En jij vind deze enorme electrostaten niet onbetaalbaar?quote:
Ik weet trouwens zeker dat als je een goede surround setup hebt gehoord met een goede demofilm, dat je echt wel weet wat je mist zo zonder surround.
KABOEM!!! Dyslectisch (ofzow)
GoT Index » Audio en HiFi » Post hier pics en specs van je home cinema! Deel 29
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
[Nieuw Topic]En jij vind deze enorme electrostaten niet onbetaalbaar?quote:Dexter_22 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 18:31:
Elektrostaten moeten inderdaad groot zijn om bas te kunnen weergeven. Kleinere elektrostaten hebben een subwoofer nodig of hebben zoals Martin Logan een woofer onder het paneel zitten. De luidsprekers zijn hoog, maar mijn kamer heeft een hoog plafond (wat je niet kan zien op de foto). Ze zijn 204 cm. hoog, en dan zit het plafond nog weer 90 cm hoger. Daarnaast zijn ze natuurlijk plat en je kan er een beetje doorheen kijken. Hierdoor ogen ze irl niet lomp groot. Een grotere ruimte was natuurlijk wel mooier geweest, maar grotere studentenkamers vind ik onbetaalbaar.
De tv heb ik niet in het midden geplaatst omdat ik dan de Quad 606 niet meer kan plaatsen. Ik vind het overigens niet echt storend dat de tv niet precies in het midden staat, ik ben er wel aan gewend.
KABOEM!!! Dyslectisch (ofzow)
Sleutelwoord: tweedehands.quote:Who Am I? schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 12:06:
[...]
En jij vind deze enorme electrostaten niet onbetaalbaar?
Ik weet trouwens zeker dat als je een goede surround setup hebt gehoord met een goede demofilm, dat je echt wel weet wat je mist zo zonder surround.
Heeft geen moer met afgunst te maken, ik mag toch best zeggen dat ik het spuuglelijk vind? Ik vind Lamborghini's ook lelijk, dat heeft niks met afgunst te maken, gewoon met smaak.quote:rossinl schreef op donderdag 15 november 2007 @ 23:56:
Typische Nederlandse afgunst weer
Je gaat me niet vertellen dat je zo'n gruwelijk mooie home cinema niet zou willen hebben...en ja als je geld hebt waarom zou je dat niet uitgeven zodat je kan genieten van t leven?
Intel Core 2 Duo E8400 / Asus P5Q-E / 2 x 2GB PC6400 Cl6 / Sapphire HD4870 512MB / Samsung 640GB / Hitachi 250 GB / NEC ND-3800 / Asus 16x48x DVD / Arctic Freeze Pro 7
Al gaat de dag nog zo snel, de NS vertraagt hem wel!
Uiteraard gaat het mij om de techniek, niet om het uiterlijk.quote:Dr. Strangelove schreef op donderdag 15 november 2007 @ 22:35:
[...]
Wat een wansmaak... only in America.
Dit is wat iemand met teveel geld en geen smaak zou maken. Dan heb ik tig keer meer respect voor veel mensen hier die veel smaakvollere dingen doen met een fractie van het budget.
_-_-_
Dr. Strangelove wijzigde dit bericht 16-11-2007 13:55 (7%)
Intel Core 2 Duo E8400 / Asus P5Q-E / 2 x 2GB PC6400 Cl6 / Sapphire HD4870 512MB / Samsung 640GB / Hitachi 250 GB / NEC ND-3800 / Asus 16x48x DVD / Arctic Freeze Pro 7

specs Haal NOOIT een spookrijder in !
Eerlijk?? Nee zo zou ik het nooit zelf doen. Bullshit om te zeggen dat het nederlandse afgunst is. Zoiets straalt toch niks huizelijks uit? Je bent elke keer weer bang om geen krasje te maken op je gouden deurknop. 3,4 miljoen voor zo'n ruimte...echt onzinnig en ik vind het ook geen hometheater uitstralen, meer een kamer uit een paleis ofzo.quote:rossinl schreef op donderdag 15 november 2007 @ 23:56:
Typische Nederlandse afgunst weer
Je gaat me niet vertellen dat je zo'n gruwelijk mooie home cinema niet zou willen hebben...en ja als je geld hebt waarom zou je dat niet uitgeven zodat je kan genieten van t leven?
Daarom zei ik "gaat het mij"quote:Dr. Strangelove schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 13:53:
Tuurlijk gaat het ook om het uiterlijk. Of zou je die B&Ws van je net zo mooi vinden als ze paars waren met een gouden randje? Er zijn zat tweakers die de visuele aspecten van hun hobby ook belangrijk vinden, nooit van casemodden gehoord?
Een HT moet technisch goed zijn maar omdat het een onderdeel van je huis is, in veel gevallen een onderdeel dat voor meer doelen geschikt moet zijn, is het wel degelijk van belang dat het aansluit bij je smaak en dat je het prettig vindt ogen. Natuurlijk vindt iedereen wat anders mooi, en ik ben zeker niet iemand die hier continu dingen af gaat zeiken omdat ik het persoonlijk niks vind, maar in dit geval gaat het om iets wat een prijs gewonnen heeft terwijl het in mijn ogen een gigantisch smakeloos gedrocht is (hoewel het technisch erg mooi is).
_-_-_
x2quote:peter77 schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 15:11:
[...]
Eerlijk?? Nee zo zou ik het nooit zelf doen. Bullshit om te zeggen dat het nederlandse afgunst is. Zoiets straalt toch niks huizelijks uit? Je bent elke keer weer bang om geen krasje te maken op je gouden deurknop. 3,4 miljoen voor zo'n ruimte...echt onzinnig en ik vind het ook geen hometheater uitstralen, meer een kamer uit een paleis ofzo.
Voor 100.000,- kun je al iets geweldigs moois maken. Wat voor bedragen hebben we het overniemand hier die dat bedrap uberhaupt kan ophoesten dus laat staan 3,4 miljoen.
We Can't Get Enough
Ach, gelukkig gaat het licht uit wanneer er serieus film wordt gekeken. Ik vind het er ook zo tacky en kitscherig uitzien als het maar kan, maar bij mij mogen ze een kamer bij mij thuis wel zo komen inrichten. Zelf zou ik het wel anders laten doen als ik het geld ervoor had.quote:Dr. Strangelove schreef op donderdag 15 november 2007 @ 22:35:
[...]
Wat een wansmaak... only in America.
Dit is wat iemand met teveel geld en geen smaak zou maken. Dan heb ik tig keer meer respect voor veel mensen hier die veel smaakvollere dingen doen met een fractie van het budget.
Mooi setje! Je versterker zal wel aardig exotische temperaturen krijgen denk ik?quote:ZtaaB schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 14:44:
Knip
Een of ander schermpje zodat ik kan zien welke MP3 er atm speelt. Zodat ik de tv er niet voor hoef aan te zetten. Geen id hoe het heet, en hoe ik er aan moet komen, weet wel dat het geen squeezebox moet zijn. Wel zoiets...
Het laag van je fronts is wat anders dan het geluid(srange) van een sub. Gezien je setup gebruik je je systeem ook voor films en juist daar voegt een sub een extra dimensie van gevoel toe. Uiteraard hoeft niets maar luister een een keer naar een setup met sub en je hoort wat je mist.quote:[Voor het laag heb ik geen subwoofer nodig, aangezien de 2 D590's al flink laag gaan.
Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox 3 - Trends TA-10.1 - Beresford TC-7510 Mk6/3
Hoe heb je een tweede scherm aan je Xbox gehangen??quote:NecrOmaN schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 15:15:
Hier is de mijne (klikken voor grotere versie):
[afbeelding]
[afbeelding]
Specs: Xbox met XBMC (component output op 720p, geluid optisch, Xecuter3, nu ook met X3 frontpaneel en lcd schermpje), Rotel RSP-976 surround processor. NAD 916 6ch amp (nog niet op de foto), NAD 502 cd player (ook nog niet op foto), rotel RCD 951 cd player, hitachi PJ-TX300 projector (1280x720, 10.000:1, 1200 lumen), front: B&W DM580, Center: B&W CC6, rear: B&W DM520. Samsung TFTtje dient eigenlijk enkel om xbox output te tonen wanneer deze mp3's speelt daar het maar nutteloos is om projector daarvoor te gebruiken.
Verder nog te zien: logitech wireless controllers, Rotel universele afstandsbediening, FS20 domotica systeem, cisco 7912 IP phone
Moeten nog paar dingen aan gebeuren (gordijnen op lengte maken, controllerbox voor scherm omhoog hangen en integreren in domotica systeem)
Intel Duo 2 Core E8400,Asus P5N32-e SLi,2x 1GB G-skill DDR800,2x XFX 9600GT Alpha Dog Edition 512mb,2x 250GB SATA II HD,Vista Home Premium,Apple Cinema 20"
Met de temperatuur valt het wel mee. Aan de bovenkant achter het balkje dat je ziet, loopt de kast nog omhoog tot het 'tafelblad'. Hij zal het wel iets warmer krijgen dan in de vrije natuur, maar daar moet ie maar mee leren leven (en nog nooit problemen mee gehadquote:Llewy schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 19:48:
[...]
Mooi setje! Je versterker zal wel aardig exotische temperaturen krijgen denk ik?![]()
En even over dat soortement van squeezebox.. Ik weet niet hoe je je tv hebt aangesloten, maar je zou een tftschermpje van 7'' ofzo aan de VGA-poort kunnen hangen? Goedkoop én overzichtelijk.. Of natuurlijk een LCD-display'tje in een leuke behuizing schroeven en die aan de USB-poort hangen.
Succes!
Wat dat betreft snap ik het niet helemaal met subwoofers. Stel je hebt een subwoofer voor een 'normale' prijs. (onder de 500 euro). Die begint dan te trommelen vanaf zo'n 25 tot 30 Hz?quote:-Stef- schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 20:41:
[...]
Het laag van je fronts is wat anders dan het geluid(srange) van een sub. Gezien je setup gebruik je je systeem ook voor films en juist daar voegt een sub een extra dimensie van gevoel toe. Uiteraard hoeft niets maar luister een een keer naar een setup met sub en je hoort wat je mist.
ZtaaB wijzigde dit bericht 17-11-2007 11:36 (35%)
specs Haal NOOIT een spookrijder in !
ShittyOldMan wijzigde dit bericht 17-11-2007 11:59 (19%)
Non taken
Een HD-speler én een Blue-ray speler.....quote:bornin7ty2 schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 19:24:
Samsung BDP-1000 Blu ray speler
Samsung DVD-HR757 DVD/HD recorder
Rekkie wijzigde dit bericht 17-11-2007 22:31 (70%)
_-_-_
HD = High Definitionquote:
Beste colllegaquote:Rekkie schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 22:30:
[...]
Een HD-speler én een Blue-ray speler.....
Mijn rekeningnummer wil je best even mailen hoor![]()
Waarde collega...quote:peter77 schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 22:48:
[...]
Beste colllega![]()
Ten eerste is het Blu-ray en niet blue![]()
Ten tweede is het een hardeschijf recorder want volgens mij bestaat er nog niks wat in HD kan opnemen omdat er nauwelijks HD-bronnen zijn (tv zenders bijvoorbeeld) dus beetje overkill als zoiets in HD kan opnemen. Dan moet het rechtstreeks in HD opgenomen worden zoals een camcorder.
Correct me if i'm wrong!
_-_-_
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Audio en HiFi » Post hier pics en specs van je home cinema! Deel 29
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea