iets andere vorm en de shuffle pijltjes zijn niet vervlochten.![]()
Ik snap niet dat mensen warmlopen voor zo'n schaamteloze kopie.
Als de prijs en de specs goed zijn is er zeker wel interesse.
Keywords: Ajax, Arsenal, Specialized, K2 Instinct - Other: My PC
Reg. datum: 10 oktober 2005
Zoiets breng je als zelfrespecterend bedrijf toch niet op de markt.. wie neemt je dan in godsnaam nog serieus.quote:Vos schreef op maandag 14 januari 2008 @ 21:17:
[...]
[...]
Hebben jullie ook nog iets nuttigs toe te voegen?
Als de prijs en de specs goed zijn is er zeker wel interesse.
Als ze het lukt om een iphone achtig apparaat te bouwen met betere specs, wel de voordelen maar niet de nadelen (ik ga even niet noemen wat, dat valt maar even onder persoonlijke voorkeur), dan krijgen ze mijn respect in ieder geval voluit!quote:Boris Jeltsin schreef op maandag 14 januari 2008 @ 22:00:
[...]
Zoiets breng je als zelfrespecterend bedrijf toch niet op de markt.. wie neemt je dan in godsnaam nog serieus.
Deed iedereen dat maar.. het beste pakken wat er is en daar weer verder op bouwen (los van smaak-gerelateerde variaties dan he..). Is markt- en kapitaaltechnisch misschien niet zo slim/handig, maar lang leve de vooruitgang!
You are the all-dancing, all-singing crap of the world - Jack
beter goed gejat dan slecht verzonnen om de apple mensen tevreden te stellen
Ik wacht ook met smart op definitieve pictures en ervaringen... maar zal nog wel even duren..helaas
edit. m.u.v. BramT, die zat blijkbaar tegelijk met mij te tikken maar drukte wat eerder op post
peugeot206gt wijzigde dit bericht 14-01-2008 22:28 (9%)
PDA & HTC software (freeware en trials): http://www.htcdriver.com
Goed, ontopic; Uit het linkje wat ik hierboven gaf valt te destilleren dat er officiële informatie naar buiten komt in maart, volgens J. Wong. Dat is nog te overzien, maar het lijkt me erg handig dat het niet verder uitgesteld wordt.
Verder interessant; Volgens bovengenoemde zal de audiochip beter zijn dan die van de M6. De M6 was al vrij goed, dus dat is zeer interessant voor de wat meer audiofiele Tweaker.
Fijn, dan is er eindelijk een iPhone die iedereen kan kopen en gebruiken met het abbonement van zijn keuze, waar je je eigen programma's op kunt zetten zonder gedoe, en die nog betaalbaar is ook.quote:Boris Jeltsin schreef op maandag 14 januari 2008 @ 20:11:
Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Benjamin Franklin