Post hier pics en specs van je home cinema! Deel 29
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Nieuw TopicReg. datum: 12 juli 2006
Maar recent een significante upgrade gedaan, niet specifiek homecinema
maar het stereo gedeelte!
2x B&W 804S
Musical Fidelity A5 en 3.5CD
De foto's ( grotere versies op http://home.tiscali.nl/martijnjonker/index.htm)
Met deze heb ik eigenlijk m'n sub (een REL Stampede) niet meer nodig. Wow wat een goede bas...alleen de sub gaat nog ietsje lager in Hz maar niet met dezelfde overtuiging als deze B&W's
Komende week wordt ook de Onkyo TX-SR875 geleverd zodat de nieuwe audio HD standaarden ook ondersteund worden. De A5 fungeerd dan als eindversterker voor het stereo gedeelte van de homecinema opstelling. De overige kanalen worden gevoed door de Onkyo.
Een player (blueray gaat naar mijn mening het winnende medium worden) komt
volgend jaar wel.
Dus nu opzoek naar een nieuw of extra meubel ; m'n atacama kan het alleemaal niet meer aan, beetje te vol. Tips? Ik denk zelf aan een Spectral...........
Ga snel weer luisteren naar m'n nieuwe speelgoed.
MJ
Mooie set
Mooie speakers, hoe spelen deze in combinatie met een film? maw zijn deze even goed met surround als met stereo?quote:mjonker934 schreef op zondag 18 november 2007 @ 13:40:
Zo het is weer even geleden sinds m'n laatste post! Deel 22 - vorig jaar juli
maar het stereo gedeelte!![]()
2x B&W 804S
...
Je kan natuurlijk een etage bijplaatsen, ik heb zelf ook zo'n Equinox van Atacama. Alleen zit je zo zichtbaanr met je snoerenzooi. Ik zou er bij een achterwand in willen zetten.quote:mjonker934 schreef op zondag 18 november 2007 @ 13:40:
Dus nu opzoek naar een nieuw of extra meubel ; m'n atacama kan het alleemaal niet meer aan, beetje te vol. Tips? Ik denk zelf aan een Spectral...........

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox 3 - Trends TA-10.1 - Beresford TC-7510 Mk6/3
Dat is een mooie set gewordenquote:mjonker934 schreef op zondag 18 november 2007 @ 13:40:
Zo het is weer even geleden sinds m'n laatste post! Deel 22 - vorig jaar juli
maar het stereo gedeelte!![]()
2x B&W 804S
De foto's ( grotere versies op http://home.tiscali.nl/martijnjonker/index.htm)
[afbeelding]
Met deze heb ik eigenlijk m'n sub (een REL Stampede) niet meer nodig. Wow wat een goede bas...alleen de sub gaat nog ietsje lager in Hz maar niet met dezelfde overtuiging als deze B&W's
[afbeelding]
[afbeelding]
Komende week wordt ook de Onkyo TX-SR875 geleverd zodat de nieuwe audio HD standaarden ook ondersteund worden. De A5 fungeerd dan als eindversterker voor het stereo gedeelte van de homecinema opstelling. De overige kanalen worden gevoed door de Onkyo.
Een player (blueray gaat naar mijn mening het winnende medium worden) komt
volgend jaar wel.
Qua meubels kun je denken aan Audio Magic Production of Finite Elemente.
...call for a Big Lebowski
Reg. datum: 12 juli 2006
zeer goed! het is een veel betere allround speaker dan de 705 van B&W. Maar de 804S heeft wel een grote dorst aan Watts. Wanneer ik ze op m'n denon aansluit is het allemaal erg tam en ingehouden. Met de Musical fidelity A5 nu als eindversterker komt het allemaal echt tot leven.quote:jos707 schreef op zondag 18 november 2007 @ 15:04:
[...]
Mooie speakers, hoe spelen deze in combinatie met een film? maw zijn deze even goed met surround als met stereo?
Ik moet het nog wel even allemaal instellen (timing en level) specifiek voor homecinema maar ik hoop dat de onkyo voor me gaat doen (AutoSetUp feature) en daarna zelf een beetje tweaken
MJ
Reg. datum: 12 juli 2006
Ik wist dat de Atacama een tijdelijke was, en al die kabel wordt een beetje slordig en storingsgevoelig (ik verander nog wel eens wat)quote:Barry schreef op zondag 18 november 2007 @ 14:02:
Ik vind deze Atacama of een Spectral niet mooi in jouw inrichting. Ik zou eerder voor een laag en breed (hout) meubel gaan, die de wand een beetje vult.
Mooie set
Een houten meubel zo inderdaad beter staan. Maar dan wel eentje vergelijkbaar met wat ik al heb staan. Wordt effe zoeken dus..........
MJ
Welk meubel is dat?quote:
rataplan2 wijzigde dit bericht 19-11-2007 11:32 (10%)
That Is The Question
Mag hier wel een keertje komen luisteren hoorquote:voodooless schreef op woensdag 14 november 2007 @ 13:49:
[...]
Is toch een kwestie van iemand lief aankijken of hij/zei een keer kan langskomen met zo'n amp om het een keer te testen.
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
Ik ben het helemaal met je eens, vind het errug lelijk !quote:Dr. Strangelove schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 13:12:
[...]
Heeft geen moer met afgunst te maken, ik mag toch best zeggen dat ik het spuuglelijk vind? Ik vind Lamborghini's ook lelijk, dat heeft niks met afgunst te maken, gewoon met smaak.
.
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
We're almost there..

Set bestaat uit:
Philips 26PF8946 tv, Sony DVP-NS400D dvd speler, Sony STR-DE497 versterker, UPC mediabox, Bose AM6.III speakers.
Nog best blij met de spullen, ookal zou de tv inmiddels wel wat groter mogen
EOS 30D | EOS 350D | BG-E2 | BG-E3 | E1 | 430EX | 17-55 /2.8 IS USM | 70-200 /2.8 IS USM | 10-22 USM | 50 /1.8 II | 18-55 II | Fancier 6307 | 2x 2GB CF | MiniTrekker | Spider 3
Reg. datum: 27 november 2006
wow wat ontzettend gaaf!! inrichting al bepaald voor al het mooie en strakke stucwerkquote:proller schreef op maandag 19 november 2007 @ 21:59:
Eindelijk een 10-22 lens in het bezit, dus leuk voor de foto's. Bij deze dus ook zomaar wat pics, geen speciale dingen, geen nieuwe dingen, gewoon even de opstelling posten.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Set bestaat uit:
Philips 26PF8946 tv, Sony DVP-NS400D dvd speler, Sony STR-DE497 versterker, UPC mediabox, Bose AM6.III speakers.
We're almost there..
Een half jaar voor de bouw begonnen met tekeningen in 3D. En dan aftekenen op de muren, en heeeel veel werk eraan hebbenquote:P-Nut schreef op maandag 19 november 2007 @ 22:09:
[...]
wow wat ontzettend gaaf inrichting al bepaald voor al het mooie en strakke stucwerk?

EOS 30D | EOS 350D | BG-E2 | BG-E3 | E1 | 430EX | 17-55 /2.8 IS USM | 70-200 /2.8 IS USM | 10-22 USM | 50 /1.8 II | 18-55 II | Fancier 6307 | 2x 2GB CF | MiniTrekker | Spider 3
Reg. datum: 06 maart 2004
Bedankt
Echt schitterende inrichting!quote:proller schreef op maandag 19 november 2007 @ 21:59:
Eindelijk een 10-22 lens in het bezit, dus leuk voor de foto's. Bij deze dus ook zomaar wat pics, geen speciale dingen, geen nieuwe dingen, gewoon even de opstelling posten.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Set bestaat uit:
Ik moest alleen wel even zoeken naar de luidsprekers
...call for a Big Lebowski
You never believed in The One. I still don't. I Believe in GoT
Alles is aangesloten op een samsung HD digibox en straks komt er een PS3
Geluid gaat over Logitech Z-5500, wat wel hard genoeg is aangezien het een studentenkamer is.
Zit ongeveer 3 meter van de tv af

Kabels moet ik allemaal nog beetje netjes wegwerken zodat ze bijna niet meer zichtbaar zijn
Sony KDL-40V3000 + PS3
Mooie inrichting/belichting!quote:
Wat heb je voor lichtbak aan je plafond hangen? Zelfbouw? Mooi hoor!
Heb je er meer info over?
Greetz MrBaaco | My HT | Canon Digital Ixus 400 | Xbox LE
Mooie cleane inrichting man...goed ingedeeld zo'n alles in 1kamerquote:proller schreef op maandag 19 november 2007 @ 21:59:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Set bestaat uit:
Smaakvol..lekker vanuit je nest film kijken
Tubes....It's what make music music!
Reg. datum: 30 juni 2006
Waar heb je je kledingkast verstopt?quote:proller schreef op maandag 19 november 2007 @ 21:59:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Set bestaat uit:
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.