Nogmaals, gemiste oproep SMS heeft als afzender het nummer van de bellerquote:
Reg. datum: 27 augustus 2005
en heb er gelijk maar een logo in laten frezen op de achterkant.
levertijd staat tussen de 4 en 5 weken, maar ik hoop, omdat het een Ned bedrijf is, dat het wat sneller gaat
http://www.miniot.com/miniot/iphone.htm

Hippiequote:absrnd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 14:30:
Ik kon het niet laten en heb een Iwood case bestelddeze zijn gewoon ubercool,
levertijd staat tussen de 4 en 5 weken, maar ik hoop, omdat het een Ned bedrijf is, dat het wat sneller gaat
[afbeelding]
Allemachtig dat is wel heel mooi! Ziet er erg chique uit zeg.quote:absrnd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 14:30:
Ik kon het niet laten en heb een Iwood case bestelddeze zijn gewoon ubercool,
[afbeelding]
Wordt je gebeld als je in de stad loopt, trek je je houtblokje uit je binnenzak om daarmee te gaan praten op straat. Mooi gezicht volgens mij als anderen het zo zien.
Mmhh kom je nog bij je ringer-mute knopje eigenlijk? Als ik het zo snel zie bestaat het dus uit 2 delen die je op elkaar schuift/klikt.
DoctorV64 wijzigde dit bericht 02-11-2007 16:26 (22%)
Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...
ik schakel dan toch uit

Reg. datum: 17 augustus 2004
Reg. datum: 31 januari 2005
http://youtube.com/watch?v=czCCavcnNd8
Informatique inNote 154-GTX90 (1680x1050) - Intel Core 2 Duo T7500 2.2GHz - 4GB DDR2 - 160GB 7200RPM - nVidia Go 8600M GT 512MB - Bluetooth - Intel a/b/g/n - Vista Ultimate x64 - XP Pro - OS X Leopard | iPhone 8GB 1.1.3 | HTC P3650 Cruise TEKOOP!!
Reg. datum: 12 januari 2007
Reg. datum: 17 augustus 2004
Bij mij zit er toch al een krasje op het scherm, ookal heb ik hem nooit met sleutels in m`n zak...quote:pposthoorn schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 17:30:
Dat is ook niet echt nodig, aangezien het scherm nagenoeg niet krast.
http://youtube.com/watch?v=czCCavcnNd8
Informatique inNote 154-GTX90 (1680x1050) - Intel Core 2 Duo T7500 2.2GHz - 4GB DDR2 - 160GB 7200RPM - nVidia Go 8600M GT 512MB - Bluetooth - Intel a/b/g/n - Vista Ultimate x64 - XP Pro - OS X Leopard | iPhone 8GB 1.1.3 | HTC P3650 Cruise TEKOOP!!
Nee, is niet ML...quote:combicart schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 17:49:
Is firmwire 1.1.1 eigenlijk multilanguage? En zo ja, uit welke talen kun je kiezen?
Reg. datum: 11 september 2007
maakt de iphone alleen maar groter en wil em juist zo klein mogelijk houden, dus helemaal geen bescherming voor mij!quote:absrnd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 16:35:
het lijkt alsof de mute knop wel bedienbaar is, maar die gebruik ik nooit,
ik schakel dan toch uit
[afbeelding]
enne.. voor mij ook nooooooooooit meer n harde case voor welk apparaat dan ook!!! zonder dat je t in in de gaten hebt, wordt de achterkant van je ipod/telefoon. etc. behoorlijk gekrast!!! je krijg nl. stof/gruisdeeltjes tussen je case en toestel (logisch eigenlijk). die deeltjes blijven daar zitten en gaan dan schuren tussen die 2 onderdelen. t resultaat wil je niet weten, behoorlijke beschadigingen!
de enige manier om dit tegen te gaan is elke dag je case eraf te halen, alles goed schoon te maken en dan weer terug te zetten en dat is mij veel teveel moeite voor iets wat zijn werk eigenlijk helemaal niet doet...
Reg. datum: 11 september 2007
doet t prima, soms raakt tie in de war. maar waar je op moet letten is dat je punaise niet in the middle of nowhere staat. de aangegeven plaats, moet n bestaand adres (straat + stad) zijn, dan is n route berekenen helemaal geen probleem.quote:nils7 schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 08:39:
[...]
Zo ie zo kan ik niet navigeren met google maps... hij wil geen route berekenen bij mij
wat niet werkt in NL is volgens mij de file-meldingen... als ik daarop druk, zie ik niets gebeuren... komt ook nog wel.
Maar als ik het zo lees nijg ik steeds meer naar de N95.
Vindt het dom dat je niet via BT 2.0 geen mp3 kan verzenden, Geen GPS (!) deze vindt ik wel zo belangrijk aangezien ik geen TT GO wil kopen.
Voor de rest is het een beauty om te zien, maar het heeft zo te zien zijn beperkingen helaas.
Als GPS mogelijk zou zijn, zou ik hem wel meteen nemen!
http://specs.tweak.to/11551 Specs :)
de meeste harde/rubber cases zijn toch iets flexibel, en als er stof/gruis tussen zit gaat dat door je hand bewegingen krassen.quote:enne.. voor mij ook nooooooooooit meer n harde case voor welk apparaat dan ook!!! zonder dat je t in in de gaten hebt, wordt de achterkant van je ipod/telefoon. etc. behoorlijk gekrast!!! je krijg nl. stof/gruisdeeltjes tussen je case en toestel (logisch eigenlijk). die deeltjes blijven daar zitten en gaan dan schuren tussen die 2 onderdelen. t resultaat wil je niet weten, behoorlijke beschadigingen!
met de Iwood ben ik daar niet zo bang voor, en ik kan hem (als dat al niet zo is) rete strak in z'n case krijgen, om te voorkomen dat het kan wiebelen, hoe klein die wiebel ook is
en ik maak mij mobieltjes toch wel regelmatig schoon, je moet eens weten wat voor prut er van je vingers en oor af komt
trouwens ik koop volgend jaar, (ik hoop dat het toch wel 2008 wordt !!), de 16GB Iphone om de ...hmmm tsja maar 4gb te vervangen
Ik heb een N95 gehad voordat ik de iPhone had, en zou nooit meer terug willen. Via BT spul verzenden deed ik al niet en de GPS op m'n N95 heeft welgeteld één keer een fix gehad (na 10 minuten in het open veld gelegen te hebben). De N95 heeft verder een verschrikkelijke e-mail client en agenda die niet fatsoenlijke kan synchen met iCal (in het midden gelaten of dit aan iSync ligt of de N95), geen iPod (quote:St.Anger2005 schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 22:17:
Ben ook nog steeds aan het denken om deze te bestellen,
Maar als ik het zo lees nijg ik steeds meer naar de N95.
Vindt het dom dat je niet via BT 2.0 geen mp3 kan verzenden, Geen GPS (!) deze vindt ik wel zo belangrijk aangezien ik geen TT GO wil kopen.
Voor de rest is het een beauty om te zien, maar het heeft zo te zien zijn beperkingen helaas.
Als GPS mogelijk zou zijn, zou ik hem wel meteen nemen!
Ik ben geen Apple fanboy ofzo, maar de N95 is wat mij betreft nog geen 10% van wat de iPhone is. Met de N95 had ik meer last van beperkingen. Ow, en de N95 is meer dan twee keer zo duur wanneer je een iPhone uit de VS haalt.
CraZaay wijzigde dit bericht 02-11-2007 22:57 (4%)
Ik ben het dan toch meer met St.Anger2005 eens. Ik heb nu een N73, deze gebruik ik regelmatig voor TomTom (met een adapt gps ontvangertje). Ik zou deze functie echt niet kunnen missen eigenlijk. Ik hoop dat er snel (goede) navigatie voor de iPhone komt, want dat is toch echt nog een heel gemis voor een telefoon die zo veel andere dingen kan.quote:CraZaay schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 22:56:
[...]
Ik heb een N95 gehad voordat ik de iPhone had, en zou nooit meer terug willen. Via BT spul verzenden deed ik al niet en de GPS op m'n N95 heeft welgeteld één keer een fix gehad (na 10 minuten in het open veld gelegen te hebben). De N95 heeft verder een verschrikkelijke e-mail client en agenda die niet fatsoenlijke kan synchen met iCal (in het midden gelaten of dit aan iSync ligt of de N95), geen iPod () en de hele interface mag niet eens in de schaduw staan van de iPhone.
Ik ben geen Apple fanboy ofzo, maar de N95 is wat mij betreft nog geen 10% van wat de iPhone is. Met de N95 had ik meer last van beperkingen. Ow, en de N95 is meer dan twee keer zo duur wanneer je een iPhone uit de VS haalt.
Edit aan hieronder: Ik gebruik GPS behoorlijk vaak, het is niet dat ik die andere functies van de iPhone niet allemaal heel fijn zou vinden, maar ik kan eigenlijk niet zonder mn navigatie. Enige optie zou zijn om n losse tomtom te kopen, maar dat is ook niks, want dan moet ik die weer meeslepen.
pposthoorn wijzigde dit bericht 02-11-2007 23:35 (11%)
Maar da's persoonlijk natuurlijk, wanneer je navigatie boven fatsoenlijk browsen en mailen verkiest (bijvoorbeeld omdat je dit laatste nooit doet), dan heb je meer aan een telefoon met GPS.
Maar mensen met n95 ervaring...probeer die iphone eens even en je weet waarom er zoveel mensen zo enthousiast zijn. Het is niet zomaar een iphone.
(nee heb geen aandelen Apple..ben gewoon erg enthousiast!)
-= G P P =-
Iphone heeft toch geen umts?quote:Mauce schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 07:54:
Ik moet hier in parijs nog even tot eind november wachten op de iphone samen met een orange abbo. Vage is dat ik heb gemerkt in parijs dat mijn UMTS verbindingen zowat bijna overal in parijs beter is geworden sinds paar dagen geleden. Iets mee te maken? Geen idee zelfgezegt, maar zal wel mooi wezen
hehe of je doet als ik en je haalt hem uit the States. De aandacht die ze je hier in Parijs geven is onvoorstelbaarquote:Mauce schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 07:54:
Ik moet hier in parijs nog even tot eind november wachten op de iphone samen met een orange abbo. Vage is dat ik heb gemerkt in parijs dat mijn UMTS verbindingen zowat bijna overal in parijs beter is geworden sinds paar dagen geleden. Iets mee te maken? Geen idee zelfgezegt, maar zal wel mooi wezen
MTFBWY enne MB 4 Sale! Come and get it while its Hot!
Ik kan namelijk gewoon iedereen smsen en kan van iedereen smsjes ontvangen, alleen zodra mijn vriendin mij een smsje stuurt kan ik niet meer antwoorden. Pas zodra ik de hele conversatie gewist heb kan ik haar weer smsen, net zolang tot dat ze er weer 1 terug stuurt. Het gekke is dat dit alleen bij mijn vriendin voorkomt en niet bij andere mensen....
Dit topic is gesloten. ![]()