Hoofdcategorieën
Topicacties

[PC] Battlefield 2142 - Deel 4

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 last

Reageer Nieuw Topic
even iets heel anders... ik word opeens na een halve minuut ofzo gekickt van elke bf2142 server wegens 'failed initializing pbsetup.exe'.
Dus ik Punkbuster meteen updaten maar het probleem blijft :S. hebben meer van jullie dit probleem?

EDIT:
hij doet het alweer goed na een reboot :)

T020 wijzigde dit bericht 11-07-2008 19:21 (9%)

nieuwe fiets :)

quote:
Iznogoud schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 13:18:
[...]

Naar mijn weten niet, maar ik zal is een offline game starten en het potje afwachten en kijken of dat helpt.

-EDIT-
Dit is helaas niet de oplossing :'(
Misschien kun je wat met deze link

http://support.ea.com/cgi...r/home.php?p_sid=MJeiXy8j

Je kunt daar je vraag zoeken of posten en over het algemeen komt daar meestal wel een oplossing uit. Ik heb er iig prima ervaringen mee, succes.

Wil je weten wat ik doe? www.jouk.eu

30.2 sounds cool.
Reg. datum: 02 september 2001

quote:
T020 schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 18:18:
even iets heel anders... ik word opeens na een halve minuut ofzo gekickt van elke bf2142 server wegens 'failed initializing pbsetup.exe'.
Dus ik Punkbuster meteen updaten maar het probleem blijft :S. hebben meer van jullie dit probleem?

EDIT:
hij doet het alweer goed na een reboot :)
Ik heb hetzelfde probleem hier,maar wat bedoel je nu met een reboot,een reboot van wat :?

edit 13-7:
Ok,heb hem dus gewoon opnieuw opgestart en werkt 8)7
Als dit geregeld voorkomt mag er wel weer een patch komen wat mij betreft,ook wat mijn onderscheidingen betreft,zie ze nog steeds niet die ik laatst heb gehaald ;(

Fern wijzigde dit bericht 13-07-2008 22:04 (19%)

quote:
Fern schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 16:47:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem hier,maar wat bedoel je nu met een reboot,een reboot van wat :?
gewoon computer opnieuw opstarten :)
ik heb dus eerst die punksbuster update gedaan en gekeken of het werkte, het werkte dus niet. Toen heb ik mijn pc opnieuw opgestart en daarna werd ik niet meer gekickt 8)

Geachte , ik lieg wel eens ...
Reg. datum: 19 maart 2006

Heb het spel net gekocht maar kan de graphics niet instellen op 1280 x 1024 , die optie zit er niet tussen , waarom niet ?

.

30.2 sounds cool.

quote:
Ten4 schreef op maandag 14 juli 2008 @ 18:05:
Heb het spel net gekocht maar kan de graphics niet instellen op 1280 x 1024 , die optie zit er niet tussen , waarom niet ?
Heb het spel ook en heb wel de optie 1280 x 1024,maar gebruik hem niet. ;)
Heb je de juiste drivers en goed ingesteld(monitor,graka) :?
Geachte , ik lieg wel eens ...
Reg. datum: 19 maart 2006

quote:
Fern schreef op maandag 14 juli 2008 @ 19:49:
[...]

Heb het spel ook en heb wel de optie 1280 x 1024,maar gebruik hem niet. ;)
Heb je de juiste drivers en goed ingesteld(monitor,graka) :?
Oja de vraag was tech related en had op een andere plek gehoord , speel BF2 en zoveel ander games op 1280 X 1024 en deze game kan dit niet hier , de demo 2142 kon ik ook niet op 1280 etc, spelen en de demo van BF2 had dat ook, maar de originele spellen zoals BF2 kunnen en COD 4 en noem maar op kunne hier allemaal op 1280 etc, spelen .

Ten4 wijzigde dit bericht 14-07-2008 22:32 (11%)

.

Aikidoka
Reg. datum: 24 november 2001

Ik heb BF2142 vrijdag gekocht bij BOL.com.
Zondag wilde ik beginnen... en vandaag stuur ik hem terug naar BOL.
Wat een rare bugs en vastlopers kent dit spel zeg, ongekend.
Ook mijn Northern Strike is niet te activeren, heb de brakke support van EA aan de lijn gehad (gast kon gebrekkig nederlands????!?! Op een helpdesk, omg) maar hij zij dat ie er zo niks aan kon doen.

Ik heb 1 keer een half uur kunnen spelen en nu is de moed op. Ik vind dat als ik betaal voor een game hij het ook moet doen en niet 30min in 3 dagen. (Heb natuurlijk wel voor oplossingen gezocht op internet maar er zijn tig mensen met de zelfde problemen die allemaal nog geen antwoord hadden)
Wel jammer :(
Keen must die!

Heb je wel patch 1.50 geinstalleerd?

Werken bij een sterk internationaal game bedrijf?
Klussen met de Xbox360, PS3 en de nieuwste online games?
Wij hebben drie vacatures in Rotterdam! - www.i3d.net

Aikidoka

Ik had idd ook 1.5 (standaard was ie al 1.4).
Bij alletwee bleven de problemen bestaan.
Niet voor het een of ander maar ik heb hem al retour gedaan en ga morgen QuakeWars kopen (geen flame of troll ofzo)
Ik wil gewoon lekker gamen :+
Reg. datum: 16 juli 2008

Ik betwijfel of bol.com jou geopende battlefield 2142 wel wilt terug nemen.. hij is tenslotte niet meer gesealed en je hebt toegang gehad tot de cd key.

Ben benieuwd hoe dit afloopt, als ze hem gewoon aannemen zou dat een slechte zaak zijn. stel dat je world of warcraft terug zou sturen met gebruikte key..

verder speel ik zelf al een klein jaartje bf2142+NS met veel plezier en heb geen problemen ondervonden! het was wel even wennen maar erg vermakelijk spel

Aikidoka

quote:
solidus32 schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 16:14:
Ik betwijfel of bol.com jou geopende battlefield 2142 wel wilt terug nemen.. hij is tenslotte niet meer gesealed en je hebt toegang gehad tot de cd key.

Ben benieuwd hoe dit afloopt, als ze hem gewoon aannemen zou dat een slechte zaak zijn. stel dat je world of warcraft terug zou sturen met gebruikte key..

verder speel ik zelf al een klein jaartje bf2142+NS met veel plezier en heb geen problemen ondervonden! het was wel even wennen maar erg vermakelijk spel
Had de helpdesk gebeld en ze vonden het ok.
Heb ook een keer mee gemaakt dat de Freerecordshop een opengemaakte Guildwars terug nam... (was niet van mij). Die key was dus ook al gebruikt.
Zal wel laten weten wat de uitslag is. :)
Reg. datum: 16 juli 2008

toch best lullig eigenlijk..maar nuttig om te weten.

ik had laatst alone in the dark noodgewongen bij de free recordshop gehaald omdat ze alleen daar de steelcase uitvoering verkopen.
Vond dat toch echt weer geen prettig idee en ik wist gelijk weer waarom ik liever mijn games haal bij een echte gameshop of dynabyte waar de games nog netjes gesealed zijn en je zeker weet dat niemand jou cd key heeft kunnen kopieren

bij "gewone" winkels als bart smit en frs heb je vaak dan ook geen poot om op te staan als je terug komt met je geopende spel en zegt dat de key niet werkt.

Aikidoka

Ik denk dat hun er niet moeilijk over doen, als jij terug komt en zegt: Doet het niet, key is al gebruikt, dan denken hun: Ok kom maar hier, krijg je een neiuwe.
Een terugkerende klant is beter dan een boze klant.
Heb nog niks gehoord van bol.com maar heb al wel QW binnen... Speelt erg lekker btw.

/edit
Bol.com heeft mijn game teruggenomen.
Als ze dat niet hadden gedaan dan was ik wel moeilijk gaan doen.
Ookal zou het spel geregistreerd staan, de uitbreiding werkt niet (kan niet gekoppeld worden aan het EA account). Het product werkt dus in principe niet, laat staan dat ik het niet eens kan spelen door vage errors. Ik heb ook nog steeds niks vernomen van de EA"helpdesk" die ik gebeld heb en daarna gemailt heb :?
Maargoed, het is dus mooi afgelopen.

ixl85 wijzigde dit bericht 23-07-2008 12:42 (43%)

Reg. datum: 01 maart 2006

quote:
Fern schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 21:12:
Iemand ook problemen met z'n laatst gehaalde onderscheidingen?
Deze krijg ik sinds de 1.50 patch niet meer te zien,enkel die van daarvoor ;(
hier had ik ook last van via deze link : http://forums.ea.com/mboards/thread.jspa?threadID=381193&tstart=0#3699191 (onderste post )

heb ik het weer aan de praat gekregen. dit lost ook meteen NS problemen op ( bij mij dan)

Reg. datum: 17 juli 2007

:P even klaar met de klachten :)

Is er iemand die een keertje wil gamen? zo ja heb je een goede server voor BF 2142?

verder nog steeds een gaaf spel, zeker met die nieuwe maps (die ondertussen ook alweer oud zijn :P)

quote:
Goldenflame schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 15:20:
:P even klaar met de klachten :)

Is er iemand die een keertje wil gamen? zo ja heb je een goede server voor BF 2142?

verder nog steeds een gaaf spel, zeker met die nieuwe maps (die ondertussen ook alweer oud zijn :P)
gamen wil ik altijd :)
ik heb alleen geen server helaas...

30.2 sounds cool.

Inloggen op sommige servers is soms nog steeds klote bij mij,krijg dan de melding dat ik niet met aangepast content mag spelen en terug moet naar de offieciële game 8)7 .Dit is zo sinds ik met 1.50 speel,dus waarschijnlijk wordt er van mij verlangd dat ik terug moet naar 1.40 :?
Ben ik de enige met dit fenomeen :'(
Hoop btw.op een nieuwe uitbreiding,speelt nog hartstikke leuk deze game,ook al is ie oud.

Fern wijzigde dit bericht 29-08-2008 00:06 (12%)

Where wind is Trouble
Reg. datum: 26 januari 2004

vraagje werkt de bf series nog wel in vista... BF2 klapt er bij mij uit en 2142 krijg ik niet eens lopend..

Maarja... Ik denk niet meer dat ik deze games nog kan spelen. We zien wel

Reg. datum: 01 februari 2007

quote:
Stronkie schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 09:04:
vraagje werkt de bf series nog wel in vista... BF2 klapt er bij mij uit en 2142 krijg ik niet eens lopend..

Maarja... Ik denk niet meer dat ik deze games nog kan spelen. We zien wel
BF 2142 werkt zeker in vista.
BF2 wss ook.

Reg. datum: 31 januari 2006

Bij mij is het in elk geval geen probleem. Misschien moet je bij eigenschappen instellen dat hij wordt uitgevoerd als administrator.

Sometimes an apple is just an apple

Banned

Dit spel gigantisch brak... had hem pas gekocht en wilde hem updaten naar de laaste versie... en bij 1.4.wilt ie 1.5 niet meer installen blijft ie zeiken dat er al een nieuwere patch geinstalled staat... omg wat een on-spel.....

Ik heb hem sindsdien niet meer aangeraakt.. welzonde want ik vond de hightech sfeer met de sneeuw wel iets hebben...

quote:
Spunker schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 17:56:
Dit spel gigantisch brak... had hem pas gekocht en wilde hem updaten naar de laaste versie... en bij 1.4.wilt ie 1.5 niet meer installen blijft ie zeiken dat er al een nieuwere patch geinstalled staat... omg wat een on-spel.....

Ik heb hem sindsdien niet meer aangeraakt.. welzonde want ik vond de hightech sfeer met de sneeuw wel iets hebben...
je vond het een gigantisch brak spel maar toch vond je de sfeer wel wat hebben....... :?

Reg. datum: 17 juli 2007

quote:
T020 schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 22:01:
[...]

gamen wil ik altijd :)
ik heb alleen geen server helaas...
Ik bedoelde eigelijk ook meer van ken je een leuke server waar een beetje sfeer in zit, of zo iets. Voeg mij anders toe, ik heef goldenflame(ja wat een verassing) in het spel.

Anderen mogen mij ook toevoegen hoor.

quote:
Goldenflame schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 21:46:
[...]

Ik bedoelde eigelijk ook meer van ken je een leuke server waar een beetje sfeer in zit, of zo iets. Voeg mij anders toe, ik heef goldenflame(ja wat een verassing) in het spel.

Anderen mogen mij ook toevoegen hoor.
ik zit zelf vaak op Tri-optimum Germany (=3op= clanserver) als ze een leuke map doen, die heeft meestal wel leuke spelers en goeie ping

ik heet zniperr ingame

T020 wijzigde dit bericht 29-08-2008 23:00 (4%)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: