www.everythingisspiritual.com
[iPhone] Ervaringen & Discussie Deel 4
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last
Nieuw TopicBerichten: 419
Reg. datum: 31 augustus 2003
Reg. datum: 31 augustus 2003
Wat veranderd er precies als je bij international "Nederlands" en region format "Belgie" invult?
Kunnen ze er niet gewoon een Belgisch AZERTY toetsenbord bijsteken?
"Setting Language" zei de iPhone, maar zie niet echt veranderingen...
Kunnen ze er niet gewoon een Belgisch AZERTY toetsenbord bijsteken?
"Setting Language" zei de iPhone, maar zie niet echt veranderingen...
Reg. datum: 11 september 2007
ja, dat doet tie prima, hij werkt dus met googlemaps en daardoor n hele mooie en gelikte routebeschrijving!!! just test itquote:Johny Cash schreef op woensdag 07 november 2007 @ 14:30:
Had het forum bericht wel iets beter kunnen doorlezen ja, mijn excuses.
Maar wat is navigeren ik wil bijv van mijn woonadres naar een adres in laten we zeggen Amsterdam dus van Eindhoven naar Amsterdam.. word mij dan verteld welke snelwegen ik moet nemen en waar ik ongeveer zit, dus bijvoorbeeld over 500 meter rechts af de a2 op?
Reg. datum: 02 december 2002
Reg. datum: 02 december 2002
heb mijn tel geupgrade met 7.5.quote:whitehouse schreef op woensdag 07 november 2007 @ 15:54:
[...]
Welke iTunes versie heb jij op je systeem staan?
maar toen ik hem voor het eerst unlockte heb ik dat gedaan met indipendence en open ssh via installer geinstaleerd.
dat is grappig .. op een hack-site wordt beweerd dat als je hem al geunlocked hebt (1.0.2) en dan naar 1.1.1 wil, dat dit niet kan met iTunes 7.5 .. en jij beweerd dat dit wel kan? (wil ff confirmatie hebben voordat ik straks me iPhone om zeep helpquote:Brimme schreef op woensdag 07 november 2007 @ 18:59:
[...]
heb mijn tel geupgrade met 7.5.
maar toen ik hem voor het eerst unlockte heb ik dat gedaan met indipendence en open ssh via installer geinstaleerd.
Wow! Dat is wat ik te zeggen heb! Een collega had voor een andere collega een iPhone uit de VS meegenomen en vandaag na de nodige acties zag ik de iPhone voor het eerst in actie. Mijn god, wat ziet dat er gelikt uit zeg! Het design is typisch ipod (naar mijn mening zeer stijlvol) en de snelheid van de interface dan! Zelfs met animaties is het echt "instant (re)action"! En zo intuatief te bediening. Zit er nu zelf ook na te denken om een iPhone te nemen (ter vervanging van mn MDA Vario, die daarentegen dan echt enorm traag is)
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Reg. datum: 31 januari 2005
Reg. datum: 31 januari 2005
Ik weet niet of deze vraag wel of niet mag, lijkt me van wel, vraag niks over HOE.
Kan je je iPhone zodanig verpesten met unlock programma's dat hij het echt nooit meer gaat doen?
Let op, ik hoef niet te weten hoe, alleen OF het kan.
Kan je je iPhone zodanig verpesten met unlock programma's dat hij het echt nooit meer gaat doen?
Informatique inNote 154-GTX90 (1680x1050) - Intel Core 2 Duo T7500 2.2GHz - 4GB DDR2 - 160GB 7200RPM - nVidia Go 8600M GT 512MB - Bluetooth - Intel a/b/g/n - Vista Ultimate x64 - XP Pro - OS X Leopard | iPhone 8GB 2.1
Reg. datum: 17 augustus 2004
Reg. datum: 17 augustus 2004
Mijn ervaring is dat hij altijd nog wel te redden valt, al lijkt het soms niet zo. Maar als je genoeg blijft proberen/oplossingen zoeken moet je hem altijd wel weer aan de praat krijgen
haha, zat psies met t zelfde probleem, per ongeluk mn itunes al geupdate naar 7.5. nergens las ik dat dit n probleem zou opleveren bij updaten en idd, ben net klaar met unlocken en hij doet t!!! dus itunes 7.5 en n upgrade naar 1.1.1. is absoluut GEEN probleem!quote:whitehouse schreef op woensdag 07 november 2007 @ 21:15:
[...]
dat is grappig .. op een hack-site wordt beweerd dat als je hem al geunlocked hebt (1.0.2) en dan naar 1.1.1 wil, dat dit niet kan met iTunes 7.5 .. en jij beweerd dat dit wel kan? (wil ff confirmatie hebben voordat ik straks me iPhone om zeep help)
wel had ik dat mn geluid opeens heeeeeeeeel zacht was. ff zoeken en vond deze site:
http://limitededitionipho...your-iphone-steps-to-fix/
natuurlijk heb ik de originele bestanden niet weggegooid, maar na de files-update, deed mn speakertje t wel weer goed (hoorde de key-sounds niet eens meer...)
achteraf bedenk ik dat dit wellicht kwam omdat de soundcheck nog aanstond. iemand t zelfde ervaren???
ik heb wel weer de 2 originele bestandjes terug gezet, vertrouwde die site niet helemaal en geluid is nu ook prima. zelfs n beetje aan de harde kant; speaker vervormt behoorlijk als t volume op max staat.
wat vinden jullie trouwens vd bewering dat t laten lopen v 2 servers a 'waste of resources' is?
zou tie er sneller op worden?
http://kaspers.freeflux.n...iphone-or-ipod-touch.html
Als je reboot tijdens het virginzen kom je een heel eind denk ik.quote:pposthoorn schreef op woensdag 07 november 2007 @ 22:33:
Ik weet niet of deze vraag wel of niet mag, lijkt me van wel, vraag niks over HOE.
Zijn er hier ook iPhoners die msn'nen op hun iPhone?
Ik gebruik hier Apollo voor, maar vind deze nog redelijk buggy (maakt mijn iPhone ene beetje instabiel).
Ik gebruik hier Apollo voor, maar vind deze nog redelijk buggy (maakt mijn iPhone ene beetje instabiel).
Reg. datum: 22 november 2005
Hoe kom ik via de pc op de gegevens man mn Ipod? (verkenner)
In het begin kreeg ik nog de mogelijkheid om om bestanden te openen of via itunes te starten.
Toen heb ik denk ik per ongeluk een keer gekozen voor altijd openen met Itunes. Krijg nu echter ook niet in 'deze computer' te zien dat ik mn Iphone kan benaderen.
Iemand een oplossing?
Iphone 1.1.1
Windows Vista
Itunes 7.5
Iemand al TV-Out geprobeerd op de Iphone?
Gaat deze kabel werken?
https://www.isupplies.nl/...4e6152ce544620ece7fc9deef
In het begin kreeg ik nog de mogelijkheid om om bestanden te openen of via itunes te starten.
Toen heb ik denk ik per ongeluk een keer gekozen voor altijd openen met Itunes. Krijg nu echter ook niet in 'deze computer' te zien dat ik mn Iphone kan benaderen.
Iemand een oplossing?
Iphone 1.1.1
Windows Vista
Itunes 7.5
Gaat deze kabel werken?
KSH wijzigde dit bericht 08-11-2007 11:33 (20%)
Leuke site!quote:KSH schreef op donderdag 08 november 2007 @ 10:57:
Hoe kom ik via de pc op de gegevens man mn Ipod? (verkenner)
Iemand een oplossing?
Iphone 1.1.1
Windows Vista
Itunes 7.5
Gaat deze kabel werken?
Echter de verkoop van screenprotectors is echt onzin maar dat zal het gros van de gebruikers straks niet weten.
Ik had die originele AV kabel van 20 euro, het omhulsel van de jackplug is te dik voor de iphone. Het lijkt erop dat die op de site die je noemde wel zeker evendik is, dus het gaat niet passen. Trouwens, video-out wordt niet meestuurd door je dock, dus die AV-kabel daarin steken gaat ook niet werken. Je zult moeten zoeken naar een TV-out kabel via de dock-connector. Die zijn er in Composiet en Component, en ze zijn beiden (origineel) duur!
Hoelang is een chinees?
Je kan de kabel ook in je dock steken. Dan werkt de kabel van 20euro wel gewoon.quote:Bosaap schreef op donderdag 08 november 2007 @ 11:46:
Ik had die originele AV kabel van 20 euro, het omhulsel van de jackplug is te dik voor de iphone. Het lijkt erop dat die op de site die je noemde wel zeker evendik is, dus het gaat niet passen. Trouwens, video-out wordt niet meestuurd door je dock, dus die AV-kabel daarin steken gaat ook niet werken. Je zult moeten zoeken naar een TV-out kabel via de dock-connector. Die zijn er in Composiet en Component, en ze zijn beiden (origineel) duur!
Ik heb nog een tv-out kabel van de Nokia N95. Ik heb die geprobeerd om aan te sluiten op de bijgeleverde dockstation, maar tevergeefs.quote:MadMark schreef op donderdag 08 november 2007 @ 12:44:
[...]
Je kan de kabel ook in je dock steken. Dan werkt de kabel van 20euro wel gewoon.
Moet je echt een specifieke iphone/ipod kabel gebruiken?
Morgen gaat de nieuwe firmware 1.1.2 wereldwijd online. Dus een tip voor de gehackte iPhoners onder ons: niet downloaden, maar gewoon 1.1.1 nog even blijven draaien 
ff iets anders, de shortcut "dubbel klik" op spatie, levert n punt met spatie op. bij mij doet tie niets! any tips? en vroegah had je de mp3 ringtones in de dir:
/var/root/library/ringtones
daar staan nu 6 stuks bij mij (beat.mp3, club, computer, groove, marimba2 en UFO) deze komen niet meer voor in de ringtonelijst, ook lukt t niet hier extra mp3tjes bij te gooien die vervolgens in de ringtoneslijst zichtbaar worden.
my guess: kunnen deze 6 gewist worden. en als je nieuwe ringtones erbij wil gooien, moet dat volgens mij in dir: /library/ringtones
en dan helaas in m4r formaat. dan maar opzoek naar n converter... of heeft iemand andere gedachten?
/var/root/library/ringtones
daar staan nu 6 stuks bij mij (beat.mp3, club, computer, groove, marimba2 en UFO) deze komen niet meer voor in de ringtonelijst, ook lukt t niet hier extra mp3tjes bij te gooien die vervolgens in de ringtoneslijst zichtbaar worden.
my guess: kunnen deze 6 gewist worden. en als je nieuwe ringtones erbij wil gooien, moet dat volgens mij in dir: /library/ringtones
en dan helaas in m4r formaat. dan maar opzoek naar n converter... of heeft iemand andere gedachten?
Al eens de keyboard setting bekeken ?quote:Amsterdamski schreef op donderdag 08 november 2007 @ 16:29:
ff iets anders, de shortcut "dubbel klik" op spatie, levert n punt met spatie op. bij mij doet tie niets! any tips?
Daar moet een optie voor jou voorkeur staan..
de leven is hard
natuurlijk heb ik in settings -> general -> keyboard: de shortcut "." aangezet, maar er gebeurt niets als ik dubbelklik; krijg gewoon 2 spaties. heb t in meerdere apps geprobeerd, dont get it... zoek wel ff door.quote:Kaspers schreef op donderdag 08 november 2007 @ 16:35:
[...]
Al eens de keyboard setting bekeken ?
Daar moet een optie voor jou voorkeur staan..
wat n gedoe trouwens om nieuwe ringtones toe te voegen, net t 1 en ander gevonden...
http://code.google.com/p/iphone-elite/wiki/Ringtones111
Amsterdamski wijzigde dit bericht 08-11-2007 16:54 (6%)
Verrek, het werkt bij mij ook niet meer..
de leven is hard
toevallig het woordenboek uitgeschakeld met een 3rd party app? dat breekt namelijk ook de spatie punt
t00t
Reg. datum: 13 oktober 2004
Reg. datum: 13 oktober 2004
Ik heb sinds vandaag dat het lijkt alsof mijn batterij niet meer oplaad. Als je naar een uur laden gaat kijken of hij voller is in het slide to unlock scherm is de batterij nog steeds op hetzelfde niveau, terwijl hij aangeeft dat ie aan het laden is. Kent een van jullie dit probleem?
net de autocorrection weer aangezet maar helaas pindakaas, zal idd wel n 3rd party app zijn die de boel verandert en heb die dubbelklik op spatiebalk eigenlijk niet nodig, gebruik de vinger-schuif-truukquote:Mirage schreef op donderdag 08 november 2007 @ 22:54:
toevallig het woordenboek uitgeschakeld met een 3rd party app? dat breekt namelijk ook de spatie punt
maareuh, wat ook anders is: de extra programma's op de mainscreen verschuif je nu van links naar rechts ipv naar boven/beneden, leuk. maar wat ik minder leuk vindt, is dat er totaal geen volgorde lijkt te zitten in t afbeeldingen vd proggie-icoontjes! dat was met 1.02 gewoon op alfabetische volgorde en nu??? zal nog es research doen
gebruik je de iphone usb-kabel? ik heb nl. n keer de usb-kabel van mn ipod gebruikt en die deed me n potje raar... zo af en toe vertoont tie kuren als ik niet de iphone usb-kabel gebruik en dan laadt tie dus ook niet.quote:dsonnaville schreef op donderdag 08 november 2007 @ 23:36:
Ik heb sinds vandaag dat het lijkt alsof mijn batterij niet meer oplaad. Als je naar een uur laden gaat kijken of hij voller is in het slide to unlock scherm is de batterij nog steeds op hetzelfde niveau, terwijl hij aangeeft dat ie aan het laden is. Kent een van jullie dit probleem?
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last
Dit topic is gesloten.