3e alinea:
- ondanks dat er vaan studentelicenties beschikbaar zijn -
vaan - vaak
studente -> studenten (?)
"Ik heb een boel geld uitgegeven aan drank, vrouwen en snelle auto's. De rest heb ik over de balk gesmeten." - George Best
GoT Index » Geachte Redactie » Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* andere foutjes - deel 24
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 40 41 42 43 last
[Nieuw Topic]"Ik heb een boel geld uitgegeven aan drank, vrouwen en snelle auto's. De rest heb ik over de balk gesmeten." - George Best
all those moments will be lost in time
like tears in the rain...
wafers.Zo verkoopt Texas Instruments jaarlijks een miljoen wafer, wat het
1: "dat (men / het / het bedrijf)" toevoegenquote:IBM heeft aangekondigd 1 de milieuvriendelijke techniek (...) ook in zijn andere fabrieken zal 2 gaan gebruiken.
Column. Fervent. Sowieso. Tie-wrap. Interessant. Misschien. Puberteit. Prioriteit. Seks. Intelligent. Enigszins. Verrassing. Applaudisseren. Tekst.
Miljoen? Miljard.quote:Volgens Chung zal de markt voor oled-panels in 2010 3,7 miljoen dollar waard zijn
Het is TruHD.quote:Met xDNA wordt ook ondersteuning voor ATi's Avivo HD en Diamonds eigen ThruHD geïntroduceerd.
Powered
by:
Formule 1, TU Delft, Intel, Metallica, en 'Schaamteloos Jatwerk van Angeloonie'
GPG Public Key: Haal 'm nu binnen via wwwkeys.eu.pgp.net of van m'n eigen site.
Windows is met 1 hoofdletterquote:gebruikersinterface van WIndows Mobile 6
DPC Sponsoractie 2008 - Megaflix zoekt PS3 en X360 games, contact
Volgens mij is het niet correct om willekeurige woorden af te korten (het is sowieso lelijk). Als je abonnement dat toch afkort zou ik dat met één b doen, abo ipv abbo dus.quote:inclusief een tweejarig abbo.
Rrob wijzigde dit bericht 30-10-2007 18:03 (6%)
Parasietje wijzigde dit bericht 31-10-2007 00:57 (5%)
WebDAV in Vista is horribly broken. Ik wil het fixen, maar ben nog steeds op zoek naar de tarball met de source...
Schaam jezelf, verdubbeld is gewoon met een v, niet met een f.quote:Parasietje schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 00:50:
nieuws: 'Westerse Eee pc dubbel zo duur'
.. Infoworld maakt echter uit de tekst op dat de prijs van het betreffende model verdubbeld door Windows XP.
Tssk tssk, schaam jullie
Wakkereburgers.nl - Het Geweten van het Web
270 miljoen dusquote:Kuhlie schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 15:07:
nee, 27 miljoen. Er zijn uberhaupt geen 27 miljard ipv4-adressenZie bronartikel.
Je wéét dat we hier geen gemopper over de stijl willen (maar ik geef je wel gelijk)quote:Osiris schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 16:11:
Maargoed, al met al vind ik 't gewoon een contaminatie van scannen en inlezen
Bijna helemaal mee eens. 'Abo' valt wmb echter in de categorie informele vervangwoordjes, dus die mag blijven staan.quote:Rrob schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 17:54:
Volgens mij is het niet correct om willekeurige woorden af te korten (het is sowieso lelijk). Als je abonnement dat toch afkort zou ik dat met één b doen, abo ipv abbo dus.
Bemoei je d'r niet meequote:
ipvquote:Van de 48 studenten die de opdracht kregen, vond slechts één student dat de opdracht nuttiger was dan het schrijven van een normaal werkstuk.
geschreven.quote:Van de 48 studenten die de opdracht kregen, vond slechts één student dat een normaal werkstuk nuttiger was dan het schrijven van deze opdracht.
reviews: De BioSlimDisk Signature nader bekekenquote:[...], was dus de om de stick open te maken, en te zien of we iets met de hardware konden beginnen.
- alquote:[...], en het bleek als snel dat er data over de verbinding wordt gestuurd bij het verwerken van een vingerafdruk.
PcDealer wijzigde dit bericht 31-10-2007 12:07 (29%)
Comp specs LinkedIn
Canon EOS 300X kit+BP220+Sigma 70-300 macro
Sorry, had nog niet refresht, ^ is nog van toepassing.quote:Hahn schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 12:07:
Weggehaald.
- alquote:Als snel kregen we inzicht in de communicatie.
- alquote:Deze nam vanuit het hoofdkantoor in Singapore als snel contact op.
PcDealer wijzigde dit bericht 31-10-2007 12:18 (20%)
Comp specs LinkedIn
Canon EOS 300X kit+BP220+Sigma 70-300 macro
Woeps!quote:Rataplan schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 09:18:
[...]
270 miljoen dusEn dat is meteen de reden om inhoudelijke foutjes even in een apart topic te gooien, dan kan er even rustig aan je getwijfeld worden
Kuhlie wijzigde dit bericht 31-10-2007 17:10 (15%)
Jij welquote:Kuhlie schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 17:04:
Misschien kan ik het goedmaken met een echte fout?
Tequote:Edit: ha! en een inhoudelijke fout, nu zoals het hoort wel in een apart topic: [NWS] Inhoudelijke fout in artikel
Hoe goed ben ik?
Ga ik ook al voor je fiksenquote:Edit2: ok, de titel van dat topic kon beter...
Rataplan wijzigde dit bericht 31-10-2007 17:13 (11%)
die > datquote:Het nieuwe 40GB-model van de PlayStation 3, die sinds 10 oktober in de winkel ligt
Dead men smell toenails
AMD Phenom GP9600 Black Edition || AMD HD3870 OC 800/2340 || OCZ 2x2GB Gold Edition || Theatron Agripa DTS7.1
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Geachte Redactie » Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* andere foutjes - deel 24
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 40 41 42 43 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona