Moet Phoenix zijn (staat tenminste wel zo in de rest van het artikel
nieuws: Phoenix-firmware maakt pc binnen seconden gebruiksklaar
Better days are coming... They are called SATURDAY and SUNDAY :)
GoT Index » Geachte Redactie » Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* andere foutjes - deel 24
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 40 41 42 43 last
[Nieuw Topic]Better days are coming... They are called SATURDAY and SUNDAY :)
EOS 40D · accesoires
Fotoblog
Photo upload | Forum
Zwarte, dikgedrukte alinea, de inleiding.STM heeft van de mobieltjesfabrinkant
Ban the mods en use their rights!
Better days are coming... They are called SATURDAY and SUNDAY :)
of hebben we een seriele sta tafel gemaakt?quote:De snellere toegangstijden van het nand-geheugen gaan gepaard met een sata 2-interface die een bandbreedte van 3Gbps levert, dubbel zo snel als de eerste generatie stata sata -interfaces.
Tikt nog steeds aan de weg.
Fairy wijzigde dit bericht 05-11-2007 23:09 (30%)
EOS 5D | 17-40L | 24-70 2.8L | 70-200 2.8L IS + 1.4x + 2.0x TCII | 50mm 1.4 | 85mm 1.8 | 580EX + 430EX II
Blue-eyess isse mijn !
IDE, niet ideVerder zal het in de ide mogelijk zijn om expliciet oudere versies van het .NET-framework te targeten...
XML, niet xml...zoals datasets van databases, arrays en xml, stukken eenvoudiger maken.
RTM, niet rtm...van het .NET-framework nog deze maand ge-rtm'd worden...
<snip>
Tot slot zal Microsoft tegelijk met de rtm-lancering ...
Persoonlijk zou ik daar neerzetten:quote:...is de ondersteuning voor Language Integrated Query.
Is toch weer een leuk trefwoord voor zoekmachines...is de ondersteuning voor Language Integrated Query (LINQ)
RobIII wijzigde dit bericht 05-11-2007 23:26 (73%)
We all get along with some glue and duct tape here and there - but when the sh*t hits the fan, don’t blame the duct tape.
Trotse papa van Luca! | Pick My Icon!
10 miljard wat? Een eenheid erbij is misschien wel handig.quote:Samsung vergezelt zijn bekendmaking van de uitkomst van een onderzoek van Web-Feet Research, dat stelt dat de ssd-markt met 74 procent zal groeien van 2007 tot 2012 en in dat laatste jaar een omvang van 10 miljard zal vertegenwoordigen.
quote:$10.1 billion in 2012
Moet BBC zijn?quote:Toen de BCC een jaar geleden
quote:Binnen Defensie zijn dit jaar vijftien usb-sticks gestolen of kwijtgeraakt, waarvan er vier vertrouwelijke gegevens bevatten, zo heeft van minister Middelkoop van Defensie dinsdag bekendgemaakt.
"Met de acquisitie voegt Symantec zich bij concurrenten als McAfee, Trend Micro, and en Websense, die allen het afgelopen jaar leveranciers van data loss prevention-pakketten hebben overgenomen."
tim86 wijzigde dit bericht 06-11-2007 14:57 (29%)
Reden: Linkje vergeten
You can't trust freedom when it's not in your hands.
Volgens mij kom je niet erg vaak op de FP?quote:RobIII schreef op maandag 05 november 2007 @ 23:20:
Effie mierencopuleren hoor.
[...]
IDE, niet ide
[...]
XML, niet xml
[...]
RTM, niet rtm
Ik weet niet of het gangbaar is om dit soort afkortingen lowercased te schrijven, maar ik vind het persoonlijk niet mooi en onprettig lezen.
We doen zelden tot nooit aan dingen tussen haakjes zetten.quote:Dan:
[...]
Persoonlijk zou ik daar neerzetten:
[...]
Is toch weer een leuk trefwoord voor zoekmachines
Hahn wijzigde dit bericht 06-11-2007 15:08 (5%)
Rataplan wijzigde dit bericht 06-11-2007 15:09 (6%)
all those moments will be lost in time
like tears in the rain...
Daar is een p weggesleuteld.... Cryptophonequote:Nieuws. De Crytophone, ontwikkeld door Rop Gonggrijp,
Ids Lupo wijzigde dit bericht 06-11-2007 16:28 (3%)
De sinne skynt al ieuwen oer ūs lān, bringt de iere moarn. Eltse dei op nij.
Join de Nederlānse Kreft Kei
You can't trust freedom when it's not in your hands.
Why can't you see, I'm burning for you
There's no disguising my desires, what can I do?
All you will know give me your heart, give me your soul
vervente = ferventequote:De ABIT IN9 32X-MAX biedt twee gigabit-ethernetaansluitingen aan, wat snel genoeg is voor de meest vervente gamer.
I'm sorry, did I just blow your head apart? | Tachyon Wiki | Specs
all those moments will be lost in time
like tears in the rain...
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Geachte Redactie » Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* andere foutjes - deel 24
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 40 41 42 43 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos