¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯
Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* andere foutjes - deel 24
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 40 41 42 43 last
Nieuw TopicReg. datum: 25 oktober 2002
verhoogt moet met een Dquote:Microsoft heeft enkele nieuwe services toegevoegd aan Windows Live OneCare en meteen het versienummer verhoogt naar 2.0.
wat ter sleepvaart vaart is schorriemorrie, maar Hollands Glorie, potverdorie. Bootjes waar ik op gevaren heb
Online diensten voor persoonlijke genoom gelanceerd
New Yrok?
Als ik bij een waarzegster ga, weet zij dan ook op voorhand dat ik geen geld bij heb?
Reg. datum: 13 januari 2007
nieuws: Online diensten voor persoonlijke genoom gelanceerdquote:Royale de Luxe schreef op maandag 19 november 2007 @ 09:00:
nieuwspost
Online diensten voor persoonlijke genoom gelanceerd
New Yrok?
Het is de laatste zin.
Reg. datum: 03 juli 2005
Derde alinea:
de -> datquote:oordeelde daarop de de CCPA
Vierde alinea:
gerechtelijkquote:gerechterlijk bevel
Voor zover mijn NL bijdrage van vandaag
Staat
Jaarlijks per jaar, da's meestal zo geloof ikquote:De internetdivisie van de softwaregigant zou jaarlijks bijna een miljard dollar per jaar verliezen
Edit:
en in: meuk: Local Cooling 1.04 beta
Staat
Klopt ook niet helemaal geloof ikquote:Om aan te kunnen geven hoeveel energie tot nu toe bespaard is, schat Local Cooling hoeveel vermogen de computer verbruikt. Door vervolgens de energiebesparende functie. Daarbij neemt Local Cooling de energiebesparende functie van Windows XP over.
Fallen Angel wijzigde dit bericht 19-11-2007 13:51 (36%)
Asus P5KC | Core2Duo E8400 @ ~3.6Ghz | 4x 1GB DDRII 800Mhz | GeForce 8800GTS320 @ 608/1566/900 gpu/shader/mem | Audigy SE | HDD's :P |
Acer X203W 20" 16:10 LCD | Razer Diamondback | Razer ExactMat | Logitech Ultra X
Voor eens en voor altijd: het is per se.quote:Het voordeel van CrossfireX ten opzichte van Crossfire is dat het niet meer per sé om hetzelfde type videokaart hoeft te gaan.
AgentSmith wijzigde dit bericht 19-11-2007 14:46 (24%)
--> Local Cooling is een klein ...quote:Local Cooling een klein programma voor Windows XP dat inspeelt op de trend van energiebesparing:
Those are my principles, and if you don't like them... well, I have others. Groucho Marx
<Lin> Laatst liep ik de Hema binnen
<Lin> Toen ik binnenstapte begon 'Never Gonna Give You Up' van Rick Ashley
<Lin> Werd ik dus gerickrolld in de fucking Hema :/
Kleine typo volgens mij in de specificaties: Dvix ipv Divx
Pwnd
Reg. datum: 25 oktober 2002
dvix is idd geen codec, dat moet gewoon divx zijnquote:Donderwolk schreef op maandag 19 november 2007 @ 15:35:
reviews: Philips' mediacenter onder de loep
Kleine typo volgens mij in de specificaties: Dvix ipv Divx
Laatste woord van de lead: wheather -> weather
'Als je de geheime nummers weet, kun je de output van de ramdom-number generator voorspellen op basis van slechts 32 bytes van zijn output',
ramdom => random
$me;
- metquote:Deze noemt zichzelf Doyle en [.] zijn hulp komt Carver erachter waarom er zoveel zwaarbewapende huurlingen op de eilanden zijn.
- dequote:[...], want [.] huurlingen beginnen langzamerhand dezelfde mutaties te vertonen als de primaten.
Comp specs LinkedIn
Canon EOS 300X kit+BP220+Sigma 70-300 macro
Reg. datum: 24 april 2004
edit:quote:Het bedrijf heeft nog niet gereageerd op de bevindingen van iPhone-gebruikers, maar Apple stelt in zijn privacy-statement expliciet dat het persoonlijke gegevens verzamelt.
Ze verzamelen dus blijkbaar wel persoonlijke gegevens. Dan heb ik het artikel wat op een verkeerde toon gelezen denk ik, ik kreeg de indruk dat ze de privacy daarmee hadden geschonden. Maar negeer deze post maar, mijn excuses
HereIam wijzigde dit bericht 19-11-2007 18:13 (22%)
bechmarken m/z benchmarkenquote:De processor was zonder extra koeling niet stabiel tijdens het bechmarken
frank2go wijzigde dit bericht 19-11-2007 23:05 (3%)
wat ter sleepvaart vaart is schorriemorrie, maar Hollands Glorie, potverdorie. Bootjes waar ik op gevaren heb
God Bless America | Change We Can Believe In
Reg. datum: 14 januari 2004
Tweede alinea:
Moet "kanalen" zijn.quote:Naar nu blijkt moeten de kanalan voorlopig niet meer verwacht worden, aangezien SBS zijn plannen hiervoor in de ijskast heeft gezet, zo meldt Emerce.
Koffie?
Ja, Lekker
Rataplan wijzigde dit bericht 20-11-2007 10:20 (30%)
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 40 41 42 43 last
Dit topic is gesloten.