[iPhone] Ervaringen & Discussie Deel 4
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last
Nieuw TopicJe weet dat je AAC/MP3 files (van je iPod) met 'SendSong' naar je ringtones kunt sturen en dan via de settings deze ringtone instellen he?quote:Amsterdamski schreef op donderdag 08 november 2007 @ 16:53:
wat n gedoe trouwens om nieuwe ringtones toe te voegen, net t 1 en ander gevonden... http://code.google.com/p/iphone-elite/wiki/Ringtones111
Powermac G5 casemod / PC specs / Macbook Pro 15.4", 2 GB mem, 7200rpm 100 GB HDD / iPhone US 8GB
Idd, jammer dat iTunes ze na elke sync weggooit...quote:zonoskar schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 08:48:
Je weet dat je AAC/MP3 files (van je iPod) met 'SendSong' naar je ringtones kunt sturen en dan via de settings deze ringtone instellen he?
matthijst wijzigde dit bericht 09-11-2007 09:04 (10%)
Hmm, op 1.0.2 had ik daar geen problemen mee. Ik heb sinds gisteren 1.1.1 erop staan en nog niet gesynct. Eens kijken of na de sync van vanavond mijn ringtone er nog op staat.quote:matthijst schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 09:03:
Idd, jammer dat iTunes ze na elke sync weggooit...
Powermac G5 casemod / PC specs / Macbook Pro 15.4", 2 GB mem, 7200rpm 100 GB HDD / iPhone US 8GB
1.1.1 geintje.quote:zonoskar schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 09:16:
[...]
Hmm, op 1.0.2 had ik daar geen problemen mee. Ik heb sinds gisteren 1.1.1 erop staan en nog niet gesynct. Eens kijken of na de sync van vanavond mijn ringtone er nog op staat.
UnleasheD TRFC Competition paintball team.
Vereniging Paintball eXtreme Sports
Reg. datum: 18 mei 2004
volgens mij moet je meteen het abo afsluitenquote:Alpha-sphere schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 16:00:
Weet iemand hoe het werkt in duitsland? Krijg je daar alleen een iPhone mee nadat je een contract heb genomen of kan je net als in de States gewoon een losse iPhone kopen?
ander vraagje, wanneer je je iphone uit de states zou unlocken etc, blijft ie dan wel automatisch updaten?
en stel dat ie toch de nieuwste firmware krijgt, dan moet je alle stappen opnieuw doorlopen of niet?
Reg. datum: 17 augustus 2004
Als je in iTunes "Automatisch updaten" niet aanvinkt zal hij je iPhone ook niet automatisch updaten. Je kunt er dan altijd nog voor kiezen om handmatig te updaten, mocht de tijd daar rijp voor zijnquote:Licko schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 17:21:
[...]
volgens mij moet je meteen het abo afsluiten
ander vraagje, wanneer je je iphone uit de states zou unlocken etc, blijft ie dan wel automatisch updaten?
en stel dat ie toch de nieuwste firmware krijgt, dan moet je alle stappen opnieuw doorlopen of niet?
het is natuurlijk wel afwachten welke firmware je krijgt wanneer je m mee laat nemen uit amerika. daar ben ik toch een beetje huiverig voor, dadelijk krijg je 1.1.2 oid, en kun je er niks mee tot er weer een hack voor is....of zie ik dat fout?quote:JelleZwollenaar schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 17:31:
[...]
Als je in iTunes "Automatisch updaten" niet aanvinkt zal hij je iPhone ook niet automatisch updaten. Je kunt er dan altijd nog voor kiezen om handmatig te updaten, mocht de tijd daar rijp voor zijn
Reg. datum: 13 december 2003
Zie http://www.iphoneclub.nl/jailbreak-firmware-112-al-gelukt/
Gelijk een dag later al een groot probleem... Op het moment dat ik de iPhone via USB aansloot aan m'n laptop herkende WinXP (no mac for me
Na lang zoeken ben ik er achter gekomen dat het aan de webcam drivers lag
Link naar solution thread van Apple.com
Victory! Verder bijna alleen goeds over de iPhone. Wat een fantastisch apparaatje/gadget is dit zeg, aanrader bovenste plank!
[Xbox 360 Gamertag] [Neejoh]
[www.miniwerk.nl] [Restauratie fotoblog Mini Cooper]
Ach ik denk dat je hem toch kwijt bent na het unlocken van je telefoon!quote:Licko schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 18:12:
niemand van jullie toch een beetje schrik over het geen garantie hebben bij het importeren van de iphone?
Canon EOS 30D, IS USM 17-85, IS USM 17-55 f2.8, Canon Speedlite 580EX II! en nog wat meer stuff :)
Reg. datum: 11 september 2007
nee hoor, je hebt proggies die je foon weer virginizen en andere proggies die em in de originele toestand terugbrengen, dus garantie is dan niet void. je moet wel alleen heeeeeel goed je best doen om alle sporen te wissenquote:mydogisgone schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 19:52:
[...]
Ach ik denk dat je hem toch kwijt bent na het unlocken van je telefoon!dus tjah het is een risico. Maar wel erg gaaf telefoontje!
ik heb n file in de iphone aangepast met n hexeditor. nu kan ik alle ringtones via winscp toevoegen. wat je wel moet doen: alle mp3 bestanden converteren naar m4a formaat. doe ik trouwens niet met iTunes, maar met: Xilisoft iPhone Video Converter, iTunes sucks!!!quote:zonoskar schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 09:16:
[...]
Hmm, op 1.0.2 had ik daar geen problemen mee. Ik heb sinds gisteren 1.1.1 erop staan en nog niet gesynct. Eens kijken of na de sync van vanavond mijn ringtone er nog op staat.
daarna hernoem ik de bestanden naar m4r en met winscp op de juiste locatie knallen, klaar! maar dit kan alleen als je dus dat iphone bestandje hebt aangepast. meer info hierover kun je vinden op n site (hacktheiphone) waar ze hier niet zo heel blij mee zijn.
zie net dat t niet met SMBPrefs is, maar met Customize en idd de 1e 16 pictogrammen waar je natuuurlijk nog niet veel aan hebt. de 1e 12 pictrogrammen hou ik natuurlijk zo en dan heb ik er nog maar 4 over om te plaatsen...quote:matthijst schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 07:43:
[...]
Je schijnt alleen de eerste 16 pictogrammen te kunnen instellen met SMBPrefs.
Handmatig kun je ze wel nummeren als ik het goed heb. Maar dat lijkt me erg veel moeite.
enne, lees net dat er fouten zitten in t ordenen van icoontjes. als iemand n plist-editor onder windows heeft, weet ik hoe ik t moet doen...
http://www.hackint0sh.org...&highlight=icon+order
Amsterdamski wijzigde dit bericht 10-11-2007 04:43 (69%)
Ik dacht dat de regels inmiddels wel bekend waren
“Gee Brain, what do you want to do tonight?”
“The same thing we do every night, Pinky – Try to take over the world!”
| nu met 212 avatars! | Icarus@IRC | 宇多田ヒカル \o/ |
Is de iPhone interface vergelijkbaar met "iets"? Volgens mij nietquote:tweakernick schreef op maandag 12 november 2007 @ 10:14:
Is de iPhone interface vergelijkbaar met Pocket Plus of FreeStyl op PDA's?
En hoeveel werk is het om, als je de telefoon in het buitenland hebt gekocht deze te unlocken, en sim-lock vrij te maken?
Hoe ziet het er in de toekomst uit als je via deze 'illigale' manier een telefoon hebt gekocht in het buitenland, is mogelijk om deze up-to-date te houden?
Ik ben dol enthousiast maar vanwege deze redelijk dure aanschaf wil ik er wel zeker van zijn dat het beestje dadelijk niet onbruikbaar wordt.
Nog niet misschien
Het is een risico wat je neemt, aan jezelf de vraag af je het dat waard vindt
Er is op het moment een gouden regel: NIET UPDATEN! Want dan blokkeert hij volledig.quote:the-edge schreef op maandag 12 november 2007 @ 11:31:
Hoe groot achten jullie het risico dat als je een iPhone koopt in US of UK dat er na een firmware update deze onbruikbaar is?
En hoeveel werk is het om, als je de telefoon in het buitenland hebt gekocht deze te unlocken, en sim-lock vrij te maken?
Hoe ziet het er in de toekomst uit als je via deze 'illigale' manier een telefoon hebt gekocht in het buitenland, is mogelijk om deze up-to-date te houden?
Ik ben dol enthousiast maar vanwege deze redelijk dure aanschaf wil ik er wel zeker van zijn dat het beestje dadelijk niet onbruikbaar wordt.
Wanneer je een gelockte of geunlockte gsm koopt is het mogelijk deze met truukjes te upgraden/unlocken en heel de santekraam, maar daar kunnen we het hier niet over hebben. Deze truukjes nemen een uurtje in beslag voor de gemiddelde gebruiker en je moet wel wat gevoel voor IT hebben om het tot een succes te brengen. Het is trouwens volkomen legaal om het te doen maar Apple en de gsm-providers houden er logischerwijs niet van.
Je moet trouwens ook niet denken dat de updates essentieel zijn hoor. bijvoorbeeld de laatste 1.1.2 update brengt voor de gemiddelde gebruiker vrij weinig nieuws. Een leek zal het verschil niet merken tussen een 1.1.1 en een 1.0.2. De 'truukjes' om te updaten zullen er altijd zijn aangezien er hele volksstammen er hun hobby van hebben gemaakt.
Ter info: Wanneer je een Europese iphone koopt zul je deze ook alleen kunnen gebruiken met het netwerk waar hij mee geleverd wordt. Wil je gewoon bij je eigen netwerk blijven dan zul je wederom die 'truukjes' moeten uitvoeren.
Ik las dat mensen met de 1.1.2 baseband wel "web-SMS' konden ontvangen.quote:Jpjedi schreef op maandag 12 november 2007 @ 11:39:
Je moet trouwens ook niet denken dat de updates essentieel zijn hoor. bijvoorbeeld de laatste 1.1.2 update brengt voor de gemiddelde gebruiker vrij weinig nieuws.
Dus misschien dat 1.1.2 ook de oplossing is voor het uitblijven van voicemail-SMS voor Nederlandse gebruikers?
Heb zelf ook nog last van vage bug: SMS komt aan, maar is leeg.
Als je dan met de applicatie aSMS de SMS-inbox op de SIM opent, is hij wel leesbaar....
Dus hoop dat 1.1.2 snel "simpel" beschikbaar is, dan update ik 'm wel...
Las trouwens net een upgrade guide... "Fully working"...
Melden ze op pagina 10 een keer: oh ja, je kan alleen geen nummers intoetsen op het telefoonkeyboard, bellen werkt alleen uit contacts...
Oftewel: wacht nog ff een paar dagen voordat je de update doet,....
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last
Dit topic is gesloten.