Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Meizu M8 topic

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 last

Reageer Nieuw Topic

Acties: [view][quote]

Door: RoD
Moderator PMD / FP ProMod
Reg. datum: 14 september 2004

Hopelijk komt er binnen afzienbare tijd een officiële aankondiging met volledige specs. Daar zit ik nou op te wachten. Daarna natuurlijk de eerste hands on ervaringen :)

Reg. datum: 03 mei 2006

same here ik wil nu wel eens van me samsung af best heel lastig aangezien ik nog 1,5 jaar een abbo heb maarja tis wel gewoon zonde dat ik voor de u600 ben gegaan had achteraf dan tog liever een htc gehad of deze meizu maarja hier was een half jaar geleden natuurlijk ook geen sprake dus beetje appels met peren vergelijken

Reg. datum: 14 maart 2002

quote:
ronaldp1991 schreef op maandag 05 november 2007 @ 00:06:
same here ik wil nu wel eens van me samsung af best heel lastig aangezien ik nog 1,5 jaar een abbo heb maarja tis wel gewoon zonde dat ik voor de u600 ben gegaan had achteraf dan tog liever een htc gehad of deze meizu maarja hier was een half jaar geleden natuurlijk ook geen sprake dus beetje appels met peren vergelijken
Slechte telefoons bestaan allang niet meer, het draait alleen nog maar om de looks, het is en blijft primary nog maar een belding. Overigens heb i die Samsung ook en vind het een prima toestel, makkelijk te beheren ook op de PC via de Samsung software.

het is zeker geen slecht toestel... maar tog had ik liever een mda achtig iets gehad gewoon voor de functies bij deze samsung ik weet het niet ik blijf iets missen maar wat presies kan ik niet uitleggen

Reg. datum: 16 maart 2007

@ronaldp1991
Van wat ik gelezen heb komt de Meizu M8 pas rond maart op de markt. Dus dat is nog zo een 5 á 6 maanden wachten. Dan heb je je telefoon al één jaar en dan is je telecomprovider verplicht om je simlock er gratis af te halen. Wat hou je over: één sim met een abbo voor nog een jaar en een losse telefoon zonder sim-lock. Telefoon kan je verkopen en je sim met abbo steek je weer in je Meizu.

Hier zijn trouwens nog wat leuke plaatjes van de GUI:
http://images.meizume.net/uploads/c2764076a8.gif
Bron: www.meizume.com

Ik zit zelf ook al lange tijd op diverse internetsites en vooral Meizume mee te lezen over de M8. Het lijkt mij wel wat! De M6 was ik eerst ook twijvelachtig over, maar na veel lezen ben ik toch over de streep getrokken door mede-tweakers en heb ik de M6 8Gb gekocht (in de eerste weken van de release) voor 110,- euro inclusief verzendkosten. Echt een geweldig apparaatje.
Als de M8 van dezelfde kwaliteit gaat worden (wat ik wel verwacht), dan komt deze zeker op m'n verlanglijstje te staan (bij de vele andere dingen die er al op staan :D). En doordat het met Windows operating system geleverd wordt kan er hoogstwaarschijnlijk ook veel software van derde partijen op gedraait worden.
Hopelijk zijn de geruchten over WiFi waar, dan zou dit machientje helemaal 'de bom' zijn. Ik ben nooit echt een voorstander van WiFi in het algemeen geweest, maar in dit geval is het toch het overwegen waard op een Wifi acces-point in huis te plaatsen.

Maarja volgens mij begin ik weer te enthousiant te worden en ratel ik maar door op het toetsenbord :D Maar kort samengevat: ik kan niet wachten

quote:
ronaldp1991 schreef op maandag 05 november 2007 @ 06:17:
het is zeker geen slecht toestel... maar tog had ik liever een mda achtig iets gehad gewoon voor de functies bij deze samsung ik weet het niet ik blijf iets missen maar wat presies kan ik niet uitleggen
De M8 is toch meer een PMD met een belfunctie dan dat het een telefoon is.

bellen doe ik niet zoveel t gaat me meer on de functies

ps wat betekend pmd kan er nix over vinden wat het zou moeten betekenen

ronaldp1991 wijzigde dit bericht 05-11-2007 18:02 (61%)

offtopic:
Het is toevallig de afkorting van dit subforum. :P Een portable media device dus :)

oke een mda is dat ook wel een beetje maar inderdaad en dat is ook juist fijn ik vind het prettig overal op internet te kunnen( wat opzich redelijk gaat denk ik zo vanwege de hoge resolutie :D) ,en alle andere prachtige functies. en ook ermee kunnen bellen, en mp3 speler euhm wat hebben we nog meer trein/auto filmvermaak you name it.

Wel erg jammer is dat er nog steeds geen concrete gegevens zijn van de M8. Release date is nog één grote mistbank die zich uitsterkt van nu tot 2008. Als Meizu binnen nú en één maand de vaste specs eens op papier zetten met een verwachte release date, dan zou dat positief zijn. Ik zou best willen wachten op de M8, maar een beetje houvast zou niet verkeerd zijn.
Hier zijn nog meer mensen die er ongeveer ook zo over denken: http://www.meizume.com/showthread.php?t=3968

Meizu mag van mij dus wel even opschieten met de ontwikkeling/berichtgeving.

Dat is inderdaad waar het aan ontbreekt. Er is zelfs een tijdlang sprake geweest van een hoax, maar uiteindelijk heeft de CEO van Meizu het dan toch bevestigd en laat af en toe pics en informatie los.

Het is een manier om het publiek nieuwsgierig te houden, maar echt commercieël is het niet volgens mij. Of je nu 10 ontwikkelaars er 4 maanden aan laat werken of 20 ontwikkelaars 2 maanden, het aantal arbeidsuren blijft gelijk, of zie ik dat nu verkeerd? Hoe sneller de release, hoe beter.

voor mij tog liever vandaag dan morgen ik zit echt te geilen op dat ding echt schitterend ding.
een beetje duidelijkheid wat betreft de introductie datum en procuct specs zou idd ook erg welkom zijn aan deze kant

Geen releasedate geven is een stok tussen de deur houden. Stel dat er ergens iets foutgaat tijdens laatste tests/productie en hij komt later, dan wordt Meizu langs alle kanten afgeschoten omdat ze te laat zijn. Geduld is enen schone deugd zeggen ze :p

bedankt RoD ;)

Jormungandr wijzigde dit bericht 06-11-2007 11:25 (6%)

iriver? :? Meizu neem ik aan?

geduld is misschien een schone zaak maar je kan tog enigsinds wel een richtlijn geven al zouden ze zeggen Q1 2008 dan heb je iig nog enigsins een periode om je op te richten nu weten we eigenlijk nog helemaal nix

ik lees heel veel over hogere prijzen dan hier op tweak aangeven weet ieman daar miss wat meer van??

Reg. datum: 02 november 2006

Er was een tijdje sprake van hele hoge prijzen, maar nu erwacht men dat ze toch niet zo duur worden. Maar aangezien de prijs nog niet bekant is gemaakt valt er niet veel over te zeggen.

Het laatste nieuws op prijsgebied staat in de TS. Door gebrek aan officiële aankondigingen fluctueert het wat waarschijnlijk. Maar je mag er toch op rekenen dat de prijzen meevallen bij Meizu.

mjah oke als ze de informatie moeten geloven komt ie dit jaar nog na nl ? zou mooi zijn maar ik zie het niet gebeuren eigenlijk.
als ik verder kijk en ik google wat kom ik een site tegen die heb al wel op de site heeft staan(buitenlands site) en staat onder waarschijnlijk in vooraad rond 3 maart

Reg. datum: 06 juli 2005

Tja die handelsites zijn niet echt te vertrouwen kwa voorraaddatum. Ze willen de eerste zijn met een datum, het is daarom ook vaak een ruwe schatting.

mjah oke maar heb begrepen op andere sites dat op die zelfde site ook een andere datum stond en deze is zo ff uit me hoofd van ergens in nov naar begin maart gezet lijkt me tog een behoorlijk verschil wat ze dan doen

zucht -_- wachten duurd langg

Reg. datum: 06 juli 2005

Nieuwste pic:

http://images.meizume.net/uploads/46bc6cd156.jpg

Wachten is op het dummy model in het echt.

zit er eigenlijk umts(3g) op om een beetje snel te kunnen serven of moet ik met orange met orangeworld werken??

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: