Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* andere foutjes - deel 24
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 40 41 42 43 last
Nieuw TopicReg. datum: 12 december 2001
edit: te laatquote:'Windows Mobile blijft een verschrikkelijk belangrijk platform voor HTC', aldus een zegsman. 'HTC is de grootste aanbieder van Windows Mobile en wil dat aandeel alleen maar groter maker.
Waiting for boinc.bakerlab.org...
elektrischequote:Tdp: minder simpel dan het lijkt
Een vaak gebruikte term in discussies over processors en hun eletrische vermogen is 'tdp'
Voor de duidelijkheid: Dit staat dus niet in het artikel zelf, maar op de Frontpage.
<Lin> Laatst liep ik de Hema binnen
<Lin> Toen ik binnenstapte begon 'Never Gonna Give You Up' van Rick Ashley
<Lin> Werd ik dus gerickrolld in de fucking Hema :/
Reg. datum: 15 februari 2002
Het dik gedrukte deel moet Infogrames zijn volgens mij.quote:In maart 1998 werd de naam Atari verkocht aan Hasbro Interactive. De Franse softwareuitgever Infogrames nam in 2000 Hasbro weer over, waarna het in 2001 de eerste spellen onder het Atari-label uitgaf. In 2003 veranderde Infogrames zijn naam in Atari, Inc.
Reg. datum: 19 december 2005
Het woord 'dan' moet voor 2,2 staan, dat ontbreekt nu nog.quote:Hierdoor is er een goede kans dat een 2,6GHz-chip in slaapstand zuiniger is een 2,2GHz-processor uit dezelfde familie
You never end up where you thought you were going to be.
Reg. datum: 17 december 2002
punt aan het eind van het artikel mist
"hebben we voor"quote:Echter, gezien er op het forum heel wat Tweakers te spreken zijn over het Ultra-Flat-toetsenbord van Logitech, hebben voor deze 'ramplank' gekozen.
Ziezo, deze keer ben ik tenminste niet vergeten de link te vermelden
Goofy666 wijzigde dit bericht 07-11-2007 21:18 (4%)
May the Source be with you...
De volgende twee fouten heb ik gevonden:
- Bij "Low-end videochips".
De onderste drie kaarten zijn volgens mij van Nvidia en niet van Ati.quote:ATi Mobility Radeon 8400M G
ATi Mobility Radeon 8400M GS
ATi Mobility Radeon 8400M GT
- Bij "Het upgraden van de grafische kaart".
Ik mis hierbij type IV.quote:De MXM standaard kent vier typen. Deze vier onderscheiden zich vooral in de maximale afmetingen van de gebruikte adapters. Type I is vaak gebruikt in de lagere klasse , type II voor de doorsnee en type III voor de high-performance (b.v. desktropreplacement) laptops.
quote:"dan doubleplay-klanten tellen', sprak Duco Sickhinge, ceo van Telenet"
De beste man heet Duco Sickinghe, bron: http://telenet.be/461/395...-wij/management-team.htmlquote:procent sloot Sickhinge Telenets goednieuwsshow af.
Reg. datum: 19 december 2005
Mijn naam is later bij de winnaarslijst toegevoegd, maar er staat nog steeds dat er van drie winnaars de namen niet bekend zijn. Dit moet twee worden. Tel maar alle namen op + de drie naamlozen. Dat is 23 mensen voor 22 prijzen. Dat gaat nooit goed.quote:Van drie winnaars weet de redactie helaas geen nickname.
Reg. datum: 01 november 2005
De plattegrond en routebschrijving kunnen vervolgens met
quote:routebschrijving
Ik heb het aangepast maar om eoa reden verschijnen de wijzigingen niet online. Wordt naar gekeken en online weten te krijgen \o/ (en choeso jei @ linkjequote:Goofy666 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 21:17:
Ziezo, deze keer ben ik tenminste niet vergeten de link te vermelden.
Welkom in Frontpage Algemeenquote:
Er zijn 22 mensen voor 22 prijzen, trust mequote:Wicket schreef op donderdag 08 november 2007 @ 09:19:
23 mensen voor 22 prijzen. Dat gaat nooit goed.
Rest should be fixed, thanks all
gebeurt
I finally found you, my personal slaughter. As an appetizer, I let you taste my daughter!
Call me sick but this is what I need. My only purpose here is for you to feed!
In theorie zijn theorie en praktijk hetzelfde, in de praktijk niet.
Hij ziet er hier hartstikke ok uit, dus daar kunnen we niks mee. Verder is dit het spel- en tikfoutjestopic en niet het 'het ziet er niet mooi uit'-topic. Maak dus even een apart topic aan waarin je duidelijk aangeeft wat je probleem is en welke browser je daarbij gebruikt.quote:megatronics schreef op donderdag 08 november 2007 @ 10:44:
Op reviews: Tdp: minder simpel dan het lijkt is de layout niet ok
De opbouw van het scherm klopt bij mij niet met Internet Explorer 7.0.5730.13 op zowel XP als op Windows 2003 Server. Het menu van de rechterkant staat aan de onderkant zoals te zien is op deze screendump.quote:Rataplan schreef op donderdag 08 november 2007 @ 10:49:
[...]
Hij ziet er hier hartstikke ok uit, dus daar kunnen we niks mee. Verder is dit het spel- en tikfoutjestopic en niet het 'het ziet er niet mooi uit'-topic. Maak dus even een apart topic aan waarin je duidelijk aangeeft wat je probleem is en welke browser je daarbij gebruikt.
Edit: Er was dus een </div> vergeten
dus toch een tikfoutje
megatronics wijzigde dit bericht 08-11-2007 11:12 (5%)
In theorie zijn theorie en praktijk hetzelfde, in de praktijk niet.
tim86 wijzigde dit bericht 08-11-2007 11:04 (92%)
Reden: Niet genoeg koffie
You can't trust freedom when it's not in your hands.
Tom wou aan 't eind nog wat zeggen maar bedacht zich zo te zien...
nieuws: EA sluit deuren ontwikkelaar Fight Night
Isje teveel:
quote:EA is weliswaar bereid is om creatieve risico's te nemen en voor langere tijd te investeren in mensen en projecten, maar elk project moet volgens hem uiteindelijk wel een redelijk rendement opleveren.
¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯
AanvankelijkAanavnkelijk
Profiel | http://thandor.net
I'm talking 'bout the world lighting up shining blast white and then nothing. You have been warned.
quote:Aanavnkelijk was de verwachting
sooo...sloooooow
Kanarie wijzigde dit bericht 08-11-2007 19:30 (6%)
The fact that we live at the bottom of a gravity well, on the surface of a gas covered planet going around a nuclear fireball 90 million miles away and think this to be normal is obviously some indication of how skewed our perspective tends to be
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 40 41 42 43 last
Dit topic is gesloten.