You never end up where you thought you were going to be.
Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* andere foutjes - deel 24
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 40 41 42 43 last
Nieuw Topicbijgeschrevenquote:...van de University of Stanford bijschreven als het krachtigs...
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
vanquote:Uit nieuwe cijfers voor het Centraal Bureau voor de Statistiek blijkt dat Nederland momenteel 11,3 miljoen internetgebruikers telt.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
richtexteditor -> ritchtexteditor (of bedoelen ze een goede-extensie-editor
mis ik wat? het klopt nu toch?quote:pietje63 schreef op donderdag 01 november 2007 @ 14:26:
nieuws: Google neemt stilletjes Gmail onder handen
richtexteditor -> ritchtexteditor (of bedoelen ze een goede-extensie-editor)
Ritch? De samenstelling van rich, text en editor is richtexteditor hoorquote:pietje63 schreef op donderdag 01 november 2007 @ 14:26:
nieuws: Google neemt stilletjes Gmail onder handen
richtexteditor -> ritchtexteditor (of bedoelen ze een goede-extensie-editor)
In het Nederlands moet dat Caraïbische eilanden zijn. Zie ook: http://www.vandale.nl/opz...nboek/?zoekwoord=caraibenquote:...waarmee ze op en om veertien Caribische eilanden...
reviews: Half-Life 2: Episode Two onder de loep
Wellicht is het sowieso netter om hier (en in de volgende zin) gewoon communicatie centrum te gebruiken ipv de Engelse term?quote:De tocht naar White Forest begint echter niet voorspoedig: de Combinae komen er achter dat er iemand ongeoorloofd gebruikmaakt van een communication center en sporen Freeman en Alyx op.
What's that coming over the hill? Is it a monster? | Nikon D40 Powered
"Het protocol-ontwerp bevindt zich nog in een prille fase, maar duidelijk is al wel dat er gestreefd wordt naar effectiever gebruik van upload-bandbreedte dan bij huidige p2p-netwerken."
De link achter "protocol-ontwerp" verwijst naar een verkeerde link, namelijk http://securep2p.net/index.php/ProtocolDesgin ... die dan weer doorverwezen wordt naar de correcte url, maar toch
Wind me up, put me down, start me off and watch me go
I'll be running circles around you sooner than you know
A little off center and I'm out of tune
Just kicking this can along the avenue
But I'm alright
<Lin> Laatst liep ik de Hema binnen
<Lin> Toen ik binnenstapte begon 'Never Gonna Give You Up' van Rick Ashley
<Lin> Werd ik dus gerickrolld in de fucking Hema :/
Is ook helemaal aan jou, primaquote:Robin schreef op donderdag 01 november 2007 @ 20:08:
Het is niet fout, maar ik laat het liever zo staan.
Er mist in het tweede communication trouwens nog wel een i zie ik nu
Orion84 wijzigde dit bericht 01-11-2007 21:19 (4%)
What's that coming over the hill? Is it a monster? | Nikon D40 Powered
Reg. datum: 09 december 2002
Maandag maakte maakten de ontwikkelaars van Firefox bekend dat in de 2.0.0.8-release vijf kritieke bugs werden ontdekt en dat er hard gewerkt werd aan een nieuwe versie.
quote:Het ministerie van Economische Zaken heft 3,8 miljoen euro uitgetrokken om vier maatschappelijke ict-projecten van de grond te krijgen. De overheid wil op die manier innovatie stimuleren.
In Nomine Patri, Filii et Spiritus Sancti || WDS Does The Job!
TomTom dusquote:'Als Tele Atlas een hoger bod ontvangt, dan heeft TomTm het recht om dat voorstel binnen vijf werkdagen te matchen. Als TomTom ervoor kiest geen hoger bod uit te brengen, zal Tele Atlas de overeenkomst met TomTom beëindigen', aldus het bedrijf in een verklaring.
Bezoek mijn blogje eens ;)
<Jungian> M'n Acer heeft eindelijk 2 GB RAM!
<Jungian> Nu kan ik Starcraft spelen zonder dat Vista begint te swappen
Alle zaken zijn aanhanging gemaakt...
Moet 'aanhangig' zijn.
XBL/PSN: Freeply
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 40 41 42 43 last
Dit topic is gesloten.