Ziet er strak uit, ik hoop dat er GPS op zit anders valt die meteen weer af.
Dit (overigens er mooie) apparaatje lijkt een directe concurrent van de Apple iPhone en is daarmee volgens mij een telefoon. Dat betekend dat hij het beste in PSGG past. Hier zijn mij collega's uit /88 het mee eens, dus een move:
PMD --> PSGG
PMD --> PSGG
Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine
Ik vind het toch meer een PMD met telefoonfunctie dan een telefoon met PMD-functie. Maargoed.
public sealed class Woman : IDisposable
ik dacht dat ergens in het begin van dit jaar al kenbaar was gemaakt dat de Meizu M8 niet met GSM functies naar Europa zou komen?
één ding is zeker, ze hebben wel smaak... ^^
één ding is zeker, ze hebben wel smaak... ^^
Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!
Dat strookt niet met alle informatie die er op het net te vinden is over de M8, verder zou ik daar dan wel een bron van willen zien.
En nu even niet over specs en features maar hoe klinkt zoiets nou? Wat ik tot nu toe van die ipod klonen gehoord heb werd ik bepaald niet vrolijk van.
Nikon D50 || 18-55mm f3.5-5.6G DX AF-S || 28-105/3.5-4.5 D IF || 50mm 1.8 AF|| Tokina AT-X 100mm f/2.8 PRO D || Sigma 70-300mm F4-5.6 APO DG MACRO || SB-600 ||24-85 AF-S (te koop)
Kijk bijvoorbeeld eens naar [Flash] Het Meizu Mp3spelers topic - Deel 2 Meizu mag gewoon onder de A-merken geschoven worden.
Reg. datum: 03 mei 2006
omg looks hot!! en er is nog steeds nix bekent waneer ie uit zou moeten komen:(?
Nee en daarover door blijven gaan heeft geen zin. Zodra er informatie is wordt het écht wel gemeld. Als je het laatste nieuws wilt volgen moet je eens naar DAP-sites zoals Dapreview.net en Engadget gaan.
Nog een pic van MeizuMe.com

Het home screen?

Het home screen?
Voor degenen die zich afvragen wat die Chinese karakters betekenen... In de bovenste balk, naast 't netwerkontvangst-icoontje staat Zhongguo yidong. 't Betekent zoiets als Chinese mobiele telefoon of Chinees communicatie netwerk.
Onder de tijd staat 11 maand 14e dag (14 November) en dan Xingqisan oftewel Woensdag
Je hebt er niks aan, maar okee...
Onder de tijd staat 11 maand 14e dag (14 November) en dan Xingqisan oftewel Woensdag
Wicked_Wy wijzigde dit bericht 18-11-2007 21:15 (3%)
hm even googlen had je vast een sneller antwoord gegeven.quote:RoD schreef op woensdag 14 november 2007 @ 19:28:
Dat strookt niet met alle informatie die er op het net te vinden is over de M8, verder zou ik daar dan wel een bron van willen zien.
bronquote:After some initial reluctance to discuss the product, we learned that Meizu is planning a miniOne release for the European and North American markets. But wait, there's a catch: it won't be a phone.
Posted Mar 17th 2007 10:34AM
zeer oud nieuws post en blijkt met de nieuwe informatie die er is erg tegenstrijdig te zijn
zeer oud nieuws post en blijkt met de nieuwe informatie die er is erg tegenstrijdig te zijn
Inderdaad, oude meuk. Er kwam in die tijd een boel informatie langszijlen die onjuist bleek ten opzichte van het laatste nieuws van Meizume en de CEO van Meizu.
Het enige wat ik zei, was dat ik mij dit kon herinneren, ik heb nimmer gezegd of dit gezien de nieuwe informatie nog correct was of niet. 
Je deed het voorkomen alsof dit nog steeds algemene informatie was, vandaar 
Ik hoop gewoon dat de prijs van ¤ 330 euro blijft staan. Maar waar zal zoiets straks nou te leveren zijn?quote:RoD schreef op zondag 18 november 2007 @ 23:25:
Je deed het voorkomen alsof dit nog steeds algemene informatie was, vandaar
Mwroarp
Dat zien we vanzelf, lijkt mij. Valt nu nog weinig aan uitspraken over te doen. De vorige Meizu-spelers kwamen "gewoon" bij PMD-winkels terecht, dus de M7/M8 zal wel eenzelfde lot ondergaan bij de telefoonwinkels, mocht er genoeg interesse voor zijn in Nederland (wat ik toch wel verwacht).
Reg. datum: 12 augustus 2005
Reg. datum: 12 augustus 2005
letterlijk staat er toch weekdagdrie?quote:Wicked_Wy schreef op zondag 18 november 2007 @ 21:13:
Voor degenen die zich afvragen wat die Chinese karakters betekenen... In de bovenste balk, naast 't netwerkontvangst-icoontje staat Zhongguo yidong. 't Betekent zoiets als Chinese mobiele telefoon of Chinees communicatie netwerk.
Reg. datum: 26 juni 2005
Reg. datum: 26 juni 2005
Myn ouders gaan binnenkort naar de VS, maar als het pas februari/maart gaat worden laat ik ze wel een Iphone meenemen...

Dus eindelijk in januari een eerste blik op de Meizuquote:
Dan komt hij in februari in diverse winkels te liggen, maar wanneer zou hij dan in NL in de winkel liggen?
Maart? April? Mei?
Meizu recently held a conference on their upcoming mobile phone Meizu Mini One M8 for larger distributors in China.
According to one of the attending agents, the agents were shown a "real" Mini One. However, he also mentioned that they weren't allowed to "contact" the OS of M8. Therefore, it is still unclear whether they were shown a working prototype or merely the dummy unit.
He also reported that there are people from Microsoft, Samsung, COWON and a Motorola design agency working on the M8 Mini One.

bron: meizume.com
According to one of the attending agents, the agents were shown a "real" Mini One. However, he also mentioned that they weren't allowed to "contact" the OS of M8. Therefore, it is still unclear whether they were shown a working prototype or merely the dummy unit.
He also reported that there are people from Microsoft, Samsung, COWON and a Motorola design agency working on the M8 Mini One.

bron: meizume.com
De schele indiaan ziet je altijd twee keer staan