[iPhone] Ervaringen & Discussie Deel 4
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last
Nieuw TopicBerichten: 65
Reg. datum: 11 augustus 2005
Haha ja maar hoe kunnen mensen dan ervaringen over t toestel uitwisselen?quote:CraZaay schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 20:14:
[...]
Dus dan komt 'ie logischerwijs van buiten Nederland
Ik heb m ondertussen wel op GSMtrack gezien? Hoe kan ie daar dan al te koop worden aangeboden?
Als je de configuratiebestand ervoor aanpast welquote:Oeh, dat zou wel heel cool zijn. Neem aan dat je US iPhone dan ook visual voicemailfunctionaliteit kan gebruiken op KPN
Reg. datum: 16 oktober 2002
Ik zou zeggen: bekijk dit topic eens > iPhone importerenquote:Vögel schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 20:38:
[...]
Haha ja maar hoe kunnen mensen dan ervaringen over t toestel uitwisselen?
Ik heb m ondertussen wel op GSMtrack gezien? Hoe kan ie daar dan al te koop worden aangeboden?
Waarom zou je geen ervaringen kunnen uitwisselen over een product wat je niet in NL gekocht hebt?quote:Vögel schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 20:38:
[...]
Haha ja maar hoe kunnen mensen dan ervaringen over t toestel uitwisselen?
On topic: nog meer mensen die met 1.1.1 geen T-mobile voicemail SMS'jes ontvangen?
Reg. datum: 22 januari 2004
Reg. datum: 22 januari 2004
Half, ik heb 1.1.1 en ontvang die sms-jes ook niet maar zit bij vodafone. Onder 1.0.2 ook al niet trouwens. Ik heb al wat avondjes zitten zoeken online of hier al een oplossing voor is maar kon niks vinden. Dus als je iets vind laat het me alsjeblief weten want dit is vrij irritant.quote:CraZaay schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 21:58:
[...]
Waarom zou je geen ervaringen kunnen uitwisselen over een product wat je niet in NL gekocht hebt?
On topic: nog meer mensen die met 1.1.1 geen T-mobile voicemail SMS'jes ontvangen?
Dankje wel. Vanuit het buitenland halen dus..Kan iemand mij dan vertellen of GMStrack m ook daadwerkelijk levert of dat de advertentie er alleen maar staat? Omdat er nog niet eens een provider voor schijnt te zijn..quote:_GoldStrike_ schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 21:51:
[...]
Ik zou zeggen: bekijk dit topic eens > iPhone importeren
@ CraZaay
Haha ja heb je helemaal gelijk in. Zette mijn zin n btje verkeerd neer denk
Ben helemaal verliefd op dat ding sinds ik er wat meer info over ging zoeken
Reg. datum: 29 februari 2004
Reg. datum: 29 februari 2004
Ik las net een artikeltje dat GSMtrack momenteel een Nederlandse versie iPhone (8GB) kan leveren.. Is er uit een magische doos een NL versie opgedoken of heeft de VS versie sowieso Nederlandstalige ondersteuning (menu etc), heeft GSMtrack het vertaald of is het puur een marketingpraatje?
In 1.0.2 zou het komen omdat de iPhone geen SMS'jes aankon met een alphanumerieke afzender, maar dat zou opgelost moeten zijn in 1.1.1 (vandaar mijn upgrade). Guess not (al werken de Postbank SMS'jes in 1.1.1 weer wél bij sommigen)quote:Apache4u schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 23:33:
[...]
Half, ik heb 1.1.1 en ontvang die sms-jes ook niet maar zit bij vodafone. Onder 1.0.2 ook al niet trouwens. Ik heb al wat avondjes zitten zoeken online of hier al een oplossing voor is maar kon niks vinden. Dus als je iets vind laat het me alsjeblief weten want dit is vrij irritant.
Reg. datum: 22 mei 2004
in 1.0.2 wel... althans van een gemiste oproep!quote:CraZaay schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 21:58:
[...]
Waarom zou je geen ervaringen kunnen uitwisselen over een product wat je niet in NL gekocht hebt?
Wat mij in kennis stelde dat iemand mij probeerde te bellen terwijl de iPhone NIET was over gegaan!
Ik heb ze hier al over op de hoogte gesteld
nils7 wijzigde dit bericht 01-11-2007 10:50 (21%)
Reg. datum: 06 januari 2000
Reg. datum: 06 januari 2000
Zo en zo moet het installeren van aSMS dit ook verhelpen, ontvang zelf geen alphanumerieke sms'jes dus weet het niet zeker.
ultimate wijzigde dit bericht 01-11-2007 11:01 (79%)
Ja, die SMS'jes hebben als afzender het telefoonnummer van de beller (en niet "T-Mobile" ofzo).quote:nils7 schreef op donderdag 01 november 2007 @ 10:49:
[...]
in 1.0.2 wel... althans van een gemiste oproep!
Ik kreeg gisteren een smsje van T-Factuu (ja, de 'r' mist) met de volgende inhoud: ⁄‹›fifl‡
Nu kreeg ik vorige week wel een paar smsjes in het buitenland van T-Mobil (ook hier geen 'e'): Welkom in Slowakije blablabla. etc. Die kwamen dus wel gewoon in clear text aan. Vaag!
Edit: Mijn iPhone heeft 1.1.1 en is unlocked met anySIM 1.1
Nu kreeg ik vorige week wel een paar smsjes in het buitenland van T-Mobil (ook hier geen 'e'): Welkom in Slowakije blablabla. etc. Die kwamen dus wel gewoon in clear text aan. Vaag!
Edit: Mijn iPhone heeft 1.1.1 en is unlocked met anySIM 1.1
Napsju wijzigde dit bericht 01-11-2007 11:06 (10%)
Apa khabar?
Reg. datum: 31 januari 2005
Reg. datum: 31 januari 2005
Ik heb nu ook een iPhone besteld (eindelijk). Ik vroeg mij af hoe je nou eigenlijk precies met google maps werkt. Er zit geen GPS in de iPhone, maar ik heb ergens gelezen (weet niet meer waar) dat de iPhone toch je positie kan bepalen (iets met zendmasten). Klopt dit, en zoja, kan je hier dan ook mee navigeren zoals met TomTom op mn oude N73?
Informatique inNote 154-GTX90 (1680x1050) - Intel Core 2 Duo T7500 2.2GHz - 4GB DDR2 - 160GB 7200RPM - nVidia Go 8600M GT 512MB - Bluetooth - Intel a/b/g/n - Vista Ultimate x64 - XP Pro - OS X Leopard | iPhone 8GB 2.1
Navizon heet het tootlje wat je bedoeld. Om te navigeren is het niet voldoende lijkt me. Hij kan iig mijn locatie niet vinden als ik thuis ben en geeft na een 2de poging een zendmast ca 1,5 Km verderop aan.
Powermac G5 casemod / PC specs / Macbook Pro 15.4", 2 GB mem, 7200rpm 100 GB HDD / iPhone US 8GB
Misschien dat ze nu de Europese versie hebben ingekocht uit de UK of DE, die schijnt multi-language te zijn.quote:TWeaKLeGeND schreef op donderdag 01 november 2007 @ 00:45:
Ik las net een artikeltje dat GSMtrack momenteel een Nederlandse versie iPhone (8GB) kan leveren.. Is er uit een magische doos een NL versie opgedoken of heeft de VS versie sowieso Nederlandstalige ondersteuning (menu etc), heeft GSMtrack het vertaald of is het puur een marketingpraatje?
Het is gewoon een homebrew vertaling, ziet er niet uit overigens...quote:_GoldStrike_ schreef op donderdag 01 november 2007 @ 18:09:
[...]
Misschien dat ze nu de Europese versie hebben ingekocht uit de UK of DE, die schijnt multi-language te zijn.
Afterhours | DeepFM | theJazz | Chill.
Reg. datum: 29 november 2005
Reg. datum: 29 november 2005
Is het nou niet mogelijk om mp3's of foto's te verzenden en ontvangen via bleutooth?
Wel jammer in dat geval.
Wel jammer in dat geval.
Zo ie zo kan ik niet navigeren met google maps... hij wil geen route berekenen bij mijquote:zonoskar schreef op donderdag 01 november 2007 @ 16:47:
Navizon heet het tootlje wat je bedoeld. Om te navigeren is het niet voldoende lijkt me. Hij kan iig mijn locatie niet vinden als ik thuis ben en geeft na een 2de poging een zendmast ca 1,5 Km verderop aan.
Kloptquote:GUZA schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 03:38:
Is het nou niet mogelijk om mp3's of foto's te verzenden en ontvangen via bleutooth?
Wel jammer in dat geval.
www.everythingisspiritual.com
Je bedoelt dat iemand gewoon zelf een NL dictionary heeft gemaakt? En waarom ziet het er dan niet uit?quote:FFWD schreef op donderdag 01 november 2007 @ 18:15:
[...]
Het is gewoon een homebrew vertaling, ziet er niet uit overigens...
Is er eigenlijk al bekend of het mogelijk is om met de Engelse/Duitse iPhone te mms'en?
Trouwens nog precies een week voordat hij daar te koop is...
Trouwens nog precies een week voordat hij daar te koop is...
Reg. datum: 04 maart 2004
Reg. datum: 04 maart 2004
Voicemail sms komen bij mij ook niet aan (1.1.1) echter de sms jes van de postbank en die van gemiste oproep wel gewoon dus blijft een raar probleem. Ik heb het opgelost door m'n voicemail nummer te bellen en zeggen dat ik ipv een sms gebeld wil worden bij nieuwe berichten...
Las ergens trouwens dat google maps geen directions wil geven.. Dit kan komen omdat ie iets meer gegevens nodig heeft dan je gewent bent. Als ik in Utrecht de map bekijk en ik wil een route plannen dan moet ik bij beide locaties, netherlands erbij voegen (en evt de stad)
Las ergens trouwens dat google maps geen directions wil geven.. Dit kan komen omdat ie iets meer gegevens nodig heeft dan je gewent bent. Als ik in Utrecht de map bekijk en ik wil een route plannen dan moet ik bij beide locaties, netherlands erbij voegen (en evt de stad)
Greetz Thirteen
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last
Dit topic is gesloten.