Reg. datum: 06 december 2004
hoe kan het dat de modem 17356 kb/s aangeeft en bij www.speedtest.nl heb ik een resultaat van 8356 kb/s ?
GoT Index » Internetproviders en Hosting » Telfort Internet - 20 Mbit voor ¤19,95 - Deel 2
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 46 47 48 49 last
[Nieuw Topic]Het kan een verschil zijn tussen 17 en 15Mb ja, of zelfs een kleiner verschil. Maar naar mate je over langere lijnen gaat praten (2500 of langer in meters) gaat het verschil toenemen.quote:mike4y schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 11:44:
[...]
Bedankt voor het snelle antwoord!
Kan ik zelf checken of er twee lijnen mijn huis binnenkomen? Ik heb een net ISRA punt in de meterkast met in ieder geval vier draadjes en de kabel die het huis binnenkomt ziet vrij dik uit (of allleen goed afgeschermd)
De volgorde zou dan zijn:
Telfort aanvragen op een tweede lijn zonder telefonie
zodra het werkt telefonie aanvragen met nummerbehoud vanaf de ISDN lijn
Daarna het abonnement in zijn geheel opzeggen (en uiteraard ook mijn ISP abbo)
Die tweede optie gun ik KPN echt niet en als ik ipv 17 maar 15 haal over de ISDN kan ik daar ook nog wel mee leven (Heb nu 3). Maar het is mij nog steeds niet duidelijk hoeveel trager ISDN nu is?
Ook bedankt voor het key-word "re-migratie" opeens kon ik heel veel meer vinden over downgraden.
quote:ronnym schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 11:45:
nog een vraagje":
hoe kan het dat de modem 17356 kb/s aangeeft en bij www.speedtest.nl heb ik een resultaat van 8356 kb/s ?
bjck wijzigde dit bericht 02-11-2007 11:56 (28%)
Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.
geldermalsen wijzigde dit bericht 02-11-2007 12:10 (8%)
Geen enkel dier heeft schade ondervonden bij de creatie van mijn usericon
3 keer zo veel betalen alleen voor een 2 keer zo hoge upload? Ik ben toch niet gek!quote:TommyGun schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 10:25:
Zo kansloos dat ze dit overal vergelijken met UPC. Zet er dan bij dat de upload van Chello Extreme veel hoger is en niet alleen dat de download tevens (! tot !) 20MB is
hebik gedaan geeft ongeveer 20 mbit maar kan niet zien hoever ik er vandaan zitquote:Roko schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 12:12:
Joh, waarom check je zelf niet even?
In deel 1 van dit topic staan een aantal links die je antwoord kunnen geven. Gewoon even zoeken.quote:geldermalsen schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 12:20:
[...]
hebik gedaan geeft ongeveer 20 mbit maar kan niet zien hoever ik er vandaan zit
Totaalgeflipt wijzigde dit bericht 02-11-2007 12:39 (6%)
Hardstyle Movements
trolleystad wijzigde dit bericht 02-11-2007 12:57 (16%)
Is ook al gezegd. Ja, maar geen binairies.quote:geldermalsen schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 12:48:
Is niet beschikbaar Jammer . Maar heeft telfort een eigen newsserver?
trolleystad wijzigde dit bericht 02-11-2007 12:59 (14%)
Is wel beschikbaar hoor, als je tenminste woont wat ook je nick isquote:geldermalsen schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 12:48:
Is niet beschikbaar Jammer . Maar heeft telfort een eigen newsserver?
Ik ben zelf klant bij Tiscali. Naar aanleiding van jouw post heb ik contact opgenomen met Tiscali. Ik kreeg echter te horen dat er nog geen definitieve afspraken gemaakt zijn over het overnemen van klanten van Tiscali door Telfort. Ik kon dus enkel het standaard traject doorlopen, mocht ik over willen stappen. Tiscali kon niets op een andere manier voor mij regelen.quote:jerry_a schreef op donderdag 01 november 2007 @ 20:59:
Mijn collega Heeft Tiscali gebeld dat hij Telfort ging nemen en dat hij wou opzeggen. Tiscali regelt alles voor hem. (eerder gemeld),
Volgens Tiscali is het bij hem binnen een maand voor elkaar.
This is 10% luck, 20% skill, 15% concentrated power of will, 5% pleasure, 50% pain, And 100% reason to remember the name..
Ik zit op mijn huidige adres op 18-19 Mbit en op mijn nieuwe adres geeft ie dat ook aan. Het is, zoals al eerder gezegd, een indicatie waar geen rechten aan ontleend kunnen worden.quote:Tomino schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 13:39:
Hmm.. heel veel mensen krijgen hier 7.5 mbit uit de test..
niet beetje vreemd?
Het VoIP pakket is extra dus je mag het erbij nemen, hoeft niet. Ook ben je niet verplicht om te porteren dus je mag zowel VoIP als KPN analoog gebruiken. Ook een andere VoIP aanbieder gebruiken kan.quote:SinergyX schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 13:45:
Kort vraagje wat ik niet helemaal begreep uit de startpost. Kan je VoiP ook optioneel erbij nemen? Dat je dus gewoon je KPN analoge telefoon behoud, maar als extra VoIP gebruikt. Het telfort Telefoon wordt ook je KPN analoge lijn opgezegt.
Of dan maar een 'externe' VoIP provider nemen?
De Speedtouch 716 en 780 hebben een configurator programmaatje waar je dan voor Tiscali bellen moet kiezen. Er zijn nog te weinig mensen die Telfort hebben denken dus kijk even in het Tiscali topic en zoek daar naar ervaringen i.c.m. speedtouch modems.quote:satfreak76 schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 13:46:
Zijn er al mensen met die Telfort gebruiken icm een ander modem dan die van Telfort zelf? Bv een wireless modem van Alcatel zoals de KPN providers uitgaven (bedoel niet de Experiabox van hun).
Hoe werkt bv de alcatel icm met Telfort incl bellen/voip?
trolleystad wijzigde dit bericht 02-11-2007 13:55 (33%)
En daarom ben ik zo huiverig met overstappen....quote:Superseb schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 13:46:
[...]
Ik zit op mijn huidige adres op 18-19 Mbit en op mijn nieuwe adres geeft ie dat ook aan. Het is, zoals al eerder gezegd, een indicatie waar geen rechten aan ontleend kunnen worden.
wanneer er geen ADSL2(+) apparatuur in de centrale hangt zal je ook nooit meer dan 8 Mbit halenquote:Tomino schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 13:39:
Hmm.. heel veel mensen krijgen hier 7.5 mbit uit de test..
niet beetje vreemd?
Op zich wel, want als je ADSL1 hebt en je woont zo'n 2 á 3 km ver van de centrale, dan haal je geen 7,5 mbit, maar lager. Ach, het is maar een indicatie.quote:Dennis-L schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 14:07:
[...]
wanneer er geen ADSL2(+) apparatuur in de centrale hangt zal je ook nooit meer dan 8 Mbit halen
Dus nee het is niet een beetje vreemd
woon er 700 meter vanaf en er is adsl2 veschikbaar zou ik dan gewoon 10 mbit kunnen halen?quote:Superseb schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 13:18:
[...]
Is wel beschikbaar hoor, als je tenminste woont wat ook je nick is
Controleer een schatting maar op http://pcdb.bbned.nl
This is 10% luck, 20% skill, 15% concentrated power of will, 5% pleasure, 50% pain, And 100% reason to remember the name..
Hogere upload en geen afstand-tot-centrale gezeik zodat je de 20MB altijd haalt. Handig voor mensen met een server zoals ik, maar idd, de gewone user zal dat weinig interesseren. Dan nog blijft het gewoon grappig om die advertenties te zienquote:RichieB schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 12:12:
[...]
3 keer zo veel betalen alleen voor een 2 keer zo hoge upload? Ik ben toch niet gek!
Who is General Failure and why is he reading my hard disk?
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Internetproviders en Hosting » Telfort Internet - 20 Mbit voor ¤19,95 - Deel 2
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 46 47 48 49 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos