Hoofdcategorieën
Topicacties

Post hier pics en specs van je home cinema! Deel 29

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 17 maart 2003

quote:
El Gravedigger schreef op zondag 11 november 2007 @ 19:19:
[...]

Wel es op van die stoeltjes gezeten, wou ze zelf ook kopen, alleen ze bleken nogal heel erg duur te zijn.. 600/1000 euro oid ps. Zijn dat originele Vitra stoelen?
Zijn idd originele Vitra stoelen, en ze waren rond de 900 euro per stuk. Vind het zelf wel fijne stoelen om lekker helemaal onderuit een filmpje te kijken ;D

Als je trouwens toch over design begint; de bureaustoel is de T-Chair van Vitra, bureau zelf van Lande/Artifort, poef tussen de stoelen van Quinze & Milan en de witte kast is van USM haller. Tikkeltje designfreak .. :D

noks wijzigde dit bericht 12-11-2007 04:11 (19%)

Running with Raptors.

quote:
HanVer schreef op zondag 11 november 2007 @ 15:03:
Waar halen jullie HDDVD's ?
Heb je een speciaal apparaat nodig om deze af te spelen ?
Bij de groenteboer. Een blikopener ;)

Just clowning :+

Maar ff serieus, durf te zoeken op internet in google ofzo.

Specs & Casemod

Mammy, ik wil ook een kitty cornershot

Sow Panic & Surrender will Bloom than Punish & Enslave

©
Reg. datum: 11 februari 2000

quote:
Mosez schreef op zondag 11 november 2007 @ 00:47:
[...]

Mooi project, ben benieuwd naar het eindresultaat. Mocht je ooit de standaard alu-frontplaten willen vervangen door zelfontworpen frontplaten, dan kan ik je de service van Schaeffer aanraden.

Hier een voorbeeldje van gozer die Doede Douma's DDDAC heeft geplaatst in een houten behuizing met een frontplaat geleverd door Schaeffer.
Das een goede tip ! Heb alleen net de kasten besteld en die zijn dusdanig mooi dat ik ze voorlopig zo houd ;)

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

©

quote:
Exirion schreef op zondag 11 november 2007 @ 10:46:
[...]

Je ziet linksonder ook dat de outputs er scheef in zitten. Verder zie je duidelijk dat de prints scheef op de koelblokken zitten. En ik vind het erg jammer dat je een dergelijke versterker in zo'n kast zet. Voor iets meer geld had je iets veel mooiers gehad en ik ben benieuwd hoelang dit goed gaat want de koeling is gebrekkig als ik het zo zie. Kleine koelblokken aan de _binnenkant_ van de kast en nauwelijks airflow.
Das dan optisch bedrog, er zit verder niets scheef. Nieuwe kasten zijn onderweg omdat ik voor 3x monoblok en 1x stereo ga. Koeling ? UcD heeft geen extra koeling nodig het is de bedoeling dat je de modules aan de behuizing bevestigt, rendement is 95% (class D).

Btw. vind je reactie niet echt leuk ofzo, als jij iets bouwt ga ik daar toch ook geen "nutteloos" comentaar opgegeven ? Geef voortaan liever tips of opbouwende kritiek ajb.

tbusquet wijzigde dit bericht 12-11-2007 20:31 (9%)

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

Gadgetfetisjist
Reg. datum: 04 februari 2000

quote:
tbusquet schreef op maandag 12 november 2007 @ 19:20:
Btw. vind je reactie niet echt leuk ofzo, als jij iets bouwt ga ik daar toch ook geen "nutteloos" comentaar opgegeven ? Geef voortaan liever tips of opbouwende kritiek ajb.
Als je niet tegen kritiek kunt moet je niks posten. Ik zeg dat ik de behuizing die je gebruikt hebt de versterker tekort vind doen. En als ik dan ook iets scheef zie zitten dan vind ik dat gewoon jammer. Dat jij je dan meteen in je wiek geschoten voelt omdat niet iedereen loopt te jubelen, tja... Ik heb liever dat mensen eerlijk hun mening geven dan dat alle vriendjes elkaar hier ophemelen :)

©

quote:
Exirion schreef op maandag 12 november 2007 @ 20:37:
[...]

Als je niet tegen kritiek kunt moet je niks posten. Ik zeg dat ik de behuizing die je gebruikt hebt de versterker tekort vind doen. En als ik dan ook iets scheef zie zitten dan vind ik dat gewoon jammer. Dat jij je dan meteen in je wiek geschoten voelt omdat niet iedereen loopt te jubelen, tja... Ik heb liever dat mensen eerlijk hun mening geven dan dat alle vriendjes elkaar hier ophemelen :)
Ok daar heb je een punt, vind de manier waarop alleen niet zo netjes.. Maar goed het is in orde ;)
Komen toch nieuwe kasten omdat ik deze ook niet super mooi vind.

Ik heb hem zelf ook
Reg. datum: 07 februari 2000

Ik moet zeggen dat ik het ook niet erg positief over vond komen, maar ik moet m'n mond houden. Ik ben ook een lompe boer :P.

Tbusquet, je bent wel mooi je hokje uit zie ik! Fijn hoor :). Grappig dat je hier weer aan het posten bent. Hoe lang geleden was ik niet op jouw kamertje? Jaar of 5 ofzo?

Lang*e*pe*nis*spe*ci*fi*ca*tie (de ~ (m.), ~ies):
Schreeuwerige specificatie die mensen makkelijk aanspreekt maar alles behalve bepalend is voor de kwaliteit.

Voorbeelden: Full HD, 1000Watt, 20Megapixels

ik begrijp dan wel niks van wat ze zeggen, maar hier kun je pas echt ff gapen naar vele verschillende setups:

http://www.minhembio.com/

http://www.minhembio.com/galleri

in foto's zoeken, bijna alles is er wel te vinden. Ik was zo op zoek naar wat plaatjes van de Sony VPL-AW15 en de Panasonic AX200

leuke site om je ff te vermaken iig

pretorian_nl wijzigde dit bericht 12-11-2007 22:27 (42%)

Digital Media Junkie

©

quote:
JvS schreef op maandag 12 november 2007 @ 21:48:
Ik moet zeggen dat ik het ook niet erg positief over vond komen, maar ik moet m'n mond houden. Ik ben ook een lompe boer :P.

Tbusquet, je bent wel mooi je hokje uit zie ik! Fijn hoor :). Grappig dat je hier weer aan het posten bent. Hoe lang geleden was ik niet op jouw kamertje? Jaar of 5 ofzo?
Denk jaartje of 3 :) Ja vond het toch weer eens leuk om hier te kijken :)

Hoe woon jij tegenwoordig ? Je bent afgestudeerd neem ik aan ?

En lompe boer ? jij ? :P nee hoor valt best wel mee !

$geen_ondertitel
Reg. datum: 12 februari 2005

killu in "Post hier foto's en specs van je home ci..."

Sinds deze post heb ik een cd speler overgekocht van een mede gotter. Ik heb ook de opstelling van de apparatuur iets veranderd.

Er is te zien:

Magnepan 0,6 QR SE
Marantz PM78
Marantz CD63 MK2
Akai platendraaiert, met Denon DL110 element

Foto van nieuwe setup (klikbaar):

http://webmaster.pedum.nl/hifiset/Overzicht_klein.jpg

Foto van het element (ook klikbaar):

http://webmaster.pedum.nl/hifiset/Denon_DL110_klein.jpg

Reg. datum: 11 december 2004

Beetje kaal he? Of staat er achter de camera man nog een mooie plasma :9

Diet Coke and a pizza please
Reg. datum: 26 januari 2004

Daar zul je vast veel plezier aan beleven. Wat een speakers 8)
Ik heb de PM-78 ook gehad. Mooi warm geluid. Jammer alleen dat ik nauwelijks verschil hoorde met klasse A ingeschakeld.
$geen_ondertitel
Reg. datum: 12 februari 2005

quote:
_-Tijmen-_ schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 16:33:
Beetje kaal he? Of staat er achter de camera man nog een mooie plasma :9
Ja wel kaal (komt nog wel iets te hangen, posters oid), en nee, geen plasma. Laat mijn budget ook niet toe. Eerst maar eens mijn P halen, dan zien we wel verder.
quote:
Barry schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 16:46:
Daar zul je vast veel plezier aan beleven. Wat een speakers 8)
Ik heb de PM-78 ook gehad. Mooi warm geluid. Jammer alleen dat ik nauwelijks verschil hoorde met klasse A ingeschakeld.
Ik ben eigenlijk wel blij dat klasse AB dus ook gewoon goed is. ;) Voor sommige muziekstukken kan ik het extra vermogen wel goed gebruiken.

Back in business

quote:
pretorian_nl schreef op maandag 12 november 2007 @ 22:25:
ik begrijp dan wel niks van wat ze zeggen, maar hier kun je pas echt ff gapen naar vele verschillende setups:

in foto's zoeken, bijna alles is er wel te vinden. Ik was zo op zoek naar wat plaatjes van de Sony VPL-AW15 en de Panasonic AX200

Heb ook even zitten rondkijken.. zitten idd echt geweldig mooie setups tussen. Ik denk dat daar ook de leeftijd van de mensen wat hoger ligt... hier is het regelmatig jongeren/studenten/starters en af en toe een uitzondering (wil geen mensen beledigen) die hun setup posten :)

Pauluz at ZaanZone.nl | Xbox Gamertag: Pauluzz |

Mac powered
Reg. datum: 01 februari 2000

quote:
pretorian_nl schreef op maandag 12 november 2007 @ 22:25:

Ik ben een echte voyeur, mag altijd graag zien hoe andermans huiskamer (en natuurlijk ht spul) er uitziet :P Staan erg mooie kamers en setups tussen.

Wat te klagen? Je mag me er altijd via mail of MSN op doorzagen :P
specs e.d.

Mac powered
Reg. datum: 01 februari 2000

quote:
Waar ik eigenlijk al lang benieuwd naar ben is het effect van zo'n versterker. Zal zoiets ook zin hebben met speakers zoals ik ze bijvoorbeeld heb (603 S3's) of wordt zoiets pas zinvol met wat betere speakers? Ik zit wel eens te denken aan 2e hands een leuke stereoversterker te scoren (geen duur hi-end geval maar gewoon een goede) puur om het te proberen. Mocht het niks toevoegen dan gewoon weer verkopen maar wel een ervaring rijker.

Wat te klagen? Je mag me er altijd via mail of MSN op doorzagen :P
specs e.d.

Diet Coke and a pizza please
Reg. datum: 26 januari 2004

quote:
Abbadon schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 23:42:
[...]

Waar ik eigenlijk al lang benieuwd naar ben is het effect van zo'n versterker. Zal zoiets ook zin hebben met speakers zoals ik ze bijvoorbeeld heb (603 S3's) of wordt zoiets pas zinvol met wat betere speakers? Ik zit wel eens te denken aan 2e hands een leuke stereoversterker te scoren (geen duur hi-end geval maar gewoon een goede) puur om het te proberen. Mocht het niks toevoegen dan gewoon weer verkopen maar wel een ervaring rijker.
Dat zal zeker verschil maken :) Met betere speakers wordt het al helemaal leuk natuurlijk.
Je leert er sowieso enorm veel van om zo'n UcD te bouwen. Weet je een paar leuke adresjes voor de caps en trafo's, dan kun je de versterker uiteindelijk nog met winst verkopen ook. Als je de standaard Hypex spullen neemt gaat dit waarschijnlijk weer niet op. Daarnaast leer je daar een stuk minder van.
Ja toch!, Niet dan!, Dacht ik!

Zijn er mensen die hun televisie hebben opgehangen achter een gipsplaat? Ik wil namelijk in ons nieuwe huis de televisie ophangen, echter zijn de wanden van gipsplaten :( Dus ik weet niet of dat sterk genoeg is, of eventueel aparte pluggen voor te koop zijn.

You never believed in The One. I still don't. I Believe in GoT

Gadgetfetisjist
Reg. datum: 04 februari 2000

quote:
Possible schreef op woensdag 14 november 2007 @ 08:51:
Zijn er mensen die hun televisie hebben opgehangen achter een gipsplaat? Ik wil namelijk in ons nieuwe huis de televisie ophangen, echter zijn de wanden van gipsplaten :( Dus ik weet niet of dat sterk genoeg is, of eventueel aparte pluggen voor te koop zijn.
Is genoeg over te vinden. Iets met Google enzo.

Reg. datum: 06 maart 2004

quote:
Achter een gipsplaat zou ik niet doen.. Dan zie je zo weinig :+ Maar inderdaad, er bestaan wel aparte pluggen om je televisie aan een gipsplaat te hangen.. Paraplupluggen of wandankers heten ze volgens mij en zo http://www.hilti.nl/data/images/prodsmall/de02744.jpg zien ze eruit.

H2O Niet blazen maar koelen!!!
Reg. datum: 14 november 2005

Inderdaad laatst nog gebruikt kunnen makkelijk 10 kilo per plug hebben. Dus dat moet altijd voldoende zijn.

DFI infinity RS482 Matx - Opteron170@??? no IHS - Ocz gold GTX@260Mhz - Ati X1800XT@750/850Mhz - Audigy 2zs - Raptor 74Gb - All WaterCooled@idle 32-->stress 42C Minicase to the MAX!!!! aka --HuT TorqueD&B--

quote:
Zit er achter die gipswand niet een of andere constructie waar je misschien gebruik van kunt maken?

E6420@2.1GHz,Swiftech WC,Commando Rev.103G,2x1GB OCZ PC8500,Seagate 7200.9 160GB,LITE-ON DVD LH-20A1S,Audigy II,Gigabyte 7600GT,Logitech MX700,MS Natural Ergonomic KB 4K,EIZO FS L767,Cooler Master Stacker

Sound is no voodoo!

quote:
Abbadon schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 23:42:
Is toch een kwestie van iemand lief aankijken of hij/zei een keer kan langskomen met zo'n amp om het een keer te testen.

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Reg. datum: 14 november 2007

Er staan hier vaak nette ht-sets :o , zal vanavond mijn kamer opstelling maar even plaatsen, eerst nog 2 uren op school zien te overleven :+

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: