Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* andere foutjes - deel 24
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 40 41 42 43 last
Nieuw Topicnieuws: 'Snellere nVidia G92-variant nog dit jaar beschikbaar'quote:AMD wil zijn nieuwe ATi Radeon HD3800 in november lanceren, tegelijk met de nieuwe Penryn-cpu's.
Hoort uiteraard Phenom te zijn
Kryptonite | AMD A X2 5600+ - GigaByte-MA790X-DS4 - 4GB DDR2 - HD3870 512MB - 500GB - openSUSE FormulaF | Asus F3Sc - C2D T7100 - 2GB DDR2 - GeForce 8400M G - 160GB - openSUSE
Dat is natuurlijk ook een manier om geen d/t-fouten te makenquote:
Ik geloof je graag, maar weet niet zonder meer of dat wel bedoeld werd. Voor zulke fouten daarom ook graag een apart topic. Ik zal de auteur er iig even op wijzen.quote:
quote:Hiervoor zijn vier pci-e x16-slots aanwezig, waarvan de onderste twee zo dicht op elkaar zitten dat in de onderste alleen een kaart met een hoogte van 1 slot past als het slot daarboven in gebruik is
quote:Hiervoor zijn vier pci-e x16-slots aanwezig, waarvan de onderste twee zo dicht op elkaar zitten dat in de op één na onderste alleen een kaart met een hoogte van 1 slot past als het slot daaronder in gebruik is
Camera + Glas + Licht
Reg. datum: 03 juli 2004
kopieënquote:Het openbaar ministerie eist 418 euro boete voor het aanmaken en te koop aanbieden van vijf illegale kopies.
Zal schrijver er even voor porren, want ik vind beide omschrijvingen niet heel erg duidelijkquote:
Will fix.quote:
Will be done too.quote:
You never end up where you thought you were going to be.
Fixedquote:
Imitation is the sincerest form of flattery
- aangemeldde is een bijvoegelijk naamwoord, toch?quote:Van de 36 aangemelde teams vielen er al voor de start 25 af omdat ze bijvoorbeeld niet correct konden invoegen of niet in staat waren om zich aan de snelheid van het overige verkeer aan te passen.
PcDealer wijzigde dit bericht 03-11-2007 18:50 (5%)
Comp specs LinkedIn
Canon EOS 300X kit+BP220+Sigma 70-300 macro
Iets kleins, maar toch: in het beschrijvende stuk in de zin "USB Drive Letter Manager is gratis voor privé en educatief gebruik, van bedrijven en organisaties wordt wel een vergoeding verlangtd."
Desktop: iMac 20" (C2D 2.4GHz, 2GB, HD2600Pro, 320GB) - Laptop: Dell Vostro 1500 (C2D T7200 2.0GHz, 2GB, Geforce 8600M GT, 120GB)
Behalve als ik ze zelf maak.
- mist een puntquote:Gisteren bracht de GPD de beschuldiging van 'spionage' door het ministerie naar buiten[.] Op de site stonden nog niet gepubliceerde artikelen van het GPD.
Comp specs LinkedIn
Canon EOS 300X kit+BP220+Sigma 70-300 macro
"merkte op dat de beruchte 'hot coffee'-mod"quote:Vance merkte op dat beruchte 'hot coffee'-mod voor Grand Theft Auto: San Andreas een eenvoudige aanpassing van het originele spel was, ...
May the Source be with you...
In dat geval....quote:Rataplan schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 22:22:
In mijn boek is dat géén kleine fout. * Rataplan is een groot voorstander van lijfstraffen voor d/t-fouten.
Behalve als ik ze zelf maak.
nieuws: EA stelt action-rpg Hellgate: London beschikbaar in Nederland
tegemoed moet met een t
Scherp hequote:Grrrrrene schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 15:29:
[...]
FixedHet is idd het derde slot waar geen 2-slot-videokaart in past als daaronder al een videokaart zit.
Camera + Glas + Licht
Hopelijk ben je nog niet klaar met plempen?quote:Hahn schreef op zondag 04 november 2007 @ 16:20:
*Plempt 'de' erbij.
"om in een hoekje"quote:... en ook de zender is niet geschikt om in hoekje weggestopt te worden.
May the Source be with you...
PhoenixOm de verwarring compleet te maken heeft laatstgenoemde ook met Phoemix samengewerkt aan de zogeheten...
We all get along with some glue and duct tape here and there - but when the sh*t hits the fan, don’t blame the duct tape.
Trotse papa van Luca! | Pick My Icon!
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 40 41 42 43 last
Dit topic is gesloten.