Asus K8N4-E Deluxe | 2048MB | Ati X550 | Raptor 4x74GB Raid5 | 16x48DVD + [DL]NEC ND-2510 + lightscribe fikker | Dell 24" | Dell D830 | HTC TC 8GB; HTC P3300; Nokia 6300 | EOS 400D; R8 AUDI-torium
Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* andere foutjes - deel 24
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 40 41 42 43 last
Nieuw TopicReg. datum: 17 december 2002
Hoewel ik meestal iemand ben die zeurt dat woorden aan elkaar moeten, nu een keertje andersom. In het woord digitaletelevisiekijker gaat het om kijkers van digitale televisie (niet digitaletelevisie), het moet dus zijn: digitale televisiekijker.
Ik zal nog even zoeken naar de rationale.
Nee, ik heb geen gelijk: http://woordenlijst.org/leidraad/6/7/:
(1) Als we een samenstelling maken waar een woordgroep deel van uitmaakt, schrijven we alle delen aan elkaar vast.
met een van de voorbeelden:
open haard -- nepopenhaard
Heb ik vandaag toch weer wat geleerd. Bedankt tweakers!
Kuhlie wijzigde dit bericht 14-11-2007 11:04 (25%)
http://www.nederlandsewoo...amp;woordenlijst=spelling
Verder heeft Google nog een hoop meer resultaten bij "dit workstation" dan bij "deze workstation", waarbij de eerstgenoemde ook nog een aantal persberichten heeft, waarbij ik er vanuit ga dat bedrijven als HP hun persberichten dubbelchecken op spelling
http://www.google.com/sea...amp;ie=utf-8&oe=utf-8
http://www.google.com/sea...22&btnG=Buscar&lr=
Asus K8N4-E Deluxe | 2048MB | Ati X550 | Raptor 4x74GB Raid5 | 16x48DVD + [DL]NEC ND-2510 + lightscribe fikker | Dell 24" | Dell D830 | HTC TC 8GB; HTC P3300; Nokia 6300 | EOS 400D; R8 AUDI-torium
Daar mist een spatie tussen van en Computequote:na de upgrade vanCompute Cluster Server 2003 naar HPC Server 2008
Do not crush the flowers of wisdom with the hobnail boots of cynicism. ~Bill Bailey
@ Zamalan: check.
There is no future in timetravel. Mijn specs. Mijn waterkoeling inbouw fotoverslag.
Reg. datum: 27 september 2003
afbeeldingquote:binnen 250 milliseconden na het tonen van een relevante afeelding ontstaat namelijk
ik drink niet, ik zuip
Volgens mij is het "Half miljoen databaseservers heeft geen firewall".
Een half miljoen heeft,
Databaseservers hebben.
In de inleiding gaat het wel goed...quote:Bijna een half miljoen databaseservers wordt niet beschermd door een firewall[...]
Maar daarna staat weer "Uit het Database Exposure Survey 2007 blijkt ook dat een groot aantal servers nog niet over de laatste patches beschikten." Dat moet dus "beschikt" zijn.
Ater Atrocitas wijzigde dit bericht 14-11-2007 19:38 (35%)
Reden: Opmerking over inleiding, en tweede correctie toegevoegd
@ Ater Atrocitas: Hier moet ik nog even nader naar kijken...
Update: Olaf goochelt en beetje met de tijden daar. Ik heb er uiteindelijk toch maar van gemaakt wat je voorstelde.
Drobanir wijzigde dit bericht 14-11-2007 23:43 (43%)
There is no future in timetravel. Mijn specs. Mijn waterkoeling inbouw fotoverslag.
Ik niet. Er zijn manieren om dit te rechtvaardigen ('aantal' analoog aan 'een paar' gebruiken, en 'een half miljoen' is tenslotte ook een aantal enzo) maar dat wordt mij te gek, dus wordt aangepast as we speakquote:Drobanir schreef op woensdag 14 november 2007 @ 23:18:
@ iCy: check.
@ Ater Atrocitas: Hier moet ik nog even nader naar kijken...
lijdt natuurlijkquote:De gameplay leidt hieronder en dat uit zich in de missies die keer op keer op hetzelfde neerkomen.
In deeze zin staan drie fauten
Wat is een neger achter een piano? - Een pianist
Reg. datum: 17 mei 2006
Deze Dell servers heten PowerEdge-servers, zoals ook correct in de titel staatquote:Dell gaat op zijn PowerEge-servers ook Solaris 10, het nieuwe besturingssysteem van Sun Microsystems, leveren.
In: nieuws: Asus intruduceert nieuwe F8P Christmas Editionquote:250GB sata-harddisc
Is het niet gewoon harddisk? ( * AlphaTw1n rent weg voor modjes als het onterecht is )
In the deepest dungeons of the underworld, our headmistress gave birth to a devilish twin...
Reg. datum: 26 juni 2004
waarschijnlijkquote:We geloven niet dat deze fabrikant de enige is die nog wat werk te doen heeft, zodat we waarschijlijk moeten aannemen dat ATi weer eens een papieren introductie gaat beleven.
(net boven ATi logo)
Reg. datum: 03 juli 2005
Tweede alinea, de -> tequote:onbeperkt toegang de geven
Derde alinea, moet daar niet een “het” bij?quote:tevens indiener van wetsvoorstel
Reg. datum: 09 december 2002
"Bacteriën" is met één e.Het woord komt naast in de titel eenmaal in het artikel voor.
Zelfs na een half uur in een brandhaard of een dag ondergedompeld in water, moet de data in de behuizing nog intact zijn.
We all get along with some glue and duct tape here and there - but when the sh*t hits the fan, don’t blame the duct tape.
Trotse papa van Luca! | Pick My Icon!
En done
Yoeri wijzigde dit bericht 15-11-2007 15:26 (22%)
Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten
cathode van platinum
lijkt me eerder
kathode van platina
Cracks appear and cobwebs creep and dust rests on the shoulders.Mirrors lie and photographs lie back and laugh...
Asus intruduceert nieuwe F8P Christmas Edition
introduceert
quote:Een eenvoudige verspreking,' schreeft Derek Perez van nVidia terug naar de Britse website.
QX6700 || Asus Commando || 2x 74GB Raptor AFDF RAID0 || 8GB Kingston PC6400 || 8800GTX 768 || Dual monitor Dell 2405FPW
spe-ci-fi-ca-tieseen computer die de XPS 720 overtreft qua speceficiaties
We all get along with some glue and duct tape here and there - but when the sh*t hits the fan, don’t blame the duct tape.
Trotse papa van Luca! | Pick My Icon!
EMC heeft tijdens zijn Innovation Day-comferentie
moet zijn:
EMC heeft tijdens zijn Innovation Day-conferentie
I Don't Know, So Don't Shoot Me
Volgens mij horen die andersom, zoals het in de tabel ook staat...Crysis is hierbij in drie verschillende instellingen op op twee high-end en een low-end pc getest, waarbij het verschil in de high-end computers zit in het gebruik van een GeForce 8800GTS met een Ageia PhysX-kaart en een GeForce 8600GTX zonder extra hulpkaart.
qed
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 40 41 42 43 last
Dit topic is gesloten.